Xenoblade Chronicles 3: Σύστημα μάχης και QoL βελτιώσεις

Με την ημερομηνία κυκλοφορίας να πλησιάζει όλο και περισσότερο, η Nintendo έδωσε νέες πληροφορίες για το αναμενόμενο JRPG του καλοκαιριού. Το Xenoblade Chronicles 3 έρχεται να ολοκληρώσει τον κύκλο των προηγούμενων τίτλων της σειράς. Την ίδια στιγμή, όμως, φαίνεται πως θα προσφέρει μια πιο φρέσκια gameplay εμπειρία στους παίκτες.

Για αρχή, οι έξι χαρακτήρες που θα απαρτίζουν το party μας θα έχουν

διακριτούς ρόλους. Όπως συνέβαινε και στο Xenoblade Chronicles, οι χαρακτήρες θα μοιράζονται τους ρόλους των Attacker, Defender και Healer. Οι Noah και Sena είναι οι Attackers. Οι Attackers θα επικεντρώνονται στο να καταφέρουν ισχυρά χτυπήματα στους αντιπάλους και να έχουν τον έλεγχο της μάχης. Το ρόλο των Defenders αναλαμβάνουν οι Mio και Lanz. Οι Defenders προσπαθούν να τραβάνε την προσοχή των αντιπάλων τους και να δ΄΄ινουν χώρο στους άλλους χαρακτήρες του party. Τέλος, οι Eunie και Taion είναι Healers. Στόχος τους είναι να διατηρούν τη ζωτικότητα των χαρακτήρων σε υψηλά επίπεδα, αποτρέποντας ένα πρώιμο… τέλος.

Ο μηχανισμός της μάχης

Φαίνεται πως το παιχνίδι θα προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία κατά τη διάρκεια της μάχης. Οι μάχες στο Xenoblade Chronicles 3 θα στηρίζονται στην έννοια του Flexible Formation (Ευέλικτου Σχηματισμού). Για πρώτη φορά, οι χαρακτήρες αποκτούν επαυξημένη κινητικότητα. Αντί να καταλαμβάνουν οποιαδήποτε θέση μάχης, ο παίκτης μπορεί να τους προσαρμόσει ανάλογα με τις συνθήκες της μάχης. Αν ένα τέρας επιτίθεται στον Attacker, τότε οι Defenders/Healers πρέπει να βρίσκονται κοντά, για να τραβήξουν την προσοχή του. Αν το τέρας επιτεθεί στους Defenders/Healers, τότε οι Attackers πρέπει να κινηθούν πίσω ή πλάγια και να επιτεθούν από αυτό το σημείο.

Η επαυξημένη κινητικότητα ενισχύεται και από μια πληθώρα ικανοτήτων. Για παράδειγμα, η Eunie θα μπορεί να δημιουργήσει έναν θεραπευτικό κύκλο με συγκεκριμένη διάμετρο. Εκεί οι παίκτες θα έχουν τη δυνατότητα να εισέλθουν για να θεραπευτούν. Αν βρίσκονται μακριά, μπορούν να βάλουν το όπλο τους στο θηκάρι τους και να κινηθούν στον κύκλο με μεγαλύτερη ταχύτητα.

Οι Λεπίδες (Blades) επανέρχονται για ακόμα μια φορά στο προσκήνιο, αλλά όχι όπως τις γνωρίσαμε στο Xenoblade Chronicles 2. Αυτή τη φορά η ονομασία τους είναι πιο κυριολεκτική και αντιπροσωπεύει τα όπλα που κραδαίνουν οι χαρακτήρες. Οι Λεπίδες έχουν διάφορα σχήματα και μορφές, κάτι που εξαρτάται από την προσωπικότητα του χαρακτήρα.

Quality of Life αλλαγές

Μέχρι στιγμής, δύο QoL αλλαγές έχουν επιβεβαιωθεί. Αν και δεν αποτελούν καινοτομίες του είδους, δεν παύουν να είναι πρωτοποριακές για τίτλους της σειράς. Η πρώτη αλλαγή αφορά στις Λεπίδες. Όπως και στα προηγούμενα παιχνίδια, οι Λεπίδες θα περιλαμβάνουν ικανότητες που μπορούν να κάνουν τη διαφορά στη μάχη. Ανα πάσα στιγμή στη μάχη, οι παίκτες μπορούν να κατεβάσουν τα όπλα, να πάρουν τη σωστή θέση και να ξαναχτυπήσουν. Αυτή η ικανότητα ενδεχομένως να μπορεί να προσφέρει έναν μεγαλύτερο βαθμό ελευθερίας στη μάχη, αλλά σε κάθε περίπτωση θα περιμένουμε να δούμε πως λειτουργεί.

Μια άλλη αλλαγή αφορά στην αλλαγή των χαρακτήρων. Αντί να πρέπει να χρησιμοποιήσει το κεντρικό μενού, ο παίκτης θα μπορεί να αλλάζει τους χαρακτήρες με ένα μόνο πλήκτρο. Αυτή η δυνατότητα, μ΄΄αλιστα, θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο εκτός, όσο και εντός της μάχης. Έτσι, γνωρίζοντας τις ικανότητες των χαρακτήρων, όπως και το build τους, οι μάχες θα μπορούν να γίνουν μια πιο εύκολη υπόθεση.

Ευελπιστούμε πως θα μαθαίνουμε περισσότερα για το Xenoblade Chronicles 3 καθώς πλησιάζουμε τον Ιούλιο. Θυμίζουμε πως ο τίτλος αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 29 Ιουλίου, αποκλειστικά για το Nintendo Switch.

The post Xenoblade Chronicles 3: Σύστημα μάχης και QoL βελτιώσεις appeared first on GameOver.

Keywords
Τυχαία Θέματα