Cyberpunk 2007 – Εντυπώσεις από την έκδοση του PS4
Δοκιμάσαμε το παιχνίδι της CD Projekt RED σε PS4, PS4 Pro και PS5.
Εν μέσω θυέλλης και πρωτοφανών εξελίξεων σε ό,τι αφορά στην κυκλοφορία, την απομάκρυνσή του από ψηφιακά καταστήματα, αλλά και την κατάσταση στην οποία κυκλοφόρησε στις εκδόσεις του για τα PlayStation 4 και Xbox One,
Το GameOver.gr παρέλαβε από την Bandai-Namco Entertainment Greece τη συλλεκτική έκδοση του Cyberpunk 2077 την Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου, και αυτή ήταν η πρώτη μας επαφή με την έκδοση του τίτλου στο PS4. Το Σαββατοκύριακο που ακολούθησε προχωρήσαμε σε δοκιμές του τίτλου σε τρεις κονσόλες, σε ένα base, πρώτης γενιάς PlayStation 4, σε ένα PlayStation 4 Pro και, τέλος, σε ένα PlayStation 5. Οι δοκιμές ξεκίνησαν με τις κονσόλες να έχουν αρχικώς εγκατεστημένο το patch 1.04, αλλά εντός του Σαββατοκύριακου έγινε διαθέσιμο το patch 1.05, που άλλαξε ελαφρώς την κατάσταση (προς το καλύτερο), δείχνοντας έτσι πόσο “δυναμικά” και ρευστά είναι τα πράγματα με το εν λόγω παιχνίδι.
Ας δούμε τις εντυπώσεις μας, τονίζοντας ότι αυτό το κείμενο αφορά μόνο στην τεχνική απόδοση του τίτλου, με περίπου δύο ώρες δοκιμών από τον υπογράφοντα σε κάθε κονσόλα, στο ίδιο σημείο με τις ίδιες επιλογές (επιλογή Street Kid, ίδιος διαμοιρασμός attributes, με ίδιες επιλογές διαλόγων και εξέλιξη ιστορίας). Το κείμενο αυτό ΔΕΝ είναι συνολική εικόνα για το παιχνίδι. Για κάτι τέτοιο μπορείτε να ανατρέξετε στο βασικό review μας για την έκδοση των υπολογιστών.
To Cyberpunk 2077 στο PlayStation 5Ξεκινάμε με τα καλά νέα. Στην παρούσα φάση, στο PS5, το Cyberpunk 2077 τρέχει σε backward compatibility mode, δηλαδή, επί της ουσίας, η κονσόλα τρέχει την έκδοση του PS4 και όχι την έκδοση για το PS5 (αυτή η “next gen” έκδοση θα γίνει διαθέσιμη κάποια στιγμή στο μέλλον). Το ευχάριστο, ωστόσο, είναι ότι το παιχνίδι “αντιλαμβάνεται” πως τρέχει σε σύγχρονο σύστημα και προσαρμόζεται αναλόγως. Το frame rate είναι σταθερότατο ακόμα και σε δύσκολες σκηνές με έντονη δράση (σχεδόν πάντα μένει στα 60 fps), αποδίδοντας έτσι μια τέλεια ροή στο gameplay.
Η ανάλυση του παιχνιδιού, τρέχοντας στο PS5, είναι επίσης κατά πολύ υψηλότερη από ό,τι όταν τρέχει σε απλό PS4, δίνοντας συνολικά μια άρτια εμπειρία. Επίσης, οι χρόνοι φόρτωσης (με το παιχνίδι εγκατεστημένο σε εξωτερικό SSD, αλλά και στον εσωτερικό SSD της κονσόλας) ήταν ταχύτατοι και ποτέ δεν περιμέναμε περισσότερα από 7 με 10 δευτερόλεπτα για να μπούμε στο παιχνίδι. Κατά τις δύο ώρες των δοκιμών μας δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα με crashes ή bugs, πέρα από κάποια glitches με αιωρούμενα αντικείμενα. Αν έχετε PS5, και θέλετε να παίξετε το Cyberpunk 2077, προχωράτε άφοβα.
To Cyberpunk 2077 στο PlayStation 4 ProΚάπου εδώ αρχίζει η σταδιακή πτώση στην ποιότητα. Τρέχοντας στο PS4 Pro, το Cyberpunk 2077 έχει σαφώς μειωμένο frame rate και χαμηλότερη ανάλυση από ό,τι είδαμε στο PS5, όμως, δεν αντιμετωπίσαμε πουθενά την “unplayable” κατάσταση που έχει καταγραφεί σε πολλά videos που έχουν δημοσιευθεί. Το παιχνίδι της CD Projekt Red τρέχει ικανοποιητικά, όμως η ποιότητα στην απεικόνιση έχει δεχτεί σημαντικό πλήγμα.
Το frame rate είναι γενικά σταθερό, στα 30 fps, όμως υπάρχουν κάποιες στιγμές, με έντονο “βάρος” και πολλή δράση, που πέφτει πιο κάτω, ενώ το ίδιο συμβαίνει και με την ανάλυση της εικόνας, που είναι βεβαίως δυναμική, και πέφτει προκειμένου να κρατήσει το ρυθμό του gameplay σε αξιοπρεπή επίπεδα. Τέλος, οι χρόνοι φόρτωσης, όπως ήταν αναμενόμενο, με χρήση του εσωτερικού HDD της κονσόλας, εδώ διπλασιάστηκαν. Σημαντική μείωση στην ποιότητα σε σχέση με το PS5, αλλά παίζεται κανονικά, με κάποια προβλήματα βέβαια και αρκετές εκπτώσεις.
Το Cyberpunk 2077 στο PlayStation 4Με τη σειρά που τα γράψαμε στο κείμενο, με την ίδια σειρά δοκιμάσαμε το παιχνίδι στις τρεις κονσόλες μας. Και, όπως καταλαβαίνετε, το να ξεκινάς από το PS5 και να καταλήγεις στο απλό PS4 δεν ήταν και ό,τι καλύτερο. Δυστυχώς, το Cyberpunk στη βασική έκδοση της κονσόλας της Sony είναι ένα παιχνίδι που δεν δικαιολογεί την αναμονή και τις αναβολές που δέχτηκε, ενώ δεν τιμά το όνομα της δημιουργού του. Η κατάσταση μέχρι το patch 1.04 ήταν αποκαρδιωτική. Τo frame rate μετά βίας έμενε κοντά στα 25 fps, η ανάλυση έπεφτε σε επίπεδα… Wii, τα textures έρχονταν με καθυστέρηση, το loading ήταν ανυπόφορο, τα κολλήματα in-game και τα crashes συνεχόμενα, πολλά εφέ (π.χ. εκρήξεις) που βλέπαμε παίζοντας στο PS5, εδώ είναι κομμένα.
Το χειρότερο, όμως, είναι ότι, γενικά, όλο το παιχνίδι “αργούσε”, σαν να μην ανταποκρινόταν στις εντολές μας. Περιγράψαμε την κατάσταση αυτή σε συζήτηση με τη συντακτική ομάδα του GameOver στο discord μέσα στο Σαββατοκύριακο, “σαν να παίζαμε σε ένα αδύναμο PC που δεν μπορεί να αντεπεξέλθει”. Χρησιμοποιούμε μεν παρελθόντα χρόνο, γιατί με το patch 1.05 που έγινε διαθέσιμο το πρωί του Σαββάτου 19/12 η κατάσταση βελτιώθηκε κάπως (κυρίως σε ό,τι αφορά στη σταθερότητα και την ανάλυση), όμως και πάλι, αυτή τη στιγμή, το Cyberpunk 2077 στο PS4 δεν στέκεται αξιοπρεπώς και δεν προσφέρει την εμπειρία που περιμένει κάποιος από ένα παιχνίδι του 2020 και δη παιχνίδι αυτού του βεληνεκούς.
Βάσει του ιστορικού της, είμαστε βέβαιοι ότι η CD Projekt Red θα κάνει προσπάθεια να διορθώσει πράγματα και να φέρει το παιχνίδι σε αξιοπρεπή κατάσταση, αλλά μέχρι να γίνει αυτό, μέχρι να το δούμε να συμβαίνει και να έχουμε σαφείς ενδείξεις ότι μπορούμε να παίξουμε όπως πρέπει και χωρίς τεράστιες εκπτώσεις, αν έχετε μόνο “απλό” PS4, η έκδοση του τίτλου για το σύστημά σας ΔΕΝ προτείνεται.
Εδώ θα βρείτε το πλήρες review μας για το Cyberpunk 2077The post Cyberpunk 2007 – Εντυπώσεις από την έκδοση του PS4 appeared first on GameOver.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Τεχνολογία
- Patch για το Cyberpunk 2077 στις 21 Δεκεμβρίου;
- Κίνδυνος καταστροφής των save files στο Cyberpunk 2077 αν περάσουν σε όγκο τα 8ΜΒ
- Netflix Ιανουάριος 2020: Όλες οι νέες κυκλοφορίες, ταινίες, σειρές στην Ελλάδα
- Katamari Damacy REROLL Review
- Τα No More Heroes 1 και No More Heroes 2: Desperate Struggle έρχονται στο PC
- Cyberpunk 2007 – Εντυπώσεις από την έκδοση του PS4
- Χριστουγεννιάτικες προσφορές Creative για όλη την οικογένεια!
- Τα πρώτα benchmarks του Qualcomm Snapdragon 888
- SteelSeries + KontrolFreek
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Game Over
- Τελευταία Νέα Game Over
- Cyberpunk 2007 – Εντυπώσεις από την έκδοση του PS4
- Tanuki Justice – Review
- Τον Φεβρουάριο η μετάβαση του Control στη νέα γενιά
- Ορόσημο στην εμπορική πορεία του Microsoft Flight Simulator 2020
- Landflix Odyssey – Review
- Εκτεταμένο trailer για το The Callisto Protocol
- Η Sony αφαιρεί το Cyberpunk 2077 από το PlayStation Store
- Τι επιφυλάσσει το 2021 για τους φίλους του Doom Eternal
- Διαθέσιμο το Update 2.0 του Crysis Remastered
- Νέο υλικό για την PC έκδοση του Death Stranding
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Τεχνολογία
- Κίνδυνος καταστροφής των save files στο Cyberpunk 2077 αν περάσουν σε όγκο τα 8ΜΒ
- Χριστουγεννιάτικες προσφορές Creative για όλη την οικογένεια!
- Τα αποτελέσματα των δοκιμών του Snapdragon 888 είναι εδώ και προκαλούν σύγχυση
- Katamari Damacy REROLL Review
- Netflix Ιανουάριος 2020: Όλες οι νέες κυκλοφορίες, ταινίες, σειρές στην Ελλάδα
- Τα No More Heroes 1 και No More Heroes 2: Desperate Struggle έρχονται στο PC
- Τα πρώτα benchmarks του Qualcomm Snapdragon 888
- Patch για το Cyberpunk 2077 στις 21 Δεκεμβρίου;
- H Riot ετοιμάζει το MMO του League of Legends
- SteelSeries + KontrolFreek