Αυτός είναι ο λόγος που ο Πάνος Βλάχος γράφει τηλεοπτική ιστορία στις «17 Κλωστές»
Από τις περιπτώσεις που πέφτουν οι τίτλοι τέλους και εύχεσαι να μην είχες μπροστά σου μια άψυχη (κι ας πήρε ζωή) οθόνη, αλλά να ήσουν σε ένα θέατρο. Για να χειροκροτήσεις τόσο δυνατά και συνεχόμενα, ώστε να βγει και να ξαναβγεί επί σκηνής για την παραδοσιακή υπόκλιση. Ανκόρ. Εκ του γαλλικού “encore”. Που σημαίνει ξανά. Αυτό που κάνει ο Πάνος Βλάχος στις «17 Κλωστές» είναι για non stop αποθέωση.
Ένα ερμηνευτικό ρεσιτάλ
Ο Πάνος Βλάχος εκφράζει την ουσία του ρόλου με θαυμαστό τρόπο. Γιατί είναι ένας από τους καλύτερους καλλιτέχνες που έχουμε στη χώρα μας και αυτό εκτείνεται σε πολλά επίπεδα, φτάνει ως και τη σάτιρα. Φροντίζοντας πάντα να δίνει στον εαυτό του τα εφόδια για να κάνει αυτό που ξέρει, σωστά.
Ο Πάνος Βλάχος δίνει ρεσιτάλ στις 17 ΚλωστέςΟ Πάνος Βλάχος «λάμπει» γιατί το ταλέντο του συνάντησε τις κατάλληλες συνθήκες, τους εμπνευσμένους συνεργάτεςΝα λοιπόν η στιγμή για μια απαραίτητη διαπίστωση: Στην Ελλάδα έχουμε την τύχη να διαθέτουμε πολλούς καλούς ηθοποιούς. Κι όμως, έρχονται συχνά κάποιες τηλεοπτικές παραγωγές και σε βάζουν σε σκέψεις για την αλήθεια της άνωθεν διαπίστωσης. Λες δεν μπορεί αυτός – μην λέμε ονόματα, δεν είναι εκεί άλλωστε το νόημα – να παίζει έτσι, τι στο καλό (ή κακό, πιο σωστά) του συνέβη;
Η απάντηση είναι στην πραγματικότητα πολύ απλή. Έχει να κάνει κατά βάση με το χρόνο άρα και το χρήμα, σε δεύτερη ανάγνωση. Όταν μια σειρά έχει, για παράδειγμα, 4 επεισόδια την εβδομάδα, τα γυρίσματα τρέχουν με φρενήρεις ρυθμούς. Πότε θα προλάβει ο ηθοποιός να μπει στο ρόλο του; Να τον κατανοήσει, να τον νιώσει, να τον κάνει δικό του; Μια ξεπέτα γίνεται, με αρπακολλατζίδικη λογική. Το κατά πόσο αυτό καμουφλάρεται μετά από τον ερμηνευτή, έχει να κάνει με το πόσο ευελιξία του δίνει το φυσικό του ταλέντο. Όχι με βάση το πόσο σκληρά (το) έχει δουλέψει. Κάτι άδικο, εξουθενωτικό σώμα και πνεύμα.
Στις σειρές του Σωτήρη Τσαφούλια αυτό δεν συμβαίνει. Κάθε άλλο. Ο συγκεκριμένος δημιουργός έχει καταφέρει να ορίσει και μαζί να επιβάλλει ένα μίνιμουμ ποιοτικών και πρακτικών στάνταρ προκειμένου να διασφαλίζει πως θα κάνει τη δουλειά του όπως αυτός κρίνει και θέλει. Δίνει έτσι χρόνο και στον εαυτό του και στους συνεργάτες του. Ξεφεύγει από τη μανία του «καταναλωτισμού», κάνει λίγα, μεστά και καλά επεισόδια. Βάζει μπροστά το αισθητικό – καλλιτεχνικό σκέλος, στη θέση δηλαδή που πρέπει. Καλλιεργεί το κατάλληλο κλίμα ώστε όλοι να λειτουργούν ομαδικά, να χαίρονται που είναι εκεί και συνεργάζονται, συνυπάρχουν ανθρώπινα και επαγγελματικά.
Η καλύτερη και ποιοτικότερη τηλεόραση είναι τελικά ήδη «εδώ»Το αποτέλεσμα είναι να βλέπουμε εξαιρετικές σειρές όπως το «Έτερος Εγώ» παλαιότερα και το «17 Κλωστές» τώρα. Μέσω του MEGA αυτό επικοινωνείται σε πολύ μεγαλύτερη κλίμακα, φτάνοντας σε ένα ευρύ κοινό που δεν είχε την ευκαιρία και τη δυνατότητα νωρίτερα, μέσω COSMOTE TV. Αυθόρμητα κάνεις τη σύγκριση με την πλειονότητα των άλλων σειρών που παίζονται στην τηλεόραση. Βλέπεις τη διαφορά. Στις ερμηνείες πρώτα και πάνω από όλα. Γιατί ο Πάνος Βλάχος δεν είναι προφανώς μόνος του, πλαισιώνεται από εξαιρετικούς συναδέλφους του, καλή ώρα η – εκπληκτική – Ντένια Στασινοπούλου.
Ναι, σειρές όπως το «17 Κλωστές» είναι αυτό που θέλουμε από την τηλεόραση. Αυτής της φιλοσοφίας, αυτής της αισθητικής, αυτών των στάνταρ στην προετοιμασία και στην υλοποίηση. Μένει ακόμα ένα επεισόδιο για να ολοκληρωθεί η μεταφορά της σειράς στην ανοιχτή από τη συνδρομητική τηλεόραση, το στοίχημα ωστόσο έχει από καιρό κερδηθεί. Εμφατικά.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ψυχαγωγία
- Τι προκαλεί τους πονοκεφάλους και τις ημικρανίες; Οι ειδικοί έχουν την απάντηση
- Συγκλονιστική μαρτυρία από γείτονα του αστυνομικού: Φωνάξαμε 2 φορές την αστυνομία για περιστατικά βίας και δεν ήρθε ποτέ…
- Γάτα μπελάς: Ο τριχωτός «μετρ των αποδράσεων» – Κοστίζει μια περιουσία κάθε φορά που το σκάει
- BlackFriday 2024: Τι αγόρασαν οι online καταναλωτές στην Ελλάδα
- Στο red carpet του MadWalk 2024 by Three Cents
- Αυτός είναι ο λόγος που ο Πάνος Βλάχος γράφει τηλεοπτική ιστορία στις «17 Κλωστές»
- Οι αντιδράσεις για τη θριαμβευτική επιστροφή του Maestro
- Netflix: Ψάχνει στην Ελλάδα σειρές και ταινίες
- Καινούργιου για την επίθεση Τσαλίκη: Και να μη μας γουστάρει δικαίωμά του! Κι εμείς δε γουστάρουμε...
- Ο Πέτρος Κλαμπάνης θέλει να ξαναβρούμε την ομορφιά στην απλότητα, στη σιωπή
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Provocateur
- Τελευταία Νέα Provocateur
- Αυτός είναι ο λόγος που ο Πάνος Βλάχος γράφει τηλεοπτική ιστορία στις «17 Κλωστές»
- Cosmonuts: Μια εμφάνιση – ορόσημο στην Αρχιτεκτονική Live Stage
- Όλοι Ertflix για ένα «όσα λένε οι άνδρες μεταξύ τους» που δεν φοβάται τις άβολες αλήθειες
- «Αστυνομικός της Βουλής»: Το… πρότυπο οικογενειάρχη αποδείχθηκε αποτρόπαιος σαδιστής
- Infuencer άνοιξε fake 5-στερο εστιατόριο στο Σίδνεϊ και πούλησε σούπα με… ανθρώπινη αύρα, υποκλίνεσαι;
- Είδαμε τους Ήρωες της Ελένης Γκασούκα και νιώσαμε τι ωραία πράγματα σκαρώνουν οι παρέες επί σκηνής
- Τι θέλουμε να γίνει η Ελλάδα και γιατί αυτή η κυβέρνηση δεν μπορεί -και δεν θέλει- να μας το δώσει
- No Cap: 2 Years of Light – Μια ωμή καταγραφή της εγχώριας Trap σκηνής
- Μετρό Θεσσαλονίκης: Το αιώνιο μνημείο του «Δεν βαριέσαι»
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ψυχαγωγία
- Στο red carpet του MadWalk 2024 by Three Cents
- Netflix: Ψάχνει στην Ελλάδα σειρές και ταινίες
- Καινούργιου για την επίθεση Τσαλίκη: Και να μη μας γουστάρει δικαίωμά του! Κι εμείς δε γουστάρουμε...
- Αυτά είναι τα καθαρά νούμερα τηλεθέασης ανα ζώνη στα κανάλια (2/12/2024)
- Υποχωρεί η κακοκαιρία Bora αλλά οι βροχές παραμένουν. Αναλυτική πρόγνωση
- “Πες στα κορίτσια να μην μιλήσουν”. Ο αστυνομικός της Βουλής πήρε τηλέφωνο τη γυναίκα του και την απείλησε. Νέες μαρτυρίες
- Ραμόνα Βλαντή: «Τώρα μας έγινε και σχεδιάστρια η Βίκυ Κάγια»
- Ελισάβετ Σπανού: «Το ερώτημα που στοίχειωσε την ελληνική κοινωνία, ποιος είναι ο πατέρας»
- 80 χρόνια Διονύσης Σαββόπουλος μέσα από τα μάτια των συνεργατών του
- Γιάννης Καλαβριανός – Η Πύλη της Κόλασης: Το έργο κυκλοφορεί από την Κάπα Εκδοτική