Το Map Builder του Gears 5 σας επιτρέπει τη δημιουργία σκληρών επιπέδων... υπό έναν όρο - IGN First

Το Map Builder του Gears 5 είναι ένα ευκολονόητο εργαλείο.

Μετάφραση Μιχάλης Βιλιώτης

Η The Coalition αποκάλυψε ένα νέο mode για το Gears 5 στην E3 2019 με το όνομα Escape. Σε αυτό, μία ομάδα(έως τρία άτομα) πρέπει να ξεφύγει από ένα δηλητηριώδες σύννεφο ενώ σφαγιάζουν τους Swarm που περιπολούν την περιοχή με τις ελάχιστες προμήθειες τους. Το θέμα είναι πως, το Escape δεν περιορίζεται μόνο σε ένα map.

Η The Coalition θα ανεβάζει μία νέα φωλιά για το Escape περίπου κάθε εβδομάδα. Οι χάρτες αυτού του mode είναι φτιαγμένοι με σύστημα τετραγώνων (tile system), το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε όλους τους παίκτες μέσω του νέου 2D Map Builder χαρακτηριστικού. Καθίσαμε με την The Coalition για να δημιουργήσουμε τον πρώτο μας χάρτη και να εξερευνήσουμε τα μήκη στα οποία μπορούμε να τροποποιήσουμε μια φωλιά για το Escape.

Στόχος μου είναι να δημιουργήσω κάτι εξαιρετικά δύσκολο, αλλά όχι και τελείως ακατόρθωτο. Στόχος μου είναι να δημιουργήσω κάτι εξαιρετικά δύσκολο, αλλά όχι και τελείως ακατόρθωτο. Θα πρέπει να ολοκληρώσετε τουλάχιστον μία φορά το custom map για να μπορέσετε να το κάνετε publish, κάτι που θεωρώ δίκαιο. Ξεκίνησα τοποθετώντας ένα σημείο εκκίνησης και επέλεξα μερικούς διαδρόμους και δωμάτια διαφόρων μεγεθών για να ετοιμάσω τον σκελετό. Εν ελέω χρόνου, επέλεξα να φτιάξω μόνο ένα κεφάλαιο, αν και η The Coalition είπε πως μπορείτε να χτίσετε τη φωλιά σας ώστε να έχει πολλά κεφάλαια, τα οποία θα είναι τμήματα της φωλιάς που διασπώνται από Safe Rooms. Αυτά τα αλά Left 4 Dead Safe Rooms επιτρέπουν στους παίκτες να κάνουν ένα μικρό διάλειμμα από το χάος· κάντε παύση, φάτε ένα σνακ ή κάντε οτιδήποτε άλλο χρειάζεστε εκείνη τη στιγμή. Κάθε κεφάλαιο έχει επίσης έναν περιορισμένο αριθμό από πόσα κομμάτια μπορείτε να προσθέσετε, βάσει μιας αξίας πόντων η οποία ορίζετε σε κάθε κομμάτι. Όταν έχετε τον προαπαιτούμενο budget, θα πρέπει να προχωρήσετε στο επόμενο κεφάλαιο. Δεν αισθάνθηκα πως το budget ήταν περιοριστικό.

Πριν προσθέσω οτιδήποτε άλλο, χρησιμοποίησα το 3D camera mode για να πετάξω μέσα από αυτά που είχα τοποθετήσει. Φαινόταν ωραίο, αλλά αυτό το preview με βοήθησε να συνειδητοποιήσω ότι πρέπει να αλλάξω μερικά σημεία και να προσθέσω μερικά πράγματα όπως φράγματα και διαφόρων ειδών πόρτες, για να γίνει μεγαλύτερη η πρόκληση. Έβαλα επίσης μερικά σημεία κάλυψης ώστε να έχει ο παίκτης μου περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας.

Με τον σκελετό έτοιμο, ξεκίνησα να τοποθετώ pickups όπως όπλα και fortifications. Η ικανότητα να τοποθετείτε αντικείμενα και εχθρούς εξαρτάται από μεμονωμένα τετράγωνα εντός του tile στο 2D editor grid. Κάποια tiles μπορούν να έχουν περισσότερα τετράγωνα, οπότε αυτή η μέθοδος τοποθέτησης επιτρέπει καλύτερο customization σε μεγάλα δωμάτια. Όμως, δεν θα τοποθετείτε κάθε όπλο κι εχθρό στον χάρτη. Το Map Builder τοποθετεί αυτόματα αντικείμενα στο tile βάσει των preset τοποθεσιών. Αν και εκτιμώ έναν καλό σωρό από όπλα, κρυμμένο στη γωνία, κι αυτή η επιλογή είναι επίσης καλή. Μπορούσα να διακρίνω το πώς αυτό κάνει ευκολότερη τη ζωή των άλλων παικτών, στο να βρίσκουν τις πιθανές τοποθεσίες των αντικειμένων και κάνει το χτίσιμο γρηγορότερο. Υπάρχει περιορισμός στο πόσα αντικείμενα του ίδιου τύπου μπορούν να τοποθετηθούν, αλλά και πάλι δεν έμοιαζε απαγορευτικό. Δεν ήθελα ο παίκτης ούτως ή άλλως να είναι πολύ καλά εξοπλισμένος.

Η τοποθέτηση εχθρών ήταν η επόμενη δουλειά. Ένα από τα καλύτερα tiles που χρησιμοποίησα ήταν το Swarm Nest. Μπορούσα να αποθηκεύσω ένα σκασμό από εχθρούς μέσα στη φωλιά, έπειτα να επιλέξω ποιο tile θα ενεργοποιεί τους εχθρούς για να κάνουν spawn. Το να επιλέξεις κάποιο περίεργο σημείο ενεργοποίησης μπορεί να οδηγήσει σε ιδιαίτερα ύπουλες μάχες. Σίγουρα δεν αισθάνομαι άσχημα που έβαλα 13 Swarm snipers μέσα σε φωλιά στο πίσω μέρος ενός μακριού δωματίου, ούτε μετανιώνω που έβαλα ένα "επιθετικό" ταμπεραμέντο.

To Map Builder έχει διαφόρων ειδών επιλογές customization, όπως την αλλαγή του aggression level ενός εχθρού και τη διόρθωση του φωτισμού σε κάποιο tile. Ακόμα και τα μεμονωμένα κεφάλαια έχουν τις δικές τους επιλογές. Μπορείτε να αλλάξετε τον χρόνο ενεργοποίησης του δηλητηρίου, την ταχύτητα εξάπλωσής του, τον βαθμό ανάπτυξης του damage και την αλλαγή του damage multiplier.

Ο Ryan Cleven, multiplayer design director στην The Coalition, είπε πως σκοπός του Map Editor δεν είναι το πλήρες map design, αλλά η χρήση του ως level creator το οποίο μας επιτρέπει να αλλάξουμε την εμφάνιση και την πρόκληση ενός επιπέδου χωρίς να χρειάζεται η σχολαστική τοποθέτηση κάθε asset/αντικειμένου. Αν και δούλεψα με premade tiles, υπήρχαν αρκετές επιλογές για δημιουργικότητα. Για παράδειγμα, μου είπαν πως μπορούσα επίσης να προσθέσω πολλαπλές εξόδους που οδηγούσαν σε διαφορετικά κεφάλαια ως διακλαδώσεις.

Ανυπομονώ να δημιουργήσω μερικές σκληρές προκλήσεις για φίλους και συναδέλφους, ιδιαίτερα όταν το mode αυτό θα συνεχίσει να μεγαλώνει μετά και την κυκλοφορία. Το Map Builder θα έρθει και στα άλλα modes κάποια στιγμή και ο Cleven είπε πως σκοπεύουν να προσθέσουν περισσότερα tiles, αντικείμενα και tile art sets στο Map Builder καθώς περνάει ο καιρός. Το Map Builder θα κυκλοφορήσει με 65 tiles, δύο tile art sets, όλα τα όπλα και όλα τα non-boss πλάσματα.

Όταν ολοκλήρωσα τον χάρτη μου, έκανα ένα τελικό flythrough, τράβηξα ένα screenshot για το cover image της φωλιάς και παρέδωσαν το χειριστήριο στον Otto Ottosson, lead multiplayer producer στην The Coalition, για να τη δοκιμάσει. Δεν θα αποκαλύψω αν τα κατάφερε ή όχι, αλλά μπορείτε να το δείτε στο βίντεο εντός του άρθρου.

IGN GreeceRocket League - Radical Summer TrailerSniper Ghost Warrior Contracts - Teaser TrailerAmid Evil - Episode 7 "The Void" Release Date Trailer

Πηγή: IGN Greece

Keywords
Τυχαία Θέματα