Blind Drive – Review
Η αλήθεια είναι ότι για ένα παιχνίδι διόλου ασυνήθιστη είναι η συνθήκη να χαρακτηρίζεται από έναν εντυπωσιακό οπτικό τομέα, με καθηλωτικά γραφικά και/ ή υψηλής αισθητικής σχεδιασμό, αλλά να υστερεί στην ηχητική του επένδυση, είτε από άποψη μουσικής συνοδείας είτε ηχητικών εφέ και voiceovers. Και μεταξύ μας, είναι και κάτι το οποίο πολλές φορές παραβλέπεται και συγχωρείται, αν η εν λόγω δημιουργία παραμένει ελκυστική και ευχάριστη για τον παίκτη.
Τι συμβαίνει, όμως, όταν οι ρόλοι αντιστρέφονται; Όταν το
Τα πράγματα είναι απλά. Το παιχνίδι μάς εισάγει σχεδόν ακαριαία στο κλίμα, δίνοντας μας τον ρόλο ενός άνδρα που αποδέχεται τον ρόλο του πειραματόζωου σε ένα μυστηριώδες υποτιθέμενο πείραμα, καταλήγοντας εν τέλει σε μια απρόσμενη τροπή, δεμένος με χειροπέδες και με δεμένα μάτια μέσα σε ένα αυτόματα επιταχυνόμενο αυτοκίνητο που οδηγεί στην αντίθετη πλευρά του δρόμου. Στόχος είναι η επιβίωση, ελέγχοντας το τιμόνι και αποφεύγοντας τα αυτοκίνητα που εφορμούν προς το μέρος μας.
Πρόκειται για ένα, κατά τα άλλα, κλασικό, concept βιντεοπαιχνιδιού, με μοναδική διαφορά ότι τα δεμένα σας μάτια, που σας εμποδίζουν να δείτε το παραμικρό, αφήνουν ως μόνο εργαλείο επιβίωσης την ακοή σας, βάση της οποίας θα πρέπει να χειριστείτε το αμάξι και να επιβιώσετε όσο το δυνατόν περισσότερο. Ο ήχος μια μηχανής που μαρσάρει στο αριστερό ακουστικό, συνιστά επιτακτική ανάγκη για στροφή προς τα δεξιά κ.ο.κ. Εξυπακούεται ότι η όλη εμπειρία βασίζεται στον ηχητικό σχεδιασμό του τίτλου και τα ακουστικά είναι απαραίτητα, αν θέλει κανείς να επιβιώσει ακόμα και ένα λεπτό στο σκοτεινό κόσμο του.
Στον τομέα της ηχητικής απόδοσης του κόσμου πάντως, το στούντιο από το Τελ Αβίβ πετυχαίνει διάνα, καταφέρνοντας να ακτινογραφήσει αποτελεσματικότατα το περιβάλλον μέσω ηχητικών εφέ. Παρά το φαινομενικά απλό concept του, το Blind Drive διαθέτει μια σχετικά μεγάλη καμπύλη εκμάθησης, μέχρι ο παίκτης να εκπαιδευτεί στην αναγνώριση, την αποσύνθεση και τον διαχωρισμό των διαφόρων αναμεμειγμένων ήχων που φτάνουν στα αυτιά του.
Πολλά θα είναι τα retries μέχρι την εκμάθηση στη σωστή και σβέλτη απόκριση στα ηχητικά ερεθίσματα και στον σωστό συγχρονισμό των ελιγμών του αυτοκινήτου με αυτά, καθώς τα mechanics αλλάζουν ανάλογα με τον τύπο του οχήματος που πρέπει να αποφύγουμε. Η gameplay λούπα, βέβαια, είναι εκ των πραγμάτων περιορισμένη και κάπως επαναλαμβανόμενη, καθώς λίγες είναι οι σχεδιαστικές δυνατότητες των δημιουργών σε μια τέτοια συνθήκη.
Ωστόσο, εκεί φαίνεται η ευρηματικότητα και το μεράκι της ομάδας, που κατανοώντας τη φύση του εγχειρήματός της, “εμβολίασε” τον τίτλο της με ένα ενδιαφέρον σενάριο και μια πανέξυπνα δοσμένη γραφή. Συγκεκριμένα, όσο το παιχνίδι προχωρά, η φωνή που δίνει εξαρχής τις οδηγίες βάζει εμπόδια και φροντίζει η ζωή σας να γίνει δυσκολότερη, ανοίγοντας το ραδιόφωνο ή κλείνοντας τα παράθυρα, ενώ διαφόρων ειδών ευτράπελα, από αγενή συστήματα πλοήγησης (GPS) μέχρι παρακάμψεις μέσα από φάρμες redneck κτηνοτρόφων, εισάγουν διασκεδαστικά twists, διατηρώντας φρέσκια την εμπειρία.
Η όλο και πιο παρανοϊκή πρόοδος επιτυγχάνεται μέσα από τμήματα διαλόγου με τη φωνή, οι οποίοι διάλογοι αποτελούν και το δυνατότερο στοιχείο του τίτλου -μετά το core gameplay του- καθώς χαρακτηρίζονται από πανέξυπνο μαύρο χιούμορ, σαρκαστική διάθεση και σουρεαλισμό, διατηρώντας το ενδιαφέρον και προσελκύοντας τον παίκτη σε μια ακόμα προσπάθεια. Μάλιστα, η Lo-Fi People έχει καταφέρει να συνδυάσει αυτόν τον κωμικό χαρακτήρα αρμονικά με το gameplay, κερδίζοντας πόντους σε έμπνευση και πρωτοτυπία.
Για παράδειγμα, όταν ακούσετε ένα κουδούνισμα από κάποια πλευρά του δρόμου, αυτός είναι ένας ποδηλάτης, που αν τον χτυπήσετε, κερδίζετε έξτρα πόντους . Η γραφή, μάλιστα, μοιάζει έντονα επηρεασμένη από το σύγχρονο, ενήλικο, αμερικάνικο animation, με αποτέλεσμα fans σειρών όπως το Southpark ή το Rick & Morty να νιώθουν άνετα με την ιδιοσυγκρασία του σεναρίου. Μνεία πρέπει να γίνει και στις εξαιρετικές αποδόσεις των χαρακτήρων μέσα από τις ερμηνείες των voice actors.
Γενικά, πρέπει να παραδεχθούμε ότι, παρά τη γενικά ελαφριά χιουμοριστική διάθεση που οι Ισραηλινοί ήθελαν να εμφυσήσουν στον τίτλο τους, η όλη εμπειρία χαρακτηρίζεται από φοβερή ένταση και αγωνία. Με τεντωμένα αυτιά (και ακόμα πιο τεντωμένα νεύρα) και αντανακλαστικά στο κόκκινο, ο γράφων ένιωσε συναισθήματα εφάμιλλα μέχρι και του horror genre σε σημεία.
Το μόνο που θα φαίνεται στην οθόνη, όσο παίζετε το Blind Drive, θα είναι το μινιμαλιστικό heads-up display (HUD) μαζί με ορισμένα έξυπνα easter eggs. Ωστόσο, υπάρχει η επιλογή και για πλήρη απουσία HUD, κάνοντας την εμπειρία ακόμα πιο παράλογη και μοναδική. Το μοναδικό μελανό σημείο είναι η σύντομη διάρκειά του, που μετά βίας φτάνει τις δύο ώρες, και με τη γραφή να αφήνει δίψα για περεταίρω συνέχεια του “ταξιδιού”.
Το Blind Drive αυτοπροσδιορίζεται ως ένα audio-based, black comedy, action arcade game, και η μόνη διαφωνία που μπορούμε να φέρουμε στον παραπάνω ισχυρισμό αφορά την τελευταία λέξη· αυτή του “παιχνιδιού”. Πριν μερικά χρόνια, όταν πρώτο-συστηνόμασταν στις δημιουργίες του David Cage, στους gaming κόλπους επικρατούσε ζωηρή συζήτηση για το αν θα πρέπει τέτοιοι τίτλοι να ονομάζονται παιχνίδια ή “interactive movies”.
Μια αντίστοιχη κουβέντα θα μπορούσε να γίνει και εδώ, με μόνη παραλλαγή ότι εδώ ίσως έχουμε το πρώτο interactive podcast υπό τη μορφή παιχνιδιού. Ένα νέο υβρίδιο καλλιτεχνικής δημιουργίας. Αν ανήκε στην 7η τέχνη, θα ήταν επεισόδιο του Τwilight Zone, αν ήταν εκπομπή, θα ήταν podcast του Trey Parker και του Matt Stone. Ως παιχνίδι, είναι το Blind Drive, και μπορείτε να το παίξετε χωρίς να ανοίξετε τα μάτια σας ούτε μια φορά. Για τον γράφοντα τέτοιες προσπάθειες αξίζουν σίγουρα μια ματιά … ένα άκουσμα.
Το Blind Drive κυκλοφορεί από τις 10/3/21 για PC, iOS και Android. To review βασίστηκε στην έκδοσή του για PC, με review code που λάβαμε από τον developer.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Τεχνολογία
- Ο Edgar Ramirez ως Deukalian Atlas στην ταινία Borderlands
- Φήμη πως έρχεται ένα ακόμη σημαντικό third party fps στο Xbox Game Pass μέσα στο φθινόπωρο
- Σχόλια και συμβουλές της Kaspersky για την πρόσφατη διαρροή δεδομένων από το Facebook
- Blind Drive – Review
- Subnautica Below Zero: Νέα υποβρύχια περιπέτεια τον Μάιο
- Μια νέα πρόταση από την Creative στον τομέα των headsets
- Creative SXFI AIR Gamer: Τα πιο ευέλικτα Super X-Fi ακουστικά μέχρι σήμερα
- Δημιούργησε το ιδανικό Smart Home με τις λύσεις της D-Link
- Deutsche Telekom, COSMOTE και Ericsson αξιοποιούν συχνότητες πάνω από τα 100GHz για 5G backhaul
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Game Over
- Τελευταία Νέα Game Over
- Blind Drive – Review
- Μια νέα πρόταση από την Creative στον τομέα των headsets
- Οι προτάσεις της Epson σε προβολείς για το 2021
- Χλιαρό ντεμπούτο για το Outriders – UK Retail Charts 3 Απριλίου 2021
- Έξοδος της LG από την αγορά των κινητών τηλεφώνων
- GameOver Special Webcast – 200 χρόνια από την Επανάσταση
- Cine-TV News #186
- Παιχνίδι των Playstation Studios διαθέσιμο “Day One” στο Xbox Game Pass
- Αναβολή στην κυκλοφορία του Lego Star Wars: The Skywalker Saga
- Καλώς ήρθατε στο “Χωριό”…
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Τεχνολογία
- Deutsche Telekom, COSMOTE και Ericsson αξιοποιούν συχνότητες πάνω από τα 100GHz για 5G backhaul
- Ο Edgar Ramirez ως Deukalian Atlas στην ταινία Borderlands
- Δημιούργησε το ιδανικό Smart Home με τις λύσεις της D-Link
- Subnautica Below Zero: Νέα υποβρύχια περιπέτεια τον Μάιο
- Creative SXFI AIR Gamer: Τα πιο ευέλικτα Super X-Fi ακουστικά μέχρι σήμερα
- Σχόλια και συμβουλές της Kaspersky για την πρόσφατη διαρροή δεδομένων από το Facebook
- Φήμη πως έρχεται ένα ακόμη σημαντικό third party fps στο Xbox Game Pass μέσα στο φθινόπωρο
- Deutsche Telekom, COSMOTE και Ericsson αξιοποιούν συχνότητες πάνω από τα 100GHz για 5G backhaul
- Προσφορές Απριλίου στο GoDeal24: Windows 10 στα 7.40€
- Γιατί δεν πρέπει να αφήνεις το Facebook να αποφασίσει για την ιδιωτικότητα σου