The Dream Machine
Το όνειρο επιτέλους τελείωσε!
Για τους παίκτες που ξεκίνησαν την ιστορία του Dream Machine με το πρώτο κεφάλαιο το 2010, η παραγωγή του επεισοδιακού αυτού τίτλου είχε συχνά παρομοιαστεί με το Game of Thrones των adventure. Οκτώ ολόκληρα χρόνια χρειάστηκαν για να κυκλοφορήσουν και τα 6 τμήματα του παιχνιδιού και να ολοκληρωθεί, επιτέλους, η ιστορία αυτού του ιδιαίτερου
Το Dream Machine, λοιπόν, πραγματεύεται την ιστορία του Victor και το ταξίδι του ανάμεσα στον κόσμο του πραγματικού και του ονείρου. Από εκεί που η ιστορία ξεκινάει μέσα στην απλή καθημερινότητα, μια περίεργη μηχανή ενός μυστηριώδους γείτονα είναι η αιτία πίσω από ένα σουρεαλιστικό ταξίδι αισθήσεων, προβληματισμών, μυστηρίου και μαγείας επειπέδου τέτοιου όσο λίγα άλλα παιχνίδια έχουν δώσει. Πρόκειται για μία πολύ ιδιαίτερη περιπέτεια με πάρα πολύ βάθος και περιπλοκότητα, που μπορεί να μαγνητίσει τον παίκτη και να του δημιουργήσει βαθύτατους προβληματισμούς. Το δε τεράστιο και επεξηγηματικό φινάλε είναι φόρος τιμής στο πώς πρέπει να κλείνουν παιχνίδια, και αποφεύγει με μαεστρία τις βιαστικές κινήσεις που συναντάμε σε άπειρες άλλες προσπάθειες, μα αγκαλιάζει τον παίκτη και τον οδηγεί υπομονετικά προς το τέλος του εικοσάωρου αυτού ονείρου.
Εφάμιλλης υψηλότατης ποιότητας είναι και τα γραφικά του παιχνιδιού. Το The Dream Machine σχεδιάστηκε με Adobe Flash, αλλά τα γραφικά του παιχνιδιού προέρχονται εξ ολοκλήρου από τεχνικές όπως αυτές των όπως το Armikrog και Neverhood, με την χειροποίητη κατασκευή και βιντεοσκόπηση σκηνικών και μοντέλων από πλαστελίνη και χαρτόνι (Claymation & cardboardmation). Πέρα από το γεγονός ότι είναι πανέμορφα σχεδιασμένα, με πλούσια λεπτομέρεια, ο σχεδιασμός ξεφεύγει από τα πιο κλασικά «χαρούμενα» Claymation ή από το creepy "Tim Burton style" εικαστικό και πιάνει ένα ολότελα δικό του στυλ, σουρεαλιστικό μεν αλλά συνάμα ιδιαίτερα περίεργα σκοτεινό/ παρανοϊκό/ παράλογο/ μεταφυσικό, δημιουργώντας ακριβώς αυτή την ατμόσφαιρα που θα περίμενε να δει κανείς σε όνειρα αλλά δεν είχε δει ως τώρα. Η μουσική επένδυση του τίτλου δε, με απλές και λιτές παραγωγές, ενισχύει αυτόν τον περίεργο κόσμο, δίχως να παίρνει ποτέ τον πρώτο ρόλο.
Αν έχουμε ένα παράπονο εδώ, θα ήταν πως λόγω της πολύ μικρής ομάδας που το δημιούργησε, το Dream Machine δεν περιέχει voice acting, κάτι που στερεί αυτό το κάτι παραπάνω για να εκτοξεύσει την ατμόσφαιρα σε ανώτερα επίπεδα. Όσον αφορά το gameplay τώρα, το Dream Machine είναι ένα 100% hardcore, 3rd person point & click παιχνίδι, με το χειρισμό να γίνεται εξ ολοκλήρου με το mouse. Κίνηση, συζητήσεις, συλλογή αντικειμένων, επεξεργασία, επίλυση γρίφων κ.λπ., όλα γίνονται απλά και οργανικά όπως στα περισσότερα κλασικά παιχνίδια της κατηγορίας.
Από πλευράς γρίφων δε, θα πούμε εξ αρχής πως το παιχνίδι της Cockraoch Inc. δεν ενδείκνυται για νέους παίκτες καθώς ο πήχης δυσκολίας έχει τοποθετηθεί άνω του μετρίου, με κάποιους γρίφους (που χωρίζονται σε inventory based, mechanical και ολίγον Myst paranoia) μάλιστα να είναι ιδιαίτερα απαιτητικοί και να απαιτούν μπόλικη δουλειά, σκέψη και σημειώσεις από τον παίκτη. Εδώ, όμως, έρχεται και ένα μεγάλο «αλλά». Είναι προς τιμήν των μόλις δύο δημιουργών του που επέμειναν τόσα χρόνια, άκουγαν τους παίκτες, βελτίωναν το παιχνίδι και εν τέλει ολοκλήρωσαν την ιστορία αλλά μία τόσο μακριά παραγωγή είναι λογικό να περιέχει και ορισμένα προβλήματα ροής, εν μέρει λόγω της αργής παραγωγής και εν μέρει λόγω της φύσης των episodic games.
Έτσι, υπάρχουν ορισμένα θέματα με backtracking, προβλήματα με pixel/ item hunting (δυστυχώς, απουσιάζει ένα hotspot indicator), ασταθής αυξομείωση στη δυσκολία και ποσότητα των γρίφων, κάποιες "κοιλίτσες" στην ταχύτητα της ιστορίας, ενώ ακόμα και μετά από πολλά patches για τα παλιά επεισόδια, υπάρχουν μέχρι και σήμερα διάφορα bugs και glitches.
Παρόλα τα θέματά του, όμως, μας είναι αδύνατο να μην προτείνουμε το The Dream Machine στους φίλους των adventure games. Πρόκειται για μια πλούσια, χορταστική και διασκεδαστική περιπέτεια, σε έναν τόσο περίεργο και κουλτουριάρικα σχεδιασμένο κόσμο, που σπάνια κυκλοφορεί στο gaming. Οι Anders Gustafsson και Erik Zaring της Cockroach Inc. παρέδωσαν το δικό τους Ομηρικό έπος για το χώρο των adventures και η υποστήριξή μας δεν είναι μόνο μια επιβράβευση για την υπέροχη δουλειά τους αλλά και μια ενθάρρυνση στο να προχωρήσουν παρακάτω και να χωθούν για τα καλά μέσα στη gaming βιομηχανία. Αν το κάνουν, μόνο κερδισμένοι θα βγούμε από τέτοια ταλέντα.
pcmac os x
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Τεχνολογία
- Διαθέσιμο στο Xbox One το SoundCloud
- Επιβεβαιώθηκαν τα δωρεάν παιχνίδια του PS Plus για το PS4
- Ανακοινώθηκε τo Dead Core για PS4 και Xbox One
- Elon Musk καλεί Λευκό Οίκο: Θα σου φύγω...
- Διαθέσιμο το Crossout εντελώς δωρεάν
- Στις 25 Ιουλίου η κυκλοφορία του Pyre
- Επικό drop test του Nintendo Switch από 300 μέτρα με drone!
- Argo: Δωρεάν πιστολίδι από τους δημιουργούς του Arma
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Game Over
- Τελευταία Νέα Game Over
- The Dream Machine
- Στις 25 Ιουλίου η κυκλοφορία του Pyre
- Νέες πληροφορίες για το Hunt: Showdown της Crytek στην Ε3
- Διαθέσιμο το Crossout εντελώς δωρεάν
- Final Fantasy XIV: Stormblood
- Ο Ιούνιος στο PlayStation Plus
- Νέα συνεργασία για τη Sega Ευρώπης
- Ημερομηνία κυκλοφορίας για το Sonic Mania
- Call of Duty Black Ops III : Zombies Chronicles
- Τέλος εποχής για το PlayStation 3 στην Ιαπωνία
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Τεχνολογία
- Επικό drop test του Nintendo Switch από 300 μέτρα με drone!
- Διαθέσιμο στο Xbox One το SoundCloud
- Elon Musk καλεί Λευκό Οίκο: Θα σου φύγω...
- Argo: Δωρεάν πιστολίδι από τους δημιουργούς του Arma
- Επιβεβαιώθηκαν τα δωρεάν παιχνίδια του PS Plus για το PS4
- Ανακοινώθηκε τo Dead Core για PS4 και Xbox One
- Προβλέψεις για ανάπτυξη της αγοράς των smartphones το 2017
- Modules μνήμης DDR4 με συχνότητες πάνω από 4.000 MHz αποκάλυψε η G.Skill
- Βελτίωση αναζήτησης για τέχνη στο Google Search και το Street View
- Η Bethesda κρατάει μυστικά 2 παιχνίδια για την E3 2017 αλλά μάλλον ξέρουμε ποια είναι