«Ο σκύλος, η νύχτα και το μαχαίρι»: Ένα Stationendrama της μεταμόρφωσης

Κάθε φορά που δείγματα της σύγχρονης θεατρικής εργογραφίας μαρτυρούν μια χειραφέτηση από τις μεγάλες κινστέρνες της θεατρικής γραφής και των τομών στη δραματουργία, κινούμενα εγγύτερα σε φόρμες λόγου και δομής κυρίαρχων μέσων (για παράδειγμα της τηλεόρασης και του διαδικτύου [για να ανακαλέσουμε τους προβληματισμούς του Φίλιπ Αουσλάντερ], η κριτική σπεύδει να στηλιτεύσει την ένδεια καταγωγικών αναφορών και μια αίσθηση κενότητας και μετεωρισμού, στην προσπάθεια να προσλάβει η εκάστοτε έμπνευση μια ειδολογική στόφα.
Keywords
Τυχαία Θέματα