Το φιλί της γυναίκας αράχνης, του Μανουέλ Πουίγκ στο θέατρο 104
13:34 6/2/2014
- Πηγή: Culture Now
Το θέατρο 104 παρουσιάζει το έργου του Μανουέλ Πουίγκ, Το φιλί της γυναίκας αράχνης, με τον Αποστόλη Τότσικα και τον Μιλτιάδη Φιορέντζη, από την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014.
1976, Αργεντινή, χούντα. Ο Βαλεντίν είναι φυλακή γιατί είναι αριστερός. Ονειρεύεται την επανάσταση. Ο Μολίνα είναι φυλακή γιατί είναι ομοφυλόφιλος. Ονειρεύεται την αγάπη. Μοιράζονται το ίδιο κελί.
Ο Μανουέλ Πουίγκ (1932-1990) ήταν Αργεντινός συγγραφέας. Σπούδασε φιλοσοφία
Ως θεατρικό έργο, σε προσαρμογή του ίδιου του Μανουέλ Πουίγκ, έχει παρουσιαστεί σε όλο τον κόσμο όπως στο Μεξικό το 1983 σε σκηνοθεσία Αρτούρο Ριπστάιν, στο Λονδίνο το 1985 με τους Σάιμον Κάλοου και Μαρκ Ράιλανς, στην Αθήνα το 1986 στο θέατρο Αμιράλ με τους Σταμάτη Φασουλή και Γρηγόρη Βαλτινό σε μετάφραση Άρη Δαβαράκη και Σταμάτη Φασουλή και σκηνοθεσία Διαγόρα Χρονόπουλου.
Το 1985 έγινε κινηματογραφική ταινία με τους Γουίλιαμ Χαρτ και Ραούλ Τζούλια σε σενάριο Λέοναρντ Σρέιντερ και σκηνοθεσία Έκτορ Μπαμπένκο. Ήταν υποψήφια για Χρυσό Φοίνικα στο Φεστιβάλ των Καννών και τέσσερα βραβεία Όσκαρ, μεταξύ των οποίων και καλύτερης ταινίας. Ο Γουίλιαμ Χαρτ τιμήθηκε με βραβείο καλύτερης ανδρικής ερμηνείας στις Κάννες και Όσκαρ πρώτου ανδρικού ρόλου.
Το 1992 έγινε μιούζικαλ σε μουσική Τζον Κάντερ, στίχους Φρεντ Εμπ και λιμπρέτο Τέρενς Μακ Νάλι και απέσπασε επτά βραβεία Τόνι.
Ερμηνεύουν: Αποστόλης Τότσικας & Μιλτιάδης Φιορέντζης
Μετάφραση - Δραματουργική επεξεργασία - Σκηνοθεσία: Αλέξης Ρίγλης
Σκηνικά - Κοστούμια: Δήμητρα Λιάκουρα
Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος
Σχεδιασμός ήχων: Βικτώρια Νταρίλα
Φωτογραφίες: Ρούλα Ρέβη
Ακούγονται: Βασίλης Χαλακατεβάκης & Θανάσης Ζερίτης
Διάρκεια παράστασης: 85’ χωρίς διάλειμμα
Keywords
θεατρο, φιλι, νέα, αθηνα, μετάφραση, τζουλια, υποψηφιοτητες οσκαρ 2013, εμπ, τζουλια 2 μαυροι download, τζουλια αλεξανδρατου 2012, βικυ σταματη, μετάφραση, χωρες, αργεντινη, εμπ, ισπανια, λονδινο, μουσικη, ρωμη, χουντα, αγαπη, δημητρα, γουιλιαμ, εγινε, επτα, ζωης, ιδιο, εκδοσεις, κοστουμια, μεξικο, μιλτιαδης, μιουζικαλ, μυθιστορημα, νεα υορκη, πεθανε, ραουλ, σεναριο, σκηνοθεσια, τοτσικας, τονι, φυλακη, φεστιβαλ, φορα, θανασης
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ψυχαγωγία
- Φαινόμενο ο Γιώργος Μπέζας στο Skai του ¨Excellent¨!
- ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ποιοι θα μας εκπροσωπήσουν τελικά στη Eurovision;
- Λουκία Λαιμού: «Θέλω να γίνω κουνέλα» (Video)
- Οι σταρ φωτογραφίζονται - χωρίς στιλίστες και κομμωτές - για το Vanity Fair
- Και οι άνδρες έχουν… ψυχή! 5 ρομαντικές ταινίες για αρσενικά
- Philip Seymour Hoffman: Kάτι πολύ άσχημο κρύβεται πίσω από τον θάνατο του...
- Βαµµένα κόκκινα µαλλιά - Κώστας Μουρσελάς
- Το στιλ των επωνύμων δεν θέλει κόπο, θέλει copy
- Κρατερός Κατσούλης: Επιστρέφει στην τηλεόραση με δική του εκπομπή.Πότε κάνει πρεμιέρα?
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Culture Now
- Τελευταία Νέα Culture Now
- Το φιλί της γυναίκας αράχνης, του Μανουέλ Πουίγκ στο θέατρο 104
- Βαµµένα κόκκινα µαλλιά - Κώστας Μουρσελάς
- Βιβλίο: Το βιβλίο της Κατερίνας - Αύγουστος Κορτώ
- Ένας πιγκουίνος στα σύννεφα - Κέρστιν Σαίνε
- Έτσι είναι (αν έτσι νομίζετε) του Λουίτζι Πιραντέλλο στην Κεντρική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου
- Εκδόσεις Γαβριηλίδης: Πρόγραμμα εκδηλώσεων
- Τραγεδία ονομασμένη Ιφιγενεία, του Πέτρου Κατσαΐτη από την ομάδα Τσιριτσάντσουλες
- Αντώνης Μυριαγκός: Υπάρχει η αγάπη ως μοναδική απάντηση στα ερωτήματά μας;
- Επιχειρηματική επικοινωνία με θεατρικές μεθόδους: σεμινάριο στο Θέατρο της Ημέρας
- Ο Γερμανός Μουτζαχεντίν - Boualem Sansal
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ψυχαγωγία
- "Σεισμόπληκτη"... δημοσιογραφία!
- Κρατερός Κατσούλης: Επιστρέφει στην τηλεόραση με δική του εκπομπή.Πότε κάνει πρεμιέρα?
- Εφηβεία: Ποιος είμαι και τι αξίζω
- Η Λάουρα Νάργες αναστατώνει το «Πρωινό»: «Έχει παγώσει το ...καθιστικό μου!» (Video)
- Ουγγαρέζος για Περρή: «Ο κακομοίρης ο Περρής, τον έχει πιάσει σιελόρροια...» (Video)
- Και οι άνδρες έχουν… ψυχή! 5 ρομαντικές ταινίες για αρσενικά
- Οι σταρ φωτογραφίζονται - χωρίς στιλίστες και κομμωτές - για το Vanity Fair
- Λουκία Λαιμού: «Θέλω να γίνω κουνέλα» (Video)
- Το στιλ των επωνύμων δεν θέλει κόπο, θέλει copy