Ενθουσιασμένη με το μέλλον της ως τμήμα του Xbox, η Blizzard σκέφτεται ακόμα και ένα νέο StarCraft

Τώρα που πλέον αποτελεί τμήμα του Xbox, η ηγεσία της Blizzard δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της που το μέλλον της εταιρείας βρίσκεται ξανά στα χέρια της, κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσει σε ένα νέο StarCraft.

Την περασμένη εβδομάδα πραγματοποιήθηκε η BlizzCon 2023, μία εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε δια ζώσης και είναι αφιερωμένη στην κοινότητα και στους φίλους των franchises της εταιρείας όπως των Warcraft και Diablo

που βρίσκονται μετά από καιρό ξανά στην επικαιρότητα. Το στούντιο που τα τελευταία χρόνια ταλαιπωρήθηκε από σκάνδαλα και αγωγές, πλέον αποτελεί τμήμα της ευρύτερης κοινότητας του Xbox χάρη στην εξαγορά της Activision-Blizzard-King έναντι $69 δισεκατομμυρίων.

Πριν ο επικεφαλής του Xbox Phil Spencer εμφανιστεί ζωντανά στη σκηνή στο πλαίσιο της τελετής έναρξης της BlizzCon 2023, το υψηλόβαθμο στέλεχος της Microsoft επισκέφθηκε τα κεντρικά γραφεία του στούντιο στο Ιρβάιν της Καλιφόρνια με το μήνυμα: «Πως μπορούμε να βοηθήσουμε;».

Παράλληλα, ένα νέο άρθρο από τον δημοσιογράφο Jason Schreier του ειδησεογραφικού πρακτορείου Bloomberg, που συμπεριλάμβανε επίσημα στοιχεία από την Blizzard και σχόλια από τον σημερινό επικεφαλή -και πρώην στέλεχος του Xbox- του στούντιο Mike Ybarra, σκιαγραφεί μια πολύ θετική προοπτική για την εταιρεία. Πλέον, η Blizzard δεν θα χρειάζεται να πάρει την άδεια των στελεχών της Activision για να δώσει το πράσινο φως σε ένα νέο πρότζεκτ, όπως, ας πούμε, μια ολοκαίνουργια προσθήκη στο εξαιρετικά δημοφιλές αλλά πλέον αδρανές σύμπαν του StarCraft.

«Το να πάω στον Phil (Spencer) και να πω, «Μπορούμε να το κάνουμε αυτό;» Έχω την εντύπωση ότι θα με κοιτούσε και θα μου έλεγε, «Διοίκησε το στούντιο σου» δήλωσε ο Mike Ybarra στο Bloomberg. «Νομίζω ότι η λήψη αποφάσεων θα είναι ταχύτερη». Ανεξάρτητη πλέον και απαλλαγμένη από τη μικροδιαχείριση σε εταιρικό επίπεδο αλλά και επικεντρωμένη στο τελικό αποτέλεσμα είναι σαν να επιστρέφει η εταιρεία στις ρίζες της και στις μέρες της δόξας της.

Όπως είναι γνωστό, η Blizzard εξαγοράστηκε από την Activision το 2008 μετά το λανσάρισμα του World of Warcraft, αλλά παρέμεινε κατά κύριο λόγο αυτοδιοικούμενη, με τη λήψη αποφάσεων να καθοδηγείται από τους ιδρυτές της όπως ο Mike Morhaime. Όμως αυτό άλλαξε στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του 2010. Το αποτέλεσμα ήταν να αποχωρήσουν από την εταιρεία πολλοί βετεράνοι (συμπεριλαμβανομένου και του Mike Morhaime).

O John Hight, γενικός διευθυντής του Warcraft, είχε την εντύπωση ότι ο ίδιος και η ευρύτερη ομάδα του θα έπρεπε να πραγματοποιήσουν κάποια επίσημη παρουσίαση των σχεδίων τους για το μέλλον του franchise κατά την πρόσφατη επίσκεψη της ομάδας του Xbox στα γραφεία της εταιρείας. Όμως κάτι τέτοιο δεν συνέβη τελικά. «Αυτό που προσπαθούσαν να μας επικοινωνήσουν ήταν ότι ήθελαν πραγματικά να μας γνωρίσουν» εξηγεί ο John Hight. «Δεν είμαστε εδώ για να σας πούμε τι να κάνετε. Δεν ερχόμαστε εδώ με κάποιο γενικό σχέδιο. Πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε;» ήταν τα λόγια της ομάδας του Xbox όταν επισκέφτηκαν τα γραφεία της εταιρείας. «Ήταν κάτι το εκπληκτικό» συμπλήρωσε ο John Hight.

Το StarCraft είναι μια ενδιαφέρουσα περίπτωση, επειδή η Blizzard απομακρύνθηκε από τα RTS για να επικεντρωθεί στα Warcraft και Overwatch. Βασικοί πρωταγωνιστές στην εταιρεία που ήταν υπεύθυνοι για την επιτυχία του StarCraft εγκατέλειψαν το στούντιο.

«Δεν μπορώ απλώς να πω:  Άντε να φτιάξεις ένα παιχνίδι StarCraft» δήλωσε ο Mike Ybarra. «Πρέπει να έχω μαζί μου κάποιον που να έχει το όραμα και το πάθος που συνοδεύει την ιδέα, και θα ποντάρω σε αυτή την ομάδα». Με τη Microsoft να επιδιώκει να διαφοροποιήσει το χαρτοφυλάκιο παιχνιδιών της για να ενισχύσει το Xbox Game Pass, η ιδέα της ανάπτυξης ενός τίτλου στο σύμπαν του StarCraft, έστω και αν δεν είναι mega-hit όπως το Call of Duty ή το Diablo, έχει πολύ νόημα. Όπως και να έχει, ελπίζουμε ότι μια πιο ανεξάρτητη Blizzard θα οδηγήσει την εταιρεία σε ένα λαμπρότερο μέλλον.

 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Keywords
Τυχαία Θέματα