Οι ομάδες με έσοδα 92.000.000 δολαρίων δείχνουν τον δρόμο

21:01 7/4/2020 - Πηγή: Contra

Το μεγαλύτερο μέρος της αγωνιστικής δράσης έχει πατήσει pause σε όλον τον πλανήτη, με ορισμένες εξαιρέσεις όπως η Λευκορωσία ή το Τατζικιστάν να μην αποκρύπτουν την σοβαρή πραγματικότητα του κορονοϊού. Το να μένεις στο σπίτι αυτήν τη δύσκολη περίοδο είναι υγεία, ωστόσο σε ορισμένες περιπτώσεις είναι και χρήματα. Εκατομμύρια. Και μαζί και αθλητισμός.

Τα Esports παίρνουν την... εκδίκησή τους αυτήν την εποχή και τα βρίσκουμε παντού. Οι στοιχηματικές εταιρίες τα έχουν εντάξει στο μενού τους, διοργανώτριες αρχές όπως το NBA και η La Liga

τα χρησιμοποιούν για τουρνουά που κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον του κόσμου και πλατφόρμες όπως το Twitch φιλοξενούν αμέτρητες ώρες ζωντανού υλικού, την ώρα που η μία μετά την άλλη εταιρίες παραγωγής διακόπτουν γυρίσματα για προϊόντα που θα προβάλλονταν σε τηλεοράσεις ή κινηματογράφους.

Ο Μάρτιος είχε... 44.640 ώρες. Η μέτρηση από το Twitch των ωρών των πιο δημοφιλών παιχνιδιών έχει να κάνει με το άθροισμα των ωρών που δαπάνησε κάθε χρήστης για να παρακολουθήσει κάποιο κανάλι

Συγκεκριμένα, μόνο μέσα στον Μάρτιο, τα top 3 Esports παιχνίδια άγγιξαν αθροιστικά τις 286.000.000 ώρες θέασης, σύμφωνα με τα στοιχεία του Twitch. Το League of Legends αποτελεί το πιο δημοφιλές παιχνίδι στην πλατφόρμα και παρακολουθήθηκε πάνω από 123.000.000 ώρες μόνο μέσα στον προηγούμενο μήνα. Ακολούθησε το Call of Duty: Modern Warfare, του οποίου τα βίντεο έπαιξαν για πάνω από 96.200.000 ώρες στις οθόνες των χρηστών και το βάθρο συμπληρώνει το Counter-Strike: Global Offensive με 66.800.000 ώρες.

Πάνω από μισό δισ. σε έπαθλα

Στην εποχή της καραντίνας, όταν το σπίτι έχει γεμίσει με ασχολίες που μπορούν να βελτιώσουν κάπως την κατάσταση, είτε με τη μορφή γυμναστικής είτε με τη μορφή διατροφής είτε με τη μορφή ψυχαγωγίας, το gaming συγκαταλέγεται σε αυτήν την ευχάριστη διέξοδο. Όταν στη συζήτηση εμπλέκονται και επαγγελματίες παίκτες, τότε η καραντίνα μπορεί να εξελιχθεί σε επικερδή εξέλιξη.

Μέχρι τις αρχές του 2020, τα συνολικά έπαθλα που είχαν απονεμηθεί σε νικητές των top-5 Esports παιχνιδιών ανήλθαν σε 504.200.000 δολάρια. Τα περισσότερα εξ αυτών κατέληξαν σε μία ομάδα, την Team Liquid, η οποία στη συνολική πορεία της τα τελευταία 10 χρόνια κέρδισε τα 34.710.000 δολάρια.

Οι 3 ομάδες που πλούτισαν

Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, τα μέλη του οργανισμού που ιδρύθηκε το 2000 στην Ολλανδία, αρχίζοντας να παίζει επαγγελματικά το StarCraft II: Wings of Liberty, έχουν συμμετάσχει σε 1.686 επίσημα τουρνουά διαφόρων Esports games. Στο The International του 2017, το ετήσιο Esports τουρνουά της Valve για το Dota 2, η Team Liquid κέρδισε 10.862.683 δολάρια, ποσό που παραμένει το μεγαλύτερο έπαθλο που έχει κερδίσει σε ένα τουρνουά. Το 2019, στην ίδια διοργάνωση, κατέλαβε τη 2η θέση και... περιορίστηκε στα 4.462.909 δολάρια. Τα έσοδα από τουρνουά Dota 2 και Counter-Strike: Global Offensive έχουν γεμίσει τα ταμεία της ομάδας με περίπου 27.000.000 δολάρια, δηλαδή σχεδόν το 80% των συνολικών εσόδων την τελευταία δεκαετία. Ακολουθούν τα έσοδα από Fortnite και League of Legends, που έφτασαν τα 1.200.000 και 900.000 δολάρια αντιστοίχως.

Στη 2η θέση των εσόδων στην εξεταζόμενη περίοδο βρίσκεται η OG, που υφίσταται από το 2015, η οποία έχει συμμετάσχει σε 76 τουρνουά και έχει κερδίσει 33.500.000 δολάρια από αυτά, το 99% των οποίων από το Dota 2. Η OG ήταν η νικήτρια στο The International του 2018 και του 2019 και μάλιστα διαθέτει τους 3 gamers που έχουν κερδίσει τα περισσότερα έπαθλα. Ο Δανός Γιόχαν 'N0tail' Σούντστεϊν είναι επικεφαλής της λίστας με 6.600.000 δολάρια έσοδα, ο Φινλανδός Γέσε 'JerAx' Βαϊνίκα (ο οποίος έχει αποσυρθεί πλέον) έπεται με 6.000.000 δολάρια έσοδα και το top-3 στα ατομικά έσοδα παγκοσμίως συμπληρώνει ο Αυστραλός Άναθαν 'Ana' Φαπ με 5.900.000 δολάρια σε έσοδα.

Στην 3η θέση των εσόδων από το 2010 μέχρι σήμερα με 23.700.000 δολάρια βρίσκεται η Evil Geniuses, οργανισμός που υφίσταται από το 1999 και τα μέλη του διαγωνίζονται κυρίως σε μαχητικά Esports games και στα Call of Duty, Counter-Strike: Global Offensive, Dota 2, Fortnite Battle Royale, Halo, League of Legends, StarCraft II, Rocket League, Tom Clancy's Rainbow Six Siege και World of Warcraft. Όπως συνέβη και με τις δύο προαναφερθείσες ομάδες, η αμερικανική EG οφείλει σχεδόν 20.000.000 δολάρια σε τουρνουά Dota 2, ενώ ο Σουμαΐλ 'SumaiL' Χασάν με 3.500.000 δολάρια έσοδα είναι ο πλέον κερδισμένος παίκτης της.

ΟΙ 10 ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΣΟΔΑ Team Liquid 34.710.000 OG 33.520.000 Evil Geniuses 23.770.000 Fnatic 15.080.000 Newbee 14.140.000 Virtus.pro 13.880.000 Vici Gaming 12.860.000 Team Secret 11.400.000 Invictus Gaming 11.200.000 Natus Vincere 10.840.000
Keywords
Τυχαία Θέματα