Mία αναδρομική έκθεση του Σπύρου Παπαλουκά έρχεται στο Ίδρυμα Β. &Μ Θεοχαράκη
Την Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου 2016 στις 20.00 θα εγκαινιαστεί η έκθεση «Σπύρος Παπαλουκάς. SYNOPSIS. Ζωγραφική, αγιογραφίες, σχέδια, μακέτες» στο Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β. &Μ Θεοχαράκη.
130 και πλέον αντιπροσωπευτικά έργα της εξελικτικής πορείας του μεγάλου ανανεωτή της ελληνικής ζωγραφικής, αποκαλύπτουν την προσφορά του στη στερέωση του ελληνικού μοντερνισμού. Ο Παπαλουκάς από το 1909 έστρεψε την προσοχή του στη ζωγραφική, όταν πρωτοξεκίνησε τις
σπουδές του στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών, έως το 1956 που άφησε την τελευταία του πνοή, καθηγητής πλέον της Α.Σ.Κ.Τ., σε ηλικία 65 ετών. Το σχέδιο όλα αυτά τα χρόνια αποτελούσε τον πυρήνα της ζωγραφικής του δράσης. Άριστος σχεδιαστής και σπουδαίος ζωγράφος, αν και έζησε την ταραγμένη περίοδο ανάμεσα στον Α’ και Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και βίωσε τις τραυματικές εμπειρίες του Εμφυλίου στον τόπο μας, συνειδητά στράφηκε στην αποτύπωση της γαλήνιας ενατένισης της ζωής. Τοπία, νεκρές φύσεις και πορτραίτα συνθέτουν το κύκνειο άσμα της δημιουργικής του δράσης. Διετέλεσε διευθυντής της Δημοτικής Πινακοθήκης του Δήμου Αθηναίων και παράλληλα, το αγιογραφικό του έργο αποτελεί φωτεινό παράδειγμα της τεχνοτροπικής αλήθειας της ορθόδοξης εκκλησίας. Ο Παπαλουκάς, με το πλούσιο εικαστικό του έργο άνοιξε ένα νέο δρόμο, πέρα από την επίμονη σπουδή και κατανόηση της βυζαντινής τέχνης, συμβάλλοντας άμεσα και δυναμικά στην ανάδειξη του μοντερνισμού στον τόπο μας.
Ο Γιάννης Μόραλης χαρακτηριστικά γράφει για το έργο του Παπαλουκά: «Πάντα θαύμαζα στα έργα του τη σοφή σύνθεση, το ευαίσθητο χρώμα και την αγάπη με την οποία ήταν καμωμένα. Λυπάμαι που δεν είχα την τύχη να τον γνωρίσω περισσότερο και σαν άνθρωπο, γιατί ο Σπύρος Παπαλουκάς, εκτός από την προσφορά του στην ελληνική τέχνη, έδωσε το μεγάλο παράδειγμα ενός τίμιου και αφοσιωμένου στην εργασία του ζωγράφου, που δεν θέλησε ποτέ να προδώσει τον εαυτό του για μια εύκολη επιτυχία.», ενώ ο Δημήτρης Μυταράς από τη δική του πλευρά υποστηρίζει: «Νομίζω ότι από τους ζωγράφους της γενιάς του είναι ο πλέον «διδακτικός», με την έννοια του δασκάλου που στο έργο του κωδικοποιούνται μια σειρά από συμπεράσματα. (...) Η σχεδόν μανιακή του αναζήτηση στις παρυφές της φόρμας, η αμεσότητα, η βαθύτατα χρωματική αίσθηση των σχεδίων του μας τα αφήνουν χωρίς φθορές, γεμάτα ζωντάνια και χωρίς τις επιδράσεις του art-nouveau, που ταλαιπώρησε τη γενιά του και άφησε φθαρτά σημεία ακόμη και στον Παρθένη. Τα έργα του Παπαλουκά μου δίνουν την εντύπωση της πολύτιμης πέτρας που μένει αναλλοίωτη διατηρώντας τη λάμψη της σ’ όλους τους καιρούς. Το μάθημά του πηγαίνει πέρα από μια απλή τεχνική και γι’ αυτό είναι πολύ λίγο εφαρμόσιμο χωρίς το δικό του πάθος. Δεν προτείνει τρόπο ζωγραφικής αλλά την έρευνα σε βάθος. Είναι το στοιχείο, νομίζω, που τον κάνει κάθε στιγμή επίκαιρο.»
Στην έκθεση αυτή παρουσιάζονται τα μνημειακά του έργα: «Πορτρέτο Παιδιού» (1925), «Πορτρέτο Στρατή Δούκα» (1924), «Πορτρέτο Νίκου Κανελλόπουλου» (1956), αυτοπροσωπογραφίες του ζωγράφου, «Ο Ναός της Αφαίας» (1923), «Πλαγιά» (1923), «Αρσανάς Μεγίστης Λαύρας» (1924), «Μονή Διονυσίου» (1924), «Σκήτη Αγίου Ανδρέα» (1935), «Αρσανάς Μονής Παντοκράτορας» (1924), «Σπίτια Αγιάσου» (1925), «Καφενείο στη Μυτιλήνη» (1929), «Θάλασσα στην Πάρο (1928), «Άγιος Φωκάς» (1948), «Νησάκια Πάρου» (1948) και «Σπίτια στην Ύδρα» (1955) μεταξύ άλλων, φανερώνοντας την προτίμησή του απέναντι στην απόδοση της ελληνικής φύσης και των μοναστηριών του Αγίου Όρους, αφού οι ανθρωποκεντρικοί του πίνακες είναι συγκριτικά λίγοι με το υπόλοιπο έργο του. Ο ίδιος συχνά επαναλάμβανε: «η φύση είναι το θαύμα του Θεού και η τέχνη το θαύμα του ανθρώπου». Παράλληλα, οι μακέτες της Μητροπόλεως Αμφίσσης (1927), οι φορητές εικόνες «Η Προδοσία», «Η Αποκαθήλωση», «Ο Άγιος Ανεμπόδιστος», «Ο Εσταυρωμένος Χριστός», «Ο Άγιος Δημήτριος» και τα υπέροχα ανθίβολα μαρτυρούν τη βαθιά του αφοσίωση στη χριστιανική παράδοση.
Ο επιμελητής της έκθεσης, Τάκης Μαυρωτάς, γράφει: «Ο απολλώνιος Παπαλουκάς σ’ όλη του τη ζωή πειθαρχεί απόλυτα στο πνεύμα και το λόγο του έργου του. Η ρυθμικότητα του Είναι του ταυτίζεται μ’ αυτή την ίδια τη λειτουργία της φύσης, την οποία αποδίδει με δέος. Το κύριο μέρος της δημιουργίας του εστιάζεται στη ζωγραφική ερμηνεία, με νέα πλαστικά εκφραστικά μέσα. Η δυνατότητά του να μπορεί να δει μ’ έναν άλλο τρόπο τη φύση και τον κόσμο συνιστά την ποίηση στο έργο του. Ο ζωγράφος δουλεύει στοχαστικά και αδιάλειπτα πάνω στο χαρτόνι, στο λινό πανί χωρίς καμία προετοιμασία ή στον καμβά, για την απόδοση των εικαστικών του οραμάτων. Το σχέδιο αποτελεί τον πυρήνα της ζωγραφικής του δράσης, ορίζοντας την αρχή των πάντων. Σχεδιάζει συνήθως με το αιχμηρό μολύβι, για μεγαλύτερη ακρίβεια, αφήνοντας σε αρκετούς πίνακες κυρίαρχη την αίσθηση του σχεδίου, χωρίς να το καλύπτει με χρώματα. Παράλληλα, όταν ήθελε να τονίσει τα περιγράμματα, σε ορισμένες του συνθέσεις, άφηνε ένα κενό στην επιφάνεια του πίνακα αχρωμάτιστο. (...) Ακούραστα, όλα τα δημιουργικά του χρόνια επιδίωκε τη μελετημένη οργάνωση του ζωγραφικού χώρου, βασισμένου στις αρμονικές χαράξεις, τη στέρεα δομή της σύνθεσης, την αρμονία των χρωμάτων και των τόνων.
Η ένταση της εικόνας ήταν το ζητούμενο, όπως, για παράδειγμα, ένα τοπίο από τη Μυτιλήνη ή την Πάρο, καμωμένο στην ύπαιθρο με χρώμα και φως, που σου προκαλεί την εντύπωση της ζωντάνιας και της αλήθειας της φύσης. Ο Παπαλουκάς επέστρεφε πάντα στη φύση ώς το τέλος της ζωής του, προσφέροντας ένα έργο πλούσιο σε έμπνευση και παλμό που ανακαλύπτει και αναδεικνύει τον ποιητικό παράδεισο της Ελλάδας.»
Την έκθεση συνοδεύουν οι πολυσέλιδες εκδόσεις του Ιδρύματος Β. &Μ. Θεοχαράκη i) «Σπύρος Παπαλουκάς: Συλλογή Ιδρύματος Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β. &Μ. Θεοχαράκη», με κείμενα των: Μαρίνας Λαμπράκη-Πλάκα, Ευθυμίας Γεωργιάδου-Κούντουρα και Τάκη Μαυρωτά μαζί με αναδημοσιευμένα αποσπάσματα κειμένων των: Σπύρου Παπαλουκά, Στρατή Δούκα, Αλέξανδρου Ξύδη, Νίκου Αλεξίου, Γιάννη Μόραλη, Νίκου-Γαβριήλ Πεντζίκη, Δημήτρη Πικιώνη, Άγγελου Προκοπίου, Αφροδίτης Κούρια, Αλέκου Κοντόπουλου, Αντώνη Κωτίδη, Γιάννη Τσαρούχη, Βεατρίκης Σπηλιάδη, Νίκου Ζία, Δημήτρη Μυταρά, Κώστα Ουράνη, Ιούλιου Καΐμη, Μαίρης Μιχαηλίδου, Ελένης Βακαλό, Χρύσανθου Χρήστου, Κωστή Μεραναίου, Τώνη Σπητέρη και Στέλιου Λυδάκη και ii) «Σπύρος Παπαλουκάς: Αγιογραφίες, Σχέδια, Μακέτες», με κείμενα των Νίκου Ζία και Χρυσάνθης Μπαλτογιάννη.
Η έκθεση «Σπύρος Παπαλουκάς. Synopsis. Ζωγραφική, αγιογραφίες, σχέδια και μακέτες» είναι η 6η ατομική έκθεση που έχει οργανώσει το Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β. &Μ. Θεοχαράκη από την ίδρυσή του το 2007.
Επιμέλεια έκθεσης: Τάκης Μαυρωτάς
Διάρκεια έκθεσης:5 Οκτωβρίου - 30 Οκτωβρίου 2016
Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή: 10:00-18:00
130 και πλέον αντιπροσωπευτικά έργα της εξελικτικής πορείας του μεγάλου ανανεωτή της ελληνικής ζωγραφικής, αποκαλύπτουν την προσφορά του στη στερέωση του ελληνικού μοντερνισμού. Ο Παπαλουκάς από το 1909 έστρεψε την προσοχή του στη ζωγραφική, όταν πρωτοξεκίνησε τις
Ο Γιάννης Μόραλης χαρακτηριστικά γράφει για το έργο του Παπαλουκά: «Πάντα θαύμαζα στα έργα του τη σοφή σύνθεση, το ευαίσθητο χρώμα και την αγάπη με την οποία ήταν καμωμένα. Λυπάμαι που δεν είχα την τύχη να τον γνωρίσω περισσότερο και σαν άνθρωπο, γιατί ο Σπύρος Παπαλουκάς, εκτός από την προσφορά του στην ελληνική τέχνη, έδωσε το μεγάλο παράδειγμα ενός τίμιου και αφοσιωμένου στην εργασία του ζωγράφου, που δεν θέλησε ποτέ να προδώσει τον εαυτό του για μια εύκολη επιτυχία.», ενώ ο Δημήτρης Μυταράς από τη δική του πλευρά υποστηρίζει: «Νομίζω ότι από τους ζωγράφους της γενιάς του είναι ο πλέον «διδακτικός», με την έννοια του δασκάλου που στο έργο του κωδικοποιούνται μια σειρά από συμπεράσματα. (...) Η σχεδόν μανιακή του αναζήτηση στις παρυφές της φόρμας, η αμεσότητα, η βαθύτατα χρωματική αίσθηση των σχεδίων του μας τα αφήνουν χωρίς φθορές, γεμάτα ζωντάνια και χωρίς τις επιδράσεις του art-nouveau, που ταλαιπώρησε τη γενιά του και άφησε φθαρτά σημεία ακόμη και στον Παρθένη. Τα έργα του Παπαλουκά μου δίνουν την εντύπωση της πολύτιμης πέτρας που μένει αναλλοίωτη διατηρώντας τη λάμψη της σ’ όλους τους καιρούς. Το μάθημά του πηγαίνει πέρα από μια απλή τεχνική και γι’ αυτό είναι πολύ λίγο εφαρμόσιμο χωρίς το δικό του πάθος. Δεν προτείνει τρόπο ζωγραφικής αλλά την έρευνα σε βάθος. Είναι το στοιχείο, νομίζω, που τον κάνει κάθε στιγμή επίκαιρο.»
Στην έκθεση αυτή παρουσιάζονται τα μνημειακά του έργα: «Πορτρέτο Παιδιού» (1925), «Πορτρέτο Στρατή Δούκα» (1924), «Πορτρέτο Νίκου Κανελλόπουλου» (1956), αυτοπροσωπογραφίες του ζωγράφου, «Ο Ναός της Αφαίας» (1923), «Πλαγιά» (1923), «Αρσανάς Μεγίστης Λαύρας» (1924), «Μονή Διονυσίου» (1924), «Σκήτη Αγίου Ανδρέα» (1935), «Αρσανάς Μονής Παντοκράτορας» (1924), «Σπίτια Αγιάσου» (1925), «Καφενείο στη Μυτιλήνη» (1929), «Θάλασσα στην Πάρο (1928), «Άγιος Φωκάς» (1948), «Νησάκια Πάρου» (1948) και «Σπίτια στην Ύδρα» (1955) μεταξύ άλλων, φανερώνοντας την προτίμησή του απέναντι στην απόδοση της ελληνικής φύσης και των μοναστηριών του Αγίου Όρους, αφού οι ανθρωποκεντρικοί του πίνακες είναι συγκριτικά λίγοι με το υπόλοιπο έργο του. Ο ίδιος συχνά επαναλάμβανε: «η φύση είναι το θαύμα του Θεού και η τέχνη το θαύμα του ανθρώπου». Παράλληλα, οι μακέτες της Μητροπόλεως Αμφίσσης (1927), οι φορητές εικόνες «Η Προδοσία», «Η Αποκαθήλωση», «Ο Άγιος Ανεμπόδιστος», «Ο Εσταυρωμένος Χριστός», «Ο Άγιος Δημήτριος» και τα υπέροχα ανθίβολα μαρτυρούν τη βαθιά του αφοσίωση στη χριστιανική παράδοση.
Ο επιμελητής της έκθεσης, Τάκης Μαυρωτάς, γράφει: «Ο απολλώνιος Παπαλουκάς σ’ όλη του τη ζωή πειθαρχεί απόλυτα στο πνεύμα και το λόγο του έργου του. Η ρυθμικότητα του Είναι του ταυτίζεται μ’ αυτή την ίδια τη λειτουργία της φύσης, την οποία αποδίδει με δέος. Το κύριο μέρος της δημιουργίας του εστιάζεται στη ζωγραφική ερμηνεία, με νέα πλαστικά εκφραστικά μέσα. Η δυνατότητά του να μπορεί να δει μ’ έναν άλλο τρόπο τη φύση και τον κόσμο συνιστά την ποίηση στο έργο του. Ο ζωγράφος δουλεύει στοχαστικά και αδιάλειπτα πάνω στο χαρτόνι, στο λινό πανί χωρίς καμία προετοιμασία ή στον καμβά, για την απόδοση των εικαστικών του οραμάτων. Το σχέδιο αποτελεί τον πυρήνα της ζωγραφικής του δράσης, ορίζοντας την αρχή των πάντων. Σχεδιάζει συνήθως με το αιχμηρό μολύβι, για μεγαλύτερη ακρίβεια, αφήνοντας σε αρκετούς πίνακες κυρίαρχη την αίσθηση του σχεδίου, χωρίς να το καλύπτει με χρώματα. Παράλληλα, όταν ήθελε να τονίσει τα περιγράμματα, σε ορισμένες του συνθέσεις, άφηνε ένα κενό στην επιφάνεια του πίνακα αχρωμάτιστο. (...) Ακούραστα, όλα τα δημιουργικά του χρόνια επιδίωκε τη μελετημένη οργάνωση του ζωγραφικού χώρου, βασισμένου στις αρμονικές χαράξεις, τη στέρεα δομή της σύνθεσης, την αρμονία των χρωμάτων και των τόνων.
Η ένταση της εικόνας ήταν το ζητούμενο, όπως, για παράδειγμα, ένα τοπίο από τη Μυτιλήνη ή την Πάρο, καμωμένο στην ύπαιθρο με χρώμα και φως, που σου προκαλεί την εντύπωση της ζωντάνιας και της αλήθειας της φύσης. Ο Παπαλουκάς επέστρεφε πάντα στη φύση ώς το τέλος της ζωής του, προσφέροντας ένα έργο πλούσιο σε έμπνευση και παλμό που ανακαλύπτει και αναδεικνύει τον ποιητικό παράδεισο της Ελλάδας.»
Την έκθεση συνοδεύουν οι πολυσέλιδες εκδόσεις του Ιδρύματος Β. &Μ. Θεοχαράκη i) «Σπύρος Παπαλουκάς: Συλλογή Ιδρύματος Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β. &Μ. Θεοχαράκη», με κείμενα των: Μαρίνας Λαμπράκη-Πλάκα, Ευθυμίας Γεωργιάδου-Κούντουρα και Τάκη Μαυρωτά μαζί με αναδημοσιευμένα αποσπάσματα κειμένων των: Σπύρου Παπαλουκά, Στρατή Δούκα, Αλέξανδρου Ξύδη, Νίκου Αλεξίου, Γιάννη Μόραλη, Νίκου-Γαβριήλ Πεντζίκη, Δημήτρη Πικιώνη, Άγγελου Προκοπίου, Αφροδίτης Κούρια, Αλέκου Κοντόπουλου, Αντώνη Κωτίδη, Γιάννη Τσαρούχη, Βεατρίκης Σπηλιάδη, Νίκου Ζία, Δημήτρη Μυταρά, Κώστα Ουράνη, Ιούλιου Καΐμη, Μαίρης Μιχαηλίδου, Ελένης Βακαλό, Χρύσανθου Χρήστου, Κωστή Μεραναίου, Τώνη Σπητέρη και Στέλιου Λυδάκη και ii) «Σπύρος Παπαλουκάς: Αγιογραφίες, Σχέδια, Μακέτες», με κείμενα των Νίκου Ζία και Χρυσάνθης Μπαλτογιάννη.
Η έκθεση «Σπύρος Παπαλουκάς. Synopsis. Ζωγραφική, αγιογραφίες, σχέδια και μακέτες» είναι η 6η ατομική έκθεση που έχει οργανώσει το Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β. &Μ. Θεοχαράκη από την ίδρυσή του το 2007.
Επιμέλεια έκθεσης: Τάκης Μαυρωτάς
Διάρκεια έκθεσης:5 Οκτωβρίου - 30 Οκτωβρίου 2016
Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή: 10:00-18:00
-- This feed and its contents are the property of The Huffington Post, and use is subject to our terms. It may be used for personal consumption, but may not be distributed on a website.
Keywords
εκθεση, ερχεται, ιδρυμα, σπυρου, huffington post, προσφορες, μυτιληνη, αφοσίωση, νέα, φως, ελλαδα, feed, property, huffington, Καλή Χρονιά, τελος του κοσμου, σχεδιο αθηνα, εικονες, εργασια, ζωγραφικη, τυχη, φως, χρωματα, αγαπη, αλεξιου, ανωτατη σχολη καλων τεχνων, αρμονια, ασμα, αφοσίωση, βακαλο, γαβριηλ, δεος, δευτερα, δυνατοτητα, δικη, δομη, εμπνευση, εννοια, εργα, επιτυχια, ερευνα, ετων, τεχνη, ζωη, ζια, ζωγραφου, ζωης, ιδια, ιδρυση, ηλικια, θαυμα, εκδοσεις, λαμψη, λειτουργια, λογο, παντα, ποιηση, παθος, πεμπτη, πινακες, πλακα, πλαστικα, πνοη, σαββατο, σειρα, σχεδια, σχεδιο, σχολη καλων τεχνων, τοπια, τριτη, φυση, χρωμα, art, δημητρης, huffington post, huffington, feed, κειμενα, κυριακη, ναος, property, σπυρος, ζωγραφος
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ειδήσεις
- Η πολιτική κηδεία της Σοφίας Ρούμπου (εικόνες)
- Μπέντο στη διοίκηση: «Δεν τον θέλω, δεν θα τον βάζω»
- Δες πότε δεν πρέπει να χρησιμοποιείς πιστωτική ή χρεωστική κάρτα για τις αγορές σου
- Γιώργος Λιάγκας – Φαίη Σκορδά: Αποκάλυψαν τους λόγους που χώρισαν τηλεοπτικά
- Ελπίδες ότι ανοίγει ο δρόμος για οριστική θεραπεία του AIDS
- Ελένη Μενεγάκη: Πιο αδύνατη από ποτέ – Αποκάλυψε πώς έχασε τα κιλά της (video)
- «Σύζυγος από την κόλαση» η Αντζελίνα Τζολί - Χτύπαγε τον Μπραντ Πιτ
- Η Palmos Analysis προσφεύγει στη δικαιοσύνη κατά του Βασίλη Λεβέντη
- Από μια κλωστή κρέμεται η ζωή διάσημου ποδοσφαιριστή
- Ποια είναι η νέα τηλεοπτική στέγη της Μαρίας Σαράφογλου
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Huffington Post Greece
- 68χρονος εκατομμυριούχος παντρεύτηκε κατά λάθος την εγγονή του
- Το Άουσβιτς σε VR: Η εικονική πραγματικότητα βοηθά στην καταδίκη των τελευταίων Ναζί εγκληματιών πολέμου
- Η γοητεία των ισχυρών
- Κατατέθηκε. Τι προβλέπει το Προσχέδιο του Κρατικού Προϋπολογισμού για το 2017
- Ο Κρούγκμαν επιμένει: Η Ελλάδα θα έπρεπε να είχε βγει από το ευρώ
- Ερντογάν: Η ΕΕ δεν τηρεί τις δεσμεύσεις της στο προσφυγικό
- Mία αναδρομική έκθεση του Σπύρου Παπαλουκά έρχεται στο Ίδρυμα Β. &Μ Θεοχαράκη
- Νίκος Ανδρουλάκης στην Ευρωβουλή:«Παράγοντας αστάθειας ο κ. Ερντογάν στην ευρύτερη περιοχή»
![Σπύρος Παπαλουκάς, Synopsis, Ζωγραφική, Ίδρυμα Β, Μ Θεοχαράκη,spyros papaloukas, Synopsis, zografiki, idryma v, m theocharaki](https://images32.inewsgr.com/2558/25585480/spyros-papaloukas-Synopsis-zografiki-agiografies-schedia-maketes-sto-idryma-v-ampm-theocharaki-160.jpg)
- Τελευταία Νέα Huffington Post Greece
- Mία αναδρομική έκθεση του Σπύρου Παπαλουκά έρχεται στο Ίδρυμα Β. &Μ Θεοχαράκη
- 68χρονος εκατομμυριούχος παντρεύτηκε κατά λάθος την εγγονή του
- Ο Κρούγκμαν επιμένει: Η Ελλάδα θα έπρεπε να είχε βγει από το ευρώ
- Κατατέθηκε. Τι προβλέπει το Προσχέδιο του Κρατικού Προϋπολογισμού για το 2017
- Η γοητεία των ισχυρών
- Το Άουσβιτς σε VR: Η εικονική πραγματικότητα βοηθά στην καταδίκη των τελευταίων Ναζί εγκληματιών πολέμου
- Νίκος Ανδρουλάκης στην Ευρωβουλή:«Παράγοντας αστάθειας ο κ. Ερντογάν στην ευρύτερη περιοχή»
- Ερντογάν: Η ΕΕ δεν τηρεί τις δεσμεύσεις της στο προσφυγικό
- Κόντρα Τόσκα-Καμίνη: «Ο Δήμος δεν τηρεί τις υποσχέσεις του». Καμίνης: «Χωρίς αστυνόμευση η Αθήνα»
- Την παραίτηση του Όρμπαν μετά το αποτυχημένο δημοψήφισμα ζητούν οι Εθνικιστές
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ειδήσεις
- Η πολιτική κηδεία της Σοφίας Ρούμπου (εικόνες)
- Η ραδιοφωνική εκπομπή της 30ης Σεπτεμβρίου 2016
- ΤΟ... ΑΠΙΘΑΝΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΣΤΟ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ ΜΕΤΑ ΤΟ 3-0!
- Το Views του Ντρέικ έσπασε το ρεκόρ στο Apple Music
- Στη δίνη του ισχυρότερου κυκλώνα της 10ετίας η Καραϊβική - Τρόμος και στη Φλόριντα
- Αδυνατισμένη στην πρεμιέρα της η Ελένη -Δείτε τι μοιράστηκε με το τηλεοπτικό κοινό
- Όλα εν τάξει;
- Η σκληρή απάντηση μαθητών στις «ρατσιστικές αντιδράσεις» γονέων στο Ωραιόκαστρο
- Στον ναό Αγίας Φιλοθέης απόψε η Κάρα του Αγίου Στυλιανού