Fendi Spring 2021 couture: H Kate Moss ως «η μάνα της νύφης», η εμφανώς αλλαγμένη Demi Moore και η παρέλαση των ugly dresses

Σαν λάτρης της μόδας, επειδή αγαπώ ένα brand ή έναν οίκο μόδας, αυτό δεν με σταματάει από το να σχολιάσω με ειλικρίνεια τη δουλειά τους. Πιστεύω, λοιπόν, ότι ο οίκος Fendi ήταν στα καλύτερα «χέρια», επί Karl Lagerfeld. Ναι, ήταν ένας άνθρωπος/σχεδιαστής/οραματιστής που η δουλειά του μπορεί να επαναλαμβανόταν σε κάποιες περιπτώσεις. Αλλά όχι όσον αφορά τη δουλειά του στον οίκο Fendi. Στα μάτια μου,

ήταν το τέλειο ταίρι για τον ιταλικό οίκο.

Από τον θάνατο του Lagerfeld όμως κι έπειτα, με την Silvia Venturini Fendi (κληρονόμος του οίκου) να αναλαμβάνει τα ηνία του οίκου για μερικές σεζόν, με συλλογές που ήταν-δεν-ήταν καλές, ο οίκος αναζητούσε την χαμένη του ταυτότητα. Παρ’ όλα αυτά, όταν πριν μερικούς μήνες, ανακοινώθηκε ο Kim Jones ως ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής (ένας από τους πιο ταλαντούχους σχεδιαστές μόδας που έχει «υπηρετήσει» οίκους όπως τον Louis Vuitton και Dior για τις menswear συλλογές), πολλοί διαισθάνθηκαν την πολυαναμενόμενη “rise from the ashes” εξέλιξη του οίκου Fendi.

Keywords
Τυχαία Θέματα