Σοφία Ρομπόλη: Όταν είχα πρωτοβγεί στην τηλεόραση έλεγαν «να η μουγγή»

13:00 28/1/2025 - Πηγή: InStyle

Καλεσμένη στην εκπομπή “The 2night Show” βρέθηκε το βράδυ της Δευτέρας 27/1 η Σοφία Ρομπόλη, η διερμηνέας νοηματικής που έγινε viral την Πρωτοχρονιά, για την απόδοση των τραγουδιών της εκδήλωσης για την αλλαγή του χρόνου στο Σύνταγμα.

Η Σοφία Ρομπόλη εργάζεται στον Alpha μεταφέροντας τις καθημερινές ειδήσεις

στα άτομα με προβλήματα ακοής. Η ίδια μίλησε για τη διερμηνεία της κατά την εκδήλωση της Πρωτοχρονιάς στο Σύνταγμα αλλά και για τα υποτιμητικά σχόλια που έχει δεχτεί στο παρελθόν τόσο η ίδια όσο και άτομα με κώφωση.

«Στη γειτονιά μπορεί να έλεγαν: “Να η μουγγή!”. Όταν είχα πρωτοβγεί στην τηλεόραση… Το τι έχω ακούσει… Ήταν πολύ ωραία αυτή η περίοδος, γιατί δεν ήξεραν ότι ακούω. Υπήρξε μια περίοδος που επειδή δεν με άκουγαν σε συνεντεύξεις κτλ., δεν ήξεραν ότι ακούω και άκουγα τα πάντα. Όχι, δεν έλεγαν για εμένα, δεν ήταν προσωπικό. Μπορεί να έβγαινα με μια παρέα κωφών, να κάναμε νοηματική και κάτι να έλεγαν από πίσω: “Πωπω τα καημένα, πωπω και τι όμορφα που είναι, και τι ωραία αγόρια που είναι και τι ωραία κορίτσια, και γιατί;” και κάτι τέτοια. Εμένα μου άρεσε να γυρνάω και να τους ρωτάω αν έχουν ώρα και πάθαιναν σοκ. “Μιλάει, δεν είναι δυνατόν… Έχουμε γίνει ρεζίλι”» σημείωσε χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με την ίδια, η συμπεριφορά του κόσμου προς τα άτομα με προβλήματα ακοής έχει αρχίσει με τα χρόνια να αλλάζει. «ΟΚ, σιγά-σιγά όμως εκπαιδεύεται το κοινό και βλέπεις ότι τώρα μετά από τόσα χρόνια πλέον ο κόσμος είναι πολύ φιλικός στην προσβασιμότητα. Βέβαια πρέπει να πω πως έχω γκρινιάξει πάρα πολύ και στον Alpha και στα θέατρα» δήλωσε η Σοφία Ρομπόλη καθώς είναι και διερμηνέας του Θεάτρου Κωφών.

Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, η διερμηνέας μίλησε για την αλλαγή του χρόνου και τις δυσκολίες που είχε να αντιμετωπίσει: «Λένε τι ωραίο perfomance ήταν αυτό στο Σύνταγμα. Ωραία περάσατε και περάσαμε και κωφοί κι ακούοντες κι ήταν συμπεριληπτικό το κοινό κι αυτό ήταν το σημαντικό. Εγώ, όμως, έκανα δουλειά εκείνη την ώρα. Δεν χόρευα. Εκεί ήταν ένα τεχνικό κομμάτι που έπρεπε να σκέφτομαι το συντακτικό γιατί σε ένα τραγούδι αλλάζει για να έχει νόημα και για τους κωφούς και μπορεί να πάει όλο τούμπα. Δεν πάει με τη σειρά που το λέει ο τραγουδιστής εκείνη τη στιγμή. Άρα, εγώ έπρεπε να είμαι συγκεντρωμένη στο τεχνικό κομμάτι, στον ρυθμό και στο Σύνταγμα είχε την έξτρα δυσκολία, που ήταν μεγάλη πρόκληση για εμένα να είναι κάθε δεκαετία και τραγούδι. Μέσα από κάθε τραγούδι έπρεπε να δώσω τον τρόπο, τη νοοτροπία και την κουλτούρα» εξήγησε.

Keywords
Τυχαία Θέματα