Η επιλογή της Bloober Team πίσω από τη σχεδιαστική δομή του The Medium

Η Bloober Team έκανε γνωστές νέες πληροφορίες για το The Medium, σχετικά με τις επιρροές και τη διάρκεια του επερχόμενου παιχνιδιού, καθώς μοιράστηκε με την κοινότητα και το όραμά της, με την ιδέα της σχεδιαστικής δομής που ακολούθησε.

Η πολωνική ομάδα ανάπτυξης αναφέρθηκε στην ιδέα σχεδίασης της “διπλής πραγματικότητας”, στην οποία βασίζεται το παιχνίδι, αποδίδοντας σε αυτήν τον κύριο λόγο που το παιχνίδι δεν μπορεί να κυκλοφορήσει στο Xbox One. Πιο συγκεκριμένα, αναφέρει: “Η βασική πεποίθηση

του παιχνιδιού είναι η δυαδικότητα και η παροχή θέασης υπό διαφορετικό πρίσμα, ξεκινώντας από την ιστορία έως και το τέλος του gameplay για το παιχνίδι. Γι’ αυτό το gameplay διπλής πραγματικότητας αποτελεί ένα από τα θεμέλια του The Medium.”

Το παιχνίδι δε θα διαδραματίζεται στην προαναφερθείσα “διπλή πραγματικότητα” καθ’ όλη τη διάρκειά του, με την Bloober Team να δηλώνει ότι αυτή θα υφίσταται περίπου στο 33% του παιχνιδιού. Το υπόλοιπο μέρος θα λαμβάνει χώρα σε μία ενιαία πραγματικότητα, είτε στην πραγματική είτε στην πνευματική διάσταση του κόσμου του. Με τον τρόπο αυτό, το πολωνικό στούντιο ανάπτυξης επιδιώκει να αναπτύξει στους παίκτες νέες προκλήσεις, καθώς θα πρέπει να αναρωτιούνται πώς μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον κόσμο του The Medium προς όφελός τους, αποκαλύπτοντας παράλληλα ότι η διάρκειά του παιχνιδιού θα κυμαίνεται από 8 έως 10 ώρες.

“Σε ορισμένα σημεία του παιχνιδιού, ο παίκτης θα μπορεί να μετακινηθεί από τον πραγματικό κόσμο στον πνευματικό, αλλά σε ειδικά σχεδιασμένα μέρη“, προσθέτει η ομάδα ανάπτυξης. “Η εναλλαγή κόσμων ανά πάσα στιγμή δεν θα καθίσταται εφικτή, δεδομένου ότι ολόκληρο το παιχνίδι έχει σχεδιαστεί, ώστε οι νέοι μηχανισμοί του να μπορούν να ανακαλυφθούν στις δικές τους πραγματικότητες, καθώς και μεταξύ τους κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού στην διπλή πραγματικότητα.”

Επιπροσθέτως, έγινε αναφορά και στις κύριες επιρροές που είχε η Bloober Team για την ανάπτυξη του The Medium, με αυτές να αποδίδονται σε τίτλους της κατηγορίας παιχνιδιών “classic horror” και κυρίως στις σειρές Resident Evil και Silent Hill, καθώς αυτές αποτέλεσαν τις “πρωταρχικές πηγές έμπνευσης” της πολωνικής ομάδας.

Το The Medium είχε προγραμματιστεί αρχικά να κυκλοφορήσει ως launch τίτλος των Xbox Series X/S, αλλά λόγω των δυσκολιών που έχει επιφέρει η τρέχουσα πανδημία στην ανάπτυξή του, η κυκλοφορία του παιχνιδιού μετατέθηκε για τον Δεκέμβριο. Στη συνέχεια, η εκ νέου μετάθεση που δέχτηκε το Cyberpunk 2077 στη διάθεσή του, ώθησε την Bloober Team να προχωρήσει σε εκ νέου αναβολή, με τη νέα ημερομηνία κυκλοφορίας για το The Medium να έχει οριστεί στις 28 του ερχόμενου Γενάρη, σε Xbox Series X/S και PC.

The post Η επιλογή της Bloober Team πίσω από τη σχεδιαστική δομή του The Medium appeared first on GameOver.

Keywords
Τυχαία Θέματα