Dark Souls 3 Review

14:13 8/5/2016 - Πηγή: Game 2.0

Για τη σειρά Dark Souls οι συστάσεις είναι πλέον περιττές. Τα αριστουργηματικά παιχνίδια της FromSoftware έχουν προσφέρει αξέχαστες εμπειρίες στους παίκτες που έδειξαν την απαραίτητη... υπομονή και αφοσίωση. Το Dark Souls 3 αποτελεί το κύκνειο άσμα της σειράς και γι αυτό οι προσδοκίες είναι ακόμα πιο μεγάλες.

Το Dark Souls 3 σας μεταφέρει στο βασίλειο του Lothric, όπου αναλαμβάνετε το ρόλο ενός unkindled, δηλαδή ενός πολεμιστή που έχει αναγεννηθεί μέσα από τις στάχτες. Στόχος σας είναι να βρείτε και να εξοντώσετε

τους Lords of Cinder, ώστε αυτοί να επιστρέψουν στους θρόνους τους στο Firelink Shrine και να μπορέσετε να ανάψετε πάλι τη φλόγα που αργοσβήνει φέρνοντας την εποχή του σκοταδιού. Ο αέναος κύκλος φωτιάς και σκοταδιού επιστρέφει σε ένα ακόμη Dark Souls και αποτελεί ένα από τα κεντρικά σημεία της ιστορίας. Οι αναφορές κυρίως στο πρώτο Dark Souls είναι συχνές και η σύνδεση των κόσμων των παιχνιδιών γίνεται αλληγορικά και διακριτικά στο φινάλε του παιχνιδιού. Όπως και στα προηγούμενα Dark Souls, η αφήγηση και η εξέλιξη της ιστορίας γίνεται όχι μέσα από εκτενείς cutscenes και διαλόγους, αλλά με έναν αφαιρετικό τρόπο, μέσα από την ανακάλυψη του ίδιου του κόσμου του παιχνιδιού, διαβάζοντας για τα αντικείμενα που συλλέγετε, ακούγοντας τους χαρακτήρες κτλ. Ο τρόπος αφήγησης παραμένει δίκοπο μαχαίρι, καθώς απαιτεί πολλή προσπάθεια και σχετικό ψάξιμο και στο ίντερνετ για να μπορέσετε να ενώσετε επαρκώς τα κομμάτια του παζλ και να ξεκαθαρίσετε τα γεγονότα του παιχνιδιού. Πάντως, ακόμη κι αν δεν έχετε παίξει κάποιο από τα προηγούμενα Dark Souls, εξερευνώντας τα πάντα στο παιχνίδι μπορείτε να αποκτήσετε μια γενική εικόνα για τον κόσμο και να καταλάβετε κάποια βασικά μέρη της ιστορίας.

Ένα από τα πρώτα πράγματα που συνειδητοποιείτε παίζοντας το Dark Souls 3 είναι το πόσο οικείο, αλλά ταυτόχρονα και πόσο διαφορετικό είναι το παιχνίδι σε σχέση με τους προκατόχους του. Στα δικά μου μάτια το Dark Souls 3 είναι μια συρραφή ιδεών ή αν προτιμάτε ένα κολάζ από στοιχεία όλων των προηγούμενων Dark Souls. To εικαστικό παραπέμπει κυρίως στο πρώτο παιχνίδι της σειράς, αλλά έχει έντονες επιρροές από Bloodborne, η δομή του κόσμου θυμίζει περισσότερο τα Demon Souls και Dark Souls 2, το σύστημα μάχης έχει πολλά στοιχεία από Bloodborne και πινελιές από Demon's Souls, η ποικιλία των εχθρών παραπέμπει κυρίως στο Dark Souls 2 κτλ. Το τελικό αποτέλεσμα αυτού του συνδυασμού τόσων ιδεών είναι αριστουργηματικό και συμπαγές, αλλά από την άλλη λείπουν οι εκπλήξεις ή οι ρηξικεύλευθοι νέοι μηχανισμοί που θα πήγαιναν τη σειρά ένα βήμα μπροστά.

Το εικαστικό του τίτλου είναι εκπληκτικό.

Η δομή του κόσμου του Dark Souls 3 θυμίζει έντονα την λογική του Demon's Souls, αφού υπάρχει ένα κεντρικό σημείο (το Firelink Shrine) απ’ όπου μπορείτε να τηλεμεταφέρεστε σε οποιοδήποτε από τα bonfires που έχετε ανάψει κατά την εξερεύνησή σας. Όπως και στο Dark Souls 2, μπορείτε να τηλεμεταφέρεστε από bonfire σε bonfire ή να επιστρέφετε από το bonfire στο Firelink Shrine. Το Firelink Shrine είναι ξεκομμένο από τις υπόλοιπες περιοχές και αποτελεί ένα ασφαλές “καταφύγιο” όπου μπορείτε να κάνετε level up και να αναβαθμίζετε τα στατιστικά σας, να αναβαθμίζετε τα όπλα σας ή την ασπίδα, να αποκτάτε νέα ξόρκια κτλ πηγαίνοντας στον αντίστοιχο χαρακτήρα που βρίσκεται στην περιοχή. Μπορείτε από την πρώτη στιγμή να πουλάτε αντικείμενα και όπλα που δεν χρειάζεστε για να αποκτάτε ψυχές, χωρίς να χρειάζεται να τον βρίσκετε στον κόσμο του παιχνιδιού, όπως συνέβαινε στα προηγούμενα παιχνίδια. Μάλιστα διάφοροι χαρακτήρες υπεύθυνοι για ξόρκια, χειρομαντεία κτλ που συναντάτε, αφού μιλήσετε μαζί τους τηλεμεταφέρονται κατόπιν στο Firelink Shrine οπότε άμεσα μπορείτε να αναβαθμίζετε τις δυνατότητές σας χωρίς να πρέπει να θυμάστε σε πιο σημείο βρίσκονται.

Σε όλα τα παιχνίδια Souls το εικαστικό και το level design είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο και το Dark Souls 3 δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση. Το εικαστικό του τίτλου είναι εκπληκτικό, με τις λεπτομέρειες του κόσμου να κόβουν την ανάσα, τις σκοτεινές περιοχές να σας κάνουν να νιώθετε άβολα, και να βρίσκεστε σε αμηχανία όταν σε πανέμορφες περιοχές συμβαίνουν ανατριχιαστικά πράγματα που θυμίζουν τόσο την τραγική σας υπόσταση όσο και την παρακμή και τον ξεπεσμό του βασίλειο του Lothric. Εκπληκτική δουλειά έχει γίνει και στο level design των περιοχών, χωρίς όμως να φτάνει την τελειότητα του πρώτου Dark Souls, λόγω ίσως και της διαφορετικής δομής του κόσμου. Η ευφυέστατη ύπαρξη των shortcuts που ενώνουν διαφορετικά σημεία κάθε περιοχής ή ακόμη και διαφορετικές περιοχές μεταξύ τους, γίνεται με τέτοιο τρόπο που ακόμη και σήμερα, ύστερα από εμπειρία τόσων παιχνιδιών Souls, εκπλήσσει ευχάριστα. Ειλικρινά λίγο πριν ολοκληρώσετε το παιχνίδι, βρείτε λίγο χρόνο και απολαύστε από ένα ψηλό σημείο τον ευρύτερο κόσμο και δείτε τον τρόπο με τον οποίο ενώνονται όλες οι περιοχές. Είναι μια απίστευτη εμπειρία που δεν υπάρχει σε κανένα άλλο video game.

Πέρα από την αδιαμφισβήτητη ποικιλομορφία των περιοχών, εξαιρετική εντύπωση προκαλεί το εύρος της κλίμακας και η μεγάλη έκταση που έχει κάθε περιοχή, γεγονός που δίνει περισσότερη φρεσκάδα στην εμπειρία σας με το παιχνίδι. Αυτό έχει αντίκτυπο σε κάποια σημεία να υπάρχει ο κίνδυνος να χαθείτε, ιδιαίτερα αν στην ευρύτερη περιοχή υπάρχει μόνο ενα bonfire, αλλά είναι και αυτό ένα σημαντικό μέρος της εμπειρίας. Δεν είναι τυχαίο ότι οι πιο καλοσχεδιασμένες περιοχές του παιχνιδιού, είναι αυτές που έχουν λιγοστά bonfires και σας ωθούν να ανακαλύψετε όσα περισσότερα shortcuts είναι δυνατόν για να μπορείτε να επιβιώσετε. Πέρα από τρεις-τέσσερις τέτοιες περιοχές όπου υπάρχουν ελάχιστα bonfires, συνήθως βρίσκετε μεγάλο αριθμό από bonfires, πολλά εκ των οποίων είναι πραγματικά αχρείαστα, γεγονός που χαλάει λίγο την εμπερία.

Οι μηχανισμοί μάχης είναι οι αρτιότεροι της σειράς.

Πολλές σημαντικές αλλαγές εντοπίζονται στο σύστημα μάχης, ιδιαίτερα για όσους δεν έχουν καθόλου επαφή με το Bloodborne, οι επιρροές του οποίου στο Dark Souls 3 είναι εμφανείς δια γυμνού οφθαλμού. Η ταχύτητα στις μάχες έχει αυξηθεί δραματικά, με το animation των κινήσεων να είναι ομαλότερο από ποτέ. Αντίστοιχα και οι εχθροί είναι ακόμη πιο επιθετικοί και στην πλειοψηφία τους ελίσσονται ακόμη πιο γρήγορα, με αποτέλεσμα να βιώνετε μάχες που θυμίζουν καλοδουλεμένη χορογραφία. Το βάρος των όπλων, της πανοπλίας και των εξαρτημάτων που κουβαλάει ο ήρωάς σας παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στις κινήσεις του. Η επιλογή του εξοπλισμού σας είναι πιο δύσκολη από ποτέ, συνυπολογίζοντας την αναγκαιότητα να μπορείτε με rolling να αποφεύγετε τις συντονισμένες επιθέσεις των εχθρών. Ένα δεύτερο στοιχείο που συμβάλλει στη φρεσκάδα του συστήματος μάχης είναι μια έξτρα μπάρα η οποία καταναλώνει πόντους FP κάθε φορά που χρησιμοποιείτε μαγεία ή κάποια ειδική κίνηση με το όπλο σας. Η μπάρα αυτή έχει τον χαρακτήρα της μπάρας mana στα πιο παραδοσιακά RPG και προϋπήρχε στο Demon's Souls. Η αναπλήρωση της μπάρας πραγματοποιείται χρησιμοποιώντας ahen estus flasks. O αριθμός των estus flasks είναι περιορισμένος, οπότε πρέπει να διαλέγετε πόσα έχετε μαζί σας για να αναπληρώνετε την υγεία σας και πόσα για να μπορείτε να αναπληρώνετε τους πόντους FP, κάτι που δίνει μια νέα στρατηγική χροιά ανάλογα με τον τρόπο που παίζετε.

Κάθε όπλο έχει ξεχωριστές ειδικές κινήσεις που καταναλώνουν πόντους FP και αυτές μπορεί να είναι από νέα σετ επιθέσεων, μέχρι επιθέσεις με φωτιά, χτυπήματα που παγώνουν τον εχθρό κτλ. Η χρήση αυτών των ειδικών κινήσεων, σε συνδυασμό με την αναγκαιότητα να αποφεύγετε τις επιθέσεις των εχθρών ή να τις αποκρούετε με την ασπίδα σας (parry) αλλάζει σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζατε τους εχθρούς μέχρι τώρα, αφού οι στρατηγικές προσέγγισης είναι πραγματικά αναρίθμητες και αλλάζουν ανάλογα με το είδος κάθε έχθρου. Το σύστημα μάχης του Dark Souls 3 είναι ξεκάθαρα το πιο πλήρες, πολύπλοκο και εθιστικό σύστημα μάχης της σειράς. Στην τελειότητα του συστήματος μάχης συμβάλλει και η απίστευτη ποικιλία σε όπλα, πανοπλίες, ασπίδες, ξόρκια κτλ, ίσως η πιο μεγάλη σε παιχνίδι της σειράς. Μάλιστα, υπάρχει βελτίωση και στον έλεγχο των τόξων, τα οποία αναβαθμίζονται και μπορούν να κάνουν σημαντική ζημιά στους εχθρούς από σχετική απόσταση. Όπως και στα προηγούμενα Souls, έτσι και εδώ μπορείτε να αναβαθμίζετε όπλα και ασπίδες χρησιμοποιώντας ψυχές και συγκεκριμένα αντικείμενα που βρίσκετε, αλλά δεν μπορείτε να αναβαθμίζετε πανοπλίες, μπότες, γάντια κτλ.

Tα περισσότερα αφεντικά είναι πιο εύκολα από ότι θα έπρεπε.

Απόλυτα ικανοποιητική είναι και η ποικιλία των εχθρών, πολλοί εκ των οποίων μοιάζουν να έχουν ξεπηδήσει από το Bloodborne, έχοντας την γνωστή αρρωστημένη όψη. Κάποιοι από τους εχθρούς έχουν εμφανιστεί σε προηγούμενα Dark Souls, αλλά υπάρχουν και πολλοί νέοι φρικιαστικοί εχθροί, με απρόβλεπτες κινήσεις που ενδέχεται να σας κάνουν τη ζωή μαρτύριο. Σε γενικές γραμμές, αντιμετωπίζετε πολύ περισσότερους απλούς εχθρούς σε σχέση με το παρελθόν, γεγονός που από την μία σας κρατάει σε συνεχή εγρήγορση, αλλά από την άλλη κάποιες φορές καταντάει εκνευριστικό να σκοτώνετε πλήθος εχθρών για να μπορείτε να πάτε στο σημείο που είχατε πεθάνει και να μαζέψετε τις ψυχές σας. Εξαιρετική είναι και η νοημοσύνη των απλών εχθρών, οι οποίοι στην πλειοψηφία τους έχουν πολλαπλά σετ κινήσεων και αντιδρούν ακαριαία στις επιθέσεις σας. Ένα από τα κλασικά στοιχεία των παιχνιδιών Dark Souls είναι οι επικές μάχες με αφεντικά. Στο Dark Souls 3 τα πράγματα είναι λίγο διφορούμενα. Συγκεκριμένα υπάρχουν τρία-τέσσερα αφεντικά που εύκολα μπορούν να μπουν στο πάνθεον των καλύτερων μαχών που έχετε ζήσει ποτέ (ένα εξ αυτών είναι προαιρετικό και αξίζει τον κόπο να το ψάξετε), αλλά οι υπόλοιπες μάχες είναι μάλλον αδιάφορες και περιέργως πολύ εύκολες για τα δεδομένα της σειράς. Νέες ιδέες υπάρχουν σε κάποια αφεντικά, αλλά φαίνεται ότι δεν υλοποιούνται όπως ακριβώς θα ήθελαν οι δημιουργοί.

Στο Dark Souls 3 αναμενόμενα επιστρέφουν οι online μηχανισμοί των προηγούμενων τίτλων. Μπορείτε να εισβάλετε στον κόσμο κάποιου άλλου παίκτη ή αντίστοιχα κάποιος άλλος παίκτης να εισβάλει στον κόσμο σας, είτε για να αντιμετωπίσετε μαζί κάποιο αφεντικό ή κάποια δύσκολη περιοχή, είτε για να αναμετρηθείτε μεταξύ σας. Για να μπορεί κάποιος άλλος παίκτης να σας βοηθήσει ή να μπει με άγριες διαθέσεις στον κόσμο σας, πρέπει να είστε embered, δηλαδή είτε να μην έχετε πεθάνει (πράγμα δύσκολο), είτε να έχετε μόλις σκοτώσει κάποιο αφεντικό του παιχνιδιού, είτε να έχετε καταναλώσει ember που βρίσκετε στον κόσμο του παιχνιδιού. Ένα νέο στοιχείο είναι η μείωση των estus flasks που έχετε στην κατοχή σας όταν μπαίνετε στο παιχνίδι άλλου παίκτη για να τον βοηθήσετε να βγάλει κάποιο αφεντικό, προφανώς με σκοπό να γίνει λίγο πιο δύσκολη η αντιμετώπιση των αφεντικών σε co-op. Σε γενικές γραμμές η εμπειρία του online είναι σταθερή, χωρίς αποσυνδέσεις, ενώ και η διαδικασία έρευσης συμπαίκτη για co-op επιτυγχάνεται γρήγορα.

Η ποικιλία των εχθρών ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό.

Παρόντα σε ένα ακόμη παιχνίδι Souls είναι και τα covenants. Eισέρχεστε σε μια συγκεκριμένη φατρία δίνοντας συγκεκριμένα αντικείμενα στον χαρακτήρα που σας μυεί στο συγκεκριμένο covenant και απολαμβάνετε κάποιες διευκολύνσεις ή αντιμετωπίζετε κάποιες έξτρα δυσκολίες κυρίως όσον αφορά το pvp και το co-op, ανάλογα πάντα με την περίπτωση και το covenant που επιλέγετε. Συνολικά υπάρχουν οκτώ διαφορετικά covenants, κάποια εκ των οποίων είναι νέα, ενώ άλλα υπήρχαν και σε προηγούμενα παιχνίδια της σειράς.

Σε ένα παιχνίδι Souls η υποκειμενική ματιά μέσα από τα μάτια του εκάστοτε unkindled ή undead είναι σίγουρα θεμιτή, οπότε κι εγώ αντίστοιχα σας μεταφέρω κάποια πράγματα που προσωπικά με ενόχλησαν, αλλά ενδεχομένως να μην ενοχλήσουν στον ίδιο βαθμό ή ακόμη και καθόλου τους υπόλοιπους unkindled που θα ασχοληθούν με το Dark Souls 3. Πέρα από τα πολλά bonfires και τα εύκολα αφεντικά, προσωπικά με ενόχλησε η απόφαση των δημιουργών να μην πατήσουν καθόλου στους μηχανισμούς του Dark Souls 2 με τους οποίους χάνατε ένα ποσό της υγείας σας σε κάθε σας θάνατο και περιοριζόταν το respawn των εχθρών. Στην πρώτη περίπτωση, πέρα από το γεγονός ότι έκανε τα πράγματα λίγο πιο δύσκολα, σας ανάγκαζε να παίρνετε human effigies (τα οποία είναι τα αντίστοιχα embers στο Dark Souls 3) για να αναπληρώνετε την υγεία σας, αλλά στον αντίποδα είχατε το ρίσκο να εισβάλει ανά πάσα στιγμή κάποιος παίκτης στον κόσμο σας και να σας εξοντώσει, οπότε ο κίνδυνος ελόχευε πραγματικά από παντού. Στο Dark Souls 3 οι απανωτοί θάνατοι δεν μειώνουν μετέπειτα την ενέργειά σας και δεν χρειάζετε να παίρνετε συχνά ember, οπότε έχετε και πολύ λιγότερες pvp μάχες και μικρότερο κίνδυνο.

Στο δεύτερο θέμα που αφορά το αλόγιστο respawn των εχθρών, προσωπικά με βρίσκει αντίθετο γιατί χάνεται έτσι ένα κομμάτι της μαγείας του παιχνιδιού, τουλάχιστον όσον αφορά την δική μου εμπειρία με τα παιχνίδια Souls. Υπάρχουν περιοχές μετά την μέση του Dark Souls 3, όπου μπορείτε πολύ εύκολα να κάνετε grind σε εχθρούς που δίνουν πολλές ψυχές και με απανωτά level up μπορείτε να γίνετε overpowered σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, γεγονός που στερεί ένα μέρος των αρετών που προσφέρει ο τίτλος. Ένα ακόμη θέμα είναι οι λιγοστές εκπλήξεις που συναντάτε στη διάρκεια της πολύωρης ενασχόλησήας σας με το παιχνίδι. Οι νέοι μηχανισμοί είναι στην πλειονότητά τους μηχανισμοί που έχετε δει και σε προηγούμενα Dark Souls και αυτή η διάθεση για μικρό ρίσκο εκ μέρους της FromSoftware σε σημεία απογοητεύει. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, η ποιότητα του Dark Souls 3 και οι εμπειρίες που προσφέρει είναι απίστευτες και μοναδικές στο gaming. Απλά, ύστερα από αρκετούς τίτλους του είδους (με το Bloodborne να έχει κυκλοφορήσει πριν ένα χρόνο) κατ' εμέ έχει ξεκινήσει ένας μικρός κορεσμός και μάλλον είναι η κατάλληλη στιγμή για το τέλος αυτής της αριστουργηματικής σειράς.

"Ο θάνατός σου, η ζωή μου" σε ένα ακόμη παιχνίδι Souls.

Παράπονα υπάρχουν και για τον τεχνικό τομέα. Αν και τα γραφικά είναι σαφώς βελτιωμένα σε σχέση με το Dark Souls 2 τόσο στο σχεδιασμό των χαρακτήρων όσο και στις φωτοσκιάσεις και το εντυπωσιακό draw distance, συνολικά δεν φτάνουν σε ποιότητα τα γραφικά του Bloodborne. Μάλιστα προκαλούν εντύπωση οι αδικαιολόγητες πτώσεις του frame rate, αφού σε σημεία το παιχνίδι πραγματικά “κρεμάει”, ενώ κάποιες λιγότερο χτυπητές πτώσεις παρατηρούνται και σε μάχες με αφεντικά, κάτι που μπορεί να αποτελέσει τροχοπέδη στην επιβίωσή σας. Προβλήματα έχει και η κάμερα, κυρίως σε μάχες με αφεντικά, όταν σας στριμώχνουν σε γωνίες και δεν μπορείτε να δείτε πού να χτυπήσετε. Τέτοια προβλήματα εν έτει 2016 δεν έπρεπε να υπάρχουν. Στον αντίποδα, η μουσική είναι το κάτι άλλο, με τη FromSoftware να ξεπερνάει τον ίδιο της τον εαυτό. Η επιβλητική μουσική της εισαγωγής και του τέλους, οι επικές συνθέσεις που ακούγονται σε κάθε μάχη με αφεντικό και η μελαγχολική μουσική στο Firelink Shrine αποτελούν βασικό μέρος της μοναδικής εμπειρίας του Dark Souls 3. Στο ίδιο υψηλό επίπεδο βρίσκονται και οι ήχοι του κόσμου του παιχνιδιού, από τα ανατριχιαστικά γρυλίσματα των εχθρών, μέχρι τα ρεαλιστικά χτυπήματα του σπαθιού σας στη σάρκα τους. Το voice acting, όπως συνήθως, δεν κινείται σε ανάλογα υψηλό επίπεδο, αλλά ούτε μειώνει ιδιαίτερα την αρτιότητα του ηχητικού τομέα.

Αν και το Dark Souls 3 δεν αποτελεί μια πραγματικά νέα εμπειρία Souls, έχει αυτήν την
“αστερόσκονη” και την ποιότητα των προκατόχων του και προσφέρει μία ακόμη συγκλονιστική περιπέτεια. Αγοράζετε το Dark Souls 3 με κλειστά μάτια, είτε είστε φαν της σειράς, είτε θέλετε να τη γνωρίσετε τώρα.

Η γνωστή κορυφαία εμπειρία SoulsΑξεπέραστο εικαστικό και level designΗ μεγαλύτερη κλίμακα που έχει κάθε περιοχήTo καλύτερο σύστημα μάχης της σειράςΤρομερή ποικιλία όπλων και εχθρώνΣυγκλονιστική μουσικήΣοβαρά τεχνικά θέματαΛίγες εκπλήξεις και έλλειψη ρίσκουΤα περισσότερα αφεντικά είναι ευκολότερα του αναμενομένουΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 9.0

ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ:PS4 (review), Xbox One, PCΑΝΑΠΤΥΞΗ:FromSoftwareΕΚΔΟΣΗ:Bandai NamcoΔΙΑΘΕΣΗ:Bandai Namco HellasΕΙΔΟΣ:Action RPGΠΑΙΚΤΕΣ:Single-player, multiplayerΕΠΙΣΗΜΟ SITE:http://www.darksouls3.comHM. ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:12/4/2016PEGI:16

Game20.gr, το Άσυλο των gamers

Keywords
xbox one, αφοσίωση, παζλ, νέα, design, video, game, animation, rpg, σετ, online, συγκεκριμένο, pvp, undead, draw, frame, voice, ps4, xbox, namco, site, http, τελη κυκλοφοριας, Μις φαν ντερ ρόε, φωτια, τελος του κοσμου, τελη κυκλοφοριας 2014, τελη κυκλοφοριας 2015, τελη κυκλοφοριας 2016, εξτρα, η ζωη, μποτες, βημα, γωνιες, δουλεια, θανατος, θεμα, μουσικη, ξορκια, οψη, παιχνιδια, υγεια, φλογα, χειρομαντεια, game, pvp, rpg, αμηχανια, αξιζει, απλα, ασπιδα, ασμα, ασυλο, αφηγηση, αφοσίωση, βρειτε, βρισκεται, γαντια, γεγονοτα, γεγονος, γινει, γινεται, δευτερο, διαστημα, δειτε, δικη, δομη, εγρηγορση, ευκολα, ειλικρινα, υπαρχει, ελλειψη, ενεργεια, εξελιξη, εποχη, επρεπε, εχθροι, ζημια, ζωη, ιδεες, ιδιο, ειδος, ιντερνετ, υπηρχαν, υπομονη, ηχοι, θυμιζει, εικονα, κινηση, κυκλος, κλιμακα, λεπτομερειες, μαγεια, ματια, μειωση, μικρο, μπορειτε, νοημοσυνη, παντα, οκτω, ολα τα παιχνιδια, παζλ, ποιοτητα, προβληματα, ρισκο, ρολο, σετ, σιγουρα, συγκεκριμένο, συγκεκριμενα, σειρα, τρια, τιτλος, φτανει, φορα, αφεντικο, animation, design, draw, frame, γινετε, ηρωας, ιδιαιτερα, χροια, κολαζ, κομματι, μπροστα, namco, παιχνιδι, player, site, online, undead, υγειας, voice, ψυχες
Τυχαία Θέματα