Οσκαρ 2020: Αριθμός - ρεκόρ διεθνών ταινιών που διεκδικούν υποψηφιότητα
Οι συμμετοχές για υποψηφιότητα Οσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας στην τελετή του 2020 θα προέλθουν από συνολικά 93 χώρες, έναν αριθμό-ρεκόρ στην ιστορία του θεσμού.
Το 2018, οι συμμετοχές ήταν 87, ενώ ο δεύτερος μεγαλύτερος αριθμός μετά τον φετινό ήταν το 2017 με 92. Οι Γκάνα, Νιγηρία και το Ουζμπεκιστάν στέλνουν για πρώτη φορά ταινία της χώρας τους στα Οσκαρ, όμως η Ουγκάντα αποκλείστηκε καθώς δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις. Η Κίνα και η Σενεγάλη υπέβαλαν τις προτάσεις τους την 1η Οκτωβρίου, ημέρα λήξης της προθεσμίας. Η συμμετοχή
Τον Απρίλιο, η Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογράφου ανακοίνωσε την αλλαγή ονόματος της κατηγορίας από Καλύτερη Ξενόγλωσση σε Διεθνής Ταινία μεγάλου μήκους. Οι συμπρόεδροι της επιτροπής των Διεθνών Ταινιών σχολίασαν ότι αυτή η ονομασία αντιπροσωπεύει καλύτερα την κατηγορία και αντικατοπτρίζει τη θετική πλευρά της τέχνης του κινηματογράφου. Επιπλέον, το διοικητικό συμβούλιο αποφάσισε η κατηγορία να περιλαμβάνει αντί για εννέα, 10 ταινίες.
Διαβάστε επίσης
«Όταν ο Βάγκνερ συνάντησε τις ντομάτες»: Η ταινία που θα στείλει η Ελλάδα στα Όσκαρ
Η λίστα με τις ταινίες που διεκδικούν υποψηφιότητα:
Αλβανία - «The Delegation», σκηνοθεσία: Bujar Alimani
Αλγερία - «Papicha», σκηνοθεσία: Mounia Meddour
Αργεντινή - «Heroic Losers», σκηνοθεσά: Sebastián Borensztein
Αρμενία- «Lengthy Night», σκηνοθεσία: Edgar Baghdasaryan
Αυστραλία- «Buoyancy», σκηνοθεσία: Rodd Rathjen
Αυστρία- «Joy», σκηνοθεσία: Sudabeh Mortezai
Αίγυπτος- «Poisonous Roses», σκηνοθεσία: Ahmed Fawzi Saleh
Αιθιοπία- «Running against the Wind», σκηνοθεσία: Jan Philipp Weyl
Μπανγκλαντές- «Alpha», σκηνοθεσία: Nasiruddin Yousuff
Λευκορωσία- «Debut», σκηνοθεσία: Anastasiya Miroshnichenko
Βέλγιο- «Our Mothers», σκηνοθεσία: César Díaz
Βολιβία- «I Miss You», σκηνοθεσία: Rodrigo Bellott
Βοσνία Ερζεγοβίνη - «The Son», σκηνοθεσία: Ines Tanovic
Βραζιλία- «Invisible Life», σκηνοθεσία: Karim Aïnouz
Βουλγαρία- «Ága», σκηνοθεσία: Milko Lazarov
Καμπότζη - «In the Life of Music», σκηνοθεσία: Caylee So, Sok Visal
Καναδάς- «Antigone», σκηνοθεσία: Sophie Deraspe
Χιλή- «Spider», σκηνοθεσία: Andrés Wood
Κίνα - «Ne Zha», σκηνοθεσία: Yu Yang
Κολομβία - «Monos», σκηνοθεσία: Alejandro Landes
Κόστα Ρίκα- «The Awakening of the Ants», σκηνοθεσία: Antonella Sudasassi Furniss
Κροατία- «Mali», σκηνοθεσία: Antonio Nuic
Κούβα- «A Translator», σκηνοθεσία: Rodrigo Barriuso, Sebastián Barriuso,
Τσεχία- «The Painted Bird», σκηνοθεσία: Václav Marhoul
Δανία- «Queen of Hearts» May el-Toukhy
Δομινικανή Δημοκρατία- «The Projectionist», σκηνοθεσία: José María Cabral,
Εκουαδόρ - «The Longest Night», σκηνοθεσία: Gabriela Calvache
Εσθονία- «Truth and Justice», σκηνοθεσία: Tanel Toom, director;
Φινλανδία- «Stupid Young Heart», σκηνοθεσία: Selma Vilhunen,
Γεωργία- «Shindisi», σκηνοθεσία: Dimitri Tsintsadze
Γερμανία- «System Crasher», σκηνοθεσία: Nora Fingscheidt
Γκάνα - «Azali», σκηνοθεσία: Kwabena Gyansah
Ελλάδα- «When Tomatoes Met Wagner», σκηνοθεσία: Μαριάννα Οικονόμου
Ονδούρα- «Blood, Passion, and Coffee», σκηνοθεσία: Carlos Membreño,
Χονγκ Κονγκ- «The White Storm 2 Drug Lords», σκηνοθεσία: Herman Yau,
Ουγγαρία- «Those Who Remained», σκηνοθεσία: Barnabás Tóth
Ισλανδία- «A White, White Day», σκηνοθεσία: Hlynur Pálmason
Ινδία- «Gully Boy», σκηνοθεσία: Zoya Akhtar
Ινδονησία - «Memories of My Body», σκηνοθεσία: Garin Nugroho
Ιράν- «Finding Farideh», σκηνοθεσία: Azadeh Moussavi, Kourosh Ataee
Ιρλανδία- «Gaza», σκηνοθεσία: Garry Keane, Andrew McConnell
Ισραήλ - «Incitement», σκηνοθεσία: Yaron Zilberman
Ιταλία - «The Traitor», σκηνοθεσία: Marco Bellocchio
Ιαπωνία- «Weathering with You», σκηνοθεσία: Makoto Shinkai
Καζακστάν- «Kazakh Khanate. The Golden Throne», σκηνοθεσία: Rustem Abdrashov
Κένυα- «Subira», σκηνοθεσία: Ravneet Singh (Sippy) Chadha
Κόσοβο- «Zana», σκηνοθεσία: Antoneta Kastrati
Κιργιστάν - «Aurora», σκηνοθεσία: Bekzat Pirmatov
Λετονία- «The Mover», σκηνοθεσία: Davis Simanis
Λίβανος - «1982», σκηνοθεσία: Oualid Mouaness
Λιθουανία- «Bridges of Time», σκηνοθεσία: Audrius Stonys, Kristine Briede
Λουξεμβούργο- «Tel Aviv on Fire», σκηνοθεσία: Sameh Zoabi
Μαλαισία- «M for Malaysia», σκηνοθεσία: Dian Lee, Ineza Roussille
Μεξικό- «The Chambermaid», σκηνοθεσία: Lila Avilés
Μογγολία- “The Steed,” Erdenebileg Ganbold, director;
Μοντενέγκρο - «Neverending Past», σκηνοθεσία: Andro Martinović
Μαρόκο- «Adam», σκηνοθεσία: Maryam Touzani
Νεπάλ - «Bulbul», σκηνοθεσία: Binod Paudel
Ολλανδία- «Instinct», σκηνοθεσία: Halina Reijn
Νιγηρία- «Lionheart», σκηνοθεσία: Genevieve Nnaji
Βόρεια Μακεδονία- «Honeyland», σκηνοθεσία: Ljubo Stefanov, Tamara Kotevska
Νορβηγία- «Out Stealing Horses», σκηνοθεσία: Hans Petter Moland
Πακιστάν- «Laal Kabootar», σκηνοθεσία: Kamal Khan
Παλαιστίνη- «It Must Be Heaven», σκηνοθεσία: Elia Suleiman
Παναμάς- «Everybody Changes», σκηνοθεσία: Arturo Montenegro
Περού- «Retablo», σκηνοθεσία: Alvaro Delgado Aparicio
Φιλιππίνες- «Verdict», σκηνοθεσία: Raymund Ribay Gutierrez
Πολωνία- «Corpus Christi», σκηνοθεσία: Jan Komasa
Πορτογαλία- «The Domain», σκηνοθεσία: Tiago Guedes
Ρουμανία- «The Whistlers», σκηνοθεσία: Corneliu Porumboiu
Ρωσία- «Beanpole», σκηνοθεσία: Kantemir Balagov
Σαουδική Αραβία- «The Perfect Candidate», σκηνοθεσία: Haifaa Al Mansour,
Σενεγάλη - «Atlantics», σκηνοθεσία: Mati Diop
Σερβία - «King Petar the First», σκηνοθεσία: Petar Ristovski
Σιγκαπούρη - «A Land Imagined», σκηνοθεσία: Yeo Siew Hua
Σλοβακία - «Let There Be Light», σκηνοθεσία: Marko Skop
Σλοβενία- «History of Love», σκηνοθεσία: Sonja Prosenc
Νότια Αφρική- «Knuckle City», σκηνοθεσία: Jahmil X.T. Qubeka
Νότια Κορέα - «Parasite», σκηνοθεσία: Bong Joon Ho
Ισπανία- «Pain and Glory», σκηνοθεσία: Pedro Almodóvar
Σουηδία- «And Then We Danced», σκηνοθεσία: Levan Akin
Ελβετία- «Wolkenbruch’s Wondrous Journey into the Arms of a Shiksa», σκηνοθεσία: Michael Steiner
Ταϊβάν- «Dear E», σκηνοθεσία: Mag Hsu, Chih-Yen Hsu
Ταϊλάνδη- «Krasue: Inhuman Kiss», σκηνοθεσία: Sitisiri Mongkolsiri
Τυνησία- «Dear Son», σκηνοθεσία: Mohamed Ben Attia
Τουρκία- «Commitment Asli», σκηνοθεσία: Semih Kaplanoglu
Ουκρανία- «Homeward», σκηνοθεσία: Nariman Aliev
Ηνωμένο Βασίλειο- «The Boy Who Harnessed the Wind», σκηνοθεσία: Chiwetel Ejiofor
Ουρουγουάη - «The Moneychanger», σκηνοθεσία: Federico Veiroj
Ουζμπεκιστάν - «Hot Bread», σκηνοθεσία: Umid Khamdamov
Βενεζουέλα - «Being Impossible», σκηνοθεσία: Patricia Ortega
Βιετνάμ - «Furie», σκηνοθεσία: Le Van Kiet
Οι υποψηφιότητες θα ανακοινωθούν στις 16 Δεκεμβρίου 2019 και οι υποψηφιότητες για Οσκαρ, τη Δευτέρα, 13 Ιανουαρίου 2020. Η 92η τελετή απονομής θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή, 9 Φεβρουαρίου 2020.
Πηγή: Indiewire
ΠΡΙΝ ΦΥΓΕΤΕ... «Οταν ο Βάγκνερ Συνάντησε τις Ντομάτες»: Η σημασία να βλέπει κανείς τη ζωή αλλιώς Νέες ταινίες: «Το Πορτρέτο Μιας Γυναίκας Που Φλέγεται», «Παράσιτα» και «Ντιέγκο Μαραντόνα» «Άνθρωπος του Βιτρούβιου»: Ιταλικό δικαστήριο «μπλοκάρει» τον δανεισμό στο Λούβρο- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ειδήσεις
- Καρκίνος: H διατροφή που «εξοντώνει» τα καρκινικά κύτταρα
- Καρύδια και χόρτα βρήκε οδηγός κάτω από το καπό του αυτοκινήτου της
- 10 πολιτιστικά events που αξίζει να δεις αυτή την εβδομάδα (10-16/10)
- «Σφαγή» ΝΔ - ΚΙΝΑΛ για τους έξι «αντάρτες»
- Πανικός με 4χρονο: Το κεφάλι του κόλλησε στα κάγκελα και κρεμάστηκε στο κενό
- Εκτακτο: Θρίλερ στη Δραπετσώνα: Αυτοκίνητο έπεσε στη θάλασσα
- ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ - Δείτε πώς θα φτιάξετε μόνοι σας αυτό το πανέμορφο φωτιστικό!
- Έρχονται 251 μόνιμες προσλήψεις στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο
- Προσοχή! Αυτά είναι τα 5 πράγματα που δεν πρέπει ΠΟΤΕ να αποθηκεύετε στο μπάνιο σας!
- Γιατί παχαίνουμε όταν μεγαλώνουμε και πώς θα το αντιστρέψουμε
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Huffington Post Greece
- Οσκαρ 2020: Αριθμός - ρεκόρ διεθνών ταινιών που διεκδικούν υποψηφιότητα
- Άδειο το ταμείο του ΟΗΕ εξαιτίας των χωρών που δεν πληρώνουν τις εισφορές του (με πρώτες τις ΗΠΑ)
- To Τwitter στον δρόμο του Facebook: Η εταιρεία παραδέχεται πως χρησιμοποίησε στοιχεία χρηστών για διαφημιστικούς λόγους
- Τα ερωτήματα που προκύπτουν από μια αμφιλεγόμενη προεδρική απόφαση
- Φιλίες και συμμαχίες - Το Κουρδικό Μάθημα
- Κέρδισε το τζάκποτ και έγινε μέσα σε μια νύχτα πλουσιότερος από την Αντέλ και τον Εντ Σιράν
- Δένδιας: Δεν θα αφήσουμε τα παιχνίδια των Τούρκων να παίζονται στην πλάτη μας
- Η πρώτη χριστουγεννιάτικη κάρτα στον κόσμο κυκλοφόρησε το 1843 και απέτυχε παταγωδώς
- Requiem ή new challenge?
- Πανικός σε σούπερ μάρκετ στα Καμίνια από τον ληστή με τα γυαλιά ηλίου
- Τελευταία Νέα Huffington Post Greece
- Οσκαρ 2020: Αριθμός - ρεκόρ διεθνών ταινιών που διεκδικούν υποψηφιότητα
- Η πρώτη χριστουγεννιάτικη κάρτα στον κόσμο κυκλοφόρησε το 1843 και απέτυχε παταγωδώς
- Έφοδος της ΕΛ.ΑΣ. στις φυλακές Αγίου Στεφάνου - Βρέθηκαν ναρκωτικά και μαχαίρια
- Πανικός σε σούπερ μάρκετ στα Καμίνια από τον ληστή με τα γυαλιά ηλίου
- Requiem ή new challenge?
- To Τwitter στον δρόμο του Facebook: Η εταιρεία παραδέχεται πως χρησιμοποίησε στοιχεία χρηστών για διαφημιστικούς λόγους
- Κατακόρυφη πτώση των γεννήσεων στην Ιαπωνία
- Δένδιας: Δεν θα αφήσουμε τα παιχνίδια των Τούρκων να παίζονται στην πλάτη μας
- Τα ερωτήματα που προκύπτουν από μια αμφιλεγόμενη προεδρική απόφαση
- «Άνθρωπος του Βιτρούβιου»: Ιταλικό δικαστήριο «μπλοκάρει» τον δανεισμό στο Λούβρο
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ειδήσεις
- Αυτοκίνητο με έναν επιβαίνοντα έπεσε στο λιμάνι της Δραπετσώνας
- ΚΙΝΑΛ: Από την καραμανλική πτέρυγα Ν.Δ. τα έξι "όχι" για Παπαγγελόπουλο
- Πάτρα - Εκλάπη μηχανάκι από τα Ζαρουχλέικα (φωτο)
- Επιστροφή εισφορών σε 86.187 ελεύθερους επαγγελματίες
- Η ELPEN βασικός χορηγός και συνδιοργανωτής του «SimInhale International Conference»
- Κρήτη: «Μπορούμε να φιλοξενήσουμε μέχρι 1.300 πρόσφυγες» – Ξεκαθάρισαν τα όρια των αντοχών τους!
- Αυτοεξευτελισμός Ζαρούλια κατά την απολογία της: «Ήμουν άπειρη, γι' αυτό είπα τους μετανάστες υπανθρώπους»
- Εκτακτο: Θρίλερ στη Δραπετσώνα: Αυτοκίνητο έπεσε στη θάλασσα
- Τέλος ο Χάρης Χριστόπουλος από το «Happy Day» λόγω του «My style rocks»; (video)