Fallen Legion: Rise to Glory Review

Έχοντας τις δύο πλευρές του ίδιου νομίσματος.

Η σειρά FallenLegionσυνδυάζει την ένταση των παιχνιδιών δράσης με τις δοκιμασίες που περνά μια αυτοκρατορία, για να δημιουργήσει ένα μοναδικό RPG. Μας δείχνει τη σύγκρουση μέσα από τα μάτια της πριγκίπισσας Cecille, που θα αποκαταστήσει το βασίλειό της στην παλιά του δόξα, και του Legatus Laendur, ενός ιδιοφυούς στρατηγού που πολέμησε στην πρώτη γραμμή για λογαριασμό της FenumianEmpire.

Συνδυάζοντας τα δύο παιχνίδια Fallen Legion Flames of Rebellion του PSVitaκαι

Fallen Legion: Sins of an Empire του PS4, για πρώτη φορά σε μια κονσόλα, το Fallen Legion: Rise to Glory περιλαμβάνει όλα τα νέα σκίτσα, Exemplars, τέρατα, bosses και προκλήσεις που δεν υπήρχαν στις αρχικές κυκλοφορίες. Βλέπουμε την ιστορία από όλες τις πλευρές, και ταξιδεύουμε οπουδήποτε θέλουμε.

Το πρώτο πράγμα που παρατηρούμε είναι ότι το FallenLegion: RisetoGlory μας δίνει τη δυνατότητα να επιλέξουμε ανάμεσα σε δύο χαρακτήρες, την πριγκίπισσα Cecille και τον LegatusLaendur. Όταν μαθαίνουμε τα σχέδια και τα πλάνα των πρωταγωνιστών για τον πόλεμο, βλέπουμε τους δύο κεντρικούς χαρακτήρες να συνεργάζονται. Όταν η πριγκίπισσα Cecille μαθαίνει ότι ο πατέρας της είναι νεκρός, αναγκάζεται να πάρει την εξουσία της Fenumia, κάτι που αντιμετωπίζει με θάρρος και υπευθυνότητα.

Στο ξεκίνημα της περιπέτειας, η πριγκίπισσα μας διηγείται την ιστορία της κατάρρευσης της χώρας της, ενώ ο επαναστάτης Legatus, αντίστοιχα, μας παρουσιάζει τα σχέδια του ώστε να επαναφέρει τη χώρα του στη δόξα όπου βρισκόταν (κρατώντας και λίγη από αυτή για τον εαυτό του, σύμφωνα με τα λεγόμενα του). Στη συνέχεια, το FallenLegion: RisetoGlory μας ρίχνει κατευθείαν στη μάχη, δίνοντας μας σταδιακά, οδηγίες σχετικά με τα controls. Εδώ είναι που μπαίνουν και οι Exemplarsστο παιχνίδι, οι οποίοι είναι εξαιρετικά ισχυροί μάγοι που καλούνται στη μάχη για να πολεμήσουν. Να σημειώσουμε σε αυτό το σημείο ότι δεν χρησιμοποιείται καθόλου η οθόνη αφής του NintendoSwitch.

Στην πραγματικότητα, παίζουμε το παιχνίδι από δύο εντελώς διαφορετικές οπτικές γωνίες, χωρίς όμως να μπλέκονται ποτέ τα δύο savefiles μας. Πρακτικά, παίζουμε δύο διαφορετικά παιχνίδια. Οι επιλογές που έχουμε, έπειτα είναι: NewGame για να παίξουμε το παιχνίδι από την αρχή διαγράφοντας όσο έχουμε παίξει μέχρι τώρα και OneLifeMode για να παίξουμε ένα level (δεν επηρεάζονται τα saves μας). Επίσης, το κεντρικό μενού μας δίνει πάντα τη δυνατότητα της επιλογής της γλώσσας που θέλουμε να ακούγεται στο παιχνίδι, ανάμεσα στα Αγγλικά και τα Ιαπωνικά.

Όταν το παιχνίδι περιμένουμε να φορτώσει, μας δίνει πάντα πληροφορίες (wiki) σχετικά με μέρη, χαρακτήρες κλπ σε μορφή εγκυκλοπαίδειας. Παρατήρησα ότι τα μηνύματα που μας δίνει εμφανίζονται για ελάχιστο χρόνο στην οθόνη, δυσκολεύοντας ακόμα και τη χρήση του button για screenshot, ώστε να μπορεί ο παίκτης, αργότερα, να διαβάσει την ιστορία. Δεν κατάφερα ποτέ να διαβάσω τη παράγραφο χωρίς τη χρήση του. Από τη μία, φυσικά και είναι καλό που δεν χρειάζεται πολύ χρόνο για να φορτώσει το παιχνίδι, από την άλλη, καλό θα ήταν για εμένα να μου δώσει τη δυνατότητα εάν το επιθυμώ σαν παίκτης, να έχω την επιλογή του πατήματος ενός button για να συνεχίσει.

Οι μάχες εκτυλίσσονται real-time (σε πραγματικό χρόνο), πράγμα που σημαίνει ότι αν μείνουμε άπραγοι θα χάσουμε αμαχητί διότι ο αντίπαλος μας δεν θα περιμένει να αντεπιτεθούμε (ή να αμυνθούμε) για να απαντήσει ανάλογα, αλλά θα ξανά κάνει κίνηση ανεξάρτητα από εμάς. Μέσα στην μάχη μπορούμε να επιτεθούμε με τους Exemplars μας ή να χρησιμοποιήσουμε της μαγικές δυνάμεις μας. Να σημειωθεί ότι κάθε επίθεση καταναλώνει AP (ActionPoints), οπότε θα πρέπει να διαχειριστείτε τα αποθέματά σας και να τα ξοδεύετε με φειδώ.

Για να αμυνθείτε θα πρέπει να πατήσετε το κουμπί L, ωστόσο θα πρέπει να έχετε κατά νου σας ότι όσο οι Exemplars σας μπλοκάρουν, δεν αναπληρώνονται τα AP τους. Στην περίπτωση που αμυνθείτε ακριβώς πριν δεχθείτε ένα hit, θα κάνετε stagger τον αντίπαλο σας ή θα εξοστρακίσετε τα projectiles του κατά πάνω του και θα αναπληρώσετε παράλληλα 1AP σε όλους τους Exemplars σας.

Ιδιαίτερη αναφορά θα πρέπει να γίνει και στον μηχανισμό BreakPoint, oοποίος λειτουργεί ως εξής: Μέσα στο lifebar (γραμμή ζωής/ενέργειας) βρίσκεται ένα whitepulse (λευκός παλμός) που ονομάζεται breakmeter. Όταν το breakmeterφτάσει στο μηδέν, το bossαποδυναμώνεται. Μέσα σε αυτόν τον λίγο χρόνο, όλοι οι Exemplarsμας θα έχουν απεριόριστο APκαι μπορούν να επιτεθούν χωρίς σταματημό! Εδώ πρέπει να δώσουμε προσοχή πάνω στις αντιδράσεις του boss. Κάποια bossesέχουν ευαισθησίες που μπορούμε να εντοπίσουμε, έτσι ώστε να μειώσουμε το breakmeterτους ακόμα πιο γρήγορα.

Όσο προχωράμε στο παιχνίδι συναντάμε NPC που είτε θέλουν να μας βοηθήσουν είτε θέλουν να μας βλάψουν, καθώς και αναβαθμίσεις στον χαρακτήρα μας οι οποίες πολλές φορές είναι παροδικές μόνο για την εκάστοτε μάχη. Το παιχνίδι μας δίνει τη δυνατότητα να επιλέξουμε ανάμεσα σε τρεις επιλογές κάθε φορά, κάτι που θα μπορούσε να μας βοηθήσει στη μάχη, όπως επιπλέον damageστον αντίπαλο ή μεγαλύτερη ταχύτητα για εμάς, και πολλά άλλα (έχουμε λίγα δευτερόλεπτα αλλιώς θα επιλέξει μόνο του). Τα ρούχα των παικτών είναι συγκεκριμένα και δεν αλλάζουν, υπάρχουν χαρακτήρες που αλλάζουν στολή φορώντας πανοπλία, για παράδειγμα σε ορισμένες φάσεις του game αποκλειστικά όμως για να τη χρησιμοποιήσει και όχι για λόγους αισθητικής, αλλά δεν μπορεί να κάνει ο ίδιος ο παίκτης κάποια αλλαγή στην εμφάνιση του χαρακτήρα.

Στον βαθμό δυσκολίας του παιχνιδιού, με άριστα το 10 βάζω οριακά ένα 7, μιας και για κάποιον που παίζει τέτοιου είδους παιχνίδια δεν θα είναι κάτι δύσκολο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το κάνει να παύει να έχει τα δύσκολα σημεία του που θέλουν περισσότερη προσπάθεια όσο αφορά timingκαι στρατηγική.

Τα γραφικά του FallenLegion θυμίζουν πάρα πολύ τον πολιτισμό της Ασίας, δίνοντας μία αίσθηση χειροποίητου σκίτσου από 2danimeσειρές και παιχνίδια. Η μουσική σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού, δίνει επίσης μία εντύπωση ότι πηγή έμπνευσης είναι η κουλτούρα της Ασίας, μιας και κατά βάση αποτελούνταν από ορχηστρικές μελωδίες (οφείλω να ομολογήσω ότι μου θύμισε κατά πολύ αυτή των παιχνιδιών της σειράς Pokémon).

Toreview βασίστηκε στην ψηφιακή έκδοση του παιχνιδιού για το NintendoSwitch, η οποία μας παραχωρήθηκε από τη NISAmerica. Επίσημος διανομέας στην Ελλάδα είναι η EnarxisDynamicMedia.

Read more on [SITE_NAME]To eShop του Switch ανανεώθηκε'Τέλος' στα σχέδια για το Switch Virtual ConsoleΟ πρόεδρος της Nintendo μιλά για την απόσυρσή του

Πηγή: IGN Greece

Keywords
Τυχαία Θέματα