Ghost of Tsushima - Πρώτες εντυπώσεις

Πληροφορίες για το νέο παιχνίδι της Sucker Punch για το PS4, από την Ε3.

Για μια ακόμα χρονιά η Sony ήρθε στην E3 φέρνοντας πληθώρα μεγάλων, single player παραγωγών. Φέτος, λοιπόν, το "βάρος" της έκθεσης κλήθηκαν να σηκώσουν τα Spider-man, The Last of Us Part 2 και Ghost of Tsushima (και το Death Stranding,

βέβαια, αλλά αυτό παραμένει ένα μεγάλο μυστήριο). Το τρίτο εξ αυτών των παιχνιδιών, το Ghost of Tsushima, που αποτελεί το νέο project της Sucker Punch, είδαμε σε μια "behind closed doors" παρουσίαση, στην οποία ο Art Director του τίτλου μάς μίλησε αναλυτικά για το όραμα της ομάδας.

Θυμίζουμε ότι η Sucker Punch είναι ένα στούντιο που εργάζεται εδώ και πολλά χρόνια αποκλειστικά για τη Sony, έχοντας προσφέρει τις σειρές Sly και Infamous, όμως αυτή τη φορά ο δρόμος που ακολουθεί το στούντιο από το Bellevue είναι πολύ πιο σκοτεινός και "ώριμος". Το Ghost of Tsushima θα είναι ένα Action/ Adventure ανοιχτού κόσμου (μια κατηγορία που η Sucker Punch γνωρίζει καλά από την εμπειρία της με τη σειρά Infamous), στο οποίο ο πρωταγωνιστής, ένας σαμουράι με το όνομα Jin, o οποίος προσπαθεί να σώσει το νησί του από την εισβολή των Μογγόλων.

Όπως ειπώθηκε στην παρουσίαση, το Ghost of Tsushima θα είναι ένα εντελώς ανοιχτό παιχνίδι, με τον παίκτη να μπορεί να "πηγαίνει μέχρι όπου βλέπει το μάτι" με το άλογό του και να χαράσσει την πορεία του Jin όπως το επιθυμεί. Η δράση απεικονίζεται μέσα από κάμερα τρίτου προσώπου, ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στη μάχη, που οι δημιουργοί προσπάθησαν να την σχεδιάσουν με ρεαλισμό, ενώ θα υπάρχουν πολλαπλά μονοπάτια στην προσέγγιση των side quests, αλλά και στις μάχες, αφού -παρόλο που ο Jin είναι σαμουράι και προσπαθεί να τηρεί τον κώδικα τιμής των πολεμιστών αυτών- οι καταστάσεις θα τον οδηγήσουν στο να χρησιμοποιεί πολλαπλές τακτικές για να επιβιώσει.

Περισσότερα για το νέο παιχνίδι της Sucker Punch θα βρείτε στον video που ακολουθεί και που ετοιμάσαμε αμέσως μετά την παρουσίαση που μας έγινε στην Ε3.

ps4
Keywords
Τυχαία Θέματα