Wreckateer Review

Μπορεί το Kinect να είναι εδώ και δύο χρόνια… ανάμεσά μας, όμως, όσο περνάει ο καιρός, φαίνεται όλο και περισσότερο ότι ο αισθητήρας της Microsoft δεν είναι τελικά και ότι το καταλληλότερο για gaming. Πάντως, το Wreckateer είναι ιδανικός λόγος για να… ξεσκονίσετε το Kinect. Για πολλούς ο τίτλος φαινομενικά αποτελεί μία 3D έκδοση του Angry Birds, χωρίς βέβαια αυτό να είναι απαραίτητα

κάτι το αρνητικό, με την Iron Galaxy Studios να αξιοποιεί αρκετά καλά τις δυνατότητες του Kinect και να προσφέρει μία πολύ καλή και διαφορετική εμπειρία στους κατόχους του.

Ως ένας ανερχόμενος Wreckateer, εκπαιδεύεστε από δύο μάστορες του “επαγγέλματος” στη τέχνη της καταστροφής, δουλεύοντας για την Wreck & Tinker Destruction Company. Η δουλειά σας είναι να εξολοθρεύσετε όλα τα Goblins που έχουν ταράξει την περιοχή, καθώς και να εξαφανίσετε μια για πάντα ότι κτίσμα έχει δημιουργηθεί από αυτά. Και αυτό είναι όλο. Μπορεί η ιστορία να μην είναι το ισχυρότερο χαρτί του τίτλου, αλλά σίγουρα προσφέρει έναν στόχο και μπορεί άνετα να σας παρασύρει στον κόσμο του “Βασιλείου”, με τα αρχικά επίπεδα να σας εξηγούν τι ακριβώς παίζει και να σας μαθαίνουν τις βασικές κινήσεις.

Tο κύριο όπλο σας ακούει στο όνομα Ballista, το οποίο μπορεί να εκτοξεύει πυρά έναντι των κτισμάτων που βρίσκονται απέναντί σας. Η όλη αίσθηση φαντάζει απολύτως φυσική, αφού το Kinect ελέγχει το χώρο σας, σας καλεί να κάνετε κάποια βήματα μπροστά προς την Ballista, την πιάνετε βάζοντας τα χέρια σας μπροστά, στοχεύετε με το σώμα σας προς την επιθυμητή κατεύθυνση, κάνετε τα απαραίτητα βήματα προς τα πίσω (όσο περισσότερα βήματα, τόση περισσότερη δύναμη) και ελευθερώνετε τα χέρια σας για να εξαπολήσετε τα αντίστοιχα πυρά σας (σαν σφεντόνα ένα πράγμα).

Gotta kill ‘em all!!!

Υπάρχουν αρκετά είδη πυρών, από απλές μεταλλικές μπάλες κανονιών μέχρι και μπάλες διασποράς. Κάθε είδος διαφέρει σε δυνάμεις και χειρισμό και πρέπει να μάθετε να το ελέγχετε και να το αξιοποιείτε κατάλληλα. Είτε χρησιμοποιείτε τα χέρια σας, είτε ολόκληρο το σώμα σας, ο στόχος βέβαια παραμένει ίδιος. Επίσης, εάν πετύχετε κάποιο Goblin “κατάμουτρα” σας δίνεται μία επιπλέον επιλογή για “διόρθωση”, δηλαδή αν κάποια βολή σας δεν έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα, μπορείτε να την επαναλάβετε.

Η όλη περιπέτεια διαρκεί περίπου τέσσερις ώρες, χωρίς να παρέχει κάποιον σοβαρό λόγο επιστροφής. Όμως, η διάρκεια μπορεί για κάποιους να είναι ικανοποιητική, αν αναλογιστούμε ότι μιλάμε για arcade τίτλο των 10 ευρώ. Δυστυχώς, η όλη μαγεία του Wreckateer χάνεται μέσα στην πρώτη ώρα, όταν δηλαδή καταλάβετε ότι η ελευθερία του είναι απλά φαινομενική και τίποτα παραπάνω. Οι επιλογές καταστροφής είναι αυστηρά scripted σε κάθε επίπεδο, προσφέροντας το δίλημμα “ή στοχεύεις στο σωστό σημείο ή δεν καταστρέφεις τίποτα”, ακόμα και αν πίσω από το κάστρο βρίσκονται άλλα πέντε σπίτια. Επίσης, για να περάσετε στο επόμενο επίπεδο πρέπει να σημειώσετε αρκετά καλό σκορ, ώστε να κατακτήσετε τουλάχιστον το χάλκινο μετάλλιο, κά

Keywords
Τυχαία Θέματα