Battleborn Review
Το Battleborn είναι το νέο πόνημα της Gearbox, δημιουργού των εξαιρετικών Borderlands, και φαίνεται. Πλασάρεται ως “hero shooter” αλλά επί της ουσίας αποτελεί μια ρισκαδόρικη απόπειρα συνδυασμού δύο διαφορετικών ειδών παιχνιδιού, δηλαδή των fps και των MOBA. Πόσο εύκολο όμως είναι αυτό; To Battleborn τα καταφέρνει παρά τα διάφορα προβλήματά του.
Η ιστορία του Battleborn υπάρχει απλά για να υπάρχει και είναι πιο κοινότυπη και από την ιστορία του Borderlands. Όλα τα αστέρια στον
Το Battleborn είναι στημένο γύρω από την προσωπικότητα και τις ιδιαίτερες δυνάμεις των 25 διαφορετικών ηρώων του και σε αυτόν τον τομέα τα πάει πολύ καλά. Οι ήρωες έχουν τα δικά τους ξεχωριστά ενεργητικά και παθητικά skills, διαφέρουν μεταξύ τους σε ταχύτητα, όγκο, αντοχή σε χτυπήματα κτλ, με αποτέλεσμα ο κάθε ένας να προσφέρει εντελώς διαφορετικές εμπειρίες και στρατηγικές παιχνιδιού, είτε σε co-op είτε σε pvp. Ένας χαρακτήρας tank μπορεί να προκαλεί σοβαρή ζημιά, αλλά κινείται δύσκολα στο χώρο και είναι εύκολος στόχος για τους αντιπάλους. Αντίστοιχα, ένας γρήγορος χαρακτήρας sniper είναι ευκίνητος και μπορεί να στοχεύει με ακρίβεια, αλλά “πέφτει” ακαριαία όταν δεχτεί πολλά πυρά. Ένας ευκίνητος χαρακτήρας με όπλο melee είναι φονική μηχανή σε κοντινή απόσταση, αλλά αντιμετωπίζεται εύκολα από μακριά και ούτω καθεξής. Οι επιλογές είναι πολυάριθμες και παίζοντας βλέπετε ότι συγκεκριμένοι χαρακτήρες σας εξυπηρετούν καλύτερα σε συγκεκριμένα modes ή ακόμα και σε συγκεκριμένους χάρτες στους οποίους μπορείτε να εκμεταλλεύεστε καλύτερα τα προτερήματά τους.
H συνεργασία είναι το Α και το Ω.
Το Battleborn χωρίζεται χονδρικά στις story missions και στο 5v5 multiplayer 5v5, τα οποία αναλύονται στη συνέχεια. Τόσο στο pve όσο και στο pvp, βασικός πυρήνας του τίτλου είναι η κλιμακωτή ανάπτυξη του κάθε χαρακτήρα σε κάθε αποστολή ή παιχνίδι που παίζετε από το level 1 στο level 10. Κάθε φορά που ανεβαίνετε level, επιλέγετε μία από τις δύο επιλογές αναβάθμισης των skills σας, μέσα από το skill tree του παιχνιδιού και οι επιλογές που κάνετε αφορούν μόνο την συγκεκριμένη αποστολή ή pvp παιχνίδι. Η επιλογή αυτή προσδίδει περισσότερες στρατηγικές προσέγγισης, αφού γνωρίζοντας καλύτερα τις ιδιότητες του χαρακτήρα σας και βλέποντας τί έχει ανάγκη η ομάδα, κάνετε τις ανάλογες αναβαθμίσεις που παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της μάχης.
Παίζοντας story missions και multiplayer modes, αυξάνετε τόσο το δικό σας ενιαίο rank, όσο και το rank του χαρακτήρα που χρησιμοποιείτε. Αυξάνοντας το δικό σας rank και ολοκληρώνοντας αποστολές ξεκλειδώνετε σταδιακά όλους τους χαρακτήρες του παιχνιδιού, αφού αρχικά μόνο οι επτά από τους 25 είναι διαθέσιμοι. Χονδρικά χρειάζεστε γύρω στις 20-25 ώρες για να ξεκλειδώσετε όλους τους χαρακτήρες του Battleborn, χρόνος αρκετός για να έχετε καταλάβει τους μηχανισμούς του τίτλου, αλλά και να έχετε πειραματιστεί με τους περισσότερους από τους χαρακτήρες. Πέρα όμως από το ξεκλείδωμα χαρακτήρων, όταν αυξάνετε το rank σας παίρνετε και loot packages τα οποία ανοίγετε και προσφέρουν έξτρα υγεία, πιο γρήγορο γέμισμα στα πυρομαχικά κτλ σε περίπτωση που τα προσθέσετε στα loadout των χαρακτήρων. Αντίστοιχα, αυξάνοντας το rank του χαρακτήρα σας, ξεκλειδώνετε διαφορετικά mutants skills που μπορείτε να επιλέγετε στα επόμενα ματς, αλλά και διαφορετικές ενδυμασίες και πόζες. H αύξηση του rank των αγαπημένων σας χαρακτήρων είναι μια πολύ εθιστική διαδικασία, ενώ παίζοντας συνεχώς με κάποιο συγκεκριμένο χαρακτήρα και πετυχαίνοντας συγκεκριμένα challenges ξεκλειδώνετε μέρη της ιστορίας του χαρακτήρα, όπου αποσαφηνίζονται οι σχέσεις του με τους υπόλοιπους ήρωες κτλ.
Τις story missions μπορείτε να τα παίζετε είτε μόνοι σας, είτε σε συνεργασία με κάποιο φίλο σας στην ίδια κονσόλα, είτε με φίλους σας online ή μέσω matchmaking με τέσσερις άλλους παίκτες. Κάθε μία από τις αποστολές είναι ανεξάρτητη, οπότε δεν υπάρχουν ενδιάμεσες cutscenes που εξελίσσουν το σενάριο, παρά μόνο στον πρόλογο και στον επίλογο του παιχνιδιού. Οι λιγοστές αυτές cutscenes έχουν ιδιαίτερο εικαστικό που παραπέμπουν σε καρτούν της δεκαετίας του 90 και είναι ιδιαίτερα καλοφτιαγμένα. Το ιδιαίτερο χιούμορ που απολαύσαμε στη σειρά Borderlands υπάρχει και εδώ, τόσο στις cutscenes, όσο και στους απολαυστικούς διαλόγους μεταξύ των χαρακτήρων στο παιχνίδι. Συνολικά υπάρχουν οκτώ αποστολές και ένας πρόλογος, οπότε συνολικά χρειάζεστε γύρω στις πέντε με έξι ώρες για να βγάλετε τις αποστολές στον πρώτο βαθμό δυσκολίας. Οι story missions στηρίζονται στην επανάληψη των αποστολών σε μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας, η ολοκλήρωση των οποίων δίνει και καλύτερο loot σαν επιβράβευση. Πλέον διαθέσιμες για co-op μέσω matchmaking είναι και οι αποστολές σε επίπεδο δυσκολίας advanced, επιλογή που προστέθηκε μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού.
Το πιστολίδι είναι απολαυστικό, ειδικά με τον Oscar Mike.
Η δομή των αποστολών μοιάζει πολύ με των strike missions του Destiny, αφού στόχος σας είναι να αντιμετωπίζετε κύματα εχθρών μέχρι να εμφανιστούν ένα ή δύο αφεντικά που θέλουν συντονισμένες επιθέσεις για να νικηθούν. Το στοιχείο που δίνει μεγαλύτερο βάθος σε αυτές τις αποστολές είναι η προστασία συγκεκριμένων οχημάτων ή βάσεων, αφού σε περίπτωση που σας τα ανατινάξουν οι εχθροί, αυτομάτως χάνετετε την αποστολή. Αν και αυτό είναι δίκοπο μαχαίρι, προσωπικά το βρίσκω θετικό γιατί δίνει άλλη βαρύτητα και αγωνία στις μάχες. Ένα ακόμη στοιχείο που προσδίδει ενδιαφέρον στις μάχες είναι ότι υπάρχουν συγκεκριμένες ζωές συνολικά για την ομάδα, οπότε δεν υπάρχουν αλόγιστα respawns όπως σε άλλα παιχνίδια. Αυτό κάνει την συνεργασία πιο έντονη, καθώς είναι σημαντικό να κάνετε revive κάθε μέλος της ομάδας που πέφτει, αφού σε αντίθετη περίπτωση χάνεται μία ζωή για όλοκληρη την ομάδα. Η φιλοσοφία των αποστολών στηρίζεται πολύ στη συνεργασία και δεν έχει νόημα να παίζετε μόνοι σας καθώς χάνετε το 90% της εμπειρίας, ενώ το παιχνίδι είναι και αρκετά δύσκολο για έναν μόνο παίκτη.
Η αίσθηση των όπλων και το γενικότερο πιστολίδι του Battleborn είναι ικανοποιητικό και μοιάζει με του Borderlands, αν και χάνει αρκετά σε ρεαλισμό, ιδιαίτερα όταν χρησιμοποιείτε χαρακτήρα με βαρύ οπλισμό, όπου το όπλο του μοιάζει ελαφρύτερο απ’ ότι θα έπρεπε. Καλή δουλειά έχει γίνει και στην απεικόνιση των melee χτυπημάτων από χαρακτήρες που δεν έχουν όπλα, με τα χτυπήματα στους αντιπάλους να είναι ρεαλιστικά, όχι σα να χτυπάτε στον αέρα όπως συμβαίνει σε άλλα παιχνίδια πρώτου προσώπου. Αντίστοιχα και η νοημοσύνη των εχθρών είναι κοντά στην λογική του Borderlands, κερδίζοντας σε ποσότητα και χάνοντας σε ποιότητα, χωρίς όμως να χαλάει την γενικότερη εμπειρία, αφού οι σκηνές τρελής δράσης με τα παραγεμισμένα πεδία μάχης είναι απολαυστικές.
Οι story missions, αν και διασκεδαστικές με παρέα, έχουν κάποια προβλήματα που χαλάνε λίγο την εμπειρία του παιχνιδιού. Το πρώτο είναι η μικρή ποικιλία εχθρών, θέμα που υπήρχε εν μέρει και στο Borderlands, αλλά εδώ συναντάται σε υπερθετικό βαθμό. To δεύτερο πρόβλημα των story missions είναι το ότι δεν μπορείτε να επιλέγετε την αποστολή που θέλετε να παίξετε αν είστε με άλλους παίκτες. Το matchmaking είναι ενιαίο και αφού βρεθούν οι παίκτες ψηφίζει ο καθένας την αποστολή που θέλει μέσα από τρεις επιλογές . Έτσι όμως είναι πιθανό πολλές φόρες η αποστολή που θέλετε να παίξετε να μην είναι διαθέσιμη για επιλογή, γεγονός που ενδέχεται να σας εκνευρίσει αν έχετε παίξει πολλές φορές την αποστολή που επιλέγουν οι υπόλοιποι παίκτες.
Τα skills των χαρακτήρων είναι εντυπωσιακά στο πεδίο της μάχης.
Ο πυρήνας του Battleborn και τα έκδηλα στοιχεία MOBA που έχει φαίνονται κυρίως στο multiplayer και ιδιαίτερα στο incursion mode, το οποίο είναι από τα πιο απολαυστικά και εθιστικά modes που έχετε παίξει σε online fps. Σε όλα τα modes, πρέπει όχι απλά να εξολοθρεύετε τους αντιπάλους, αλλά να ολοκληρώνετε τον βασικό σκοπό του κάθε mode, στρατολογώντας ισχυρά bots και προστατεύοντας τα minions που σας βοηθούν στην αναχαίτιση των εχθρών, αλλά και χτίζοντας πολεμίστρες, στοιχεία που έχουμε δει σε κλασικά MOBA και χρησιμοποιούνται με τρομερή επιτυχία στο Battleborn.
Συγκεκριμένα, στο incursion mode χωρίζεστε σε δύο ομάδες των πέντε χαρακτήρων και στόχος σας είναι να εξολοθρεύσετε τα δύο sentry bots της αντίπαλης ομάδας. Τα sentry bots είναι ογκώδεις ρομποτικές κατασκευές απίστευτα ανθεκτικές σε χτυπήματα και πρέπει να τα προσέχετε σαν κόρη οφθαλμού από τα πυρά των αντιπάλων, ενώ πρέπει να συντονίζεστε με τους υπόλοιπους παίκτες για να ορμάτε στα sentry bots των αντιπάλων. Πέρα από την περιφρούρηση μαζί με δύο τουλάχιστον παίκτες για να μην χαθεί η ισορροπία στην μάχη, στην αμυντική περιοχή κατασκευάζετε πολεμίστρες, σταθμούς που ανανεώνουν την ενέργειά σας, φτιάχνετε ισχυρά bots που βοηθούν στην αναχαίτιση των εχθρών κτλ. Αυτές τις ενέργειες μπορείτε να τις κάνετε μαζεύοντας και καταναλώνοντας shards τα οποία βρίσκονται μέσα στο χάρτη και αποτελούν το νόμισμα του παιχνιδιού. Μέσα από την κατανάλωση shards μπορείτε να ενεργοποιείτε και τις έξτρα δυνατότητες του loadout που συλλέγετε από το loot, οπότε κάθε φορά που μαζεύετε σεβαστό αριθμό από shards καλείστε να αποφασίσετε αν δουλεύετε για την ομάδα χτίζοντας πολεμίστρες και bots που αναχαιτίζουν τους αντιπάλους ή αν βελτιώνετε τον χαρακτήρα σας για περισσότερα kills.
Οι επιλογές στο πεδίο της μάχης είναι πραγματικά αναρίθμητες και αυτό είναι το στοιχείο που σας εθίζει τρελά στο incursion mode. Tα διλήμματα του τύπου αν οφελεί να θωρακίσετε την άμυνά σας ή να επιτεθείτε στον εχθρό και με ποιο τρόπο, η διαχείριση του skill tree και των διαθέσιμων shards για να εξοπλίζετε την ομάδα σας με περισσότερα minions, το ρίσκο να επιτίθεστε σε ισχυρά bots που είναι ουδέτερα μέχρι εκείνη την στιγμή στη μάχη για να τα στρατολογήσετε κατόπιν στο πλευρό σας κτλ, είναι ένα μέρος της εκπληκτικής εμπειρίας που προσφέρει το παιχνίδι. Σε αυτό βοηθάει η ισορροπία που επιτυγχάνεται μέσα από τις διαφορετικές ιδιότητες των χαρακτήρων, αφού κάθε ένας από αυτούς έχει προτερήματα και ελαττώματα που μπορούν να χρησιμεύουν στο πεδίο της μάχης.
Τα στοιχεία moba είναι διάχυτα, ιδιαίτερα στα pvp modes.
Το meltdown mode δανείζεται στοιχεία από το incursion και έχει και αυτό έντονα στοιχεία MOBA, με χρήση bots, χτίσιμο βάσεων κτλ, αλλά σαν εμπειρία είναι πιο χαοτική και απαιτεί λιγότερη στρατηγική προσέγγιση και περισσότερο αυτοσχεδιασμό. Στο meltdown χωρίζεστε σε δύο ομάδες των πέντε χαρακτήρων και προσπαθείτε να συνοδεύετε τα minions σας σε συγκεκριμένες πύλες για να παίρνετε πόντους. Όσο μεγαλύτερο είναι το minion που βάζετε μέσα στην πύλη τόσο περισσότερους πόντους παίρνετε, με νικήτρια την ομάδα που φτάνει 500 πόντους. Η εμπειρία του meltdown, αν και ικανοποιητική, κινείται σε πιο χαμηλά επίπεδα σε σχέση με το incursion. Αυτό γιατί στην πραγματικότητα δεν μπορείτε να ακολουθείτε συγκεκριμένες στρατηγικές, αφού σε πολλά σημεία της πίστας επικρατεί χάος με όλα τα minions και τους αντιπάλους να βρίσκονται αντιμέτωποι για μια θέση στην... πύλη που δίνει πόντους.
Τέλος, υπάρχει και το capture mode το οποίο είναι το κλασικό mode όπου προσπαθείτε να παίρνετε πόντους ελέγχοντας όσες περισσότερες ζώνες μπορείτε από τις τρεις συνολικά που υπάρχουν στον χάρτη. Η πρώτη ομάδα που φτάνει τους 1000 πόντους νικάει. Το capture mode είναι ιδανικό αν θέλετε γρήγορο ματς που δεν ξεπερνάει το 10λεπτο, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα modes όπου οι μάχες μπορούν να κρατάνε και μισή ώρα. Πινελιές MΟΒΑ υπάρχουν και στο capture mode, όμως περιορίζονται στο χτίσιμο βάσεων αναπλήρωσης ενέργειας και πολεμιστρών, αλλά και στην αντιμετώπιση ισχυρών ουδέτερων bots, η εξολόθρευση των οποίων σας ανταμείβει με άμεσο level up. Όπως και στα άλλα modes, πρέπει να ξεκλειδώνετε γρήγορα τα skills μέσα από απανωτά level up, οπότε η ανακάλυψη και η εξολόθρευση αυτών των bots είναι σημαντική.
Σε γενικές γραμμές, το vs multiplayer είναι το δυνατό χαρτί του Battleborn, αλλά υπάρχουν κάποια σημεία που έπρεπε να έχουν προσεχθεί περισσότερο. Πρώτα απ’όλα, οι έξι συνολικά χάρτες του παιχνιδιού, δύο για κάθε mode, είναι ελάχιστοι και πρέπει οπωσδήποτε να προστεθούν περισσότεροι χάρτες στη συνέχεια. Θέμα έχει και ο σχεδιασμός των περισσότερων χαρτών, αφού δεν υπάρχουν πολλά κτίρια για μάχες στο εσωτερικό τους ή πολλά ψηλά σημεία ώστε η μορφολογία του εδάφους να σας επιτρέπει να εκμεταλλεύεστε τις ικανότητες του κάθε χαρακτήρα.
Οι εχθροί είναι καλοσχεδιασμένοι, αλλά τους λείπει η ποικιλία.
Ένα δεύτερο μεγάλο πρόβλημα εντοπίζεται στο γεγονός ότι δεν μπορείτε να αλλάζετε χαρακτήρα κατά την διάρκεια της μάχης, οπότε σε πολλές περιπτώσεις η εξέλιξη της μάχης δεν ανατρέπεται αν o σχεδιασμός της ομάδας έχει ελλείψεις. Για παράδειγμα, όταν δεν υπάρχει κάποιος χαρακτήρας tank για να αποπροσανατολίζει τους αντιπάλους και να δέχεται τα περισσότερα πυρά ή κάποιος χαρακτήρας support για να αναβαθμίζει υγεία και ασπίδες, τα πράγματα γίνονται πολύ ζόρικα, ειδικά αν η αντίπαλη ομάδα καταλάβει τα στρατηγικά μειονεκτήματα της ομάδας σας. Η δυνατότητα αλλαγής χαρακτήρα θα έδινε ενδιαφέρον σε μάχες που μοιάζουν τελειωμένες.
Τρίτο και τελευταίο πρόβλημα που ταλανίζει το multiplayer του Battleborn είναι οι μηχανισμοί του matchmaking. Ενώ η διαδικασία εύρεσης αντιπάλου είναι σχετικά γρήγορη για αναμετρήσεις πέντε-εναντίον-πέντε (κρατάει συνήθως λιγότερο από ένα λεπτό) και η ροή των μαχών είναι απροβλημάτιστη χωρίς lag, το “ταίριασμα” των παικτών για τη στελέχωση της κάθε ομάδας είναι λάθος. Και αυτό γιατί η στελέχωση των ομάδων δεν γίνεται με βάση το rank των παικτών, αλλά με βάση τις νίκες/ήττες των παικτών. Έτσι, συχνά δημιουργούνται ομάδες με παίκτες με rank 30+ ενάντια σε ομάδες με παίκτες των οποίων το rank είναι κάτω από 10. Αν και σε πρώτη φάση η απόφαση αυτή φαίνεται λογική, στην πράξη αδικεί τους νεοφερμένους για μία σειρά από λόγους.
Πρώτα απ’όλα, οι παίκτες με υψηλό rank επιλέγουν από μεγαλύτερη γκάμα χαρακτήρων και έχουν ξεκλειδώσει και τα mutant skills των χαρακτήρων που χρησιμοποιούν, οπότε έχουν σαφές προβάδισμα. Επιπλέον, έχουν παίξει περισσότερους αγώνες οπότε έχουν πολύ καλύτερο loadout από το loot που κερδίζουν σε κάθε level up του rank τους, σε σχέση με παίκτες που δεν έχουν παίξει πολλούς αγώνες. Τέλος, λόγω και της μικρής ποικιλίας χαρτών, οι παίκτες που έχουν παίξει πολλούς αγώνες γνωρίζουν καλύτερα τα σημεία όπου υπάρχουν shards για συλλογή, τα σημεία όπου σουλατσάρουν ισχυρά bots που μπορούν να στρατολογούν στην ομάδα τους κτλ, οπότε έχουν σαφές πλεονέκτημα σε σχέση με τους παίκτες που δεν γνωρίζουν τους χάρτες και ψάχνονται.
Το ιδιόμορφο skill tree της Phoebe.
Περνώντας στον τεχνικό τομέα του Battleborn, τα καρτουνίστικα γραφικά είναι ελκυστικά στο μάτι και θυμίζουν έντονα Borderlands, με την διαφορά ότι δεν υπάρχουν τα έντονα περιγράμματα γύρω από χαρακτήρες και τοπία. Τα έντονα χρώματα και οι καλοσχεδιασμένοι χαρακτήρες δημιουργούν ένα ωραίο οπτικό σύνολο, αν και το έντονο aliasing σε σημεία του κόσμου χαλάει λίγο το τελικό αποτέλεσμα. Το frame rate έχει αρκετές πτώσεις, ιδιαίτερα σε σημεία όπου υπάρχει πολύς κόσμος στο πεδίο της μάχης και οι παίκτες χρησιμοποιούν τα skills ενεργοποιώντας πολλά εφέ. Εξαιρετική δουλειά έχει γίνει στο voice acting, με τον κάθε χαρακτήρα να έχει απόλυτα ταιριαστή ομιλία και φωνή. Το μουσικό θέμα στις cutscenes συγκαταλέγεται στα rap ακούσματα, αλλά παραδόξως ταιριάζει με τα τεκταινόμενα στην οθόνη.
Το Battleborn είναι μια εξαιρετική επιλογή αν σας αρέσουν τα online shooters και θέλετε κάτι διαφορετικό ή ακόμη και αν αγαπάτε τα MOBA και θέλετε μια τέτοια εμπειρία με διαφορετική προοπτική. Έχει προβλήματα, αλλά σίγουρα θα βελτιωθεί με updates που φέρνουν πρόσθετο περιεχόμενο. Ασχοληθείτε με το Battleborn και δεν θα το μετανιώσετε.
25 διαφορετικοί, απολαυστικοί χαρακτήρεςΚλιμακωτή ανάπτυξη των skills σε κάθε μάχη/αποστολήΑπολαυστικό co-op στις story missionsΩραίο πιστολίδι και σημεία τρελής δράσηςΕπιτυχημένος συνδυασμός moba και fps στo pvpΤο εθιστικό incursion modeΚλασικό και ιδιαίτερο χιούμορ τύπου BorderlandsΌμορφα καρτουνίστικα γραφικάΜικρή ποικιλία εχθρών στις story missionsΔεν μπορείτε να παίζετε πάντα την αποστολή που θέλετε όταν είστε με άλλουςΛίγοι χάρτες στο pvpΑνισόρροπο matchmakingΣυχνές πτώσεις του frame rate όταν γίνεται χαμόςΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 8.0ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ:PS4 (review), Xbox One, PCΑΝΑΠΤΥΞΗ:GearboxΕΚΔΟΣΗ:2K GamesΔΙΑΘΕΣΗ:CD MediaΕΙΔΟΣ:Shooter πρώτου προσώπουΠΑΙΚΤΕΣ:Single-player, multiplayerΕΠΙΣΗΜΟ SITE:https://battleborn.com/HM. ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:3/5/2016PEGI:16
Game20.gr, το Άσυλο των gamers
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Τεχνολογία
- Rocket League: Διαθέσιμο το cross-play μεταξύ Xbox One και PC
- Νέα καθυστέρηση για το Kingdom Come: Deliverance
- LG G5: Επίσημα διαθέσιμο στην Ελλάδα από τις 25 Μαΐου
- Καλεσμένοι στο ART TV
- Twitter: Σημαντικές αλλαγές στον περιορισμό των 140 χαρακτήρων
- Pebble 2 & Pebble Time 2: Στο Kickstarter με αισθητήρα καρδιακών παλμών
- O Ron Gilbert θέλει τα δικαιώματα του Monkey Island απ' την Disney
- Games with Gold: Τα δωρεάν παιχνίδια Ιουνίου
- Shadow of the Eternals
- Uncharted 4: Οι πωλήσεις της πρώτης εβδομάδας
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Game 2.0
- Τελευταία Νέα Game 2.0
- Battleborn Review
- Τα δωρεάν παιχνίδια Xbox Live Gold για τον Ιούνιο
- Το παραμύθι του Ori and the Blind Forest: Definitive Edition σε δίσκο
- Το Pac-Mac 256 "καταβροχθίζει" κονσόλες και PC
- Η παραμυθένια επιστροφή του Odin Sphere
- Η μεγάλη επιστροφή του... Kick Off
- Ο πόλεμος ηρώων και τεράτων αρχίζει στο Total War: Warhammer
- Σπάει τα ταμεία το Uncharted 4
- Η μητέρα των μαχών ξεκινάει στο Overwatch
- Ζημιές και καιρός στο Gran Turismo Sport
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Τεχνολογία
- O Ron Gilbert θέλει τα δικαιώματα του Monkey Island απ' την Disney
- Νέα καθυστέρηση για το Kingdom Come: Deliverance
- Καλεσμένοι στο ART TV
- Twitter: Σημαντικές αλλαγές στον περιορισμό των 140 χαρακτήρων
- Uncharted 4: Οι πωλήσεις της πρώτης εβδομάδας
- LG G5: Επίσημα διαθέσιμο στην Ελλάδα από τις 25 Μαΐου
- Games with Gold: Τα δωρεάν παιχνίδια Ιουνίου
- Shadow of the Eternals
- Rocket League: Διαθέσιμο το cross-play μεταξύ Xbox One και PC
- Pebble 2 & Pebble Time 2: Στο Kickstarter με αισθητήρα καρδιακών παλμών