Unit 13 Review
Με το να αποτελεί προς το παρόν το μοναδικό shooter του PS Vita, το Unit 13 της Zipper απολαμβάνει πολλά προνόμια που θα ζήλευαν ένα κάρο τίτλοι. Θεωρείται μονόδρομος για τους λάτρεις του είδους, προσελκύει τους hardcore gamers, ενώ η ίδια η δομή του είναι ιδανική για να το κάνει το απόλυτο “σοβαρό” time-killer. Παρόλα αυτά, μετά από λίγες παιχνιδιού μπορεί κανείς να διαπιστώσει πως τα μειονεκτήματα του ή καλύτερα οι παγίδες στις οποίες σκοντάφτει, το κατατάσσουν αρκετά χαμηλά
Η δομή αυτή είναι κάτι που είδαμε πολύ πρόσφατα σε φορητό και αναφέρομαι στο Resident Evil: Mercenaries 3D του 3DS. Δεν υπάρχει ούτε και στο Unit 13 μία συνεχής ροή στο campaign του. Αντ’ αυτού, δίνονται στον παίκτη τρεις ντουζίνες αποστολές να ασχοληθεί και να εξερευνήσει. Αυτές ξεκλειδώνονται σταδιακά (για αρχή δίνεται μία, αφού ολοκληρωθεί ξεκλειδώνονται άλλες δύο, κ.ο.κ), ενώ παρουσιάζουν ευπρόσδεκτη ποικιλία. Μπορεί τα modes που δίνονται να μην είναι ιδιαιτέρως πολλά, η προσσέγγιση που απαιτούν όμως, ειδικά σε συνδυασμό με τη δομή της κάθε πίστας, είναι ικανή να καθηλώσει τους παίκτες για πολύ ώρα μπροστά στην οθόνη του φορητού.
Όχι όμως επειδή το Unit 13 είναι ακραία δύσκολο. Παρότι η κάθε αποστολή έχει έναν υποτυπώδη βαθμό δυσκολίας, αυτός δεν αφορά τόσο το αν θα καταφέρει κανείς να βγάλει την αποστολή ή όχι – αυτό είναι απρόσμενα εύκολο. Το δύσκολο της υπόθεσης είναι να καταφέρει να βγάλει την πίστα με όσο το δυνατόν περισσότερο bonus γίνεται. Οι βαθμοί bonus -που λειτουργούν κυρίως για να ανεβάσουν το επίπεδο του χαρακτήρα, ενώ αντιπροσωπεύονται από πέντε το μάξιμουμ αστεράκια- δίνονται για διάφορους λόγους, ξεχωριστούς για κάθε mode. Στις πίστες του elite mode, για παράδειγμα, ένα τεράστιο bonus δίνεται στο χαρακτήρα αν η ζωή του (που μετράται από μια μπάρα εν προκειμένω) παραμείνει ανέπαφη κατά τη διάρκεια της αποστολής. Μία άλλη εφαρμογή του συστήματος bonus είναι τα headshots. Τότε ο παίκτης παίρνει τους διπλάσιους σχεδόν πόντους από τα κανονικά kills.
Τα modes του παιχνιδιού δεν παρουσιάζουν κάποια τρομακτική ποικιλία, όντας τέσσερα στον αριθμό. Σα να μην έφτανε αυτό, κανένα από αυτά δεν εισάγει κάτι παντελώς καινούριο στο είδος. Ή απαιτούν μια πιο stealthy προσσέγγιση, ή παίρνουν τη μορφή time trial ή πολύ απλά σας βάζουν στην πίστα ούτως ώστε να εκπληρώσετε κάποια objectives. Οι πίστες από την πλευρά τους, παρόλο που φαίνεται πως είναι δουλεμένες και τελικά έξυπνα σχεδιασμένες, αρχίζουν να επαναλαμβάνονται πολύ νωρίς, με αποτέλεσμα απλά να δυσχαιρένουν το ήδη επικίνδυνα βαρετό single-player.
Η κοινοτυπία των modes και των πιστών, εξισορροπείται ελαφρώς από τους οκτώ διαθέσιμους χαρακτήρες του Unit 13. Καθένας από δαύτους έχει διαφορετική ειδικότητα και το παιχνίδι, στο mini-briefing της κάθε αποστολής, προτείνει τον κατάλληλο, αν και υπάρχει η επιλογή για τον παίκτη να διαλέξει κ
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Τεχνολογία
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Game 2.0
- Τελευταία Νέα Game 2.0
- Unit 13 Review
- Βοηθήστε το PES να γίνει καλύτερο
- Προ των πυλών το Dark Souls για PC;
- Τίτλοι τέλους για τους δημιουργούς του SOCOM;
- Total War: Shogun 2 – Fall of the Samurai Review
- Ακυρώθηκε το Prey 2;!
- Και νέο… Tex Murphy μέσω crowdfunding
- Αισιόδοξα μηνύματα από την αγορά του PC gaming
- Μπείτε στο ρυθμό του Final Fantasy με το Theatrhythm
- Λεφτά υπάρχουν: 3.000 νέα iPad με το καλημέρα στην Ελλάδα
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Τεχνολογία
- ICS 4.0 σε μόλις 1,6% των Android συσκευώ
- Είναι η προσωπική μας ζωή ασφαλής από τα social media;[infographic]
- 2 Αυγούστου 2013 η συνέχεια των 300
- Η εφαρμογή Kindle for Android τώρα με αποστολή προσωπικών αρχείων στη συσκευή μας
- Unijobs.gr: Το πρώτο ελληνικό site εύρεσης εργασίας σχεδιασμένο για φοιτητές και νέους
- 3.768 ευρώ για ένα κινητό δεν είναι πολλά;
- Facebook, Φωτογραφίες σε Full Screen!
- Ευρώπη και Ιαπωνία αποκτούν σύνδεση μέσω οπτικών ινών
- F1-Πρώτος ο Αλόνσο
- Κυκλοφορία και αλλαγές στους...Dokken