Οι developers της Overkill μιλάνε για την αποτυχία του Walking Dead τίτλου της

Το ήξεραν ότι θα αποτύχουν.

Στα πλαίσια της περσινής Ε3, αποκαλύφθηκε ο επόμενος τίτλος της Overkill Software, της εταιρείας πίσω από τη σειρά PayDay, και φάνηκε ότι είχε υλικό για να αφήσει το στίγμα της στο σύμπαν του γνωστού graphic novel. Ωστόσο, η κυκλοφορία του τίτλου δεν κατάφερε να αντεπεξέλθει στα σημερινά στάνταρ της βιομηχανίας.

Απ' ό,τι φαίνεται οι συντελεστές ανάπτυξης γνώριζαν εδώ και καιρό ότι ο τίτλος δεν ήταν έτοιμος για

κυκλοφορία. Αρκετά από τα μέλη ανάπτυξης της εταιρείας, μίλησαν στο Eurogamer(μέσω PC Gamer) για τις χαμηλές πωλήσεις του τίτλου αλλά και για τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν κατά τη διάρκειά παραγωγής του.

Ένας από αυτούς δήλωσε ότι όλοι τους ήξεραν πως δεν θα πουλήσει αρκετά αντίτυπα, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι "όσο και αν γυαλίσεις μια κουράδα, δεν παύει να είναι κουράδα."

Σύμφωνα με τις αναφορές, η αλλαγή της μηχανής γραφικών σε αυτή της Unreal Engine ήταν σημαντικός παράγοντας στο τελικό αποτέλεσμα, καθώς μόλις το 10% του εργατικού δυναμικού είχε μια εξοικείωση με τη μηχανή γραφικών της Epic Games.

Ο εν λόγω τίτλος πέρα από τις αρνητικές αντιδράσεις ενίσχυσε τις οικονομικές δυσκολίες της Starbreeze, στην οποία υπάγεται η Overkill, γεγονός που οδήγησε στην παραίτηση του Bo Andersson που εκτελούσε χρέη διευθύνοντα σύμβουλου.

Για περισσότερα νέα μείνετε συντονισμένοι στο IGN Greece.

Ο Βασίλης Αλεπόπουλος είναι αρθρογράφος στο GR IGN και μπορείτε να τον κάνετε summon στο Twitter ή στο Facebook.

IGN Greece Πληροφορίες για την κλειστή beta του The Walking Dead της Overkill E3 2018: Αποκαλύφθηκε το Overkill's The Walking Dead Overkills The Walking Dead Maya Cinematic Trailer

Πηγή: IGN Greece

Keywords
Τυχαία Θέματα