Ιεροσυλία και τρομοκρατία

Οι οπαδοί του Κουφοντίνα δεν εχθρεύονται μόνο εκείνους που δεν ασπάζονται τη δολοφονική ιδεολογία τους, αλλά και τον ίδιο τον Χριστό. Χθες μια ομάδα αλληλέγγυων στον δολοφόνο της 17 Νοέμβρη βεβήλωσαν στη Θεσσαλονίκη το παρεκκλήσι της Αγίας Αικατερίνης, που βρίσκεται έξω από τον Ι.Ν. του Αγίου Αθανασίου, επί της οδού Εγνατίας. Μέσα στον ιερό ναό έγραψαν «Νίκη στον Κουφοντίνα» και «Η θρησκεία σας βρομά πατριαρχία».

Το δύσοσμο και απάνθρωπο φονικό ένστικτο, που προσπαθούν οι ελεγχόμενοι από αυτό να

το παρουσιάσουν σαν… ιδεολογία, δεν συμβαδίζει με την ειρήνη της καρδιάς, τη γαλήνη της ψυχής και την πραότητα που μοιράζει απλόχερα σε όλους ο Χριστός, γι’ αυτό εξεγείρονται στη θέα του Τιμίου και Ζωοποιού Σταυρού και προβαίνουν σε ασχήμιες εντός ιερών ναών.

Η «δημοκρατία» έγραφε πριν από λίγες ημέρες για το πνευματικό σκοτάδι των οπαδών της τρομοκρατίας: «Το Ισλαμικό Κράτος και οι Ταλιμπάν δεν διαφέρουν από τη 17 Νοέμβρη και τις λοιπές τρομοκρατικές γκρούπες. Δεν είναι μόνο ο εθισμός στη βία και την αφαίρεση ζωής αθώων ανθρώπων που ενώνουν τις τρομοκρατικές οργανώσεις, αλλά και η πηγαία, ενστικτώδης αντιπάθεια στον πολιτισμό.

Οι Ταλιμπάν τίναξαν στον αέρα όσα αγάλματα και αρχαιολογικού ενδιαφέροντος μνημεία βρήκαν στον δρόμο τους στο Αφγανιστάν, το Ισλαμικό Κράτος διέλυσε όλες τις αρχαιότητες που εντόπισε στις περιοχές που καταλάμβανε και οι οπαδοί του Κουφοντίνα επιτέθηκαν στο Μουσείο Γουλανδρή, στο Παγκράτι! […]

Όσοι στοιχήθηκαν πίσω από το πανό “γεννήθηκα 17 Νοέμβρη” δεν έχουν κάποιο ενδιαφέρον για τους θεσμούς. Δεν κόπτονται για τη δημοκρατία. Είναι οπαδοί της τρομοκρατικής οργάνωσης 17 Νοέμβρη και ο κατά συρροήν δολοφόνος Δημήτρης Κουφοντίνας συμβολοποιεί τις ιδέες και τις εμμονές τους».

Όλα δείχνουν ότι οι επιθέσεις αυτού του τύπου δεν πρόκειται να σταματήσουν. Αντιθέτως, θα κλιμακωθούν. Όσο η κοινωνία και το κράτος επιδεικνύουν ανοχή σε αυτού του είδους τις ασχήμιες, όσοι τις διαπράττουν θα συνεχίσουν την κακοποιό δράση τους. Είναι υποχρέωση όλων μας η έμπρακτη καταδίκη αυτού του είδους των βέβηλων πρακτικών.

Keywords
Τυχαία Θέματα