Shinji Mikami: Οι παίκτες πλέον τρομάζουν πιο δύσκολα

Η επιστροφή του Shinji Mikami με το πολυαναμενόμενο The Evil Within, είναι ότι καλύτερο για το είδος των παιχνιδιών τρόμου. Όμως ο θρυλικός developer διαπιστώνει μια ενδιαφέρουσα διαφορά σε σχέση με παλιά. Σύμφωνα με τον Mikami, οι τρόποι με τους οποίους τα παιχνίδια προσπαθούν να προκαλέσουν τρόμο παραμένουν ίδιοι, οπότε οι παίκτες έχουν συνηθίσει και πλέον τρομάζουν πιο δύσκολα. Γι αυτό και το The Evil Within είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να κάνει τους παίκτες να νιώθουν εντελώς αδύναμοι, με ελάχιστα πυρομαχικά, κλειστούς χώρους και σχεδόν ανίκητους εχθρούς που απαιτούν τρέξιμο και κρύψιμο. Ποια η άποψή σας επί του θέματος; Όντως τρομάζουμε πιο δύσκολα;

Game20.gr, το Άσυλο των gamers

Keywords
Τυχαία Θέματα