Το ξέσπασμα των Rootless Root
H ψυχή των Rootless Root, το χορευτικό ζευγάρι Λίντα Καπετανέα και Josef Fruček, μας μίλησαν για το ξέσπασμά τους στη σκηνή. Ή, αλλιώς, για το Kireru τους.
Ομολογώ ότι η συνέντευξη αυτή με δυσκόλεψε αρκετά στην απομαγνητοφώνησή της. Γίνονται πολύπλοκες οι κουβέντες, όταν οι συζητητές τους είναι άνθρωποι ταλαντούχοι και παθιασμένοι, όταν οι γλώσσες είναι παραπάνω από μια, όταν έχεις απέναντι σου καλλιτέχνες με εκρηκτικό χιούμορ και ελεύθερη γλώσσα, όταν μιλάς με τη Λίντα Καπετανέα και τον Josef Fruček, κατά κόσμον Rootless Root.
Τι αντιπροσωπεύει το Kireru για εσάς;
Είναι μια νέα λέξη στα ιαπωνικά, εμφανίζεται σχεδόν τα 20 τελευταία χρόνια. Αναφέρεται κριτικά στην κοινωνία και στη σύγχρονη κουλτούρα. Έχει να κάνει με το φόνο, επίσης, και τη λέξη Αmok που είναι φιλιππινέζικη. Αλλά η σημασία της δεν είναι τόσο η προέλευση της όσο το νόημα της. Είναι η ξαφνική απώλεια της λογικής, το ξέσπασμα. Οι άνθρωποι κρατάνε τόσα πολλά μέσα τους που δεν μπορούν να εκφραστούν. Ασχολούμαστε με αυτό το θέμα από την αρχή της δουλειάς μας, οι τίτλοι αλλάζουν. Η Ευρωπαϊκή Ένωση πήρε το Νόμπελ Ειρήνης. Τι υπεροψία, τι προσβολή για τον υπόλοιπο κόσμο! Η ανθρώπινη φύση είναι ούτως ή άλλως βίαιη, αλλά είναι γενετικά προσχεδιασμένη, όχι προαποφασισμένη. Το περιβάλλον, όμως, είναι αυτό που βγάζει προς τα έξω συγκεκριμένους τύπους συμπεριφοράς. Αν το περιβάλλον προωθεί την ισότητα τότε ζούμε όλοι μαζί ευτυχισμένοι. Μοιραζόμαστε τη γνώση, μοιραζόμαστε την τροφή. Αλλά, ζούμε στην πιο εγωιστική κοινωνία.
Άρα, θεωρείτε φυσική εξέλιξη τις εικόνες που ζούμε στην Ελλάδα σήμερα;
Ναι, ζούσαμε πάνω από τις οικονομικές δυνατότητες μας, ζούσαμε μέσα σε μια φούσκα. Ταξιδεύουμε πολύ στον κόσμο και βλέπουμε ότι το ίδιο συμβαίνει και σε άλλες χώρες από καιρό, απλά τώρα ήρθε και εδώ.
Η οικονομική κρίση χτυπάει την τέχνη;
Ασφαλώς και παντού. Αφού πιστεύουν ότι η τέχνη δεν είναι απαραίτητη, την κόβουν. Αυτό που συγκροτεί ένα έθνος είναι η κουλτούρα του και ας ελπίσουμε ότι αυτή δεν είναι μόνο το Πάσχα. Πρέπει να κατανοήσουμε ποιά είναι η σύγχρονη κουλτούρα της Ελλάδας, ποιά είναι η ταυτότητα της και αυτή δεν είναι μόνο ο τουρισμός της. Γιατί αλίμονο, αν είναι μόνο αυτό.
Πώς καταφέρνετε εσείς να προσαρμοστείτε;
Προσπαθούμε. Βέβαια είναι πολύ πιο δύσκολο γιατί το πρώτο πράγμα που μας ενδιαφέρει είναι να πληρώνονται οι συνεργάτες μας. Δεν είμα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ψυχαγωγία
- Έλενα Ακρίτα: Το σχόλιό της για τα τουρκικά σίριαλ και τους Έλληνες τηλεθεατές
- Μάνος Ιωάννου: Έχει απατήσει σχέση του;
- Χρήστος Κιούσης: Για πόσο θα βλέπουμε «Ράδιο Αρβύλα»;
- Flashmob παρέα με τους VEGAS! Σάββατο 20 Οκτωβρίου @ Athens Metro Mall!
- Ξανά μαζί Μπραντ Πιτ - Ντέιβιντ Φίντσερ;
- H Fergie κάνει πλάκα στην Lindsay Lohan!
- Οι Καλύτερες Ταινίες της Ημέρας
- I am what I am, με τον Τάκη Ζαχαράτο
- “Μια βολική κρίση” στην έναρξη του νέου κύκλου των «27 της Ευρώπης»
- Lemi Ponifasio - MAU: Birds with Skymirrors στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Mixtape
- Τελευταία Νέα Mixtape
- Το ξέσπασμα των Rootless Root
- Οδύσσεια sneak peek
- O Jacky Murda επιστρέφει στο Bios
- Kireru @ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
- Οι Lost Bodies και η Όλια Λαζαρίδου παρουσιάζουν «Το Βαπόρι» σε ποιήματα του Μίλτου Σαχτούρη
- Δυο biopics για την Janis Joplin στα σκαριά
- Ο ελληνικός κινηματογράφος ανηφορίζει προς Θεσσαλονίκη
- Japandroids
- 10 τραγούδια από τον James Johnston των Gallon Drunk
- Listen Up: Sonic Youth – ‘Intro/Brave Men Run (in my family)’ [Live at Smart Bar, Chicago 1985]
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ψυχαγωγία
- Μάνος Ιωάννου: Έχει απατήσει σχέση του;
- I am what I am, με τον Τάκη Ζαχαράτο
- Χρήστος Γιάνναρης: «Η δουλειά μας έχει πίκρες, ανασφάλειες και αποτυχίες»
- Παύλος Κουρτίδης: Δεν υπάρχει αδιέξοδο, όλα είναι στο μυαλό μας
- H Fergie κάνει πλάκα στην Lindsay Lohan!
- Lemi Ponifasio - MAU: Birds with Skymirrors στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
- “Μια βολική κρίση” στην έναρξη του νέου κύκλου των «27 της Ευρώπης»
- Οι Καλύτερες Ταινίες της Ημέρας
- Ξανά μαζί Μπραντ Πιτ - Ντέιβιντ Φίντσερ;
- Χρήστος Κιούσης: Για πόσο θα βλέπουμε «Ράδιο Αρβύλα»;