Ο Casey Hudson επιβεβαιώνει την ύπαρξη σοβαρών προβλημάτων στην ανάπτυξη του Anthem

Με τέτοια επίπεδα ειρωνείας, οι αρχαίοι ημών φιλόσοφοι θα ήταν υπερήφανοι...

Το τελευταίο project της BioWare συνεχίζει να μονοπωλεί το ενδιαφέρον του gaming community, αλλά δυστυχώς για τους λάθος λόγους. Το Anthem βρίσκεται σχεδόν 2 μήνες διαθέσιμο στις παγκόσμιες αγορές, όμως τακτικά γίνονται γνωστές περισσότερες "μη κολακευτικές" πληροφορίες,

για τον τρόπο με τον οποίον η BioWare διαχειρίστηκε το εν λόγω project.

Το συγκεκριμένο θέμα κάλυψε με ένα εκτενέστατο άρθρο ο Jason Schreier του Kotaku (αν έχετε τον χρόνο, διαβάστε το), εξηγώντας το χρονικό μιας τεράστιας ζημιάς στη δημόσια εικόνα της BioWare, αλλά και της ΕΑ.

Αλλεπάλληλες αλλαγές στα πλάνα του παιχνιδιού, 6 χρόνια pre-production, μονάχα 12 μήνες χρόνος για την ανάπτυξη του "πυρήνα" του παιχνιδιού και οι απαιτήσεις της ΕΑ για ενίσχυση των developer ομάδων του FIFA 19, ήταν μερικά από τα προβλήματα, που τελικά έμελλε να "σημαδέψουν" το νέο looter shooter της BioWare και όλα τα μελλοντικά παιχνίδια της.

Η BioWare φρόντισε να απαντήσει στο εν λόγω ρεπορτάζ με τον "χειρότερο δυνατό τρόπο", κάνοντας "τα στραβά μάτια" σε οποιαδήποτε αναφορά καταλόγιζε ευθύνες στη διαχείριση του project, δηλώνοντας πως "το συγκεκριμένο άρθρο προσπάθησε να υπονομεύσει μέλη της ομάδας, που έκαναν το καλύτερο δυνατό για να φέρουν αυτή την πρωτότυπη ιδέα στον κόσμο".

Παρά τη γενική διαφωνία της εταιρείας, σήμερα μαθαίνουμε από το Kotaku, το οποίο έλαβε ένα memo του Casey Hudson, γενικού διευθυντή της BioWare, το οποίο απευθυνόταν στο εργατικό δυναμικό της εταιρείας.

Σε αυτό το έγγραφο, ο Hudson δηλώνει: "Το συγκεκριμένο άρθρο αναφέρεται σε πολλά από τα προβλήματα της ανάπτυξης του Anthem, αλλά και προηγούμενων projects. Συνδέει αυτά τα προβλήματα με το κλίμα του εργασιακού μας περιβάλλοντος, με την ψυχική υγεία των εργαζομένων μας. Αυτά τα θέματα είναι πραγματικά και είναι προτεραιότητα μας να τα λύσουμε".

Η παραδοχή των προβλημάτων είναι άλλωστε το πρώτο βήμα που μπορεί να κάνει κανείς για να τα ξεπεράσει. Αν και τα παραπάνω προβλήματα δεν είναι αποκλειστικό φαινόμενο, που είδαμε μόνο στη BioWare, αλλά είναι σύνηθες στην πλειοψηφία των εταιρειών του χώρου αποδεικνύοντας, για άλλη μια φορά, πως ο χώρος του game development είναι εχθρικός και αφιλόξενος προς τους ίδιους τους εργαζομένους του τομέα.

Ο Γιώργος είναι αρθρογράφος του IGN-Greece (έτσι λέει τουλάχιστον) και όταν δεν πετάει λογοπαίγνια, τότε ίσως θα παραπονιέται για την κατάσταση του Assassin's Creed ή θα παίζει Sekiro: Shadows Die Twice (ή αλλιώς Shadows Die 100000 Times).

IGN Greece Η BioWare απαντά στις αναφορές περί προβλημάτων ανάπτυξης του Anthem Έρχεται νέο update στο Anthem Anthem: Tα Caches του Elysian Stronghold δεν θα δίνουν καθόλου armour

Πηγή: IGN Greece

Keywords
Τυχαία Θέματα