To Skull & Bones δεν είναι ένα παιχνίδι αφήγησης μιας ιστορίας

Όσο πλησιάζουμε στην κυκλοφορία του Skull & Bones στις 8 Νοεμβρίου τόσες περισσότερες λεπτομέρειες αρχίζουμε να μαθαίνουμε γι’αυτό. Σύμφωνα με τον Game Director, Ryan Barnard, ο τίτλος δεν είναι ένα παιχνίδι που ο χρήστης θα ακολουθεί την ιστορία ενός βασικού πρωταγωνιστή αλλά θα δημιουργεί την ιστορία μόνος του. Εννοείται ότι θα υπάρχουν NPCs και αρκετές άλλες βοήθειες για τον παίκτη προκειμένου να βρει τον δρόμο του αλλά το Skull & Bones  δεν θα έχει μια συγκεκριμένη ιστορία. Ο τίτλος θα […]

Keywords
Τυχαία Θέματα