Ανδρέας Θωμόπουλος – Πολυχρόνης Κουτσάκης: «Show business»
«There is no business like show business» αναφέρει το διάσημο τραγούδι και στη συγκεκριμένη ιστορία αποδεικνύεται περίτρανα, και μάλιστα με σκοτεινό και επικίνδυνο (έως θανατηφόρο) τρόπο, τι συμβαίνει όταν περιπλέκονται τα πράγματα μεταξύ καλλιτεχνικού χώρου, αδίστακτων μάνατζερ και πεινασμένων για αδρεναλίνη πετυχημένων επιχειρηματιών στον χώρο της διαφήμισης και του θεάματος. Όπως διαβάζουμε στο οπισθόφυλλο του βιβλίου, «υπάρχει ένας χώρος όπου οι μεγαλύτεροι ονειροπόλοι συνυπάρχουν με τους μεγαλύτερους
{loadmodule mod_adsence-inarticle-makri} {loadposition adsence-inarticle-makri}
Η υπόθεσή μας ξεκινά το 2011 στην Αθήνα, όταν η νεαρή τότε Μελίνα περνάει από γραπτή συνέντευξη, ώστε να διεκδικήσει μία θέση εργασίας σε γνωστή πολυεθνική διαφημιστική εταιρεία. Το θέμα της συνέντευξης αφορά τη στρατηγική που θα σχεδίαζαν οι υποψήφιοι για τη μεγάλη επιστροφή ενός γερασμένου και ξεχασμένου κινηματογραφικού αστέρα, ώστε να τον διαφημίσουν και να τραβήξουν ξανά τα βλέμματα όλων πάνω του. Έτσι, προκειμένου να εντυπωσιάσει τον επικεφαλής της εταιρείας, Άλεξ Ράνθο, η Μελίνα καταστρώνει στο χαρτί ένα εξωφρενικό διαφημιστικό σχέδιο, που εν τέλει της εξασφαλίζει την πρόσληψη στην εταιρεία. Πού να φανταζόταν όμως τότε πόσο θα μετάνιωνε αργότερα γι’ αυτό…
{jb_quote} Η συνεργασία των δύο δημιουργών για τη συγγραφή του βιβλίου έχει ως αποτέλεσμα ένα αξιόλογο έργο, το οποίο προκαλεί ενδιαφέρον και αγωνία στον αναγνώστη για την εξέλιξη και την κατάληξη της ιστορίας. {/jb_quote}
Επόμενη στάση είναι οχτώ χρόνια μετά, το 2019, στο μακρινό Λος Άντζελες, όπου ο Τζακ Κουίν, πρώην μεγάλος χολιγουντιανός αστέρας, έχοντας χάσει τα πάντα από την προηγούμενη ζωή του, προσπαθεί να βρει έστω έναν μικρό ρόλο για να μπορέσει να επιβιώσει. Με μοναδικό σκοπό ύπαρξής του την κόρη του, Μαρία, στρέφεται στον μάνατζέρ του και του ασκεί πίεση ώστε να τον βοηθήσει. Εκείνος τηλεφωνεί στον παλιόφιλο/συμφοιτητή του, Άλεξ Ράνθο, που ζει πλέον στην Ελλάδα και ζητά βοήθεια για τον πελάτη του. Ο Άλεξ, όντας ερωτευμένος με τη Μελίνα, απαντά στο κάλεσμα βοήθειας τόσο για να εντυπωσιάσει εκείνη, όσο και για να νιώσει ξανά την έξαψη που του προκαλούσε κάποτε η δουλειά του, ξεθάβοντας το παλιό υποθετικό σχέδιο της Μελίνας και αποφασίζοντας να το εφαρμόσει. Εκεί ακριβώς, λοιπόν, το θρίλερ έχει μόλις αρχίσει.
Η συνεργασία των δύο δημιουργών για τη συγγραφή του βιβλίου έχει ως αποτέλεσμα ένα αξιόλογο έργο, το οποίο προκαλεί ενδιαφέρον και αγωνία στον αναγνώστη για την εξέλιξη και την κατάληξη της ιστορίας. Τα κεφάλαια εναλλάσσονται γρήγορα, όπως και τα πρόσωπα που δρουν, εξηγούν και επεκτείνουν την υπόθεση, αποδεικνύοντας ότι όλα και όλοι συνδέονται και αλληλοεπηρεάζονται, δείχνοντας πώς η πράξη του ενός μπορεί να προκαλέσει αλυσιδωτές αντιδράσεις σαν ντόμινο και να καταρρεύσουν τα πάντα από τη μια στιγμή στην άλλη, θυμίζοντας παράλληλα το φαινόμενο της πεταλούδας για την εξέλιξη της ιστορίας και της ζωής των πρωταγωνιστών. Ο αριθμός των χαρακτήρων είναι αρκετά μεγάλος, δεν περιλαμβάνει αυστηρά ένα δίδυμο ήρωα-αντιήρωα, αλλά διογκώνεται ο κύκλος των προσώπων γύρω τους – έχουν όμως όλοι τους σημασία για την ιστορία, καθώς αποτελούν τελείες στον ευρύτερο πίνακα της υπόθεσης, ώσπου να ενωθούν όλες μαζί δημιουργώντας την τελική εικόνα μπροστά στα μάτια του αναγνώστη, ενώ οδεύει προς την τελική λύση-αποκάλυψη.
Ένας έμπειρος αναγνώστης αστυνομικών μυθιστορημάτων ίσως σταθεί στο ότι, αν και στο εξώφυλλο του βιβλίου, κάτω από τον τίτλο του, δηλώνεται ότι είναι αστυνομικό μυθιστόρημα, μπορεί να μη βρει την κλασική δομή ενός μυθιστορήματος αυτού του είδους, μ’ έναν ντετέκτιβ/αστυνομικό που ψάχνει να διαλευκάνει μια υπόθεση, αλλά ένα έργο που φέρνει περισσότερο σε θρίλερ αγωνίας, σύμφωνα και με την αίσθηση που αφήνει στο τέλος της ανάγνωσής του. Ωστόσο, το Show business είναι μια ενδιαφέρουσα πρόταση από Έλληνες δημιουργούς, ένα έργο που παρουσιάζει και συνδυάζει μέρη όπως η Αττική, το νησί της Άνδρου και ένα μέρος της λάμψης του Λος Άντζελες και του Χόλιγουντ, περιγράφοντας ιδιαίτερες καταστάσεις και χαρακτήρες από ολάκερη την παλέτα των ανθρώπινων προσωπικοτήτων, θέλοντας να δείξει την επιρροή, τη σύνδεση, τα μυστικά και την αγάπη για οποιαδήποτε μορφή εξουσίας μπορεί να αποκτήσει κανείς σε βάρος πολλών ή λίγων.
Show business
Ανδρέας Θωμόπουλος – Πολυχρόνης Κουτσάκης
Εκδόσεις Πατάκη
σ. 352
ISBN: 978-960-16-8755-1
Τιμή: 15,50€
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ψυχαγωγία
- Διαταραχές ύπνου: 5 λόγοι που δεν μπορείς να κλείσεις μάτι
- 2.738 νέοι σκοτώθηκαν σε μάχες ενώ ο Α΄ Παγκ. Πόλεμος είχε λήξει! Οι εγκληματικές ευθύνες των στρατηγών
- Stranger Things: Τι θα γίνει στην πολυαναμενόμενη 4η σεζόν;
- Οι σημερινές μαμάδες κουβαλούν περισσότερες ενοχές από τις παλαιότερες
- Πού να πάμε σήμερα: 2 συναυλίες για την Τρίτη 16 Νοεμβρίου
- “Θα σε καθαρίσω”. Οι εικονικές εκτελέσεις της Χούντας και το βασανιστήριο του τάφου. Τους έθαβαν ζωντανούς για να λυγίσουν
- Ζοζέ Σαραμάγκου
- Ανδρέας Θωμόπουλος – Πολυχρόνης Κουτσάκης: «Show business»
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Diastixo
- Τελευταία Νέα Diastixo
- Ανδρέας Θωμόπουλος – Πολυχρόνης Κουτσάκης: «Show business»
- «Για το “Dune”» της Πέρσας Σούκα
- Ισραηλινά βιβλιοπωλεία μποϊκοτάρουν τη Σάλι Ρούνεϊ
- Ζοζέ Σαραμάγκου
- Βασίλης Μούτσογλου: «Τέλος χρόνου»
- Κατερίνα Σέρβη: συνέντευξη στη Χαριτίνη Μαλισσόβα
- 4ο Διεθνές Φεστιβάλ Ποίησης Πάτρας, 13-19 Δεκεμβρίου
- Γκέρχαρτ Χάουπτμαν
- Τα μυστικά των εικόνων (Τόμος Α’)
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ψυχαγωγία
- Πού να πάμε σήμερα: 2 συναυλίες για την Τρίτη 16 Νοεμβρίου
- Διαταραχές ύπνου: 5 λόγοι που δεν μπορείς να κλείσεις μάτι
- Είναι τα 2 η πιο απολαυστική ηλικία των παιδιών μας (και η πιο εξαντλητική μαζί);
- Οι σημερινές μαμάδες κουβαλούν περισσότερες ενοχές από τις παλαιότερες
- Πού να πάμε σήμερα: 10 παραστάσεις για την Τρίτη 16 Νοεμβρίου
- Stranger Things: Τι θα γίνει στην πολυαναμενόμενη 4η σεζόν;
- TV Guide: Τι θα δούμε στην τηλεόραση την Τρίτη 16 Νοεμβρίου
- Κερδίστε διπλές προσκλήσεις για τη θεατρική παράσταση «Ο κύριος ΚΙΧ και το μυστικό Kουτί των Ήχων» στις 21/11
- “Θα σε καθαρίσω”. Οι εικονικές εκτελέσεις της Χούντας και το βασανιστήριο του τάφου. Τους έθαβαν ζωντανούς για να λυγίσουν