Συνέντευξη με τον Joe Mullin για το Survarium
Μάθετε τα πάντα για το νέο free-to-play FPS από δημιουργούς του S.T.A.L.K.E.R.!
Η Vostok Games, αποτελούμενη από πρώην προγραμματιστές της GSC Game World, developer του S.T.A.L.K.E.R., ακολούθησε την δικιά της πορεία μετά την διακοπή ανάπτυξης του S.T.A.L.K.E.R 2.
Αποφάσισε να αναπτύξει ένα free-to-play FPS
Καλά όλα αυτά αλλά τι θα πρέπει να περιμένουμε από την τελική έκδοση; Ας δούμε τι έχει να μας πει ο Joe Mullin.
GameWorld: Καταρχήν θα θέλαμε να μας πείτε αν χρησιμοποιήσατε concepts ή ιδέες από το S.T.A.L.K.E.R. 2 στο Survarium όσο δουλεύατε για το πρώτο.
Joe Mullin: Προφανώς και όχι καθώς αυτά ανήκουν στην GSC Game World. Πολλές από τις ιδέες που αναπτύξαμε κατά το διάστημα του S.T.A.L.K.E.R. 2 δεν θα ταίριαζαν με τον κοσμο του Survarium και το lore του. Επεκτείναμε όμως αρκετά τις ιδέες μας και τις χρησιμοποιήσαμε ως έμπνευση για να δημιουργηθεί το Survarium.
GW: Πες μας λίγα λόγια για το σκηνικό που διαδραματίζεται στο παιχνίδι και τις πλευρές που πολεμούν για την παγκόσμια κυριαρχία.
JM: Το Survarium διαδραματίζεται στο κοντινό μέλλον, όπου ο κόσμος μας έχει καταστραφεί εξαιτίας της φύσης, καθώς προκλήθηκε μαζική οικολογική καταστροφή και θανατηφόρα γεγονότα. Έχουμε τέσσερα factions πρςο το παρόν. Τα The Renaissance Army, The Fringe Settlers, The Black Marker και τους Scavengers. Καθεμία πολεμάει για την επιβίωσή της. Μέχρι στιγμής όλες οι τοποθεσίες βρίσκονται στην πρώην Σοβιετική Ένωση, μία εξ αυτών μάλιστα στην επικίνδυνη ζώνη του Chernobyl (με την ονομασία Rudnya). Στην Gamescom 2014 ανακοινώσαμε την πρώτη τοποθεσία εκτός Ανατολικής Ευρώπης, η οποία βασίζεται στη γέφυρα της Κολωνίας. Το Survarium θα είναι ένα παγκόσμιο γεγονός οπότε η ιστορία και οι τοποθεσίες θα προέρχονται από όλα τα μέλη της Γης.
GW: Σχετικά με το development του Survarium τι ισχύει προς το παρόν και πότε θα έχουμε την τελική έκδοση του παιχνιδιού;
JM: Τα πράγματα κυλούν ομαλά. Είχαμε κάποιες δύσκολες περιόδους μέσα στο έτος που μας πέρασε και φυσικά το development ποτέ δεν πηγαίνει όπως το θέλουμε. Προς το παρόν έχουμε σε open beta τα τρία πρώτα modes (PvP). Έχουμε ετοιμάσει μία πρωτότυπη έκδοση του επόμενου mode, το Freeplay (PvE) που ελπίζουμε να κυκλοφορήσουμε μέσα στη χρονιά (δεν υπάρχει ημερομηνία καθώς εξαρτάται από το development) και τέλος το Co-Op (Story Mode) το οποίο θα πρέπει να ξεκινήσουμε να αναπτύσσουμε. Τώρα το συγκεκριμένο βρίσκεται σε στάδιο σχεδιασμού. Όσο για την τελική έκδοση, δεν γνωρίζουμε ακόμη πότε θα είμαστε έτοιμοι.
GW: Θα μπορούσες να μας δώσεις αναλυτικές πληροφορίες για τα modes;
JM: Καθένα εκ των PvP, PvE και Co-Op θα προσφέρει διαφορετικές προκλήσεις και αλληλεπίδραση με το περιβάλλον και τις φατρίες, με πολλούς τρόπους. Για παράδειγμα το PvP θα χωρίζεται σε ένα mode που είναι το παραδοσιακό Team Deathmatch και σε ένα άλλο που θα ονομάζεται Battery mode. Στόχος στο battery mode για την ομάδα σας είναι να εντοπίσει και να αντικαταστήσει τις μπαταρίες που βρίσκονται διάσπαρτες στο map. Θα πρέπει να τις τοποθετήσετε σε μια προστατευτική συσκευή η οποία σας βοηθά να προστατευτείτε από έναν μεγάλο κατακλυσμό που ονομάζουμε "Storm". Θα έχετε επίσης χρόνο να ολοκληρώσετε διάφορες αποστολές ανεξάρτητα από το faction που θα επιλέξετε.
Το PvE (Freeplay) θα είναι open world και βασίζεται περισσότερο στο Survival στοιχείο. Εκεί είστε μόνοι, πολεμάτε ενάντια σε κόσμο, μεταλλαγμένους και περιβάλλον. Πρόκειται για παιχνίδι μίας και μόνο ζωής με τις τοποθεσίες να γίνονται regenerate τυχαία όσο προχωράτε. Αυτό είναι και το mode που περιμένουν πολλοί παίκτες μας.
http://www.youtube.com/watch?v=0sb2cnO3I-Q
Τέλος, θα έχουμε το Co-Op όπου μαζί με 3-4 φίλους σας θα χρειάζεστε διαφορετικά skills ο καθένας ώστε να προχωρήσετε μέσα στο Story και να ολοκληρώσετε τις αποστολές μαζί ή και μόνος σας. Αυτό θα είναι κατά βάση και το κεντρικό Story του παιχνιδιού.
Κάθε game mode θα έχει στοιχεία από το story. Απλά το Co-Op mode θα έχει την κεντρική ιστορία περιπέτειας. Όσο για το single-player, στο Freeplay (PvE) θα είστε τελείως μόνος με τον κόσμο του παιχνιδιού. Εκεί θα αντιμετωπίσετε μεταλλαγμένους, ανωμαλίες, ραδιενέργεια και πολλά ακόμη.
GW: Πιστεύεις ότι το Survarium μπορεί να χαρακτηριστεί ως πνευματικός διάδοχος της σειράς S.T.A.L.K.E.R.;
JM: Υπάρχουν αρκετοί διάδοχοι. Η σειρά Metro, το Survarium και διάφορα S.T.A.L.K.E.R. mods για τα οποία το community δουλεύει για χρόνια. Φυσικά η ομάδα μας ήταν ο βασικός πυρήνας στελεχών που δούλευαν για το S.T.A.L.K.E.R 2 καθώς και πολλά στελέχη σε θέσεις κλειδιά για το Shadow of Chernobyl. Οπότε υπό αυτή την έννοια θα μπορούσες και να το πεις.
GW: Χρησιμοποιείτε την δικιά σας engine. Για ποιο λόγο την επιλέξατε και γενικά είστε ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα των γραφικών;
JM: Έχουμε ξοδέψει πολλούς μήνες στο να τεστάρουμε διάφορες τεχνολογίες από engines και πιθανά development kits. Στο τέλος αποφασίσαμε ότι επειδή το project μας είναι ξεχωριστό θα έπρεπε να έχουμε αντίστοιχα και μια δική μας engine. Με την ποιότητα των γραφικών είμαστε ικανοποιημένοι αλλά έχουμε πολλά να κάνουμε ακόμη. Θέλουμε το παιχνίδι μας να δείχνει όμορφο και παρότι ισχύει αυτό προς το παρόν, προσπαθούμε διαρκώς να το βελτιώσουμε σε καθημερινή βάση.
GW: Βρήκαμε το soundtrack κάπως μίνιμαλ. Θα εξακολουθήσει να είναι έτσι και στην τελική έκδοση;
JM: Πρόκειται για το πρώτο μέρος του soundtrack μας οπότε θα προστεθούν πολλοί ακόμη ήχοι, μουσική και ηχητικά εφέ που προς το παρόν λείπουν από την τρέχουσα έκδοση. Μείνετε συντονισμένοι για νεότερα σχετικά με αυτό!
GW: Σχετικά με το free-to-play μοντέλο πως θα χειριστείτε τις μικροπληρωμές;
JM: Υπάρχουν ήδη μικριπληρωμές μέσα στο παιχνίδι και θέλω να ξεκαθαρίσω ότι είμαστε 100% ενάντια στο Pay2Win μοντέλο. Πιστεύουμε ότι όλοι οι παίκτες πρέπει να έχουν ίσες ευκαιρίες και ότι η ικανότητά τους θα καθορίσει την επιτυχία τους και το πόσα χρήματα θα χρειαστεί να ξοδέψουν.
"Το PvE (Freeplay) θα είναι open world και βασίζεται περισσότερο στο Survival στοιχείο. Εκεί είστε μόνοι, πολεμάτε ενάντια σε κόσμο, μεταλλαγμένους και περιβάλλον. Πρόκειται για παιχνίδι μίας και μόνο ζωής με τις τοποθεσίες να γίνονται regenerate τυχαία όσο προχωράτε. Αυτό είναι και το mode που περιμένουν πολλοί παίκτες μας".
Προς το παρόν υπάρχουν μόνο διακοσμητικά σχέδια όπλων, εμβλήματα και η ικανότητα να ξεκλειδώσετε ειδικά πακέτα όπλων. Βέβαια όλα αυτά κερδίζονται δωρεάν απλά αν συνεργαστείτε με το faction σας. Πρόκειται δηλαδή για ένα χαρακτηριστικό για παίκτες που έχουν λιγότερο χρόνο να παίξουν και θέλουν να απολαύσουν την πλήρη εμπειρία του παιχνιδιού. Μπορείτε επίσης να ενεργοποιήσετε ένα Premium account που θα ισχύει από μία ημέρα μέχρι ένα χρόνο, κάτι που δίνει απλά 50% περισσότερο xp, in-game χρήματα και φήμη για το faction σας. Με αυτό δεν θα καταλήξουν οι παίκτες να είναι πιο ισχυροί και να επιβάλλονται έναντι άλλων καθώς στο matchmaking θα βρίσκονται αντιμέτωποι παίκτες ανάλογοι εξοπλισμού και εμπειρίας.
GW: Υπάρχουν σχέδια για κυκλοφορία του Survarium σε PS4 και Xbox One;
JM: Προς το παρόν εστιάζουμε μόνο στην έκδοση για PC γιατί σε αυτή την πλατφόρμα έχουμε και την μεγαλύτερη εμπειρία. Παρόλα αυτά, αν υπάρξει αρκετή υποστήριξη, τότε θα εξετάσουμε και την κυκλοφορία στις κονσόλες.
GW: Ευχαριστούμε και σας ευχόμαστε καλή τύχη με το project σας.
JM: Ευχαριστούμε κι εμείς για τον χρόνο σας και την φιλοξενία σας στο GameWorld. Εκτιμάμε την υποστήριξη και το ενδιαφέρον σας περισσότερο απ' όσο γνωρίζετε! Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσουμε κι εσάς τους gamers που μας διαβάζετε αυτή τη στιγμή για την υποστήριξή σας στο gaming industry. Χωρίς εσάς, κανένας developer δεν θα βρισκόταν εδώ που έχει φτάσει.
Παίξτε το Survarium κατεβάζοντας την open beta από το Survarium.com. Επίσης, όσοι σχολιάσετε την συνέντευξη, προσθέσετε αν θέλετε και την λέξη "Premium" στο σχόλιό σας. Οι 20 πρώτοι που θα το κάνετε θα λάβετε με προσωπικό μήνυμα στον λογαριασμό σας στο GameWorld από ένα Promo code που σας δίνει μόνιμη πρόσβαση στην beta και 1000 Premium Gold για το account σας.
Διαβάστε το Survarium preview και συζητήστε το εκτενέστερα σε αυτό το forum topic.
Θέλετε να παίξουμε online; Γράψτε σε αυτό το forum topic το ID σας.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Τεχνολογία
- [CES 2015] Νέα εντυπωσιακά routers από την D-Link
- Έξυπνο βραχιολάκι για παιδιά στη CES από τη Safe
- Αγωγή κατά της Apple για το χώρο που καταλαμβάνει το iOS 8 στα iPhone, iPad και iPod touch
- Διαψεύδονται οι φήμες για καθυστέρηση της PC έκδοσης του GTA V
- Samsung Galaxy S6, θα είναι limited edition με 10 εκατ. κομμάτια;
- Κακό ξεκίνημα για το Captain Toad: Treasure Tracker στην Αγγλία
- Acer Liquid Z410: Παρουσιάστηκε επίσημα με 64-bit CPU και LTE συνδεσιμότητα
- HTC @ CES: Παρουσίασε το entry-level Desire 320
- Press Start: Οι gaming εκπλήξεις του 2014
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις GameWorld
- Τελευταία Νέα GameWorld
- Συνέντευξη με τον Joe Mullin για το Survarium
- Η βία των νέων δεν σχετίζεται με games και ταινίες
- Τα games κατά του καρκίνου!
- Πωλείται μία από τις μεγαλύτερες συλλογές στον κόσμο!
- Cry On: Το JRPG που δεν κυκλοφόρησε ποτέ
- Τέλος το παλιό Kinect για PC
- Apple: Μηνύσεις από χρήστες
- Game of the Year 2014: Οι νικητές
- The Last of Us stand
- "Έφυγε" ο ιδρυτής του Amiga Day!
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Τεχνολογία
- Acer Chromebook 15: Επίσημα Το Μεγαλύτερο Laptop Με Chrome OS
- PlayStation Now, unlimited συνδρομή με 20 δολ. το μήνα [CES 2015]
- Διαψεύδονται οι φήμες για καθυστέρηση της PC έκδοσης του GTA V
- Αγωγή κατά της Apple για το χώρο που καταλαμβάνει το iOS 8 στα iPhone, iPad και iPod touch
- Acer Liquid Z410: Παρουσιάστηκε επίσημα με 64-bit CPU και LTE συνδεσιμότητα
- Press Start: Οι gaming εκπλήξεις του 2014
- [CES 2015] Νέα εντυπωσιακά routers από την D-Link
- Έξυπνο βραχιολάκι για παιδιά στη CES από τη Safe
- Samsung Galaxy S6, θα είναι limited edition με 10 εκατ. κομμάτια;