Dragon’s Lair XBLA Review
Μπορεί να έχουν περάσει 30 χρόνια από τότε που βγήκε, όμως το Dragon’s Lair συνεχίζει ακάθεκτο, πηγαίνοντας από την μία επανέκδοση στην άλλη. Αυτή τη φορά ο Dirk the Daring επιστρέφει στο Xbox 360, με την γνωστή εμπειρία, watch mode, co-op, achievements, αλλά και συμβατότητα με Kinect. Αξίζει να (ξανα)παίξετε Dragon’s Lair, ή το παιχνίδι είναι πια εκτός εποχής;
Για όσους δεν έχουν ξαναδεί το Dragon’s Lair, πρόκειται για το πρώτο interactive game,
Όπως ήταν φυσικό, για να αυξηθεί το replay value του Dragon’s Lair, έχουν προστεθεί και τα ανάλογα achievements, τα οποία και πάλι δεν είναι αρκετά για να σας κρατήσουν, καθώς ακόμη και τα πιο δύσκολα εξ αυτών μπορούν εύκολα να ξεκλειδωθούν μέσα σε μερικές ώρες. Από την άλλη, η συνεχής επανάληψη κουράζει πολύ γρήγορα, ενώ ήδη μετά από τις δύο πρώτες φορές ενασχόλησης τα πλήκτρα γίνονται γνωστά, με την απομνημόνευση τους να μην είναι και το δυσκολότερο επίτευγμα. Μία ακόμη νέα προσθήκη είναι η επιλογή του watch mode, στο οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε τα κατορθώματα του Dirk σε νέα, ανανεωμένη έκδοση, χωρίς να εμπλακείτε καθόλου με τη μοίρα του εικονικού ήρωα. Το εν λόγω mode προσφέρει σχεδόν 20 λεπτά βίντεο υψηλής ανάλυσης, αλλά με την έλλειψη διαλόγων και με την απουσία οποιασδήποτε επιπλέον σκηνής (σε σχέση με το τι έχουμε δει μέχρι σήμερα στους τίτλους) σίγουρα δε μπορεί να εντυπωσιάσει τους ήδη γνώστες της ιστορίας.
Μία εικόνα που θα δείτε πολλές φορές!
Εκεί που τα πράγματα περιπλέκονται ακόμη περισσότερο είναι στην επιλογή παιχνιδιού με το Kinect. Οι κινήσεις που γίνονται με τα πλήκτρα δίνουν τη θέση τους στους ίδιους τους παίκτες, με τις εντολές δεξιά, αριστερά, ευθεία και πίσω να πραγματοποιούνται με την τοποθέτηση του σώματος προς την ανάλογη κατεύθυνση, η επιλογή του ξίφους απαιτεί την άρση και το κατέβασμα του χεριού (είτε το δεξί είτε το αριστερό), ενώ για να πιαστείτε από κάποιο σχοινί πρέπει να σηκώσετε το χέρι σας προς την ανάλογη κατεύθυνση. Εκτός του ότι το Kinect αρκετές φορές δεν ανταποκρίνεται καν, δεν υπάρχει κάτι ουσιαστικά νέο που μπορεί να σας παροτρύνει να προτιμήσετε τον αισθητήρα και όχι το χειριστήριο. Τα κολλήματα του Kinect καθιστούν το χειριστήριο απαραίτητο.
Από την άλλη έχουμε την προσθήκη co-op mode, η οποία επίσης κάθε άλλο παρά ουσιαστική είναι. Έως και δύο άτομα μπορούν να παίξουν μαζί στο ίδιο σύστημα, όμως κάθε ένας περιμένει τη σειρά του, με την κάθε σκηνή απλά
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Τεχνολογία
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Game 2.0
![Dragon’s Lair XBLA Review,](https://images.inewsgr.com/78/Dragons-Lair-XBLA-Review.jpg)
- Τελευταία Νέα Game 2.0
- Dragon’s Lair XBLA Review
- Εφιαλτικό gameplay από το Metro: Last Light
- To Jet Set Radio «ζωγραφίζει» το PS Vita
- Έτοιμο για αποκάλυψη το νέο υπερ-RPG της CD Projekt
- Λαμπερές παρουσίες στο PlayStation All-Stars Battle Royale
- Wii U στο Facebook
- Κουκλί το Arma 3
- Έτοιμοι να μας μαγέψουν ξανά οι δημιουργοί του Heavy Rain
- To Inversion αντιστρέφει τη βαρύτητα το καλοκαίρι
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Τεχνολογία
- Lightworks: δωρεάν (κι επαγγελματική) επεξεργασία βίντεο
- Join the Party με το F2G
- Φωτογραφίες από το Μαύρο και Λευκό iPhone επόμενης γενιάς και περισσότερες λεπτομέρειες
- Αύριο η αποκαλυψη του Gigabyte X11, του ελαφρυτερου notebook στον κοσμο
- Ξεκινά η αναβάθμιση σε Android 4.0.4 για τα Xperia Arc/Arc S, Xperia Neo/Neo V και Xperia Ray
- Review: Max Payne 3
- Νέες φωτογραφίες «διέρρευσαν» για το επερχόμενο iPhone 5
- Αναβάθμιση της εφαρμογής για την αξιολόγηση της ευρυζωνικής σύνδεσης
- H Alcatel παρουσιάζει το διπύρηνο OT986 στις 4.5 ίντσες και τιμή στα 300 Ευρώ
- Δείτε το πρώτο teaser trailer από το νέο Tomb Raider