Στην κρεατομηχανή του «Next Top Model»

Εχοντας αποφασίσει να δω το πρώτο επεισόδιο του «Greece’s Next Top Model» στο Star, πάνω κάτω ήξερα τι να περιμένω. Αλλωστε, είχα δει και την προηγούμενη εκδοχή του στον ΑΝΤ1 προ δεκαετίας, επίσης με την Βίκυ Καγιά σε ρόλο πρωθιέρειας της μόδας και του μόντελινγκ. Κι όμως. Τα πράγματα έχουν αλλάξει τραγικά. Προς το χειρότερο.

Ναι εντάξει, υπάρχει η κριτική επιτροπή με την τετράδα να απαρτίζεται από την κεντρική οικοδέσποινα και

τον σχεδιαστή μόδας Αγγελο Μπράτη, τον φωτογράφο Δημήτρη Σκουλό και το μοντέλο Ηλιάνα Παπαγεωργίου. Στα πρώτα επεισόδια γίνεται το κλασικό ξεσκαρτάρισμα του εμπορεύματος που αντικρύζουν οι κριτές-επικριτές, πάντα με υφάκι αυθεντίας και όρκο ζωής να καταδικάσουν την κυτταρίτιδα απ’ όπου κι αν προέρχεται.

Εκείνο για το οποίο δεν ήμουν καθόλου προετοιμασμένη, ήταν το πόσο καλά δασκαλεμένες είναι πλέον οι περισσότερες υποψήφιες που φιλοδοξούν να μπουν στο σπίτι του «Next Top Model», ώστε να φωτογραφίζονται, να περπατούν στην πασαρέλα, να κάνουν δοκιμαστικά, να κλαίνε και να μαλλιοτραβιούνται σε καθημερινή βάση.

Τα κορίτσια που παρήλασαν στο πρώτο επεισόδιο, στην πραγματικότητα δεν χρειάζονται καμία έγκριση από τους κριτές. Εχουν ήδη το κοινό τους, τους πιστούς ακολούθους τους, την προϋπηρεσία τους. Είναι Instagramers! Σημερινά 20χρονα, κάποια πανέμορφα, κάποια χαριτωμένα, κάποια μεταλλαγμένα από τις πολλές πλαστικές, δηλώνουν ότι θέλουν να γίνουν μοντέλα. Ενώ έχουν την ψευδαίσθηση ότι είναι ήδη. Αυτά παθαίνεις όταν έχεις γεννηθεί με ένα smart-phone στο χέρι.

«Με ενοχλεί τρομερά το στήθος σου. Σε ήθελα στεγνή. Μοντελάρα. Τα χείλη σου πρέπει να αφαιρεθούν. Εχεις επέμβει πολύ λάθος στο σώμα σου. Γιατί κλαις τώρα; Ποια μόδα πήγες να ακολουθήσεις αγάπη μου; Κιμ Καρντάσιαν μόδα; Δεν είσαι υλικό που μπορώ να δουλέψω. Θέλω να σε σβήσω και να ξαναρχίσω απ’ την αρχή»: η Βίκυ Καγιά εξόντωσε μία υποψήφια ύψους 1.83 που εμφανίστηκε με εμφυτεύματα σε χείλη, στήθος και γλουτούς. Δεν πέρασε στην επόμενη φάση, έφυγε κλαίγοντας και μετά η Βίκυ σε ρόλο Δόκτορ Φρανκεστάιν που ονειρεύεται να «σβήσει» και να ξαναφτιάξει απ’ την αρχή κορίτσια, είπε στο υπόλοιπο παρεάκι καθισμένη αναπαυτικά στην καρέκλα της τελειότητας: «Ποια μόδα είν’ αυτή; Να βάζουν πεπόνια;». Τόσο αιθέρια, τόσο σικάτη…

Η Βίκυ Καγιά εμφανώς σοκαρισμένη από τα εμφυτεύματα υποψήφιας, που εκτός από αυτά, στο τέλος έβαλε και τα κλάματα (YouTube)

Σε ένα άλλο κορίτσι, ιδανικότερων προδιαγραφών, πρότειναν να σταματήσει να κάνει στίβο, αν και είναι φοιτήτρια στη Γυμναστική Ακαδημία, επειδή τα πόδια της παραήταν γυμνασμένα. Και σε ένα άλλο 22χρονο που έμοιαζε 12 χρονών, είπαν ότι παραείναι μεγάλη για να χτίσουν κάτι πάνω της.

Λείπει πολύ το σωτήριο χιούμορ του παλαιότερου κριτή Χάρη Χριστόπουλου. Τώρα, στην καρέκλα του ειδήμονα φωτογράφου κάθεται ο Δημήτρης Σκουλός. Σε ρόλο κυνικού κυνηγού, που όταν εγκρίνει κάποια κοπέλα, θα πάει κοντά της και θα πει με τρεχούμενο σαλάκι «εγώ απλά κοιτάω…αφήστε με εδώ…».

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου δείχνει στο επίδοξο μοντέλο πώς να ποζάρει και ο Δημήτρης Σκουλός μετέφερε την καρέκλα του πιο κοντά, για να έχει καλύτερη θέα (YouTube)

Στο παιχνίδι του εντυπωσιασμού έχουν μπει πλέον καινούριοι όροι. Υστερα από τόσες και τόσες καμπάνιες για το body shaming, η Καγιά σφίγγει τα δόντια και τα καχεκτικά χεράκια της και λέει σε μία εντυπωσιακότατη κοπέλα που έκανε το έγκλημα να είναι πιο χυμώδης: «κούκλα είσαι για το plus size modeling! Είναι τεράστια βιομηχανία!». Και λίγο αργότερα, αυτοαναιρείται κοροϊδεύοντας την τάση για γυναίκες με πιο «γυναικείες αναλογίες»: «το λουκ με το πλούσιο στήθος και το πωπουδάκι είναι το αγαπημένο μου! Καμία σχέση, πλάκα κάνω…».

Και ύστερα, ήρθε μία κύπρια Instagramer ύψους 1.55. Η παραγωγή μυρίστηκε ίντριγκα και της έφτιαξε ξεχωριστό βίντεο, στο οποίο δήλωνε, ενώ ταυτόχρονα μας έδειχνε πώς να ποζάρουμε σωστά με φωτογράφο το smart-phone μας: «Θέλω να γράψω τη δική μου ιστορία στο Instagram! Πάμε να σπάσουμε λίγα στερεότυπα;».

«Είσαι πολύ κοντή για μοντέλο» της είπε εύλογα η κριτική επιτροπή. «Μπορώ να κάνω τα δικά μου πρότζεκτ στο Instagram» επέμενε εκείνη. Τόσο πολύ επέμενε, που της είπαν να φέρει το κινητό της, να βάλει το timer και να αρχίσει τις πόζες. Ηταν τρομακτικά καλή όταν κοίταζε το κινητό με νόημα, λες και απευθυνόταν σε πραγματικό φωτογράφο. Κι αυτό ήταν από μόνο του ανησυχητικό.

Τα σημερινά κορίτσια δεν χρειάζονται κανέναν φτασμένο φωτογράφο και κανέναν ατζέντη. Είναι μάνατζερ του εαυτού τους. Ή τουλάχιστον έτσι νομίζουν, έτσι εθισμένες και καθρεφτισμένες που είναι μέσα στον «καθρέφτη» του κινητού τους.

Σαν δυο σταγόνες υαλουρονικό

Υπήρξε και η εικοσάχρονη που είχε εμφυτεύματα στα χείλη και είχε κάνει προσθετική στήθους, ωστόσο ονειρευόταν να δουλέψει ως πρωτοκλασάτο μοντέλο. Μπήκε μέσα και η μητέρα της για να την στηρίξει ψυχολογικά. Ηταν ολόιδιες. Σαν δυο σταγόνες υαλουρονικό. Με το ίδιο «νούμερο» στήθους, με τα ίδια εμφυτεύματα στα χείλη. Μία ομοιότητα επιτευγμένη προφανώς από τον ίδιο πλαστικό χειρουργό.

Αίσθηση έκανε μία φυσική κοκκινομάλλα με ολοστρόγγυλο λευκό πρόσωπο και καταπράσινα μάτια που ήρθε καλά διαβασμένη και δεν μάσησε με τα μειωτικά σχόλια του σχεδιαστή Μπράτη: «Μου κάνουν εντύπωση τα κορίτσια που έρχονται εδώ με τόσα παραπανίσια κιλά. Αφού είσαι διατροφολόγος, ας κάνεις κάτι!».

«Πιστεύω στη διαφορετικότητα και δεν το βάζω κάτω. Εχω διαβήτη τύπου 2 από ιατρικό λάθος» του απάντησε αποστομωτικά. Το κορίτσι αυτό, ήρθε αποφασισμένο να μετατρέψει το πρόβλημα υγείας του σε πρώτης τάξεως υλικό για ριάλιτι. Τους το πέταξε στα μούτρα, την ώρα που άρχισαν να τη μειώνουν για τα «παραπανίσια κιλά». Οταν φόρεσε το μαγιό της, το σκληρό ριάλιτι συνεχίστηκε: «Τι συμβαίνει με τον πωπό;» αναρωτήθηκε με τρομοκρατημένο βλέμμα η Καγιά.

«Είναι λιπώματα από τις ενέσεις ινσουλίνης. Φεύγουν με γυμναστική» της απάντησε. Μετά τη ρώτησαν αν θα μπορούσε να κάνει κάπου αλλού τις ενέσεις. Και πιο μετά, η Καγιά δήλωνε ενθουσιασμένη γιατί «αυτό το κορίτσι μπορεί να γίνει πραγματικά influencer και να κάνει καμπάνια για τον διαβήτη!».

Εμφυτεύματα που μπαίνουν και βγαίνουν λες και είναι σκουλαρίκια, στήθη αερόσακοι, μαγιό τάνγκα που προμηνύουν ένα ατέλειωτο καρναβάλι, και ένα ριάλιτι μόδας, που μοιάζει περισσότερο με ριάλιτι μαγειρικής. Σαν να ξεσκαρτάρεις το μπον φιλέ από τον άχρηστο κιμά. Αλλος για την κρεατομηχανή μας;

The post Στην κρεατομηχανή του «Next Top Model» appeared first on Protagon.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα