Doom Eternal Battle Mode: 13 λεπτομέρειες για το Multiplayer που αποκαλύφθηκαν στην QuakeCon 2019

Ένα αιματηρό νέο mode.

Το νέο 1v2 Multiplayer mode του Doom Eternal, Battle Mode, αποκαλύφθηκε πλήρως στην QuakeCon 2019 από τον executive producer Marty Stratton και τον creative director Hugo Martin.

Αυτό το νέο mode για το Eternal θέτει έναν παίκτη ως Doom Slayer εναντίον δύο άλλων παικτών που δρουν ως δαίμονες.

Περιορισμένοι σε μια αρένα γεμάτη αντικείμενα και εργαλεία, ο Slayer πρέπει να σκοτώσει και τους δύο δαίμονες για να βγει νικητής. Το mode θα κυκλοφορήσει με πέντε playable δαίμονες και έξι χάρτες, με νέους δαίμονες και χάρτες να κυκλοφορούν δωρεάν σε μελλοντικές ενημερώσεις.

Το stream ήταν γεμάτο λεπτομέρειες, δείτε τα πιο σημαντικά:

1 - Οι πέντε playable δαίμονες είναι oi Revenant, Pain Elemental, Mancubus, Arch-Vile και Marauder.

2 - O Revenant έχει πρόσβαση σε ένα dash και ένα jet-pack, και χρησιμοποιεί ρουκέτες ώμου. Η ειδική του ικανότητα είναι ένα μπαράζ πυραύλων.

3 - Ο Pain Elemental είναι σε θέση να πετάξει, προσφέροντας μια birds eye view της αρένας. Στον αέρα όμως είναι ευάλωτος, αλλά έχει μια επαναφορτιζόμενη soul shield για να προστατεύσει τον εαυτό του.

4 - Ο Mancubus είναι ένας μεγάλος κυνηγός δαίμονας που μοιάζει με tank με μεγάλο health pool. Μπορεί να χρησιμοποιήσει πυροβόλα, φλογοβόλα και βόμβες καπνού, αλλά όλη αυτό το οπλοστάσιο έρχεται με έλλειψη κινητικότητας.

5 - Όλοι οι δαίμονες μπορούν να καλέσουν ορδές AI δαιμόνων για να εμποδίσουν τον Slayer.

6 - Ο Slayer είναι εξοπλισμένος με ένα πλήρες απόθεμα όπλων και εξοπλισμού. Όπως και στο single player campaign, ο Slayer μπορεί να σκοτώσει τους εχθρούς με διάφορους τρόπους για να κερδίσει health, armour, και ammo.

7 - Οι δαίμονες μπορούν να εμποδίσουν τον Slayer από το να κερδίσει πόρους με ένα cooldown ability.

8 - Οι δαίμονες μπορούν πάντα να δουν τον Slayer, ακόμα και μέσα από τοίχους. Ωστόσο, αν χάσετε την οπτική επαφή με τον Slayer, η σιλουέτα θα εξασθενίσει θα εμφανιστεί μόνο όταν τον ξαναβρείτε.

9 - Υπάρχουν δύο πύλες στις δύο πλευρές της αρένας για να χρησιμοποιήσει ο Slayer. Οι δαίμονες δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις πύλες.

10 - Ο Slayer είναι δύσκολο να χτυπηθεί στον αέρα, και έτσι jump pads και monkey bars τοποθετούνται στις αρένες για να του επιτρέψουν την κίνηση χωρίς να αγγίξει το έδαφος. Ωστόσο, ο Slayer πρέπει να βρίσκεται στο έδαφος για να συγκεντρώσει πόρους, ενθαρρύνοντας έτσι ένα σενάριο κινδύνου / ανταμοιβής.

11 - Αφού σκοτώσει έναν δαίμονα, ο Slayer έχει 20 δευτερόλεπτα για να σκοτώσει τον δεύτερο και να τελειώσει τον αγώνα. Αν ο δολοφόνος δεν το κάνει αυτό, ο πρώτος δαίμονας θα αναστηθεί με μισό health.

12 - Οι αγώνες είναι best of five, και αναβαθμίσεις και ικανότητες μπορούν να κερδηθούν και να εξοπλιστούν μεταξύ γύρων.

13 - Παραδείγματα αυτών των αναβαθμίσεων είναι η δυνατότητα να καλέσουμε τον Baron of Hell για τους δαίμονες και το BFG για τον Slayer.

Αν ο Θοδωρής "Ankh" Παπουτζόγλου δεν γράφει θα παίζει κάποιο MMORPG ή να τον βρείτε να μουρμουράει για κακά F2P MMO στο Instagram.

IGN Greece To Battle Charge trailer του Apex Legends Season 2 δείχνει αλλαγές στο King Canyon, τέρατα και άλλα Εκνευρισμένη η κοινότητα με το NBA 2K19 The Avengers Project - Road To E3 2019

Πηγή: IGN Greece

Keywords
Τυχαία Θέματα