A.V.A: Dog Tag Preview

Με το δάκτυλο στη σκανδάλη.

Λίγους μήνες μετά τη Gamescom το A.V.A: Dog Tag επιστρέφει στην οθόνη μας με μια κλειστή beta όπου δοκιμάσαμε για αρκετές ώρες με σκοπό να δούμε τι έχει να προσφέρει αυτός ο νέος τίτλος σε μια σειρά που έχει περάσει πολλά την τελευταία δεκαετία.

Όπως είδατε και στο προηγούμενο preview μας, η κορεατική Red Duck Inc. προσπαθεί να φέρει στο φως

και πάλι το A.V.A σχεδιάζοντας με καλύτερα γραφικά και επανακυκλοφορώντας πρακτικά το παιχνίδι σε μια νέα εκσυχρονισμένη έκδοση. Παρόλη την τίμια προσπάθεια της εταιρείας, οι πρώτες εντυπώσεις μας άφησαν έντονη τη γεύση της Ασιατικής κουλτούρας, όσον αφορά τα παιχνίδια βολών πρώτου προσώπου. Η ταχύτητά του σίγουρα υπερβαίνει τα αντίστοιχα tactical FPS. Δυστυχώς δεν μπορούμε να μην το συγκρίνουμε με άλλα παρόμοια παιχνίδια όπως το Crossfire, CS:GO, Call of Duty μιας και δεν έχει να προσφέρει και πολλά διαφορετικά στοιχεία από τους παραπάνω τίτλους.

Η επιλογή του Crossfire δεν είναι τυχαία, μιας και είναι το πιο κοντινό παιχνίδι σε αίσθηση από τους ανταγωνιστές του και σίγουρα δεν είναι τυχαίο που άνθισε στην ασιατική αγορά μέχρι λίγα χρόνια πριν όπου άρχισε να μπαίνει έντονα και το CS σαν ανταγωνιστικό shooter στο region. Συνολικά το A.V.A είναι ένα αρκετά arcade παιχνίδι που προσπαθεί να συνδυάσει τη λογική του Counter-Strike με λίγες προσθήκες από άλλους τίτλους. όπως τα parts στα όπλα τα οποία μπορούμε να εγκαταστήσουμε πριν ξεκινήσει ένα map. Ενώ ο ρυθμός του είναι καταιγιστικός και τα kills πέφτουν κατά συρροή, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε το πόσο μη ρεαλιστική είναι η γενικότερη συμπεριφορά των όπλων, αλλά και των ανθρώπινων μοντέλων μέσα στο παιχνίδι. Σίγουρα είναι αρκετά διασκεδαστικό αλλά μοιάζει να απέχει αρκετά από ένα πραγματικά ανταγωνιστικό shooter που θα μπορούσε να διατηρήσει κοινό.

Αν εξετάσουμε λοιπόν το A.V.A ως ένα arcade shooter σίγουρα πετυχαίνει το σκοπό του εκ πρώτης όψεως και μας δίνει αρκετές ώρες ευχάριστου gameplay για να σκοτώσουμε εκατοντάδες αντιπάλους και να χαλαρώσουμε τον εγκέφαλό μας (μιας και δε θα χρειαστεί να καταναλώσουμε φαιά ουσία). Απ' την άλλη πολλές φορές θα νιώσουμε πως κάτι δεν πάει καλά αφού θα πεθάνουμε ακαριαία από αντιπάλους που τρέχουν κατά πάνω μας πυροβολώντας ή χοροπηδώντας ακόμα και από σκοπευτές με sniper που προχωράνε με το ζουμ ανοικτό ελπίζοντας να πετύχουν κάποια γρήγορη βολή. Το tactical κομμάτι φαίνεται να είναι άμεσα επηρρεασμένο από τα προαναφερθέντα shooters και τελικά δεν μοιάζει εξ' ολοκλήρου με κανένα μιας και τα maps είναι μέτρια σχεδιασμένα ακολουθώντας ένα συγκεκριμένο μοτίβο. Μόνο ορισμένα εξ' αυτών (ASLAN VILLA, India) παρουσιάζουν οπτικό ενδιαφέρον και πληρούν παράλληλα τις προδιαγραφές που απαιτεί το ανταγωνιστικό gameplay.

Τα όπλα είναι ένα από τα δυνατά στοιχεία του παιχνιδιού μιας και υπάρχει μια τεράστια γκάμα από αυτά και αρκετά extends για να παίξουμε, θεωρώντας πως φτιάχνουμε ένα όπλο όπως μας βολεύει. Στην πράξη όμως ίσως μόνο στο πολύ υψηλό επίπεδο να υπάρχει κάποια αισθητή διαφορά μιας και πραγματικά το σύστημα full burst είναι χαώδες και σε αρκετά όπλα πολύ άτσαλο, κάτι που κανένα extend δεν διορθώνει. Καθώς έχουμε την επιλογή να αλλάξουμε class διαλέγοντας ένα από τα 3 βασικά που παρέχονται στο παιχνίδι, μας δίνεται η δυνατότητα να διαφοροποιούμε εντελώς το loadout μας σε κάθε γύρo, κάτι που δίνει ένα έξτρα ενδιαφέρον στο κατά τα άλλα επίπεδο A.V.A. Πρακτικά μπορούμε να δοκιμάσουμε με SMG ή καραμπίνες για κοντινές αποστάσεις, αυτόματα που είναι το πιο ισσοροπημένο class ή sniper για το απόλυτο καμπέρωμα.

Eκτός λοιπόν από συγκεκριμένα όπλα που εκ πρώτης όψεος φαίνεται να είναι πολύ δυνατά όλα τα άλλα έχουν σημαντικες αδυναμίες και θα μπορούσαν ίσως να χρησιμοποιηθούν ως metagame σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Γενικά αυτό ακριβώς είναι και το συνολικό πρόβλημα του παιχνιδιού. Δηλαδή, έχουμε ένα εντελώς arcade μοντέλο το οποίο προσπαθεί να εμπλουτίσει η εταιρία με ρεαλιστικά όπλα, extends, κλάσεις και άλλες τέτοιες ιδέες που πέραν του αισθητικού ή σε πολύ συγκεκριμένο επίπεδο παικτών δεν επηρεάζουν καθόλου την γενική εμπειρία του παιχνιδιού.

'Ενας άπειρος παίκτης ίσως πέρναγε πολύ καλά μιας και όπως είπαμε και παραπάνω η ταχύτητα και η απλότητα είναι εκεί, έτοιμα για να τα δαμάσεις, αλλά φαίνεται απωθητικό και κατώτερο από τους ανταγωνιστές του για να ελκύσει καλύτερους παίκτες που θα κάνουν τα διάφορα features του να έχουν αξία.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το A.V.A: Dog Tag μπορείτε να διαβάσετε τη συνέντευξη που μας παραχώρησε ο Robin Seo, business manager της Red Duck Inc.

IGN Greece Το Game Store της Epic δεν είναι έτοιμο για μεγάλα παιχνίδια Γύρισε το Glider Redeploy του Fortnite Πρώην developers της Blizzard δουλεύουν σε νέο Marvel παιχνίδι

Πηγή: IGN Greece

Keywords
Τυχαία Θέματα