Στην Αθήνα ο Τζον Μάλκοβιτς για την παράσταση «The Music Critic»
«Δεν ξέρω αν έμαθα ποτέ κάτι από μια κακή κριτική. Αυτό που με βοηθάει είναι να κάνω καλά τη δουλειά μου. Aν είχα ακούσει την άποψη των κριτικών όταν μετά το πανεπιστήμιο ξεκίνησα ένα θεατρικό θίασο στο Σικάγο, πιθανότατα να τα είχα παρατήσει» δήλωσε, μεταξύ άλλων χθες (4/10), ο Αμερικανός ηθοποιός, Τζον Μάλκοβιτς ο οποίος βρίσκεται στη χώρα μας για την παράσταση «The Music Critic» που θα παρουσιαστεί την Πέμπτη (6/10) στο Ηρώδειο
Η παράσταση «The Music Critic» σε σύλληψη και δημιουργία του βιολιστή, συνθέτη, παραγωγού και ηθοποιού Αλεξέι Ιγκούντεσμαν αποτελεί ένα σαρδόνιο μείγμα από τις χειρότερες αλλά και πιο απροσδόκητες μουσικές κριτικές που γράφτηκαν ανά τους αιώνες για μερικούς από τους σπουδαιότερους κλασικούς συνθέτες όλων των εποχών. Ο Τζον Μάλκοβιτς ερμηνεύει το ρόλο του κακού κριτικού που πιστεύει ότι η μουσική του Μπετόβεν, του Σοπέν, του Προκόφιεφ και τόσων άλλων είναι απλώς κουραστική και θλιβερή.
Ο ίδιος ο δημιουργός του έργου, Αλεξέι Ιγκούντεσμαν, ανέφερε στη συνέντευξη τύπου, που πραγματοποιήθηκε χθες με αφορμή την παράσταση, ότι κάθε φράση του έργου του, είναι παρμένη από πραγματικές κριτικές που έχουν διατυπωθεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Μιλώντας για την παράσταση, ο Αμερικανός ηθοποιός είπε πως «είναι για όλους. Για το λιγότερο μυημένο κοινό αλλά και για όσους αγαπούν τη μουσική». Ταυτόχρονα, σύμφωνα με τον ίδιο, κλείνει το μάτι σε όσους εμπλέκονται με το χώρο της δημιουργίας, καθώς ακόμα και αυτοί θα πρέπει να ξέρουν ότι αυτό που θα παρουσιάσουν στο κοινό μπορεί και να μην αρέσει. «Το “The Music Critic” μας υπενθυμίζει ότι μια ιδέα που βγαίνει στην δημόσια σφαίρα μπορεί να μην αγαπηθεί αμέσως».
Στο ερώτημα κατά πόσο στη σύγχρονη εποχή η κριτική μπορεί να επηρεάσει στο βαθμό που επηρέαζε στο παρελθόν τους ανθρώπους, καθώς σήμερα όλοι μπορούν να εκφράσουν μία άποψη, γράφοντας μια ανεπίσημη κριτική στα κοινωνικά δίκτυα, ο ίδιος απάντησε πως «στην ουσία αυτός ο “εκδημοκρατισμός” της κριτικής, είναι κάτι που έχει αποδυναμώσει την ισχύ της».
«Λυπάμαι που η κριτική έχει χάσει κάπως σήμερα το κύρος της, αν και μερικές φορές βρίσκω διασκεδαστική την εφευρετικότητα κάποιων ανώνυμων σχολίων στο διαδίκτυο» συμπλήρωσε, ενώ αναφέρθηκε και στις κακές κριτικές που έχει ακούσει ο ίδιος. «Δεν θεωρώ πως βρίσκομαι σε κάποιου είδους διαμάχη με τους κριτικούς, αυτοί κάνουν τη δουλειά τους που είναι να πληροφορούν το κοινό για κάτι που είδαν, άκουσαν ή αισθάνθηκαν κι εγώ τη δική μου που είναι να δημιουργήσω κάτι όπως πρέπει. Αυτό που μ’ ενδιαφέρει είναι να κάνω την δουλειά μου όσο το δυνατόν καλύτερα και όπως πιστεύω εγώ, ανεξαρτήτως αν αρέσει ή όχι» τόνισε. Σημείωσε δε ότι καμία κριτική δεν τον έχει βοηθήσει στην καριέρα του καθώς από τριών ετών έμαθε από τον πατέρα του ότι «κάθε απόφαση που παίρνω στην ζωή μου θα πρέπει να είναι δική μου και κανενός άλλου».
«Δεν ξέρω αν έμαθα ποτέ κάτι από μία κακή κριτική. Μία κακή κριτική είναι μάλλον απίθανο να εντοπίσει το ίδιο το πρόβλημα, αν και μπορεί να είναι ακριβής ως προς την ύπαρξη του προβλήματος. Και αυτό, όχι γιατί πιστεύω πως οι κριτικοί δεν είναι αρκετά ικανοί ή τους λείπει το ενδιαφέρον για το εκάστοτε έργο. Είναι σαν να ζητήσει κάποιος από εμένα να διαβάσω σανσκριτικά. Δεν ξέρω να το κάνω. Και σίγουρα, μπορείς να πεις ότι δεν με ενδιαφέρει να μάθω οπότε γιατί να προσπαθήσω; Έχω πολλή δουλειά, δεν μπορώ να εξαρτώ τον εαυτό μου από την κάθε άποψη. Έχω ήδη πολλές απόψεις ο ίδιος» δήλωσε.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου ο Αμερικανός ηθοποιός απάντησε λακωνικά, αλλά θετικά σε σχετική ερώτηση για την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα («θα συμφωνούσα με την επιστροφή»).
Το «The Music Critic», εκτός από κακές κριτικές για μερικούς από τους σπουδαιότερους συνθέτες κλασικής μουσικής, περιλαμβάνει και μια φρικτή κριτική για τον ίδιο τον Μάλκοβιτς για ένα μουσικό έργο που είχε παίξει πριν μερικά χρόνια στην Κωνσταντινούπολη, η οποία τιτλοφορείται «Το βασανιστήριο του Μάλκοβιτς» και ο ηθοποιός, ως κριτικός αυτή τη φορά, τη διαβάζει στο τέλος της παράστασης. «Όταν διάβασα την συγκεκριμένη κριτική στην αρχή προβληματίστηκα αλλά στη συνέχεια δεν μπορούσα να σταματήσω να γελάω. Το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό ήταν πως ήταν κρίμα που ο πατέρας μου δεν ζούσε για να τη διαβάσει. Θα χαιρόταν πολύ, διότι θα επιβεβαίωνε όλη του τη θεωρία για εμένα από τότε που ήμουν μικρό παιδί».
The post Στην Αθήνα ο Τζον Μάλκοβιτς για την παράσταση «The Music Critic» appeared first on The President.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ειδήσεις
- Σοβαρό επεισόδιο στα αποδυτήρια μεγάλης ελληνικής ομάδας
- Κωνσταντίνος Μητσοτάκης: Ανέβασε φωτογραφία με τους δύο παππούδες του που πια δεν είναι εν ζωή
- Eξαρχεια: Φωτογραφίες από τον άγριο ξυλοδαρμό του πατέρα από τα ΜΑΤ μπροστά στο παιδί του
- Πόλεμος στην Ουκρανία: Ρώσοι παραδίδονται σε Ουκρανούς στρατιώτες - Υψώνουν λευκή σημαία
- Απίστευτο περιστατικό: Πώς ο Σαουδάραβας υπουργός επιτέθηκε στον δημοσιογράφο του Reuters (Βίντεο)
- To ξέσπασμα του Γιώργου Λιανού για τον Ντάνο: «Με έχετε κάνει… σώβρακο»
- Ο Μητσοτάκης προωθεί στη Ν.Δ. και άλλον υβριστή του Καραμανλή
- Δίωξη Εκβιαστών: Το προφίλ των τεσσάρων συλληφθέντων και οι ξυλοδαρμοί στην Αίγινα
- Τραγωδία στη Φωκίδα: Όταν ο μηχανικός που σκοτώθηκε μιλούσε για την επικινδυνότητα στις στοές - Βίντεο
- Φώφη Γεννηματά: Συγκινεί ο σύζυγος της – «Λείπει και λείπει πολύ»
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις The President
- Ουκρανία: Ιρανικής κατασκευής «drones καμικάζι» έπληξαν για πρώτη φορά πόλη στην περιφέρεια του Κιέβου
- Νέο εξακύλινδρο κινητήρα diesel με προηγμένη ήπια υβριδική τεχνολογία 48V εξέλιξε η BMW
- ΗΠΑ: Στη Φλόριντα ο Μπάιντεν μετά το φονικό πέρασμα του κυκλώνα Ίαν
- TASS: Οι πωλήσεις αντικαταθλιπτικών στη Ρωσία στα ύψη μετά την επιστράτευση
- Τ.Γαϊτάνης: Δικαίωση του πρωθυπουργού η υιοθέτηση της Κομισιόν για πλαφόν στην τιμή του φυσικού αερίου
- Στην Αθήνα ο Τζον Μάλκοβιτς για την παράσταση «The Music Critic»
- Αυγενάκης: Η ΕΕ της ΕΠΟ να αναθεωρήσει την απόφασή της και να προτείνει κάτι δημιουργικό και παραγωγικό
- Eurostat: Αύξηση της πολιτιστικής απασχόλησης στην Ελλάδα κατά 17%
- Foreign Office: Δεν θεωρούμε ότι τελεί υπό αμφισβήτηση η κυριαρχία των νησιών του Αιγαίου
- Μελέτη: Οι βαριές λοιμώξεις Covid-19 μπορούν να προκαλέσουν βλάβες στα νευρικά κύτταρα του εγκεφάλου
- Τελευταία Νέα The President
- Στην Αθήνα ο Τζον Μάλκοβιτς για την παράσταση «The Music Critic»
- Μελέτη: Οι βαριές λοιμώξεις Covid-19 μπορούν να προκαλέσουν βλάβες στα νευρικά κύτταρα του εγκεφάλου
- Νέο εξακύλινδρο κινητήρα diesel με προηγμένη ήπια υβριδική τεχνολογία 48V εξέλιξε η BMW
- ΗΠΑ: Στη Φλόριντα ο Μπάιντεν μετά το φονικό πέρασμα του κυκλώνα Ίαν
- Πρέσβης Αιγύπτου: Αμοιβαία δέσμευση για περαιτέρω ενίσχυση της στρατηγικής συνεργασίας Ελλάδας – Αιγύπτου
- Αυγενάκης: Η ΕΕ της ΕΠΟ να αναθεωρήσει την απόφασή της και να προτείνει κάτι δημιουργικό και παραγωγικό
- TASS: Οι πωλήσεις αντικαταθλιπτικών στη Ρωσία στα ύψη μετά την επιστράτευση
- Ουκρανία: Ιρανικής κατασκευής «drones καμικάζι» έπληξαν για πρώτη φορά πόλη στην περιφέρεια του Κιέβου
- Eurostat: Αύξηση της πολιτιστικής απασχόλησης στην Ελλάδα κατά 17%
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ειδήσεις
- Ενεργειακή κρίση - Μητσοτάκης για την πρόταση Φον ντερ Λάιεν για πλαφόν στο φυσικό αέριο: Βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση
- Ολο και πιο εμπρηστική η ρητορική της Αγκυρας – Πόσο θα της κοστίσει ένα ατύχημα στο Αιγαίο
- Ευρωπαϊκή κατακραυγή για το καθεστώς του Ιράν – Στο τραπέζι και οι κυρώσεις
- Αλλάζει όνομα το πρωτάθλημα μπάσκετ της Α2 Ανδρών
- Γερμανός πρέσβης στην Ελλάδα: Όσο πιο απειλητική η ρητορική εξ Ανατολών, τόσο πιο σαφής η απόρριψη από το Βερολίνο
- Γκάμπια: Σιρόπι για τον βήχα ινδικής εταιρίας ενδέχεται να συνδέεται με τον θάνατο δεκάδων παιδιών
- Καιρός: Συννεφιές, έντονοι βόρειοι άνεμοι και βροχές στα νότια -Στα ίδια επίπεδα η θερμοκρασία
- Γερμανός πρέσβης: Όσο πιο ανοιχτά η Τουρκία αμφισβητεί την ελληνική κυριαρχία τόσο πιο σαφής θα είναι η καταδίκη