Touhou Genso Wanderer Reloaded Review

Τόσο δύσκολο, όσο και χαριτωμένο

Θέλετε ένα καλό roguelike στο Switch αλλά το Binding of Isaac και το Darkest Dungeon σας φαίνονται πολύ σκοτεινά; Ορίστε το παιχνίδι για σας. Το Touhou Genso Wanderer Reloaded είναι η τελευταία προσθήκη στο Touhou Project και η βελτιωμένη έκδοση του Touhou Genso Wanderer που κυκλοφόρησε το 2017, με όλα τα DLC.

Η

πρωταγωνίστρια σας είναι η shrine maiden Reimu, η οποία ενεργοποιεί κατά λάθος μια μαγική σφαίρα που έχει στην κατοχή του ο μισός άνθρωπος-μίσος yokai Rinnosuke. Η σφαίρα (φυσικά) καταλαμβάνει τον Rinnosuke και η Reimu πρέπει να ανακαλύψει τι και πως συνέβη και να αντιμετωπίσει επιπλέον τους κλώνους που δημιουργήθηκαν. Σαν ιστορία δεν είναι ιδιαίτερα πρωτότυπη, αλλά παρουσιάζεται αρκετά ωραία.

Όσον αφορά το gameplay, θα εξερευνήσετε dungeons με πολλαπλούς ορόφους προσπαθώντας να φτάσετε στο τέλος τους. Αν πεθάνετε θα ξαναρχίσετε από το μηδέν, και φυσικά, σαν κάθε καλό roguelike που σέβεται τον εαυτό του, ο μόνος τρόπος για να πετύχετε είναι να πεθάνετε. Ξανά και ξανά.

Στα αρχικά στάδια, θα βιώσετε έναν βομβαρδισμό από πληροφορίες: status bars θα γεμίζουν κυριολέκτικα κάθε γωνία της οθόνης. Kαι ενώ μερικά θα είναι αυτονόητο τι σημαίνουν, άλλα θα τα καταλάβετε μόνο μετά από το πολύ παρατεταμένο tutorial. Το πρωταρχικό μέλημά σας θα είναι όχι τόσο τα Health Points σας, όσο το “tummy meter”. Και αυτό γιατί, όσο η Reimu είναι χορτάτη, τα HP θα αναπληρώνονται με σχετικά γρήγορο ρυθμό μετά από μάχες. Άν όμως πεινάσει και δεν την ταίσετε, τα HP θα αρχίσουν να πέφτουν ταχύτατα και… game over.

Στις μάχες τώρα, έχετε στην διάθεσή σας ένα πολυποίκιλο οπλοστάσιο για να πειραματιστείτε. Από melee weapons, τα οποία μπορεί να είναι και γιγάντιες μπανάνες ή κολοκύθες, μέχρι κάρτες που εξαπολύουν ισχυρά spells σε όσους εχθρούς έχουν την ατυχία να βρίσκονται κοντά σας. Επιπλέον υπάρχουν τα danmaku projectiles, τη χρησιμότητα των οποίων δεν μπορώ να τονίσω αρκετά.

Εν τω μεταξύ, έχετε και έναν σύμμαχο που ελέγχεται από τη CPU. Κάθε σύμμαχος έχει τον δικό του τρόπο μάχης και όλοι τους αποδεικνύονται ιδιαίτερα χρήσιμοι στις δύσκολες καταστάσεις. Μπορείτε να ελέγξετε την συμπεριφορά τους σε έναν βαθμό, βάζοντας τους ως προτεραιότητα την επίθεση σε εχθρούς, την εξερεύνηση του ορόφου ή να σας ακολουθούν.

Τόσο εσείς, όσο και ο σύμμαχός σας αυξάνετε το level σας καθώς προχωράτε στους ορόφους και νικάτε εχθρούς. Αν όμως πεθάνετε, ξεκινάτε πάλι από το level 1. Αντίθετα, τα όπλα σας διατηρούν το level τους, ενώ καθώς προχωράτε θα μάθετε να χρησιμοποιείτε τεχνικές για να τα ενισχύσετε ακόμη περισσότερο. Αλλά και οι yokai που αντιμετωπίζετε θα γίνονται πιο ισχυροί, οπότε θα πρέπει να μάθετε πότε να πολεμάτε και πότε να τους αποφεύγετε.

Και ενώ το gameplay στην πλειοψηφία του είναι ευχάριστο και χαρακτηριστικό του genre, εκεί που χάνει είναι στους διαλόγους. Συγκεκριμένα στην ποσότητά τους. Κάθε γνωριμία με καινούριο χαρακτήρα, κάθε νέο μαγαζί που μπαίνετε συνεπάγεται τουλάχιστον τρία λεπτά συζήτησης, της οποίας τα ουσιώδη σημεία θα μπορούσαν να ειπωθούν σε μια δυό προτάσεις.

Στο οπτικοακουστικό κομμάτι, τα dungeons δείχνουν πολύ όμορφα, με ένα σχεδόν retro στυλ, ενώ τα animations είναι ιδιαίτερα προσεγμένα. Οι χαρακτήρες αν και χαριτωμένοι, είναι σχετικά τυπικοί anime χαρακτήρες, χωρίς τίποτα που να τους κάνει να ξεχωρίζουν. To soundtrack κλέβει τις εντυπώσεις και αποτελεί ένα από τα highlights του τίτλου κατά την προσωπική μου άποψη. Εκτιμώ ιδιαίτερα το γεγονός ότι κάθε τοποθεσία έχει και τη δική της μουσική.

Το review βασίστηκε στην ψηφιακή έκδοση του παιχνιδιού για το Nintendo Switch, η οποία μας παραχωρήθηκε από τη NIS America. Επίσημος διανομέας στην Ελλάδα είναι η Enarxis Dynamic Media.

IGN GreeceΜια μικρή "κρίση" περνάει το PlayStation NetworkH Nintendo θέλει να κυκλοφορεί "20-30 indie παιχνίδια στο Switch κάθε εβδομάδα"To eShop του Switch ανανεώθηκε

Πηγή: IGN Greece

Keywords
Τυχαία Θέματα