Wargroove Review

For the king!

Όταν ακούει κάποιος strategy game συνήθως περιμένει να δει κάτι απαιτητικό και σοβαρό που πιθανότατα απευθύνεται μόνο στους λάτρεις του είδους. Με το Wargroove όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά. Το Wargroove είναι η τελευταία δημιουργία της εταιρίας Chucklefish και πρόκειται για ένα turn-based strategy, φιλικό προς τον παίκτη ανεξάρτητα από την εμπειρία του, που έχει να αφηγηθεί μία ενδιαφέρουσα ιστορία σχετικά με τον πόλεμο μεταξύ των βασιλείων της Aurania.

Μετά τη δολοφονία του βασιλιά Mercival, του αγαπητού μονάρχη

του Cherrystone, η εξουσία περνά στα χέρια της πριγκίπισσας Mercia. Πριν καν η Mercia προλάβει να αναλάβει τα καθήκοντα του θρόνου, το Cherrystone δέχεται επίθεση από τις δυνάμεις του Felheim. Αν και η βασίλισσα καταφέρνει να προστατεύσει προσωρινά το βασίλειό της, δυστυχώς κατανοεί πως ο στρατός της δεν επαρκεί για να αντιμετωπίσει κάθε απειλή μακροπρόθεσμα. Έτσι με την καθοδήγηση του πιστού της ακόλουθου, του μάγου Emeric και θεωρώντας πως γνωρίζει τον εχθρό, η Mercia ξεκινά το ταξίδι της για την απόκτηση συμμάχων, αλλά και χρήσιμων γνώσεων που θα την βοηθήσουν στην εξουδετέρωση των δυνάμεων του Felheim.

Η πορεία της Mercia στην αναζήτηση συμμάχων είναι δύσκολη, αφού έχοντας πρόσφατα αποκτήσει το θρόνο οι γνώσεις και η εμπειρία της στη μάχη είναι περιορισμένες και οι πιθανοί σύμμαχοι αρχικά βρίσκονται απέναντί της αντί στο πλευρό της. Παρ' όλα αυτά εκείνη δεν πτοείται και με τη βοήθεια του Emeric και του Caesar, δύο αξιόλογων commanders του βασιλείου, σταδιακά μαθαίνει τις δυνατότητές της και βγαίνοντας νικήτρια στις μάχες που έχει να αντιμετωπίσει αποκτά συμμαχίες, αλλά και δυνατές φιλίες. Εκτός από τους νέους της συμμάχους, η Mercia έρχεται αντιμέτωπη και με μία αλήθεια που θα αλλάξει πολλά στην πορεία του πολέμου. Αξίζει να σημειωθεί πως ο Caesar αν και commander δεν είναι άνθρωπος, αλλά σκύλος και είναι ένα πολύ δυνατό unit.

Το Wargroove περιλαμβάνει τρία διαφορετικά κύρια game modes. Το campaign, στο οποίο εκπληρώνοντας αποστολές μαθαίνουμε περισσότερα για το σενάριο του παιχνιδιού, το Arcade, στο οποίο σκοπός είναι η αναζήτηση ενός πανίσχυρου όπλου με τη βοήθεια οποιουδήποτε commander επιλέξουμε και το Puzzle, όπου καλούμαστε να λύσουμε γρίφους για να εξουδετερώσουμε όλους τους αντιπάλους μας σε ένα μόνο γύρο. Το Arcade και το Puzzle mode αρχικά δεν είναι διαθέσιμα για να τα δοκιμάσουμε, όμως προχωρώντας στο Campaign ξεκλειδώνουν και σταδιακά μας δίνεται και πρόσβαση σε περισσότερους commanders με τους οποίους μπορούμε να εξερευνήσουμε το Arcade mode. Ενδιαφέρον είναι ότι εκτός από τους commanders που γίνονται διαθέσιμοι μέσω του campaign υπάρχουν και τρεις "hidden" commanders που χρειάζονται λίγο παραπάνω κόπο για να αποκτηθούν.

Επίσης ενδιαφέροντα game modes, αν και δεν προσφέρουν κάτι στην ιστορία, είναι το Multiplayer καθώς και το Create. Το παιχνίδι δίνει τη δυνατότητα τόσο local όσο και online multiplayer στο οποίο μπορούν να συμμετέχουν έως και τέσσερις παίκτες. Για την ικανοποίηση των δημιουργικών σας ανησυχιών υπάρχει το Create, το οποίο όπως γίνεται κατανοητό και από το όνομά του είναι ένα game mode στο οποίο μπορεί ο καθένας να δημιουργήσει τα δικά του maps ή ακόμα και campaigns. Φυσικά όλες οι δημιουργίες σας είναι διαθέσιμες για να τις δοκιμάσετε μόνοι ή με φίλους αλλά και για να τις μοιραστείτε με το community του Wargroove online.

Όπως σε κάθε strategy game έτσι και στο Wargroove το gameplay βασίζεται στη λήψη αποφάσεων και την επιλογή των σωστών κινήσεων για την επίτευξη της νίκης. Σε κάθε mission ελέγχουμε ένα μικρό στρατό κι ένα commander ενώ και οι αντίπαλοι ελέγχουν ανάλογα units. Οι επιθέσεις και γενικότερα οι κινήσεις των units γίνονται μόνο στο γύρο του κάθε παίκτη και κάθε unit έχει τις δικές του ικανότητες αλλά και αδυναμίες. Πριν από κάθε επίθεση μπορούμε να δούμε το damage που θα δεχθούμε η θα προκαλέσουμε και να κινηθούμε ανάλογα. Οι commanders εκτός από τις συνηθισμένες κινήσεις που έχει στη διάθεσή του και ο υπόλοιπος στρατός έχουν και μία ξεχωριστή ικανότητα, το Groove, που είναι μοναδικό για κάθε έναν από αυτούς. Η χρήση του Groove είναι διαθέσιμη μόνο όταν το Groove meter βρίσκεται στο 100%, κάτι που μπορεί να επιτευχθεί σταδιακά, αφού ο commander έχει δεχθεί ή καταφέρει damage στους αντιπάλους. Μετά τη χρήση του Groove κάθε commander, το Groove meter του επανέρχεται στο 0%.

Ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια είναι ότι εκτός από τα units που μας προσφέρονται ξεκινώντας κάθε mission έχουμε τη δυνατότητα να στρατολογήσουμε και νέα. Οι επιλογές είναι πολλές και το κόστος τους διαφορετικό, οπότε απαιτείται προσοχή όσον αφορά το budget αλλά και τις ανάγκες του στρατού μας. Για τη στρατολόγηση των κατάλληλων συμμάχων χρειάζεται η κυριαρχία σε χωριά της περιοχής, ώστε να υπάρχει κάποια πηγή εισοδήματος καθώς φυσικά και η κτήση Barracks, Towers ή Ports ανάλογα με το είδος του unit που θέλουμε να αποκτήσουμε. Κάθε κτίριο μπορεί να στρατολογήσει ένα unit ανά γύρο, ενώ για την υποβοήθηση της επιλογής μας προσφέρονται πληροφορίες για τις αδυναμίες και τη χρησιμότητα των διαφορετικών units. Τα κτίρια έχουν και άλλες χρήσιμες ιδιότητες όπως η δυνατότητα heal τραυματισμένων units.

Η δυσκολία του Wargroove σε όλα τα εναλλακτικά game modes αυξάνεται σταδιακά ενώ σημαντική λεπτομέρεια είναι ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής επιπέδου δυσκολίας με τον παραδοσιακό τρόπο, δηλαδή easy, normal, hard. Αντίθετα το παιχνίδι δίνει τη δυνατότητα ρύθμισης παραγόντων όπως το εισόδημα, το damage που δέχεται ο στρατός μας και η ταχύτητα φόρτισης του Groove meter μέσω sliders, ώστε να μπορεί ο καθένας να προσαρμόσει την εμπειρία στο δικό του playstyle ανάλογα με τις δυνατότητες και τις απαιτήσεις του. Βέβαια όταν τα sliders είναι κάτω από το 100%, το default ας πούμε επίπεδο, τα rewards από τις αποστολές είναι μειωμένα και είναι δυνατή η απόκτηση μόνο ενός αστεριού από τα τρία που είναι το μέγιστο, κάτι που μπορεί να επηρεάσει κάποια "unlockables" ή achievements. Το ανεβασμένο επίπεδο δυσκολίας δεν προσφέρει επιπλέον rewards, παρά μόνο την ευχαρίστηση της αυξημένης πρόκλησης.

Τα γραφικά του Wargroove έχουν indie χαρακτηριστικά με τους χαρακτήρες να εμφανίζονται σαν sprites αλλά και το σύνολο του παιχνιδιού να χαρακτηρίζεται από pixel graphics. Η μουσική του είναι προσεγμένη, υπάρχουν διαφορετικά soundtracks για κάθε βασίλειο και κατά τη διάρκεια των μαχών εναλλάσσονται ανάλογα με το ποιος στρατός κάνει την κίνησή του. Το voice acting αν και περιορισμένο είναι πολύ καλό και χρησιμοποιείται για να δώσει έμφαση εκεί που χρειάζεται.

To review βασίστηκε στην ψηφιακή έκδοση του παιχνιδιού για Xbox One, η οποία μας παραχωρήθηκε από την Chucklefish.

IGN GreeceΠερισσότερoς Star Fox στο Starlink: Battle for AtlasΚύριο μέλος του PlayStation λέει ότι δεν θα πρέπει να υποτιμάμε τη Nintendo - DICE 2019Η Activision Blizzard ξεκίνησε τις απολύσεις υπαλλήλων

Πηγή: IGN Greece

Keywords
Τυχαία Θέματα