Gamescom 2018: The Inner Friend Preview

Αναβιώστε τους παιδικούς σας εφιάλτες!

Ένας ακόμα Indie τίτλος που είδαμε με μεγάλη χαρά στην Gamescom και στάθηκε αντάξιος του χρόνου μας! Η θεματολογία του παίζει με λεπτές γραμμές που το ανθρώπινο υποσυνείδητο τραβά, για να κρατά περιορισμένα όλα αυτά που μας κάνουν να νιώθουν άβολα. Πιο συγκεκριμένα τους ίδιους μας τους εφιάλτες! Όπως οι ίδιοι οι δημιουργοί μας είπαν, το παιχνίδι συμπεριλαμβάνει αρκετές κλασικές φοβίες, έχοντας της αναπαράγει μέσα σε μια σκοτεινή ατμόσφαιρα, όμοια με εκείνη που το παιδικό μυαλό δημιουργεί για να αντικατοπτρίσει το συναίσθημα.

Μιας και

είχαμε περιορισμένη ώρα στη διάθεση μας οι δημιουργοί μας έβαλαν στην ίσως πιο έντονη πίστα του παιχνιδιού, με σκοπό να πάρουμε μια γερή γεύση του τι έχουν να προσφέρουν στους εν δυνάμει παίκτες. Η πρώτη αίσθηση έμοιασε αρκετά οικία, πράγμα περίεργο μιας και δοκίμασα να παίξω με το xbox controller και όχι με keyboard mouse όπως συνηθίζω. Παρόλα αυτά η πρώτη εμπειρία με έστειλε να αναπολώ τις νύχτες μπροστά στο Silent Hill 2, κυρίως σαν μια γενική αίσθηση κοιτώντας πρώτη φορά το The Inner Friend. Με λιγότερα λόγια, ο χειρισμός ήταν αρτιότατος και δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα ακόμα και όταν έγινε προσπάθεια να του δημιουργήσουμε μερικά.

Το σενάριο ήταν απλό. Σκοτεινά δωμάτια παλαιού κουρείου με ένα λυσσασμένο τερατόμορφο πλάσμα να σε κυνηγά γύρω γύρω για να σε ψαλιδίσει, ώσπου να καταφέρεις να βρεις την κατάλληλη έξοδο ή να σε πιάσει και να σε κάνει κομμάτια. Κλασσικός εφιάλτης θα έλεγε κανείς, περιτριγυρισμένος από την αλλόκοσμη αισθητική του ονείρου. Οι δονήσεις στο χειριστήριο έδιναν ένα εκπληκτικό παλμό αδρεναλίνης που όταν καταφέρνει κανείς να ελέγξει θα γίνει ισχυρός σύμμαχος για το συγκεκριμένο παιχνίδι. Φυσικά ο ήχος θα πρέπει να είναι αρκετά προσεγμένος για να διατηρηθεί η ατμόσφαιρα, κάτι που σίγουρα το παιχνίδι πετυχαίνει σε πάνω από ικανοποιητικό βαθμό.

Αν και αυτό ήταν ίσως το δυσκολότερο κομμάτι, το νόημα δεν είναι αυτός ο τίτλος να μείνει γνωστός για την δυσκολία του. Το A.I. είναι ενοχλητικά έξυπνο τις περισσότερες φορές οπότε σίγουρα θα δείτε μερικούς από τους εφιάλτες σας να βγαίνουν αληθινοί, αλλά θα δείτε και τι συμβαίνει μόλις σας πιάνουν!

Σαν σημείο αναφοράς έχουμε ένα παιδί που βιώνει τους εφιάλτες αυτούς μαζεύοντας στοιχεία του εαυτού του ή ακόμα καλύτερα του παιδικού του δωματίου. Ξεκινάμε από ένα άδειο παιδικό δωμάτιο που μέχρι το τέλος του παιχνιδιού θα έχει γεμίσει αναμνήσεις και ταυτόχρονα θα έχουμε διασχίσει μια πορεία προς την εξιλέωση από εκείνα που μας τρομάζουν.

Τελικά, μείναμε πολύ ικανοποιημένοι από το συνολικό αποτέλεσμα και αναμένουμε να δούμε το παιχνίδι ολοκληρωμένο σε μερικά 24ωρα, μιας και η κυκλοφορία έχει οριστεί για της 6 Σεπτεμβρίου με διάθεση σε XBOX, PS4 και PC μέσω Steam. Πίσω από το project βρίσκεται η PLAYMIND, εταιρία που εδρεύει στο Montreal και δουλεύει σε αυτό το παιχνίδι τα τελευταία δύο χρόνια. Τουλάχιστον έτσι λένε δημόσια μιας και το παιχνίδι σαν concept δουλεύετε σχεδόν τέσσερα χρόνια και ξεκίνησε ως project για το Kinect, κάτι που τελικά εξελίχθηκε στο THE INNER FRIEND που θα δούμε στις 6 Σεπτεμβρίου.

Βρείτε τα πάντα για την Gamescom 2018 στο ειδικό hub του IGN Greece.

IGN GreeceGamescom 2018 HighlightsGamescom 2018: Οι νικητές των Gamescom Awards 2018... part 2ASUS @ Gamescom 2018

Πηγή: IGN Greece

Keywords
Τυχαία Θέματα