Οι προτιμήσεις των gamers μέσα από έρευνα της ESA

Multiplayer ή single, digital ή retail, γνώμη για VR και άλλα.

Τα αποτελέσματα μίας άκρως ενδιαφέρουσας έρευνας έδωσε στην δημοσιότητα η Entertainment Software Association. Η έρευνα αφορά την αγορά των Η.Π.Α. και σε αυτή συμμετείχαν πάνω από 4.000 οικογένειες. Παρακάτω βρίσκονται μερικά από τα πιο ενδιαφέροντα σημεία της έρευνας ενώ όλα αποτελέσματα θα τα βρείτε εδώ.

Το 65% των νοικοκυριών έχουν τουλάχιστον
ένα άτομο που παίζει πάνω από 3 ώρες την εβδομάδα.Οι γυναίκες ηλικίας πάνω από 18 ετών που ασχολούνται με το gaming αποτελούν ένα μεγαλύτερο ποσοστό από τα αγόρια κάτω των 18 ετών που ασχολούνται με το gaming.Ο μέσος gamer είναι 35 ετών.Το 53% των παικτών παίζει multiplayer παιχνίδια, ξοδεύοντας κατά μέσο όρο 6 ώρες την εβδομάδα online και 5 ώρες παίζοντας με άλλα άτομα (φυσική παρουσία).Το 54% των παικτών πιστεύει ότι τα παιχνίδια τους συνδέουν με φίλους ενώ το 45% πιστεύει ότι βοηθάνε την οικογένεια να περνάει χρόνο μαζί.Το 90% των κατόχων VR Headset είναι ικανοποιημένο με την αγορά του ενώ 1 στους 3 gamers πιστεύει ότι είναι πιθανό να αγοράσει VR Headset μέσα στον επόμενο χρόνο.Το 90% των γονιών αγοράζει παιχνίδια μαζί με τα παιδιά του και απαιτείται άδεια από αυτούς για την αγορά κάποιου παιχνιδιού από τα παιδιά τους.Το 94% των γονιών προσέχει τι παιχνίδια παίζουν τα παιδιά τους, ενώ το 71% πιστεύει ότι τα παιχνίδια έχουν θετική επίδραση στα παιδιά τους.Το 85% των γονιών ξέρει τα ESRB ratings και το 94% αυτών τα βρίσκει χρήσιμα.Το 27.5% των παιχνιδιών που πωλήθηκαν μέσα στο 2016 είναι shooters, το 22.5% είναι action, το 12.9% RPG, το 11.7% αθλητικά ενώ ακολουθούν adventures (7.8%), fighting (5.8%), strategy (4.3), άλλα είδη (4.1%) και racing (3.3%).Tο 42% των παικτών αγοράζει παιχνίδια χωρίς να τα έχει δοκιμάσει.Οι πωλήσεις ψηφιακών εκδόσεων αποτελούν το 74% των συνολικών πωλήσεων για το 2016, ενώ το 2010 ήταν μόλις το 31%.To 67% των παικτών επηρεάζεται από την ποιότητα των γραφικών όταν αγοράζει παιχνίδια, το 65% από την τιμή, το 59% από το σενάριο, το 50% από το αν περιλαμβάνεται online mode και το 48% από το αν πρόκειται για παιχνίδι αγαπημένης σειράς.
Keywords
Τυχαία Θέματα