H αποτυχημένη (τεχνική) επανάσταση του Assassin’s Creed 3 στο PC

Θυμάστε όταν η Ubisoft δήλωνε ότι θα καταβάλει τα μέγιστα στην μεταφορά του Assassin’s Creed 3 στο PC; Θυμάστε όταν η εταιρεία δήλωνε ότι οι PC gamers θα ήταν… περήφανοι για την έκδοση του PC; Ή όταν δήλωνε ότι τελικά καθυστερεί την έκδοση ώστε να βγει καλή; Ε ξεχάστε τα όλα αυτά, γιατί το Assassin’s Creed 3 PC είναι ένα κακό console port, με έναν DX11 renderer

που υποφέρει από bugs και τεχνικά θέματα που δεν υπήρχαν στα προηγούμενα της σειράς. Όχι μόνο αυτό, αλλά το παιχνίδι δεν εκμεταλλεύεται τους τρεις ή τέσσερις πυρήνες των τωρινών CPUs, πράγμα που σημαίνει ότι οι περισσότεροι θα είστε CPU-limited στις περισσότερες σκηνές.

Όπως μάλλον γνωρίζετε ήδη, το Assassin’s Creed 3 είναι το πρώτο παιχνίδι που χρησιμοποιεί την AnvilNext engine της Ubisoft. Και όπως συμβαίνει με όλες τις φετινές game engines (που προσπαθούν οι εταιρείες να τις πλασάρουν ως εντελώς νέες), βασίζεται σε αυτή των προηγούμενων τίτλων της σειράς. Και ναι, κι αυτή η μηχανή μαστίζεται από τα ίδια τεχνικά θέματα που υπήρχαν και στα AC2/Brotherhood/Revelations. Πράγμα για το οποίο εννοείται πως ευθύνεται κυρίως η ίδια η Ubisoft (για την ακρίβεια οι προγραμματιστές της) κι όχι η μηχανή γραφικών.

Δε πα να βλέπουμε καλή χρήση των πυρηνών, το παιχνίδι τρέχει ακριβώς το ίδιο και σε έναν dual-core.

Όπως πάντα, χρησιμοποίησα έναν υπερχρονισμένο Q9650 (4.2Ghz) με 4GB RAM, μια Nvidia GTX 295, Windows 7 64Bit και την τελευταία έκδοση των GeForce drivers. Ευτυχώς η Nvidia διόρθωσε ένα πρόβλημα με flickering που υπήρχε, οπότε καλό είναι να κατεβάσετε τους GeForce 310.70 Beta. Από εκεί και πέρα, το SLI scaling είναι μέτριο, αφού εξαιτίας του “κονσολίστικου” προγραμματισμού, το παιχνίδι δεν εκμεταλλεύεται τους quad-cores.

Εκ πρώτης όψεως φαίνεται ότι το AC3 χρησιμοποιεί ιδανικά τους τέσσερις πυρήνες ενός quad-core. Στην πραγματικότητα όμως, δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Παρόλο που το scaling στους τέσσερις πυρήνες είναι πάρα πολύ καλό στη Βοστόνη, εντούτοις δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ ενός dual-core κι ενός quad-core. Πράγμα περίεργο, καθώς θα έπρεπε να υπάρχει. Όταν προσομοίωσα έναν dual-core, δεν παρατήρησα καμία επιπρόσθετη πτώση των καρέ. Όχι μόνο αυτό, αλλά το AC3 βασίζεται στον έναν πυρήνα για τους περισσότερους υπολογισμούς της CPU. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι όλοι θα αντιμετωπίσετε περιορισμούς με τη CPU, καθότι το παιχνίδι δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί -ιδανικά- τους πολλούς πυρήνες. Ναι, ένας Q9650 είναι σχετικά παλιός. Παρά ταύτα, το γεγονός ότι το AC3 δεν μπορεί να χειριστεί τρεις ή παραπάνω πυρήνες αποδεικνύει ότι η Ubisoft δεν προσπάθησε καν να βελτιστοποιήσει το παιχνίδι για τo PC. Με άλλα λόγια, στα χέρια μας έχουμε άλλο ένα port τύπου GTA IV.

Ο ορισμός του un-optimized. Ο Desmond κοιτάει ένα φορτηγό, δεν γίνεται τίποτα επί σκηνής, και η χρήση GPU πέφτει στο 60% (και στα 27.2 fps).

Όσον αφορά τα γραφικά, το AC3 δείχνει όμορφο και πολύ καλύτερο από τους προκατόχους του. Η Ubisoft είχε δηλώσει ότι η έκδ

Keywords
Τυχαία Θέματα