Yakuza Kiwami Review

Ο Kazuma Kiryu παραμένει ακμαίος.

Στο πρωτότυπο μας review για το Yakuza Kiwami στο PS4 το είχαμε βαθμολογήσει με 7.4 βγάζοντας την εξής ετυμηγορία:

“Το Yakuza Kiwami μας αφήνει διχασμένους, καθώς το μόνο στοιχείο που μας ωθούσε να προχωρήσουμε παρακάτω στο playthrough μας ήταν το σενάριο. Το gameplay είχε δώσει ότι ήταν να δώσει από τις πρώτες ώρες και κάποια στιγμή κουραστήκαμε να πλακώνουμε ξανά και ξανά τους ίδιους

αντιπάλους. Βέβαια πριν από το Yakuza Kiwami είχαμε αφιερώσει δεκάδες ώρες στο prequel της σειράς, οπότε ήταν δεδομένο να μην εκπλαγούμε από το σύστημα μάχης, τα mini-games και τους λοιπούς μηχανισμούς του gameplay. Ως remake πάντως επιτυγχάνει τον σκοπό του, αφού με εξαίρεση κάποιους σχεδιαστικούς αναχρονισμούς, το Yakuza Kiwami στέκεται με το σπαθί του πλάι στα υπόλοιπα κεφάλαια της σειράς και στα σύγχρονα open world Action-Adventures.” Διαβάστε το review του Yakuza Kiwami για το PS4

H Sega έχει βαλθεί να μεταφέρει ολόκληρο το portfolio της στα PC, καθώς μετά τα Yakuza 0 και Catherine Classic επανέρχεται στο προσκήνιο με την κυκλοφορία του Yakuza Kiwami. To Yakuza Kiwami αποτελεί remake του θρυλικού πρώτου κεφαλαίου της σειράς, το οποίο είχε κυκλοφορήσει το μακρινό 2006 στο PS2. Μερικές εβδομάδες νωρίτερα η Sega μας είχε προϊδεάσει για το τι θα βλέπαμε πάνω κάτω στην έκδοση του Yakuza Kiwami για τα PC, η οποία σημειωτέον διατίθεται στην εξαιρετικά προσιτή τιμή των 19.99€. Δοκιμάζοντας εκτενώς τη νέα έκδοση του παιχνιδιού διαπιστώσαμε ότι η 4Κ υποστήριξη και το uncapped frame rate αποτελούν μονάχα την κορυφή του παγόβουνου, καθώς η Sega έχει προβεί στο καλύτερο δυνατό optimization.

Από την στιγμή που έχουμε αναφερθεί εκτενώς στο σενάριο και στο gameplay του Yakuza Kiwami στο προηγούμενο review μας εδώ θα επικεντρωθούμε κυρίως στο κομμάτι του optimization για τα PC και στις μικρές διαφορές που υπάρχουν μεταξύ των δύο εκδόσεων. Στο δικό μας σύστημα (16GB RAM, επεξεργαστής Intel Core i7-7700 στα 3.60Ghz, κάρτα γραφικών NVIDIA GeForce GTX 1060 3GB) τρέξαμε το Yakuza Kiwami στα Ultra settings (FXAA, texture filtering, shadow και geometry quality) σε ανάλυση 2560x1080 (τα cutscenes τρέχουν στα 1920x1080) με ενεργοποιημένο το supersampling anti-aliasing. Στο τελευταίο κομμάτι προσφέρονται επιλογές για 2X, 4X ή 8Χ, ωστόσο το σύστημά μας δεν μπορούσε να σηκώσει τις δύο τελευταίες διατηρώντας παράλληλα το frame rate πάνω από τα 60fps. Χωρίς το SSAA το Yakuza Kiwami έτρεχε μονίμως πάνω από τα 150fps, ενώ όταν το ενεργοποιήσαμε η απόδοση κυμαίνονταν στα 70-80fps.

To Yakuza Kiwami στο PS4 είναι γεγονός ότι άφηνε θετικές εντυπώσεις σε οπτικό επίπεδο, ωστόσο η παρούσα έκδοση είναι απλά εκθαμβωτική. Η περιοχή Kamurocho, στην οποία λαμβάνει χώρα το μεγαλύτερο μέρος της περιπέτειάς σας είναι πιο “ζωντανή” από ποτέ. Το αντίκτυπο σε επίπεδα immersion είναι τόσο μοναδικό που δύσκολα μπορεί να περιγραφεί με λόγια. Εν τω μεταξύ, οι διαφορές στο depth of field και στο anisotropic filtering είναι απλά χαοτικές, αφού η απόδοση των textures που εμφανίζονται στο βάθος (λόγου χάρη στο τέλος ενός δρόμου) είναι ίδια ακριβώς με αυτή των textures που βρίσκονται κοντά σας.

Μια μικρή ακόμη διαφορά που εντοπίσαμε αφορά τον τρόπο με τον οποίο αποθηκεύεται η πρόοδός σας. Στο PS4 υπήρχαν δύο διαφορετικά save files, ένα system file και ένα δεύτερο για την αποθήκευση της προόδου σας, στα PC όμως υπάρχει μόνο το δεύτερο, όποτε η όλη διαδικασία γίνεται πολύ πιο γρήγορα. Εδώ επίσης μπορείτε να αποθηκεύσετε την πρόοδο σας όποτε επιθυμείτε, χωρίς να χρειαστεί να μεταβείτε σε κάποιο τηλεφωνικό θάλαμο.

Το review βασίστηκε στην ψηφιακή έκδοση του παιχνιδιού για PC, η οποία μας παραχωρήθηκε από τη Sega.

IGN GreeceΗ ΕΑ δουλεύει σε καινούργια Need For Speed και Plants vs Zombies παιχνίδιαΑνακοινώθηκε το Groundhog Day: Like Father Like Son για VRΤο Game Store της Epic δεν είναι έτοιμο για μεγάλα παιχνίδια

Πηγή: IGN Greece

Keywords
Τυχαία Θέματα