Tribes: Ascend Preview

Την τελευταία φορά που παίξαμε κάποιο τίτλο Tribes ήταν το 2004, όταν τη σειρά την είχε αναλάβει η Irrational. Το Tribes: Vengeance ήταν αρκετά διασκεδαστικό, αν και οι hardcore fans δυσαρεστήθηκαν από την πιο “χύμα” προσέγγιση που είχε δοθεί στο παιχνίδι. Βέβαια, όσο και αν χαλάρωναν το gameplay, εκείνη τη χρονιά έβγαινε και το Unreal Tournament 2004, με αποτέλεσμα το Tribes: Vengeance να μείνει στην τύχη του, χωρίς καμμία υποστήριξη από την εκδότρια Vivendi. Τώρα, οκτώ χρόνια μετά,

η ιστορική αυτή σειρά σειρά επανέρχεται. Η High-Rez, μια εταιρία που στο ενεργητικό της έχει το αρκετά ενδιαφέρον free-to-play ΜΜΟ Global Agenda, έχει αναλάβει πλήρως το franchise, με δύο τίτλους στα προσεχώς: ένα MMO ονόματι Tribes Universe (το οποίο έχει μάλλον μπει στον πάγο), και το Tribes: Ascend, το oποίο είχα την ευκαιρία να παίξω σε beta.

Πρώτα απ’όλα νομίζω αξίζουν συγχαρητήρια στη High-Rez για την πολύ απλουστευμένη διαδικασία του download και της εγκατάστασης του client. Χωρίς πολλά πολλά, και με μια ξεκάθαρη σελίδα στο internet τα πράγματα είναι απλά, ακόμα για έναν αρχάριο χωρίς εμπειρία σε τέτοια θέματα. Κίνηση σίγουρα θετική, αφού το Ascend απευθύνεται σε πιο ευρύ κοινό. Όντως, εξακολουθεί να διατηρεί αρκετά στοιχεία από τα προηγούμενα παιχνίδια, αλλά η λογική του είναι πάνω-κάτω ίδια με αυτή του Global Agenda: ένα free-to-play shooter, αποκλειστικά multiplayer, που στηρίζει οικονομικά την εταιρία με τη μέθοδο των μικροσυναλλαγών.

Το UI είναι μινιμαλιστικό.

Όπως και να έχει πάντως, όσοι έχουν ασχοληθεί με τα προηγούμενα Tribes σίγουρα θα αναγνωρίσουν τα βασικά στοιχεία του gameplay. Τεράστιοι χάρτες, φουτουριστικό περιβάλλον (που εχμ… μάλλον επηρέασε και παιχνίδια όπως το Halo) και όπλα, και εξαιρετικά γρήγορο gameplay κομμένο και ραμμένο στα μέτρα αυτών που δεν είναι ακριβώς οπαδοί του ρεαλισμού στα παιχνίδια. Βέβαια αυτό δε σημαίνει ότι το παιχνίδι είναι εύκολο. Προσβάσιμο είναι σίγουρα, αλλά για να βγεις πρώτος στα leaderboards, χρειάζεται, πέρα από εξάσκηση ωρών, και ένα άλφα ταλέντο.

Δεν είναι όμως θέμα εγωισμού να βγει κάποιος πρώτος στα leaderboards του Tribes: Ascend. Για την ακρίβεια, μερικές στιγμές έπιανα τον εαυτό μου να μην τον ενδιαφέρει κάτι τέτοιο (μάλιστα πολύ σπάνια κοιτούσα την κατάταξη την ώρα του αγώνα όπως κάνω με άλλα παιχνίδια). Η πολύ έντονη ροή των μαχών, που διαρκούν χαλαρά πάνω από τέταρτο ως επί το πλείστον, και οι πολλές στρατηγικές που μπορεί κανείς να ακολουθήσει κατά τη διάρκειά του ματς, τον αποτρέπουν από το να ασχολείται αποκλειστικά με το πόσους πόντους θα καταφέρει να πάρει.

Φυσικά, στο deathmatch, όσα περισσότερα kills κάνετε, τόσους περισσότερους πόντους κερδίζετε, και, συνεπώς, τόσο πιο κοντά φτάνετε στο επόμενο level. Απλά το θέμα είναι ότι ακόμα και σε αυτό το mode υπάρχει μια υποψία CTF, αφού αυτός που σκοτώνει τον σημαιοφόρο παίρνει περισσότερους πόντους. Αυτό ακριβώς είναι που κάνει το deathmatch ακόμα πιο ενδιαφέρον. Θα κυνηγήσεις το σημαιοφόρο; Θα κ

Keywords
Τυχαία Θέματα