Ανοιχτή Πρόσκληση για συμμετοχή στο project "Universitas"
Το project "Universitas", που διοργανώνεται από το AthenSYN με την την Μπιενάλε Αθηνών και την Αυτόνομη Ακαδημία, θα παρουσιάσει εργαστήρια με καλλιτέχνες από την Συρία, την Ελλάδα και τη Γερμανία τα οποία θα απευθύνονται σε Έλληνες και σε πρόσφυγες, από τις 16 έως τις 27 Φεβρουαρίου 2017. Τα εργαστήρια θα γίνουν στους χώρους της Μπιενάλε Αθηνών,
Σας προσκαλούμε να συμμετάσχετε!
Στην “Universitas” (λατινικά: κοινότητα), καλλιτέχνες από τη Συρία, την Ελλάδα και τη Γερμανία προσφέρουν δημιουργικά εργαστήρια να αναπτύξουν το όραμα για ένα κοινό μέλλον. Οι ιστορίες και τα όνειρά μας θα αποτελέσουν μέρος μιας παγκόσμιας ιστορίας που γράφουμε όλοι μαζί: σχέδια, ζωγραφιές, αντικείμενα, φωτογραφίες και βίντεο θα βοηθήσουν καλλιτέχνες να δημιουργήσουν έργα που θα εκτεθούν σε μία διεθνή έκθεση στην Μπιενάλε της Αθήνας, και ιστορίες που θα εκδοθούν σε βιβλίο.
Οργάνωση: AthensSYN, Αυτόνομη Ακαδημία, Μπιενάλε της Αθήνας
Με υποστήριξη από το Allianz Cultural Foundation και το πρόγραμμα «Δημιουργική Ευρώπη» της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Τα εργαστήρια θα γίνουν στην αγλική γλώσσα με μετάφραση στην αραβική, με ελεύθερη είσοδο.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Πέμπτη, 16 Φεβρουαρίου
11 π.μ. - 2 μ.μ. “Το σχήμα των σκέψεων”, Βίλμα Ανδριώτη (Ελλάδα)
4 – 7 μ.μ. “Τι είδα όταν με είδες”, Gudrun Barenbrock (Γερμανία)
Κέντρο Φιλοξενίας προσφύγων Ελευσίνας
Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου
11 π.μ. - 2 μ.μ. “Το σχήμα των σκέψεων”, Βίλμα Ανδριώτη (Ελλάδα)
4 – 7 μ.μ. “Τι είδα όταν με είδες”, Gudrun Barenbrock (Γερμανία)
Κέντρο Φιλοξενίας προσφύγων Σκαραμαγκά
Σάββατο 18 Φεβρουαρίου
11 π.μ. - 2 μ.μ. “Τι είδα όταν με είδες”, Gudrun Barenbrock (Γερμανία)
4 – 7 μ.μ. “Το σχήμα των σκέψεων”, Βίλμα Ανδριώτη (Ελλάδα)
Βαρβάκειος Αγορά στην Μπιενάλε της Αθήνας, οδός Αθηνάς (το κτίριο στην πλατεία μπροστά από την κεντρική κρεαταγορά και ψαραγορά)
Τρίτη 21 Φεβρουαρίου - Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου
“Και αν” Manaf Halbouni (Συρία)
Οι προσωπικές συνεντεύξεις θα οριστούν μέσω του info@athensyn.com ή 690-6912882
Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου
“Ο κατάλογος διευθύνσεών μας οπτικοποιημένος” Γεωργία Κοτρέτσου (Ελλάδα)
11 π.μ. - 1.30 μ.μ.
Khora , Ασκληπιού 80, Εξάρχεια
Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου
“Ο κατάλογος διευθύνσεών μας οπτικοποιημένος” Γεωργία Κοτρέτσου (Ελλάδα)
11 π.μ. - 1.30 μ.μ.
Khora, Ασκληπιού 80, Εξάρχεια
Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου
“Ο κατάλογος διευθύνσεών μας οπτικοποιημένος” Γεωργία Κοτρέτσου (Ελλάδα)
11 π.μ. - 1.30 μ.μ.
Khora, Ασκληπιού 80, Εξάρχεια
Σάββατο 25 Φεβρουαρίου
11 π.μ. - 2 μ.μ., “Νερό και ιστορίες” Susanne Winterling (Γερμανία)
4 – 7 μ. μ., “Τι φοβόμαστε; Ανθρώπινες διασυνδέσεις” Liwaa Yazji (Συρία)
Κέντρο Φιλοξενίας προσφύγων Σκαραμαγκά
Κυριακή 26 Φεβρουαρίου
11 π.μ. - 1.30 μ.μ., “Νερό και ιστορίες” Susanne Winterling (Γερμανία)
4 – 7 μ. μ., “Τι φοβόμαστε; Ανθρώπινες διασυνδέσεις” Liwaa Yazji (Συρία)
Κέντρο Φιλοξενίας προσφύγων Ελευσίνας
Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου
Πρωινό λεωφορείο αναχωρεί από το Κέντρο Φιλοξενίας προσφύγων Σκαραμαγκά για μία ημέρα στην Αθήνα με καλλιτέχνες
11 π.μ. - 2 μ.μ. “Νερό και ιστορίες” Susanne Winterling (Γερμανία)
4– 7 μ. μ., “Τι φοβόμαστε; Ανθρώπινες επαφές” Liwaa Yazji (Συρία)
Μπάγειον, Μπιεννάλε της Αθήνας, Πλατεία Ομόνοια
Βραδυνό λεωφορείο αναχωρεί για επιστροφή από την Αθήνα στον Σκαραμαγκά.
Περιγραφή των εργαστηρίων/Καλλιτέχνες
◊ “Τι είδα όταν με είδες” Gudrun Barenbrock (Γερμανία)
Μέσω των ΜΜΕ είμαστε εξοικειωμένοι με μία συγκεκριμένη γενική εικόνα της προσφυγικής κρίσης. Όμως ποια είναι η προσωπική μας οπτική; Αυτό το εργαστήριο έχει στόχο να εμπλέξει όσους συμμετέχουν σε μία συζήτηση μέσω φωτογραφιών και βίντεο από τα προσωπικά μας βιβλία με εικόνες, από τα smartphones μας. Τι είναι αυτό που διατηρούμε ως ανάμνηση; Τα μέλη του εργαστηρίου προσκαλούνται να μοιραστούν προσωπικό οπτικό υλικό (φωτογραφίες, βίντεο) και να μιλήσουν για αυτές τις εμπειρίες. Οι εικόνες συγχωνεύονται σε ένα μοναδικό βίντεο -ένα είδος οπτικής βιβλιοθήκης, μία οπτική “ροή συνειδητότητας” και παρουσιάζονται σε μία βίντεο εγκατάσταση μεγάλης κλίμακας.
Η Gudrun Barenbrock (Γερμανία) εργάζεται με πολυκαναλικές εγκαταστάσεις μεγάλης κλίμακας, συχνά σε συνεργασία πολλαπλών μέσων με μουσικούς και καλλιτέχνες ήχου. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στις Καλές Τέχνες και του διπλώματος Meisterschueler από την Kunstakademie του Μονάχου. Έχει διδάξει μεταξύ άλλων στη Wimbledon School of Art, στο Universidad El Boque, στο Universidad Nacional de Colombia, στην Kunastakademie Muenster. Συμμετείχε στο 8-Bruecken International Electronic Festival, το Museo de Arte Contemporaneo Bogota, το Kunstmuseum Celle, το Polderlicht Amsterdam, το Glow Eindhoven, Sichtlicht Projection Biannual.
http://www.gudrunbarenbrock.de/
◊ “To σχήμα των σκέψεων” Βιλελμίνη Βίλμα Ανδριώτη (Ελλάδα)
Το εργαστήριο εμπλέκει όσους συμμετέχουν σε μία συζήτηση μέσω της αφήγησης ιστοριών και της παράστασης:
“Τοξική Αναμονή”: στόχος η ανάδειξη της ανασφάλειας και του τοξικού χρόνου αναμονής. Τα μέλη του εργαστηρίου μεταμορφώνουν στοιχεία από ένα μέρος του καταυλισμού (όπως πλαστικά δοχεία φαγητού, μπαταρίες, σαπούνια, καρέκλες, πλαστικά ή ξύλα, παιχνίδια, κλειδιά, κραγιόν κλπ.) σε καλλιτεχνικό έργο που συμβολίζει το χώρο.“Δημιουργώντας φορεσιές”: τα μέλη του εργαστηρίου θα μεταμορφώσουν παλιά ρούχα, υφάσματα, μεμονωμένα στοιχεία ιματισμού (όπως κουβέρτες, παπούτσια, μαντίλια, ζώνες, κάθε είδους μέταλλο, πλαστικό ή ξύλινο στοιχείο κλπ.) από τον καταυλισμό σε φορεσιές.“Αφήγηση ιστοριών”: Ένας διάλογος ανάμεσα στα σώματα. Μετανάστες θα ζωγραφίσουν τις ιστορίες τους. Το εργαστήριο θα εξερευνήσει το χώρο που δημιουργείται από άλλα σώματα με κινήσεις. Θα συμμετέχουν όλα τα μέλη του εργαστηρίου σε ζεύγη σχηματίζοντας στο πάτωμα λογογράμματα.
Η Βιλελμίνη Βίλμα Ανδριώτη (Ελλάδα) είναι πολιτική χορογράφος και ακτιβίστρια. Σπούδασε κοινωνιολογία, χορό και δράμα. Η μεταπτυχιακή της έρευνα αφορούσε στη χορογραφία και την παραστατική ερμηνεία και δημιούργησε θεατρικές ομάδες ενηλίκων και παιδιών. Ως επισκέπτρια λέκτορας στο Sasha Waltz, πρόσφερε πρωτότυπες ιδέες στη θεματική “Το σώμα ως όχημα ακτιβισμού” με κέντρο το προσφυγικό ζήτημα. Ως καλλιτεχνική διευθύντρια έκανε τη χορογραφία και διεύθυνε με τη συνδρομή προσφύγων τα έργα “Παρέλαση των ανοιχτών συνόρων”, “Ασφαλής διέλευση”, “Κανένας καθρέφτης”, “Το μπορντέλο των συνόρων”. Η Βιλελμίνη ήταν υπεύθυνη για ένα αυτοσχέδιο καταυλισμό 1.600 προσφύγων στον Πειραιά. Http:// vilmaandrioti.blog.spot.gr
◊ “Και αν” Manaf Halbouni (Συρία)
Πώς θα ήταν αν ο καθένας από εμάς ξαφνικά είχε τη δύναμη να αλλάξει την πορεία της ιστορίας και είχε την ευκαιρία να δημιουργήσει το δικό του κράτος; Πώς θα έμοιαζε άραγε η καινούργια χώρα σας; Ποιοι θα ήταν οι στόχοι σας ως βασιλιά, προέδρου ή δικτάτορα; Ο Μανάφ θα πάρει συνέντευξη από τον κάθε συμμετέχοντα στο εργαστήριο σχετικά με τις απόψεις του για το θέμα “Τι αν”. Σε έναν παγκόσμιο χάρτη, ο Μανάφ θα συζητήσει μαζί σας για τον φανταστικό κόσμο, έτσι ώστε ν δημιουργηθεί ένας νέος χάρτης. Οι συναντήσεις θα καταγραφούν σε βίντεο. Για συμμετοχές παρακαλούμε γράψτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@athensyn.com.
Ο Manaf Halbouni (Συρία) σπούδασε γλυπτκή στη Σχολή Καλών Τεχνών της Δαμασκού και στην Ακαδημία Καλών Τεχνών της Δρέσδης. Το έργο του έχει παρουσιαστεί στο Lift Festival, Royal Court Theater στο Λονδίνο, στο Museum of Fine Arts στη Λειψία, στην Galerıe Holger John στη Δρέσδη, στο ART. FAIR Koeln/BLOOOM, MKK, στην Staetische Gallerie στο Iserlohn, στο Maxim Gorki Theater στο Βερολίνο, στο Victoria & Albert Museum στο Λονδίνο, στο Shoreditch Town Hall στο Λονδίνο, στην 56η Μπιενάλε Βενετίας, στο Societaetstheater στη Δρέσδη, στο SYRIE CRIS-ACTION: Artistes en creation, στο Institut du Monde Arabe στο Παρίσι/Γαλλία, κλπ.
Https: // www.manaf-halbouni.com
◊ “Νερό και ιστορίες” Susanne Winterling (Γερμανία)
Αυτό το εργαστήριο ασχολείται με το νερό ως πηγή ζωής και ως τελετουργία, το νερό ως ένα στοιχείο των κοινών φυσικών πόρων και ένα κοινό μας στοιχείο. Θέλουμε αυτό να γίνει συνείδηση και να του δοθεί η ανάλογη προσοχή. Οι συμμετέχοντες στο εργαστήριο θα συλλέξουν, θα καταγράψουν και θα τεκμηριώσουν με ηχογραφήσεις και βιντεοσκοπήσεις ιστορίες σχετικά με το νερό -γεγονότα αλλά και μυθοπλασίες, παλιές και καινούργιες- και θα δημιουργήσουν υδάτινα γλυπτά.
Οι πρακτικές στο έργο της Susanne Winterling (Γερμανία) καλλιεργήθηκαν από ένα συλλογικό υπόβαθρο και τις σπουδές στη φιλοσοφία (με εστίαση την τεχνητή νοημοσύνη και τον οικοφεμινισμό). Η πληροφορία θεωρείται/ προσλαμβάνεται στο χωρικό και κοινωνικοπολιτικό της περιβάλλον, επανασυσχετιζόμενη μέσω της δοκιμής των ορίων του μέσου που χρησιμοποιείται. Το έργο της έχει παρουσιαστεί σε πλήθος εκθέσεων διεθνώς. Ένα πρόσφατο σύνολο έργων της επικεντρώνεται στην τεχνολογία/βιολογία και ευνοεί το απτικό και ποιητικό στοιχείο ως μία κρίσιμη έρευνα εναντίον του διαχωρισμού φύσης/κουλτούρας ειδικά σε καιρούς συστημικής βίας και δομών εξουσίας.
www.susannewinterling.com
◊ “Ο κατάλογος διευθύνσεών μας οπτικοποιημένος” Γεωργία Κοτρέτσου (Ελλάδα)
Οι συμμετέχοντες θα οραματιστούν το άμεσο μέλλον τους και θα συμμετέχουν σε έναν ανοιχτό διάλογο όπου όλοι μας θα αποκαλύψουμε τα όνειρα, τις ανάγκες και τις επιθυμίες μας. Θα αναρωτηθούμε πώς μπορεί να συμβιβαστούν η ταυτότητα και ο ατομικισμός όταν βρισκόμαστε στην ανάγκη να εστιάσουμε στη μαθητεία ονομάζοντας τις σημασίες των πραγμάτων που σημαίνουν πολλά για το κάθε άτομο. Με την κατανόηση των χαμένων κρίκων και των μηχανισμών που αναχαιτίζουν την εκδήλωση των ονείρων, των αναγκών και των επιθυμιών μας, θα συζητήσουμε για τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον να τα εκπληρώσουμε. Οι συμμετέχοντες εγγράφονται για τρεις ημέρες συμμετοχής. Ανώτερος αριθμός συμμετεχόντων τα 15 άτομα. Για δήλωση συμμετοχής παρακαλούμε απευθυνθείτε στο info@athensyn.com.
Η Γεωργία Κοτρέτσου (Ελλάδα), οπτική καλλιτέχνις και ερευνήτρια, έχει από το Art Institute of Chicago, και BFA Durban Institute of Technology στο Κουαζούλου, Νατάλ της Νότιας Αφρικής. Είναι συνιδρύτρια του πενταετούς καλλιτεχνικού έργου Boots Contemporary Art Space St. Louis. MO και ίδρυσε το BootPrint, το διετές περιοδικό από καλλιτέχνες για καλλιτέχνες. Το έργο της έχει παρουσιαστεί στο Onassis Art Center NV, στην Asian Society στη Νέα Υόρκη, στην 4η Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης στη Θεσσαλονίκη, στο Tinguely Museum στη Βασιλεία, στο La Kunsthalle Mulhouse, στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στη Θεσσαλονίκη, στo Contemporary Art Museum St. Louis, κλπ.
Http: // georgiakotretsos.com
◊ “Tι φοβόμαστε; Ανθρώπινες διασυνδέσεις” Liwaa Yazji (Συρία)
Ο φόβος είναι ανθρώπινη αντίδραση, ειδικά όταν έχει να κάνει με το καινούργιο. Και οι νεόφερτοι και οι ντόπιοι αντιμετωπίζουν μία κατάσταση επιβεβλημένη σε όλους΄ κανένας δεν την επέλεξε' κανένας δεν είχε το χρόνο να προετοιμαστεί γι' αυτήν, το οποίο σημαίνει ότι η άγνοια και ο φόβος την ελέγχουν εξ ορισμού. Στο εργαστήριο θα αναζητήσουμε τα ίχνη της με τη μορφή ιστοριών του ενός για τον άλλον -το Άγνωστο. Θα παίξουμε το ρόλο του οδηγού στις ιστορίες των νεόφερτων και των ντόπιων σε μια μορφή πρόκλησης για με μετρταρέψουν το φόβο σε νέες εμπειρίες -και αν είναι δυνατόν- να επωφεληθούν από αυτές και να χρησιμοποιήσουν το εργαλείο της αφήγησης. Ο φόβος είναι το σημείο συνάντησης, ενώ πάντα ήταν το αντίθετο.
Η Liwaa Yazji είναι κινηματογραφίστρια, ποιήτρια, θεατρική συγγραφέας, σεναριογράφος και μεταφράστρια. Είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου του συριακού πολιτιστικού οργανισμoύ “Ettijahat-Ανεξάρτητη Κουλτούρα”, παρουσίασε στο κοινό το πρώτο της έργο “Here in the Park” το 2012, το βιβλίο με τα ποιήματά της “In Peace, We Leave Home” το 2014, και τη μετάφραση του έργου του Έντουαρντ Μποντ “ο Σωσμένος” στα αραβικά το 2014. Το έργο της “Goats” παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο Royal Court Theatre το Μάρτιο 2016, και το έργο της “Q&Q” παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο Birch Festival στο Royal Exchange Theatre, στο Μάντσεστερ το 2016. Το πρώτο της ντοκιμαντέρ “Haunted” παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο FID Marseilles και διακρίθηκε με το χάλκινο βραβείο Al-Waha GIGAF festival στην Τυνησία.
Διοργανωτές και υποστηρικτές
Το AthenSYN είναι μία πρωτοβουλία για την προώθηση των καλλιτεχνικών συνεργασιών με την Ελλάδα. Ιδρύθηκε και οργανώθηκε από την επιστήμονα πολιτισμού Κάτια Έρχαρντ και τον ιστορικό τέχνης και κριτικό τέχνης Σωτήρη Μπαχτσετζή. http: //athensyn.com/
H Aυτόνομη Ακαδημία, που ιδρύθηκε και οργανώθηκε από την καλλιτέχνιδα Γιούλια Στράους που ζει στο Βερολίνο και την Αθήνα. http: //joulia-stauss.net. Παρέχει την ευκαιρία σε καλλιτέχνες, φιλόσοφους, επιστήμονες, πολιτικούς ακτιβιστές από το Βερολίνο, την Αθήνα και πολλά άλλα μέρη να δώσουν σεμινάρια στον δημόσιο κήπο της Ακαδημίας Πλάτωνος. http: //avtonomi-akadimia.net
Η Μπιενάλε Αθηνών, υπό την διεύθυνση των Poka-Yo και Νάγιας Γιακουμάκη, διοργανώνει καλλιτεχνικές εκδηλώσεις μεγάλης κλίμακας στην Αθήνα στα πλαίσια ενός διεθνούς δικτύου και στοχεύει να αποτελέσει έναν παράγοντα αλλαγής και καινοτομίας ενώ παρέχει το πλαίσιο για τη δημιουργικότητα και το διάλογο. Athens.biennial.org.
To ίδρυμα Allianz Cultural Foundation είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός δημόσιου συμφέροντος ο οποίος στηρίζει και εγκαινιάζει διασυνοριακά, διεπιστημονικά πολιτισμικά και εκπαιδευτικά έργα στην Ευρώπη και την περιοχή της Μεσογείου.
Http: //kulturstiftung.allianz.de/en/
To Creative Europe είναι ένα πρόγραμμα-πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την υποστήριξη του τομέα του πολιτισμού και των οπτικοακουστικών μέσων. http: // ec.europa.eu/programmes/creative
Φωτογραφία και βιντεοσκόπηση: Καλλιόπη Βαγιαννάκη
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ψυχαγωγία
- H Alicia Vikander γίνεται η Lara Croft στα γυρίσματα του ‘Tomb Raider’
- Αποστολή στο Άγιο Όρος- Συγκλονίζουν τα λόγια του ηγούμενου που καταδικάστηκε σε 20 χρόνια φυλάκιση, πριν από 11 χρόνια (Video)
- Τι λέει ο 12χρονος για τη γροθιά του αστυνομικού
- Νέα δημοσκόπηση ενισχύει τη ΝΔ - Τρίτο κόμμα η Δημοκρατική Συμπαράταξη
- Κάγκελο η Ελένη Μενεγάκη - Η Ηλιάκη της ανακοίνωσε ότι χώρισε! [vds]
- Στην 1η θέση ο ΑΝΤ1 στο PRIME TIME...Πτώση στους Ράδιο Αρβύλα...
- Η Μιρέλα Πάχου live στο Club του Σταυρού του Νότου
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Culture Now
- Η Μιρέλα Πάχου live στο Club του Σταυρού του Νότου
- Ανοιχτή Πρόσκληση για συμμετοχή στο project "Universitas"
- Ρέκβιεμ για ένα Όνειρο, ομαδική έκθεση στην Αίθουσα Τέχνης "Αστρολάβος - δεξαμενή"
- Cementary, από την Πατρίτσια Απέργη στη Στέγη
- O «Διχασμένος» Shyamalan και το φετίχ των spoiler
- Το ντοκιμαντέρ "Monster in the Mind" από τo Cinedoc
- Οκτώ τρόποι για να πεις αντίο, στο Θέατρο Αγγέλων Βήμα
- Ο Αποστόλος Παληός με παραλλαγές και πρελούδια στο Ωδείο Αθηνών
- Ο Νίκος Καζάντζακης και η ποίηση: αφιέρωμα στο Γαλλικό Ινστιτούτο
- Τελευταία Νέα Culture Now
- Ανοιχτή Πρόσκληση για συμμετοχή στο project "Universitas"
- Το ντοκιμαντέρ "Monster in the Mind" από τo Cinedoc
- Ο Αποστόλος Παληός με παραλλαγές και πρελούδια στο Ωδείο Αθηνών
- Ρέκβιεμ για ένα Όνειρο, ομαδική έκθεση στην Αίθουσα Τέχνης "Αστρολάβος - δεξαμενή"
- Ο Νίκος Καζάντζακης και η ποίηση: αφιέρωμα στο Γαλλικό Ινστιτούτο
- Οκτώ τρόποι για να πεις αντίο, στο Θέατρο Αγγέλων Βήμα
- Η Μιρέλα Πάχου live στο Club του Σταυρού του Νότου
- Cementary, από την Πατρίτσια Απέργη στη Στέγη
- O «Διχασμένος» Shyamalan και το φετίχ των spoiler
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ψυχαγωγία
- Νέα δημοσκόπηση ενισχύει τη ΝΔ - Τρίτο κόμμα η Δημοκρατική Συμπαράταξη
- Γιώτα Νέγκα: «Όλοι οι στόχοι στη ζωή μας θέλουν υπομονή»
- Πάνος Κιάμος και Νίκος Κουρκούλης ξανά στο «Club 22» – Πότε ξεκινούν;
- H Alicia Vikander γίνεται η Lara Croft στα γυρίσματα του ‘Tomb Raider’
- Αποστολή στο Άγιο Όρος- Συγκλονίζουν τα λόγια του ηγούμενου που καταδικάστηκε σε 20 χρόνια φυλάκιση, πριν από 11 χρόνια (Video)
- Ο πειρατής «Τζακ Σπάροου» επιστρέφει στη μεγάλη οθόνη
- Αγγελική Νικολούλη: «Δεν χωράω στους δήθεν, στους κουτσομπόληδες και στους κακούς»