Η NVIDIA βρίσκει έναν έξυπνο τρόπο για να ενισχύσει την υιοθέτηση του DLAA: θα είναι προκαθορισμένη επιλογή στο DLSS
Το DLAA, ή αλλιώς deep learning anti-aliasing, είναι ουσιαστικά το DLSS χωρίς το upscaling της εικόνας.
Η τεχνολογία διατηρεί την ανάλυση που γίνεται rendering το παιχνίδι στο ίδιο επίπεδο με την ανάλυση της οθόνης, ωστόσο χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη σε μία προσπάθεια να προσθέσει λεπτομέρεια στο παιχνίδι, κυρίως εξομαλύνοντας τις γραμμές και άλλα στοιχεία στα γραφικά που θα μπορούσαν να απαιτούν τη χρήση της τεχνικής anti-aliasing.
Το αποτέλεσμα είναι ποιότητα εικόνας που είναι εμφανώς ανώτερη ακόμα και από την εγγενή ανάλυση όπως και από άλλες μεθόδους εξομάλυνσης όπως είναι
Η εταιρεία εργάζεται αυτή τη περίοδο σε ενημερώσεις των εκδόσεων DLSS που ουσιαστικά θα καθιστούν το DLAA μια προκαθορισμένη επιλογή στις ρυθμίσεις DLSS. Από ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε πριν από λίγες ημέρες, έγινε γνωστό ότι οι προεπιλογές απόδοσης του DLSS δεν κλιμακώνουν μόνο γραμμικά την render ανάλυση, αλλά επηρεάζουν και άλλες λειτουργίες του αλγορίθμου, όπως το Reflex. Σε μία πρόσφατη παρουσίαση της μηχανής γραφικών Unreal Engine στην έκδοση 5.2 από την Epic, μαθεύτηκε ότι υπάρχει μία συγκεκριμένη προεπιλογή «G» και από ότι φαίνεται αποτελεί μέρος των ενημερώσεων που σχεδιάζει η NVIDIA όχι μόνο για το DLSS 3 αλλά και για το DLSS 2.
Αυτό σημαίνει ότι το DLAA θα αποτελέσει μία προκαθορισμένη ρύθμιση στο DLSS. Όταν η συγκεκριμένη επιλογή ενεργοποιείται από τον χρήστη, το rendering στο παιχνίδι πραγματοποιείται στο 100% της ανάλυσης της οθόνης εφαρμόζοντας πολλά από τα χαρακτηριστικά «ανακατασκευής» της εικόνας μέσω AI του DLSS αλλά χωρίς ωστόσο να γίνεται upscaling. Ελπίζουμε πολλοί περισσότεροι προγραμματιστές παιχνιδιών να αξιοποιήσουν το DLAA και να το ενσωματώσουν σε κάθε παιχνίδι που υποστηρίζει DLSS γιατί είναι μία εξαιρετική τεχνολογία που βοηθά σημαντικά στην αναβάθμιση της εικόνας.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Τεχνολογία
- Τι ώρα θα γίνει διαθέσιμο το demo του Final Fantasy 16
- Διαθέσιμο από σήμερα το Demo του Final Fantasy 16
- Η NVIDIA βρίσκει έναν έξυπνο τρόπο για να ενισχύσει την υιοθέτηση του DLAA: θα είναι προκαθορισμένη επιλογή στο DLSS
- Το Starfield θα τρέχει κλειδωμένο στα 30fps στις κονσόλες Xbox
- Σύντομα θα υπάρχουν τσιπάκια παντού
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Insomnia
- Τελευταία Νέα Insomnia
- Η NVIDIA βρίσκει έναν έξυπνο τρόπο για να ενισχύσει την υιοθέτηση του DLAA: θα είναι προκαθορισμένη επιλογή στο DLSS
- Η Microsoft ανακοινώνει το μαύρο Xbox Series S με αποθηκευτικό χώρο 1TB και τιμή 349 δολάρια
- Το Diablo IV είναι το «fastest selling» παιχνίδι της Blizzard Entertainment όλων των εποχών
- Αυτά είναι τα φωτογραφικά specs των Pixel 8 και Pixel 8 Pro της Google
- Ο Zuckerberg πιστεύει ότι το Vision Pro της Apple είναι για πλούσιους, μοναχικούς ανθρώπους
- Μεγάλη αύξηση των συνδρομητών του Netflix παρά τα μέτρα κατά της κοινής χρήσης κωδικού
- Η Mercedes γίνεται η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που πωλεί αυτόνομα οχήματα επιπέδου 3 στην Καλιφόρνια
- Το Spotify δοκιμάζει ένα "offline mix" που κατεβάζει τραγούδια που παίχτηκαν πρόσφατα
- Πρώτες εικόνες από την απάντηση του Instagram στο Twitter
- Ένα εργαλείο δυνατοτήτων, για κάθε επαγγελματία
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Τεχνολογία
- Τι ώρα θα γίνει διαθέσιμο το demo του Final Fantasy 16
- Το Starfield θα τρέχει κλειδωμένο στα 30fps στις κονσόλες Xbox
- Διαθέσιμο από σήμερα το Demo του Final Fantasy 16
- Σύντομα θα υπάρχουν τσιπάκια παντού
- MyRoomie: Ο απόλυτος οδηγός για συγκατοίκηση
- Craft Shooter FPS Battles
- MyRoomie: Ο απόλυτος οδηγός για συγκατοίκηση
- Η Sunlight Group επενδύει στη Logbatind και εδραιώνεται περαιτέρω στην Ιβηρική αγορά
- Forza Motorsport: Εκκίνηση Οκτώβριο