Star Wars: The Old Republic Review
A long time ago, in a galaxy far, far away…. Κάπως έτσι φαντάζει πλέον η μακρινή μέρα της ανακοίνωσης του πρώτου ΜΜΟRPG της Bioware, με θέμα το πολυαγαπημένο σύμπαν των Star Wars. Μετά από κύκλο ανάπτυξης σχεδόν επτά χρόνων και έχοντας σπάσει ήδη κάποια ρεκόρ, το Star Wars: The Old Republic
Ως συνέχεια των KOTOR και παιδί της Bioware, το στοιχείο που χαρακτηρίζει το SWTOR, είναι πρώτα και κύρια η ιστορία του. Τα γεγονότα, στα οποία καλούμαστε να λάβουμε μέρος, εκτυλίσσονται 300 χρόνια μετά από αυτά των KOTOR 1 και 2, και 3.500 χρόνια πριν τους Darth Vader και Luke Skywalker. Μια ισχνή συνθήκη ειρήνης κρατάει τις δυνάμεις της Αυτοκρατορίας των Sith και της Γαλαξιακής Δημοκρατίας μακριά από ένοπλες συρράξεις, με ψυχροπολεμικές κινήσεις αμφότερων στο παρασκήνιο. Οι Jedi, αφού κατηγορήθηκαν ως υπεύθυνοι για την κυριαρχία των Sith στον 28-ετή πόλεμο, ο οποίος οδήγησε στην υπογραφή της συνθήκης, αυτοεξορίζονται στον πλανήτη Tython, την γενέτηρά του τάγματος τους, σε αναζήτηση καθοδήγησης και επανασύνδεσης με την Δύναμη. Στην αντίπερα η Αυτοκρατορία, μετά από απουσία χιλίων χρόνων, και με τον πλανήτη Korriban πλέον στην κατοχή της, ιδρύει εκ νέου την ακαδημία των Sith. Η δικιά μας ιστορία εξελίσσεται 10 χρόνια μετά τη συνθήκη ειρήνης (Treaty of Corruscant).
Ξεκινάμε, φυσικά, με την δημιουργία χαρακτήρα. Επιλέγουμε server (PvE, PvP και φυσικά για τους λάτρεις των παιχνιδιών ρόλων RPPvE και RPPvP…), παράταξη, φυλή, και μεταξύ τεσσάρων κλάσεων για κάθε παράταξη. Άξια αναφοράς είναι και η δυνατότητα επιλογής ηπείρου όπου θα παίξουμε (μεταξύ Βορείου Αμερικής και Ευρώπης), κάτι που δεν συναντάμε συχνά σε παιχνίδια, και αξίζουν συγχαρητήρια στις ΕΑ/Bioware για την προσθήκη αυτή. Αφού καθορίσουμε και τις λεπτομέρειες στην εμφάνιση του χαρακτήρα μας, που θα βλέπουμε πολύ συχνά αφού η ιστορία εκτυλίσσεται με τη μορφή cut-scene διαλόγων, είμαστε έτοιμοι για διαγαλαξιακά ταξίδια!
Οι κλάσεις στο παιχνίδι είναι οκτώ, αν και ουσιαστικά ανάγονται σε τέσσερις, με κάποιες διαφορές στις ικανότητες, ώστε να υπάρχει ο απαραίτητος διαχωρισμός, αλλά να διατηρείται η ισορροπία και να μένει η γκρίνια των παιχτών στο ελάχιστο. Η Αυτοκρατορία έχει στη διάθεση της τους Bounty Hunter – κοινώς, ο κυνηγός επικηρυγμένων στα πρότυπα του Boba Fett των ταινιών (να’χα ένα ευρώ για κάθε κωμική παραλλαγή του ονόματος που συνάντησα) και εν γένη γκατζετάκιας που θα ζήλευε ο κάθε Batman, Sith Warrior – ο πολεμιστής και χρήστης φωτόσπαθου, Sith Inquisitor – ο μάγος του παιχνιδιού, και Imperial Agent – κατάσκοπος στο όνομα της βασίλι…ε Αυτοκρατορίας ή αν θέλετε μισθωμένος κουτσομπόλης, που μπορεί να χρησιμοποιεί κάλυψη, σπέρνει τον όλεθρο από μακριά, ή χτυπάει από τις σκιές!
Η Γαλαξιακή Δημοκρατία, α
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Τεχνολογία
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Game 2.0
- Τελευταία Νέα Game 2.0
- Star Wars: The Old Republic Review
- To Nexuiz «αναγεννά» τα arena FPS με τη δύναμη της CryEngine 3
- Mass Effect 3 = Origin
- «Δικομματισμός» στις δημοσκοπήσεις για την επόμενη γενιά
- Ευκαιρία να ασχοληθείτε με το Rift
- Η Nintendo αποκρύπτει τις πωλήσεις του WiiWare
- Η ΕΑ στην πρώτη γραμμή της F2P επανάστασης
- Γευθείτε τη δύναμη του Σκότους στο demo του Darkness 2
- Microsoft: Δεν τρέχει τίποτα με το Xbox.com
- Skyrim στο φουλ στο Razer Project Fiona
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Τεχνολογία
- Nokia: δεν πουλάμε …
- 66 εκατομμύρια πωληθέντα Xbox 360
- Nokia: Πρώτη σε χρήστες Smartphone στο EU5
- H Visa πιστοποιεί smartphones για χρήση τους σε πληρωμές μέσω κινητών
- Η Lenovo παρουσίασε το Classmate+
- Crypto Media Player Free Time 250
- Texas Instruments: Φαίνεται έτοιμη για την σχεδίαση του OMAP 5
- Νέο Network Media Player και Blu-ray Disc Player από την Sony
- ΗΠΑ: η τηλεόραση πιο δημοφιλής από το κινητό!
- Συνεχίζεται η άνοδος των ευρυζωνικών συνδέσεων