Η EA θα πειραματιστεί με το cloud gaming, το cross-play και τους free to play τίτλους

Ενώ υπόσχεται νέο IP για όλες τις πλατφόρμες.

Κατά τη διάρκεια της χθεσινής συνάντησης των μετόχων της EA για συζήτηση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρίας αλλά και τη στρατηγική αυτής, προέκυψαν αρκετές ενδιαφέρουσες συζητήσεις όσον αφορά τον δρόμο που θα ακολουθήσει αυτή μελλοντικά. Αρχικά ο CEO της EA, Andrew Wilson στάθηκε στους τίτλους που αναμένεται να κυκλοφορήσει η εταιρία τα επόμενα χρόνια.

Σύμφωνα με τον Wilson,

εκτός από τα ήδη ανακοινωμένα Battlefield V, Anthem, Command and Conquer Riavals και τους τίτλους της EA Sports, η ετοιμάζει έναν τίτλο που βασίζεται σε ένα νέο IP, ο οποίος θα κυκλοφορήσει σε όλες τις πλατφόρμες. Εκτός των παραπάνω η Respawn εργάζεται πάνω σε δύο project, με το ένα από αυτά να είναι το Star Wars: Jedi Fallen Order που θα κυκλοφορήσει το οικονομικό έτος 2020 (Απρίλιος 2019 - Μάρτιος 2020). Παράλληλα η Motive εργάζεται πάνω σε νέο IP, ενώ τα mobile studio της εταιρίας ετοιμάζουν και αυτά νέους τίτλους.

Στη συνέχεια ο οικονομικός διευθυντής της εταιρίας, Blake Jorgensen στάθηκε στις επενδύσεις που γίνονται στην εταιρία, δηλαδή τα νέα IP, η δημιουργία νέων studio και η πρόσληψη προσωπικού για αυτά, με κύριο στόχο τον εμπλουτισμό του συνδρομητικών υπηρεσιών της εταιρίας με περισσότερο υλικό. Ο Jorgensen τόνισε πως η EA έχει μάθει από τα λάθη του συστήματος προόδου του Star Wars Battlefront II, το οποίο και διορθώθηκε πλήρως, έτσι όλοι έχουν υψηλές προσδοκίες για το Battlefield V, το οποίο θα είναι ένας ολοκληρωμένος τίτλος, με single player campaign, κλασικά multiplayer modes αλλά και πρωτότυπα, όπως το battle royale. Ο ίδιος υπογράμμισε πως η εταιρία έχει λάβει θετική εικόνα από της προπαραγγελίες για το Battlefield V και σκοπεύει να στηρίξει τον τίτλο για ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, με συνεχή προσθήκη νέου περιεχομένου.

Η συζήτηση στη συνέχεια πήρε μία πιο "φιλοσοφική" τροπή με τον Jorgensen να τονίζει πως η εταιρία σκοπεύει να πειραματιστεί με έναν free to play τίτλο, ο οποίος μπορεί να είναι shooter, αλλά είναι σίγουρο ότι δεν θα ανήκει στην οικογένεια του Battlefield. Σύμφωνα με τον Jorhensen η εταιρία έχει εμπειρία πάνω στο θέμα, αφού εδώ και δέκα χρόνια κυκλοφορεί τίτλους τέτοιου είδους στην Κίνα, ενώ εξετάζονται πολλά από τα παλία franchises της εταιρίας, ώστε να εντοπιστούν αυτά που θα μπορούσαν να έχουν μία νέα free to play έκδοση. Ο Andrew Wilson ξαναπήρε τον λόγο και στάθηκε στην σημασία του cross platform play και με παράδειγμα το Fortnite της Epic Games, τόνισε πως είναι ένα σημαντικό χαρακτηριστικό για τους μελλοντικούς τίτλους, αφού συνήθως τα περισσότερα σπίτια έχουν μία κονσόλα, έτσι μέσω του cross-play με τα smatphones οι οικογένειες και οι φίλοι έρχονται ακόμη πιο κοντά.

Τέλος, ο Wilson υποστήριξε πως το cloud gaming είναι μία τεράστια ευκαιρία, αφού αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου 2 με 3 δις άνθρωποι που παίζουν παιχνίδια σε φορητές συσκευές. Η ΕΑ πιστεύει πως αυτή η βάση παικτών θα συνεχίσει να ωριμάζει -και εδώ για ακόμη μία φορά χρησιμοποιείται το Fortnite ως παράδειγμα- με παίκτες να μεταβαίνουν από τα smartphones σε υπολογιστές και κονσόλες, ενώ παράλληλα οι "core" παίκτες των υπολογιστών και των κονσολών θα ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στα παιχνίδια, παίζοντας και από mobile συσκευές. Γενικότερα το cloud gaming, σύμφωνα με τον Wilson, σημαίνει δυνατότητα πρόσβασης σε πολλούς τίτλους, με σημαντικό κέρδος για τους gamers και ευκολία.

pcps4xbox onemobile
Keywords
Τυχαία Θέματα