Μεγάλη αύξηση στα έσοδα της Ubisoft

Εντυπωσιακά έσοδα από microtransactions, αύξηση του χρόνου ενασχόλησης των παικτών.

Όπως είναι λογικό, με τον Ιανουάριο να έχει τελειώσει, διανύουμε την περίοδο που οι μεγάλες εταιρίες του χώρου ανακοινώνουν τα οικονομικά τους αποτελέσματα και μοιράζονται τους στόχους τους για το επόμενο χρονικό διάστημα. Σήμερα ήταν η σειρά της Ubisoft να ανακοινώσει, πως το προηγούμενο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2018, κατάφερε να αυξήσει τα έσοδά της κατά 36.8% σε σχέση με πέρυσι, να φτάσει τα 725 εκατομμύρια ευρώ και να

ξεπεράσει τόσο τον αρχικό της στόχο, που ήταν στα 630 εκατομμύρια ευρώ, αλλά και τον αναπροσαρμοσμένο στόχο της που είχε τοποθετηθεί στα 700 εκ. ευρώ.

Κύριος παράγοντας αυτής της επιτυχίας, είναι η μεγάλη εμπορική απήχηση που είχαν οι περισσότεροι τίτλοι που κυκλοφόρησαν το τελευταίο διάστημα, αλλά και η συνεχής ροή εσόδων που έχει η εταιρία από τα παιχνίδια-υπηρεσίες της. Το Assassin's Creed Origins, που επέστρεψε μετά από ένα διάστημα αποχής ενός χρόνου, είναι ο τρίτος τίτλος σε πωλήσεις στην EMEA (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική) ενώ ο μέσος χρόνος ενασχόλησης των παικτών με αυτόν σχεδόν διπλασιάστηκε. Ταυτόχρονα, η εταιρία δηλώνει ευχαριστημένη από την πορεία του Rainbow Six Siege ως e-sport, κάτι που επιβεβαιώνεται με την είσοδο μεγάλων ομάδων του χώρου στο Pro League, όπως οι Evil Geniuses, Team Liquid, Faze Clan και Counter Logic Gaming.

Παράλληλα, τίτλοι-υπηρεσίες όπως οι Ghost Recon Wildlands, The Division και For Honor, που κυκλοφόρησαν στο παρελθόν, συνεχίζουν να αποφέρουν κέρδη, αφού οι παίκτες συνεχίζουν να ασχολούνται μαζί τους και να ξοδεύουν χρήματα σε microtransactions. Συγκεκριμένα, η Ubisoft αποκάλυψε πως το τελευταίο τρίμηνο τα έσοδα από το "player recurring investment (PRI)", δηλαδή τα έσοδα που προέρχονται από άτομα που ήδη έχουν αγοράσει έναν τίτλο ή, πιο απλά, τα έσοδα από microtransactions, έχουν αυξηθεί κατά 87% σε σχέση με πέρυσι και αγγίζουν τα 319 εκ. ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί, πως τα έσοδα από "PRI" αποτελούν το 27% των εσόδων της εταιρίας, ενώ τα έσοδα από τις πωλήσεις ψηφιακών αντιτύπων των τίτλων της εταιρίας είναι το 56%.

Όσον αφορά στις πλατφόρμες, το PS4 συνεχίζει να είναι η πλατφόρμα που επιφέρει τις περισσότερες πωλήσεις και έχει το 44% των συνολικών πωλήσεων, με το Xbox One να ακολουθεί με 25%, ενώ λίγο πιο πίσω βρίσκονται οι υπολογιστές (15%) και το Nintendo Switch (6%). Για το τελευταίο, ο υπεύθυνος οικονομικών της γαλλικής εταιρίας, Alain Martinez, δήλωσε πως η Ubisoft είναι ικανοποιημένη με τη πορεία του Mario + Rabbids, το οποίο είναι και ο πιο πετυχημένος third party τίτλος του Switch για το 2017.

Τέλος, δήλωσε πως χάρη στην επιτυχημένη πορεία της πλατφόρμας, η Ubisoft περιμένει περισσότερες πωλήσεις στο μέλλον για τους τίτλους της, καθώς θεωρεί πως αποτελεί τον "αρχηγό" των third party κυκλοφοριών της εταιρίας, σκοπεύοντας να συνεχίσει την άριστη συνεργασία που έχει με τη Nintendo εδώ και περισσότερα από δέκα χρόνια.

pcps4xbox oneswitch
Keywords
Τυχαία Θέματα