Η Μελίνα θα απαντούσε «Ναι» στο Gucci!
Με μια άκρως στερεοτυπική απάντηση που δείχνει το σύμπλεγμα κατωτερότητας της χώρας λόγω κάθε είδους κρίσης, το ΚΑΣ απέρριψε το αίτημα της εταιρείας Gucci που ζήτησε το χώρο ανάμεσα από τον Παρθενώνα και το Ερεχθείο για να πραγματοποιήσει το επόμενο μεγάλο ντεφιλέ της.
Η απάντηση από τη γ.γ. του ΥΠΠΟΑ, Μαρία Ανδρεαδάκη - Βλαζάκη είχε ως εξής: «Η Ακρόπολη είναι όχι απλώς ένα μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς, αλλά ένα σύμβολο για
όλη την ανθρωπότητα, που δεν μπορεί να μπαίνει σε εμπορικές συναλλαγές. Ο Παρθενώνας είναι το logo της Unesco, επίσης γνωρίζετε όλοι την προσπάθεια και τον αγώνα για την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα. Μπορεί η χώρα μας να βρίσκεται σε μια δύσκολη οικονομική κατάσταση, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορούμε να δίνουμε με αυτό τον τρόπο το σύμβολο της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς για μια επίδειξη μόδας, που μπορεί να είναι υψηλής ραπτικής, αλλά δεν συνάδει με τον χαρακτήρα του χώρου. Είμαστε πάντα πρόθυμοι σε χορηγίες, τα μνημεία χρειάζονται συντήρηση και ανάδειξη. Υπάρχουν τα έργα που διεξάγονται μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων, έχουμε και χορηγίες από άλλους φορείς», ανέφερε μεταξύ άλλων η γ.γ. του ΥΠΠΟΑ, απαντώντας ουσιαστικά στα όσα αναφέρονταν στο υπόμνημα.
Η φράση «μπορεί η χώρα μας να βρίσκεται σε μια δύσκολη οικονομική κατάσταση...» είναι κλειδί για την άρνηση του ΚΑΣ στη Gucci, που φέρθηκε με την επιπολαιότητα του φτωχού συγγενή. Διότι το ζήτημα δεν τέθηκε στην εξαγορά του ιστορικού μνημείου σε καιρούς κρίσης, αλλά στην ανικανότητα του ΚΑΣ να αντιληφθεί ότι:
1.Το παγκόσμιας κληρονομιάς μνημείο είναι για να το μοιραζόμαστε όχι μόνο με ηλιοκαμμένους περιπατητές.
2.Ούτε μόνο με επίσημους προσκεκλημένους, ηγέτες άλλων χωρών που γνωρίζουν τη σημασία του.
3.Ούτε για να γίνονται δήθεν σοβαρές πολιτιστικές βραδιές υπό το σεληνόφως που ξεχνιούνται στο φως της ημέρας.
Το εμβληματικότερο σημείο της Κλασικής Ελλάδας είναι για να το μοιραζόμαστε:
1.Με όλη την υφήλιο μέσα από παραγωγές που αναδεικνύουν το μεγαλείο της ιστορικής κληρονομιάς μας.
2.Με εκδηλώσεις που δεν έχουν την εσωστρέφεια του σεληνόφωτος, αλλά αγκαλιάζουν τη ματιά ολάκερου του πλανήτη.
3.Με πρωτοποριακές ιδέες που επικρατούν τον 21ο αιώνα και αποτελούν μέρος της σύγχρονης κουλτούρας.
4.Με σύγχρονους τρόπους που διεισδύουν ακόμη και στον φτωχό μέσο Αμερικάνο, που ακόμη όταν ακούει Athens, ρωτάει: Athens, Georgia?
Η Μελίνα ποτέ δεν θα αρνιόταν στο Gucci να κάνει την επίδειξη στον Ιερό Βράχο.
H Gucci είναι μια τεράστιου βεληνεκούς εταιρεία, που καθοδηγεί και πρωτοπορεί στο χώρο της μόδας. Και η μόδα, όσο κι αν οι αρχαιολόγοι μας αρνούνται να το παραδεχτούν, είναι μια εφαρμοσμένη μορφή σύγχρονης τέχνης.
Τα ντεφιλέ της Gucci και των άλλων μεγάλων οίκων αποτελούν υλικό για εικαστική μελέτη, καθώς επιστρατεύονται οι σπουδαιότεροι σύγχρονοι σκηνογράφοι, τεχνικοί ήχου, σκηνοθέτες.
Αλλά το δικό μας ΚΑΣ δεν μπορεί να δει πέρα από τη μύτη του. Θεωρεί ότι ένα παγκόσμιας εμβέλειας ντεφιλέ θα μας ταπεινώσει επειδή βρισκόμαστε στην αθλιότερη οικονομικά εποχή μας. Θα μας ταπεινώσει-δήθεν- επειδή δεν είναι του χώρου να γίνονται τέτοιες εκδηλώσεις.
Βεβαίως, στο παρελθόν φωτογραφήθηκαν στην Ακρόπολη πολλά μανεκέν του Dior και Ελλήνων σχεδιαστών και οι φωτογραφίες έκαναν το γύρο του κόσμου αναδεικνύοντας την ομορφιά του μνημείου.
Και βεβαίως η Ζωίτσα η Λάσκαρη φωτογραφήθηκε γυμνή στη Δήλο το 1985 για το εξώφυλλο του περιοδικού Playboy, το οποίο διηύθυνε -αν θυμάμαι καλά- ο Ανταίος Χρυσοστομίδης. Αλλά τότε υπουργός Πολιτισμού ήταν η Μελίνα Μερκούρη.
Η Μελίνα ποτέ δεν θα αρνιόταν στο Gucci να κάνει την επίδειξη στον Ιερό Βράχο. Γιατί η Μελίνα γνώριζε καλά την ιστορία της Ακρόπολης και δεν φοβόταν ότι θα την βεβήλωνε η παρουσία της σύγχρονης μόδας! Η Μελίνα «Γεννήθηκε Ελληνίδα» και ήξερε να διατρανώνει την ιστορία της χώρας της με κάθε τρόπο. Ακόμη και με Gucci!
Η απάντηση από τη γ.γ. του ΥΠΠΟΑ, Μαρία Ανδρεαδάκη - Βλαζάκη είχε ως εξής: «Η Ακρόπολη είναι όχι απλώς ένα μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς, αλλά ένα σύμβολο για
Η φράση «μπορεί η χώρα μας να βρίσκεται σε μια δύσκολη οικονομική κατάσταση...» είναι κλειδί για την άρνηση του ΚΑΣ στη Gucci, που φέρθηκε με την επιπολαιότητα του φτωχού συγγενή. Διότι το ζήτημα δεν τέθηκε στην εξαγορά του ιστορικού μνημείου σε καιρούς κρίσης, αλλά στην ανικανότητα του ΚΑΣ να αντιληφθεί ότι:
1.Το παγκόσμιας κληρονομιάς μνημείο είναι για να το μοιραζόμαστε όχι μόνο με ηλιοκαμμένους περιπατητές.
2.Ούτε μόνο με επίσημους προσκεκλημένους, ηγέτες άλλων χωρών που γνωρίζουν τη σημασία του.
3.Ούτε για να γίνονται δήθεν σοβαρές πολιτιστικές βραδιές υπό το σεληνόφως που ξεχνιούνται στο φως της ημέρας.
Το εμβληματικότερο σημείο της Κλασικής Ελλάδας είναι για να το μοιραζόμαστε:
1.Με όλη την υφήλιο μέσα από παραγωγές που αναδεικνύουν το μεγαλείο της ιστορικής κληρονομιάς μας.
2.Με εκδηλώσεις που δεν έχουν την εσωστρέφεια του σεληνόφωτος, αλλά αγκαλιάζουν τη ματιά ολάκερου του πλανήτη.
3.Με πρωτοποριακές ιδέες που επικρατούν τον 21ο αιώνα και αποτελούν μέρος της σύγχρονης κουλτούρας.
4.Με σύγχρονους τρόπους που διεισδύουν ακόμη και στον φτωχό μέσο Αμερικάνο, που ακόμη όταν ακούει Athens, ρωτάει: Athens, Georgia?
Η Μελίνα ποτέ δεν θα αρνιόταν στο Gucci να κάνει την επίδειξη στον Ιερό Βράχο.
H Gucci είναι μια τεράστιου βεληνεκούς εταιρεία, που καθοδηγεί και πρωτοπορεί στο χώρο της μόδας. Και η μόδα, όσο κι αν οι αρχαιολόγοι μας αρνούνται να το παραδεχτούν, είναι μια εφαρμοσμένη μορφή σύγχρονης τέχνης.
Τα ντεφιλέ της Gucci και των άλλων μεγάλων οίκων αποτελούν υλικό για εικαστική μελέτη, καθώς επιστρατεύονται οι σπουδαιότεροι σύγχρονοι σκηνογράφοι, τεχνικοί ήχου, σκηνοθέτες.
Αλλά το δικό μας ΚΑΣ δεν μπορεί να δει πέρα από τη μύτη του. Θεωρεί ότι ένα παγκόσμιας εμβέλειας ντεφιλέ θα μας ταπεινώσει επειδή βρισκόμαστε στην αθλιότερη οικονομικά εποχή μας. Θα μας ταπεινώσει-δήθεν- επειδή δεν είναι του χώρου να γίνονται τέτοιες εκδηλώσεις.
Βεβαίως, στο παρελθόν φωτογραφήθηκαν στην Ακρόπολη πολλά μανεκέν του Dior και Ελλήνων σχεδιαστών και οι φωτογραφίες έκαναν το γύρο του κόσμου αναδεικνύοντας την ομορφιά του μνημείου.
Και βεβαίως η Ζωίτσα η Λάσκαρη φωτογραφήθηκε γυμνή στη Δήλο το 1985 για το εξώφυλλο του περιοδικού Playboy, το οποίο διηύθυνε -αν θυμάμαι καλά- ο Ανταίος Χρυσοστομίδης. Αλλά τότε υπουργός Πολιτισμού ήταν η Μελίνα Μερκούρη.
Η Μελίνα ποτέ δεν θα αρνιόταν στο Gucci να κάνει την επίδειξη στον Ιερό Βράχο. Γιατί η Μελίνα γνώριζε καλά την ιστορία της Ακρόπολης και δεν φοβόταν ότι θα την βεβήλωνε η παρουσία της σύγχρονης μόδας! Η Μελίνα «Γεννήθηκε Ελληνίδα» και ήξερε να διατρανώνει την ιστορία της χώρας της με κάθε τρόπο. Ακόμη και με Gucci!
-- This feed and its contents are the property of The Huffington Post, and use is subject to our terms. It may be used for personal consumption, but may not be distributed on a website.
Keywords
gucci, huffington post, Ακρόπολη, logo, unesco, σημαίνει, ξεχνιούνται, φως, ελλαδα, athens, εταιρεία, dior, γυμνες, playboy, feed, property, huffington, μνημειο, μοδα, ομορφια, φωτογραφιες, φως, dior, gucci, βρισκεται, γινονται, δειχνει, εργα, εποχη, εταιρεία, ιδεες, λασκαρη, ματια, μνημεια, μορφη, μαρια, μυτη, ξεχνιούνται, παντα, ουσιαστικα, συντηρηση, σκηνοθετες, athens, ηγετες, huffington post, huffington, χωρα, feed, logo, μελετη, property, σημαίνει, υλικο, unesco, βεβαιως
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ειδήσεις
- "Ψωνιστήρι" ανηλίκων στο Πεδίον του Άρεως - "Με λένε Μ. και τα κάνω όλα.." [photos]
- Ο άνδρας – μυστήριο που έβγαζε βόλτα το σκυλί του Αρχιμανδίτη που δολοφονήθηκε
- Ως και 70% διαγραφές χρεών προς τράπεζες με το νέο νομοσχέδιο
- Πώς «τσέκαρε» ένας 16χρονος τον Μητσοτάκη στην επιστροφή από το Βερολίνο
- Τέλος στην Eισφορά Αλληλεγγύης
- Νέα σεισμική δόνηση «κούνησε» και πάλι σήμερα την Καρδίτσα
- ΕΟΠΥΥ: «Έλεγχος σφραγίδων παραπεμπτικών από τους εργαστηριακούς ιατρούς».
- Βάλτε αυτό στο Στόμα σας και θα δείτε τα Ούλα σας να Μεταμορφώνονται σε Χρόνο Μηδέν!
- Παραλίγο να σκοτωθεί η Ντρου Μπάριμορ
- Σεισμός τώρα LIVE: Δείτε πού έγινε σεισμός πριν από λίγη ώρα στην Ελλάδα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Huffington Post Greece
- Η Μελίνα θα απαντούσε «Ναι» στο Gucci!
- Δημιουργικότητα και κατάθλιψη
- Παιχνίδι καθυστερήσεων από την εσωκομματική αντιπολίτευση του ΣΥΡΙΖΑ για Ελληνικό
- Κύπρος: Αποχώρησε ο Ακιντζί από τις συνομιλίες με τον Αναστασιάδη
- H τροπολογία για τους πυροσβέστες 5ετούς θητείας: Μόνιμοι σε 3 χρόνια
- Θα θέλαμε να μείνετε ψύχραιμοι γιατί το «Love Actually» επιστρέφει με το ίδιο καστ και για καλό σκοπό
- Εννιά μέρη του κόσμου που παραμένουν ανεξερεύνητα
- Κινδυνεύει η ΦΕΤΑ από την... CETA;
- Τελευταία Νέα Huffington Post Greece
- Η Μελίνα θα απαντούσε «Ναι» στο Gucci!
- Κύπρος: Αποχώρησε ο Ακιντζί από τις συνομιλίες με τον Αναστασιάδη
- Δημιουργικότητα και κατάθλιψη
- Γαβρόγλου:«Η κυβέρνηση δεν υπάρχει περίπτωση να κάνει πίσω στο ζήτημα της εκπαίδευσης των προσφυγόπουλων»
- Θα θέλαμε να μείνετε ψύχραιμοι γιατί το «Love Actually» επιστρέφει με το ίδιο καστ και για καλό σκοπό
- Ο Ashton Kutcher παίρνει θέση για την παιδική δουλεία και δίνει τον πιο παθιασμένο λόγο που έχουμε δει τελευταία
- H τροπολογία για τους πυροσβέστες 5ετούς θητείας: Μόνιμοι σε 3 χρόνια
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ειδήσεις
- Κάτια Ζυγούλη: Μετά από 13 χρόνια με τον Σάκη αποφάσισα να πω το «ναι» και να παντρευτούμε (video)
- Αποχώρησε ο Ακιντζί από τις συνομιλίες με τον Αναστασιάδη (upd)
- Γαβρόγλου: Δεν θα κάνουμε πίσω στην εκπαίδευση των προσφυγόπουλων
- Ανδρούτσος, ένα...πολυεργαλείο στα χέρια του Μπέντο
- Ναυάγιο στις συνομιλίες για Κυπριακό - Αποχώρησε ο Ακιντζί από τη συνάντηση με Αναστασιάδη
- Γερμανία: Grexit? Nein, danke! λέει η αντιπολίτευση
- Έξαλλος ο Χωμενίδης: «Κανείς δεν τρώει σκουπίδια»
- Εισαγγελέας: Συνεχίζεται η έρευνα για Φιγιόν
- Ώρα κρίσης για Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ στο EL
- Στον "τοίχο" ο Τραμπ για τις επαφές με τους Ρώσους