H ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΣΗ ΒΕΓΓΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΤΟ 1971
13:46 4/5/2011
- Πηγή: Πρέζα TV
Επειδή είσαι από τους λίγους ανθρώπους σ’ αυτόν τον τόπο, που εμφανίστηκε στο σινεμά χωρίς να ’χει καμιά σχέση μ’ αυτό και δημιούργησε ένα χαρακτήρα, θα ’θελα να μου μιλήσεις για το ξεκίνημά σου…
Ο Κούνδουρος. Ο Νίκος Κούνδουρος. Αν δεν συναντιόμαστε στο Στρατό, δεν θα υπήρχε στο πανί ούτε Θανάσης, ούτε Βέγγος. Δούλευα σ’ ένα πατάρι τα δέρματα. Στο Στρατό μαζευτήκαμε μια ομάδα για να σκαρώσουμε μια παράσταση. Ο Κούνδουρος ήταν σκηνογράφος. Μια μέρα μου λέει: «Θανάση, όταν απολυθούμε θα παίξεις σε μια ταινία που θα φτιάξω». Γύρισα στο πατάρι κι ούτε που το θυμόμουνα. Έτσι, όταν ήρθε να με
βρει, δεν είχα καμιά διάθεση πια κι αρνήθηκα. Η επιμονή του όμως ήταν τέτοια, που στο τέλος με κατάφερε. Γυρίστηκε η «Μαγική Πόλη» και βρέθηκα μέσα σ’ ένα καινούργιο κόσμο, που ταυτόχρονα αποτελούσε και μια λύση για το οικονομικό μου πρόβλημα.
Έπαιζα τρίτους ρόλους και δούλευα σαν φροντιστής για ένα κομμάτι ψωμί. Αυτή είναι η αρχή. Χειρότερες μέρες δε θυμάμαι στη ζωή μου. Γυρίστηκε και ο «Δράκος». Μέσα σε δυο χρόνια έπαιξα 22 μικρούς ρόλους που μ’ είχαν τσακίσει. Ήθελα να κάνω κάτι άλλο, οπωσδήποτε κάτι πιο σημαντικό. Είχα κάποια επιτυχία και μου δώσαν ρόλους πρωταγωνιστή. Πνιγόμουνα εκεί μέσα, καταλάβαινα πως δεν ήμουν εγώ, αλλά κάποιος ηθοποιός Βέγγος που τον μεταχειριζόντουσαν όπως ήθελαν. Σε τέτοιο σημείο φτάσανε τα πράγματα, και σκέφτηκα να κάνω μια δική μου εταιρία παραγωγής, όπου οι ταινίες θα γινόντουσαν όπως πάνω-κάτω ήθελα. Με βοήθησαν πολύ δύο σκηνοθέτες που κατάλαβαν και πίστεψαν σ’ αυτά που σκεφτόμουνα. Ο Πάνος Γλυκοφρύδης και ο Ερρίκος Θαλασσινός. Ταινίες σαν τον «Παπατρέχα» ή το «Μην Είδατε τον Παναή» δεν θα ’βγαιναν χωρίς αυτούς. Και μέχρις ένα σημείο ήμουνα ήσυχος. Είχα δυο ανθρώπους που μπορούσαν να με καταλάβουν και να προωθήσουν τις σκέψεις μου πάνω στο φτιάξιμο μιας ταινίας.
Μια μέρα ο Γλυκοφρύδης μου είπε πως ήταν αδύνατο να συνεχίσει μαζί μου, γιατί δεν πίστευε πως οι ταινίες αυτές ανταποκρίνονταν στις απόψεις που είχε για το σινεμά. Η επιτυχία τού «Με τη λάμψη στα μάτια» σιγούρεψε τη στάση του. Λίγο κατόπιν οι δουλειές του Θαλασσινού δεν του αφήναν περιθώρια ν’ ασχοληθεί μαζί μου. Τότε βρέθηκα σε δύσκολη θέση. Δεν είχα εμπιστοσύνη σε άλλο άνθρωπο και το χειρότερο, πίστευα πως δεν υπήρχε άλλος άνθρωπος που να με καταλαβαίνει. Έτσι πέρασα στη σκηνοθεσία. Πάλεψα όσο μπόρεσα, το αποτέλεσμα το ξέρεις: 4.000.000 δραχμές χρέος, αυτή ήταν η αμοιβή μου. Τρεις κλητήρες κάθε πρωί έξω απ’ την πόρτα μου κι από ολόκληρη την εταιρία έμεινε μονάχα ένα τηλέφωνο. Σ’ αυτήν την τραγική κατάσταση, ο Φίνος ήταν μια λύση. Του εκχώρησα όλες μου τις ταινίες. Τώρα του χρωστάω γύρω στα 2.000.000 και γυρίζω ταινίες για λογαριασμό του έναντι του χρέους.Όμως υπάρχει κι ο Κατσουρίδης. Μετά τον «Δρα Ζιβέγγο» πείστηκα ότι είναι ο καινούργιος μου άνθρωπος. Αφέθηκα σ’ αυτόν και αισθάνομαι μια σιγουριά. Φτιάχνουμε συμπαραγωγές και παρά τις επιμέρους διαφωνίες μας του μένω πιστός και θα του μένω για όσες ταινίες θελήσει. Ώσπου να βαρεθεί.
Διαβάστε περισσότερα
Ο Κούνδουρος. Ο Νίκος Κούνδουρος. Αν δεν συναντιόμαστε στο Στρατό, δεν θα υπήρχε στο πανί ούτε Θανάσης, ούτε Βέγγος. Δούλευα σ’ ένα πατάρι τα δέρματα. Στο Στρατό μαζευτήκαμε μια ομάδα για να σκαρώσουμε μια παράσταση. Ο Κούνδουρος ήταν σκηνογράφος. Μια μέρα μου λέει: «Θανάση, όταν απολυθούμε θα παίξεις σε μια ταινία που θα φτιάξω». Γύρισα στο πατάρι κι ούτε που το θυμόμουνα. Έτσι, όταν ήρθε να με
Έπαιζα τρίτους ρόλους και δούλευα σαν φροντιστής για ένα κομμάτι ψωμί. Αυτή είναι η αρχή. Χειρότερες μέρες δε θυμάμαι στη ζωή μου. Γυρίστηκε και ο «Δράκος». Μέσα σε δυο χρόνια έπαιξα 22 μικρούς ρόλους που μ’ είχαν τσακίσει. Ήθελα να κάνω κάτι άλλο, οπωσδήποτε κάτι πιο σημαντικό. Είχα κάποια επιτυχία και μου δώσαν ρόλους πρωταγωνιστή. Πνιγόμουνα εκεί μέσα, καταλάβαινα πως δεν ήμουν εγώ, αλλά κάποιος ηθοποιός Βέγγος που τον μεταχειριζόντουσαν όπως ήθελαν. Σε τέτοιο σημείο φτάσανε τα πράγματα, και σκέφτηκα να κάνω μια δική μου εταιρία παραγωγής, όπου οι ταινίες θα γινόντουσαν όπως πάνω-κάτω ήθελα. Με βοήθησαν πολύ δύο σκηνοθέτες που κατάλαβαν και πίστεψαν σ’ αυτά που σκεφτόμουνα. Ο Πάνος Γλυκοφρύδης και ο Ερρίκος Θαλασσινός. Ταινίες σαν τον «Παπατρέχα» ή το «Μην Είδατε τον Παναή» δεν θα ’βγαιναν χωρίς αυτούς. Και μέχρις ένα σημείο ήμουνα ήσυχος. Είχα δυο ανθρώπους που μπορούσαν να με καταλάβουν και να προωθήσουν τις σκέψεις μου πάνω στο φτιάξιμο μιας ταινίας.
Μια μέρα ο Γλυκοφρύδης μου είπε πως ήταν αδύνατο να συνεχίσει μαζί μου, γιατί δεν πίστευε πως οι ταινίες αυτές ανταποκρίνονταν στις απόψεις που είχε για το σινεμά. Η επιτυχία τού «Με τη λάμψη στα μάτια» σιγούρεψε τη στάση του. Λίγο κατόπιν οι δουλειές του Θαλασσινού δεν του αφήναν περιθώρια ν’ ασχοληθεί μαζί μου. Τότε βρέθηκα σε δύσκολη θέση. Δεν είχα εμπιστοσύνη σε άλλο άνθρωπο και το χειρότερο, πίστευα πως δεν υπήρχε άλλος άνθρωπος που να με καταλαβαίνει. Έτσι πέρασα στη σκηνοθεσία. Πάλεψα όσο μπόρεσα, το αποτέλεσμα το ξέρεις: 4.000.000 δραχμές χρέος, αυτή ήταν η αμοιβή μου. Τρεις κλητήρες κάθε πρωί έξω απ’ την πόρτα μου κι από ολόκληρη την εταιρία έμεινε μονάχα ένα τηλέφωνο. Σ’ αυτήν την τραγική κατάσταση, ο Φίνος ήταν μια λύση. Του εκχώρησα όλες μου τις ταινίες. Τώρα του χρωστάω γύρω στα 2.000.000 και γυρίζω ταινίες για λογαριασμό του έναντι του χρέους.Όμως υπάρχει κι ο Κατσουρίδης. Μετά τον «Δρα Ζιβέγγο» πείστηκα ότι είναι ο καινούργιος μου άνθρωπος. Αφέθηκα σ’ αυτόν και αισθάνομαι μια σιγουριά. Φτιάχνουμε συμπαραγωγές και παρά τις επιμέρους διαφωνίες μας του μένω πιστός και θα του μένω για όσες ταινίες θελήσει. Ώσπου να βαρεθεί.
Διαβάστε περισσότερα
Keywords
λύση, χρεος, στρατος, τελος του κοσμου, βεγγος, ηθοποιος, σινεμα, ταινιες, τηλεφωνο, ψωμι, ανθρωπος, δικη, ειπε, υπαρχει, επιτυχια, εταιρια, ζωη, ζωη μου, ησυχος, θαλασσινος, λαμψη, λύση, ξεκινημα, ομαδα, οπωσδηποτε, πορτα, πρωι, σκεψεις, σκηνοθετες, σκηνοθεσια, αδυνατο, δουλειες, ερρικος, κομματι, θανασης
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Blogs
- VIDEO: ΤΑ ΠΙΟ SEΧΥ ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΡΙΑ !!
- CYTA μπάχαλο!
- Νικολέττα Καρρά: Έχω κάνει πολλές δουλειές γιατί έπρεπε να ζήσω
- Κλάδεμα δέντρων
- Ράδιο Αρβύλα | Πρόστιμο 50.000 ευρώ από το ΕΣΡ
- Αγωνία για κηδεία και ταφή του Θανάση Βέγγου
- ΤΕΣΣΕΡΑ ΔΙΩΡΟΦΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΘΕΛ ΑΞΙΑΣ 1,6ΕΚ. ΣΚΟΥΡΙΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ
- Στις 2 το μεσημέρι στην Αγία Μαρίνα, στο Θησείο το τελευταίο αντίο στον Θανάση Βέγγο
- H ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΣΗ ΒΕΓΓΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΤΟ 1971
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Πρέζα TV
- ΤΕΣΣΕΡΑ ΔΙΩΡΟΦΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΘΕΛ ΑΞΙΑΣ 1,6ΕΚ. ΣΚΟΥΡΙΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ
- H ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΣΗ ΒΕΓΓΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΤΟ 1971
- ΚΑΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΣΕΙΧ ΣΟΥ
- «ΕΜΠΑΡΓΚΟ» ΣΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟΛΥΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΚΑ
- ΧΙΜΠΑΤΖΗΔΕΣ GAMERS ΜΕ... ΑΥΤΕΠΙΓΝΩΣΗ
- "ΚΡΑΧ" ΣΤΑ ΑΝΩΤΑΤΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ
- ΓΙΑ... SERVICE Ο ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ!!!
- ΠΡΟΣ ΣΥΝΑΨΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗΣ ΧΑΜΑΣ ΚΑΙ ΦΑΤΑΧ
- ΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΦΟΒΑΤΑΙ ΑΝΤΙΠΟΙΝΑ ΓΙΑ ΜΠΙΝ ΛΑΝΤΕΝ
- ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ Η ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
- Τελευταία Νέα Πρέζα TV
- H ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΣΗ ΒΕΓΓΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΤΟ 1971
- ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ Η ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
- ΤΕΣΣΕΡΑ ΔΙΩΡΟΦΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΘΕΛ ΑΞΙΑΣ 1,6ΕΚ. ΣΚΟΥΡΙΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ
- ΑΠΕΙΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΛΟΥΚΕΤΟ 14 ΙΔΡΥΜΑΤΑ
- "ΚΡΑΧ" ΣΤΑ ΑΝΩΤΑΤΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ
- ΚΑΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΣΕΙΧ ΣΟΥ
- ΣΤΡΑΤΟΥΛΗΣ: ΆΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑΞΙΚΕΣ ΟΙ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΣΤΑ ΒΑΡΕΑ ΚΑΙ ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΑ
- ΠΟΛΕΜΟΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΣΑΜΑ
- ΜΠΕΟΣ: «ΔΕΝ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΣΕΤΕΣ»…ΜΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΙ…
- ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Blogs
- Οι αρχαιολογικοί θησαυροί ράπισμα στους πλαστογράφους της Ιστορίας
- Οι συμπτώσεις δείχνουν… έκτο αστέρι για τον ΠΑΟ!
- Ράδιο Αρβύλα | Πρόστιμο 50.000 ευρώ από το ΕΣΡ
- Ο Καντάφι είναι ακόμα ζωντανός
- Του έβαλαν τα πιστόλια στην κοιλιά και τον λήστεψαν...
- "Καλέ μας άνθρωπε" σε ευχαριστούμε!!!
- Σχετικά με Taxisnet
- Η Ελλάδα αποχαιρετά το Θανάση Βέγγο
- Στο δικαστήριο προσφεύγουν ομογενείς κατά της Ελλάδας
- Ο νέος ηγέτης της αλ Κάιντα θα είναι ο υπ'αριθμόν 1 εχθρός των ΗΠΑ