Battlefield 3 beta: O… δεκάλογος των διορθώσεων
Η DICE συνεχίζει να διαβεβαιώνει και να καθησυχάζει ότι τα σοβαρά προβλήματα της beta του πολυαναμενόμενου Battlefield 3 θα διορθωθούν στην τελική έκδοση. Στα πλαίσια της προσπάθειας αυτής, το στούντιο έδωσε στη δημοσιότητα μια λίστα με απαντήσεις σε 10 μεγάλα παράπονα που έχει κοινότητα του παιχνιδιού, από τα προβλήματα με τις ομάδες, μέχρι τις περιβόητες «τρύπες» που ρίχνουν τους παίκτες κάτω από τον χάρτη, και το hit
1. Squad issues: Cannot play with friends within same squad, squads get split up onto opposite teams, etc.
There will be improved squad functionality in the retail game (including but not limited to): the ability to create squads prior to launching into a game, sticking with your squad when joining a game and continuing together through future games (If team balance on the server allows it), inviting friends to a squad and changing squads once in game.
2. Regarding additional Open Beta content and fixes/patches for consoles, including PlayStation 3 issues with chat and party systems
While we would like to patch the Open Beta, DICE is currently focusing its available resources on polishing the retail game.
3. Will DICE have enough time to iron out everything by release?
Please see General Manager Karl Magnus Troedsson’s blog post regarding this question.
4. Can we have ability to change settings/options before deployment into match on PC?
The ability to modify your settings via the deploy screen has been added into the retail game.
5. Issues with terrain stability and “falling into the map” on Operation Métro
This has been fixed for the beta via a server side update.
6. Kill cam sometimes zooms out too far or outside the map
This has been fixed for the launch of the retail game.
7. A bug that sometimes keeps some players from being able to sprint
This has been fixed for the launch of the retail game.
8. Screen flickering/stuttering. Blue screen remains after respawn. Game locks up after deploying C4 (360)
This has been fixed for the launch of the retail game.
9. Downed bodies appear to be dead, but are not
The DICE team has been looking into this issue – which is caused by a combination of incidents in a confined area – and are working hard to address the issue for the launch of the retail game.
10. Why is the hit detection seemingly different from Battlefield: Bad Company 2?
The netcode is one of the many things that we are testing as part of the Open Beta and is not necessarily reflective of the final retail game. The DICE team appreciates and has heard the feedback you’ve provided and is further optimizing online play.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Τεχνολογία
- Στις 26 Οκτωβρίου διαθέσιμη η ενημέρωση Symbian Belle
- Νέο remote control για το PS3
- Επερχόμενη αναβάθμιση στο Apple TV (;)
- Η Sony Pictures ετοιμάζει ταινία για τον Steve Jobs
- «H ναυαρχίδα της Microsoft είναι το Halo, όχι το Gears»
- Uniblue PowerSuite 2011 v3.0.4.4
- Battlefield 3 beta: O… δεκάλογος των διορθώσεων
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Game 2.0
- Τελευταία Νέα Game 2.0
- Battlefield 3 beta: O… δεκάλογος των διορθώσεων
- «H ναυαρχίδα της Microsoft είναι το Halo, όχι το Gears»
- Πρώτη γεύση από τη σειρά Dragon Age
- Το παρελθόν συναντά το παρόν στο Sonic Generations
- Σύγκρουση… γειτόνων στο νέο comic trailer του Gotham City Impostors
- Επιστροφή στο… κάστρο με το Stronghold 3
- Steve Jobs, όπως λέμε… Γιώργος Παπανδρέου
- Σώστε τον κόσμο από τις διαβολικές μηχανές στο αξιολάτρευτο Okabu
- Ώρα για… co-op στο Warhammer 40Κ: Space Marine
- Παγκόσμιος πόλεμος στο νέο trailer του Modern Warfare 3
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Τεχνολογία
- Η Sony Pictures ετοιμάζει ταινία για τον Steve Jobs
- Στις 26 Οκτωβρίου διαθέσιμη η ενημέρωση Symbian Belle
- Uniblue PowerSuite 2011 v3.0.4.4
- Νέο remote control για το PS3
- Επερχόμενη αναβάθμιση στο Apple TV (;)
- Transformers: Fall of Cybertron
- O Steve Jobs επηρέασε Google και Samsung
- Τουρνουά Gears of War 3
- Ανανέωσε η σειρά The Simpsons
- Retro iPhone dock: βακελίτης στο μάγουλο