Hitman 2 Review

“Take the long shot”

Πριν ξεκινήσουμε το playthrough μας στο Hitman 2 διάφορες σκέψεις βασάνιζαν το μυαλό μας. Ο προκάτοχός του μας είχε αφήσει σε γενικές γραμμές θετικές εντυπώσεις, εντούτοις μας έδινε την εντύπωση ότι το story του ήταν τελείως αποκομμένο από το gameplay. Όταν δε είχαμε φτάσει στα μισά της πρώτης σεζόν, τολμούμε να ομολογήσουμε ότι αρχίσαμε να νοσταλγούμε το... Hitman: Absolution. Πριν μας εκτελέσετε εξ'

επαφής με μια σφαίρα στον κρόταφο για αυτή την “ιεροσυλία” που τολμήσαμε να ξεστομίσουμε, αναλογιστείτε πόσο πιο εντυπωσιακό θα ήταν το reboot του Hitman αν η IO Interactive είχε περιβάλλει το εξαιρετικό sandbox δημιούργημά της με ένα καλογραμμένο σενάριο που θα σας κράταγε σε εγρήγορση από την αρχή μέχρι το τέλος της περιπέτειάς σας.

Αυτοί βέβαια δεν ήταν οι μόνοι προβληματισμοί μας, καθώς το franchise βασανίστηκε θα λέγαμε την τελευταία διετία. Οι πωλήσεις του Hitman δεν ήταν αυτές που περίμενε η Square Enix και ως εκ τούτου τον Μάιο του 2017 απέσυρε την χρηματοδότησή της από την IO Interactive. To πλήγμα για την ΙΟ Interactive ήταν σίγουρα μεγάλο, ωστόσο η εταιρεία δεν το έβαλε κάτω και σε συνεργασία με την Warner Bros. Interactive κατάφερε να μας παρουσιάσει τον περασμένο Νοέμβριο το Hitman 2. Όπως θα δούμε στην πορεία, το έβδομο entry της σειράς καταφέρνει να χαρίσει μια υπέροχη sandbox εμπειρία και παράλληλα εντυπωσιάζει με το πολυδιάστατο gameplay του. Φορέστε λοιπόν το μαύρο κοστούμι και την κόκκινη γραβάτα σας, πάρτε τα silverballers ανά χείρας και ετοιμαστείτε να βουτήξετε με τα μπούνια στον μοναδικό κόσμο του Hitman 2.

Το πρώτο πράγμα που αξίζει να σχολιάσουμε είναι ότι το “episodic” μοντέλο διάθεσης του Hitman ανήκει πλέον στο παρελθόν. Στην προκειμένη περίπτωση έχετε εξαρχής πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο του παιχνιδιού, το οποίο περιλαμβάνει έξι βασικές αποστολές, το Sniper Assassin mode και μια ακόμη tutorial αποστολή (η ίδια με αυτή του Hitman). Εάν βάλουμε στην εξίσωση, το Ghost mode, το πρώτο ανταγωνιστικό multiplayer mode της σειράς, τα γνωστά Contracts και Escalation Contracts και τα Elusive Targets, τότε σαφέστατα μιλάμε για το “πληρέστερο” κεφάλαιο της σειράς. Να σημειωθεί επίσης ότι αν προμηθευτείτε το Hitman: Legacy Pack μπορείτε να παίξετε τις αποστολές του πρώτου Hitman με τα mechanics του Hitman 2.

Σε σεναριακό επίπεδο, το Hitman 2 συνεχίζει από εκεί που τελείωσε ο προκάτοχός του, καθώς ακολουθείτε τα ίχνη του “Shadow Client”. To story δεν διαθέτει την απαραίτητη συνοχή για να κρατήσει ζωντανό το ενδιαφέρον και παράλληλα αποδίδεται πολύ φτωχά. Στις τελευταίες δύο αποστολές τα πράγματα αποκτούν λίγο παραπάνω ενδιαφέρον, καθώς σας παρέχονται αρκετές πληροφορίες για το παρελθόν του Agent 47 και της Diana Burnwood. Το δε φινάλε του κλείνει έναν μικρό κύκλο της ιστορίας, αλλά αφήνει ακόμη περισσότερους... ανοιχτούς λογαριασμούς για το μέλλον.

Από τα παραπάνω είναι εύκολο να συμπεράνετε, ότι σε επίπεδο αφήγησης το Hitman 2 υποπίπτει στα ίδια ακριβώς σφάλματα με τον προκάτοχό του. Το gameplay ωστόσο είναι τόσο διασκεδαστικό, τόσο προσβάσιμο και συνάμα τόσο πολύπλοκο που μας κάνει να συγχωρέσουμε αυτό το ατόπημα της IO Interactive. Οι βασικοί μηχανισμοί είναι ίδιοι ακριβώς με αυτούς που είχαμε συναντήσει στο προηγούμενο κεφάλαιο της σειράς, ωστόσο εδώ δείχνουν πιο εξευγενισμένοι και υποστηρίζονται ακόμη καλύτερα από τα online features (leaderboards, assassin rank κ.ο.κ.) του Hitman 2. Στο σημείο αυτό οφείλουμε να ανοίξουμε μια μικρή παρένθεση για να αναφέρουμε ότι οι servers είναι εξαιρετικά σταθεροί, χωρίς να παρατηρούνται τα τραγελαφικά φαινόμενα που είχαμε συναντήσει στο πρώτο Hitman, όπου χάνονταν τα challenges που είχαμε ολοκληρώσει ή ακόμη και ολόκληρη η πρόοδός μας. Εν τω μεταξύ, οι χρόνοι φόρτωσης είναι αισθητά μειωμένοι σε σύγκριση με το Hitman, καθώς 10-15 δευτερόλεπτα αρκούν για να επιστρέψετε στη δράση.

Στις έξι νέες αποστολές του Hitman 2 θα ταξιδέψετε σε διάφορα μέρη της υφηλίου και κάθε μία από αυτές θα πρέπει να δολοφονήσετε 1-3 (συνήθως δύο) στόχους. Τα λεγόμενα “Opportunities” του Hitman βαφτίζονται εδώ ως Story missions. Για να “ανακαλύψετε” βέβαια τις αποστολές αυτές θα χρειαστεί να περιπλανηθείτε στον χάρτη, να συλλέξετε αντικείμενα, να κρυφακούσετε συνομιλίες και γενικώς να βρεθείτε στο κατάλληλο μέρος την κατάλληλη χρονική στιγμή. Τα Story missions είναι εξαιρετικά ευφάνταστα και όπως είναι αναμενόμενο δεν μπορούν να ολοκληρωθούν όλα σε ένα μόλις playthrough. Παραδείγματος χάριν, στο Mumbai μπορείτε να μεταμφιεστείτε σε κουρέα και να ξυρίσετε... την καρωτίδα του στόχου σας.

Το replayability γενικώς χτυπάει “κόκκινο” αφού πέρα από την ποικιλία των Story missions, υπάρχουν διάφορα challenges σε κάθε level, πολλαπλά επίπεδα δυσκολίας κ.ο.κ. Το αίσθημα ικανοποίησης και ολοκλήρωσης που σας χαρίζει το Hitman 2 όταν καταφέρετε να ολοκληρώσετε μια αποστολή στο μεγαλύτερο επίπεδο δυσκολίας με το Silent Assassin rank είναι απλά μοναδικό και δεν μπορεί να περιγραφεί με λόγια.

Σε τεχνικό επίπεδο, η IO Interactive εξέλιξε ακόμη περισσότερο την Glacier 2 engine και το τελικό αποτέλεσμα δικαιώνει πλήρως του developers. Οι διαφορές σε επίπεδο γραφικών δεν... βγάζουν μάτι, ωστόσο αν παρατηρήσετε με προσοχή τον κόσμο του παιχνιδιού είναι δεδομένο ότι θα εκτιμήσετε την δουλειά της δανέζικης εταιρείας. Η μαεστρική χρήση των volumetric lighting και lens flare effects, οι ρεαλιστικές αντανακλάσεις του φωτός σε κάθε είδος επιφάνειας, τα βελτιωμένα και πιο αληθοφανή animations των εκατοντάδων NPC συνθέτουν έναν ολοζώντανο, άκρως immersive κόσμο. Έναν κόσμο που τον νιώθεις και τον αναπνέεις, όπως όταν βρίσκεσαι σε ένα δάσος και παίρνεις μια βαθιά ανάσα για να γεμίσεις τα πνευμόνια σου με καθαρό οξυγόνο.

Να σημειωθεί επίσης ότι το frame rate παραμένει ως επί το πλείστον σταθερό στα 30fps στο Xbox One. Θυμίζουμε ότι στο προηγούμενο Hitman είχαμε παρατηρήσει σημαντικές πτώσεις του frame rate, τόσο στο PS4, όσο και στο Xbox One. H ηχητική επένδυση του Hitman 2 δεν μας αφήνει σε καμία περίπτωση παραπονεμένους, ωστόσο εξακολουθούμε να νοσταλγούμε τα soundtracks του Jesper Kyd. H εποχή αυτή μάλλον έχει περάσει ανεπιστρεπτί, αλλά όσο ζούμε... ελπίζουμε.

Το review βασίστηκε στην physical έκδοση του παιχνιδιού για Xbox One, η οποία μας παραχωρήθηκε από τη Zegetron.

IGN GreeceΝέο studio από τους developer του HitmanΓύρισε το Glider Redeploy του FortniteΠρώην developers της Blizzard δουλεύουν σε νέο Marvel παιχνίδι

Πηγή: IGN Greece

Keywords
Τυχαία Θέματα